مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

فواید استفاده از توالت اسلامی ایرانی

[ad_1]

فواید استفاده از توالت اسلامی ایرانی

فواید استفاده از توالت اسلامی ایرانی 

توالتی که برای مسلمانان طراحی شده است برای سلامتی دستگاه ادراری و دفعی نیز بسیار مفید می باشد. تخلیه کامل ادرار مردان بدین گونه امکان پذیر است. استفاده از توالت ایرانی برای سلامتی مان بهتر است یا توالت فرنگی ؟کدامیک بی ضررتر و کم عارضه تر هستند ؟آیا میدانستید انواع مشکلات گوارشی را می توانیم با استفاده از توالت ایرانی درمان کنیم ؟

 

از جمله این عارضه ها می توانیم به نفخ، یبوست و بواسیر اشاره کنیم می خواهیم در مورد عوارض جانبی نشستن بر روی توالت های فرنگی بیشتر بدانیم .با ما همراه باشید.توالت های مدرن و یا به اصطلاح فرنگی بسیار راحت هستند.بسیاری از افراد مسن و برخی بیماران از این نوع توالت استفاده می کنند.

 

هر چند که این توالت ها باعث می شوند که شما احساس راحت تری داشته باشید اما مضرات این نوع تخلیه روده ها بیشتر از فوایدشان استبسیاری از مشکلات دستگاه گوارش مانند نفخ، یبوست، بواسیر و … می تواند با استفاده از توالت های ایرانی بهبود پیدا کند.در توالت های ایرانی که به اصطلاح چمباتمه زده می شود بسیاری از مشکلات دفع رفع خواهد شد.

 

شاید تعجب کنید اما تا نیمه های قرن ۱۹ میلادی نیز در کشورهای اروپایی از روش نشستن یا چمباتمه زدن برای دفع مواد زائد بدن استفاده می شده است.

 

توالت ایرانی یا فرنگی
وجود مخزن های آب که در کنار دیوارها برای شستشو از سمت جلو بوده اند نیز شواهدی از اثبات نیز ادعا هستند!برای سلامتی خودتان هم که شده این مواد غذایی را روزانه مصرف کنید!؛ در نت نوشت این مطلب را بخوانید

 

مضرات توالت فرنگی
یبوست اولین و ساده ترین بیماری ناشی از نشستن بر روی توالت های فرنگی است!بخش عمده ای از مردم حرکات طبیعی روده ندارند و این موضوع باعث عدم دفع مدفوع و یا سختی می شود.شاید یبوست ساده کمی عادی به نظر برسد اما در صورت ادامه دار بودن می تواند مشکلات جدی را برای دستگاه گوارش بوجود بیاورد.

 

نشستن روی توالت های ایرانی باعث می شود تا با کمترین زور کلیه محتویات روده تخلیه شوند. اما در توالت های فرنگی این اتفاق نخواهد افتاد و به علت زور دن های شدید فرد دچار بیماری های دیگر از جمله بواسیر و حتی حملات قلبی نیز می شود.نشستن به حالت چمباتمه باعث تحریک مثانه و دفع ادرار نیز می گردد.

 

آماده کردن زنان باردار برای زایمان طبیعی راحت تر

محافظت از استخوان های کف و اعصاب لگن که مسئول محافظت از پروستات و کنترل مثانه و تمایلات جنسی هستند.جلوگیری از عدم اجابت مزاج و پیشگیری از بسیاری از سرطان ها و بیماری های التهابی روده
زمانی که پاها به سمت شکم خم می شوند خاصیت نگهدارندگی از احشا شکمی بیشتر شده و از فتق جلوگیری می کند.

 

جلوگیری از زور زدن در هنگام اجابت مزاج
جلوگیری از ورود ضایعات و آلوده کردن روده کوچک

 

توصیه
اگر از توالت ایرانی استفاده می کنید و یا درد در ناحیه زانو دارید بهتر است که پاهایتان را اندازه لگن باز کرده و اجازه ندهید زانوها از نوک انگشتتان جلو بزند.وزن خود را بیشتر بر روی کف پا انداخته تا از آسیب به زانو جلوگیری کند.

 

نت نوشت

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

مضرات استفاده از دستمال توالت برای خانمهاخطراتدستمالتوالتاستفاده از گیاه آلوئه ورا در درمان آکنه استفاده اشتباه از ماشین لباسشویی راه برای کاروفناوری کَلالهدانلود گجت کاروفناوری کلاله دوستان ارجمند برای اینکه کاروفناوری را همیشه در آداب استفاده از تلفن همراهفن بیان،اصول سخنرانی و هنرگویندگی وگفتگو هنر گفتگوی تلفنی و آداب استفاده از تلفن عکس هایی دیدنی از کودکی بازیگران معروف هالیوودزندگی دختر زیبایی که بدون واژن بدنیا آمد با واژن مصنوعی تصاویرسینوزیت؛ همه گیری قابل درمانارزش های پست مدرن، نارضایتی از پزشکی؛ گرایش به طب مکمل اهمیت طب و طبیب در نگاه علامه نوشته های خواندنی روح‌اله یکشنبه ‏ ‏ سه نفر آمریکایی و سه نفر ایرانی با همدیگر برای شرکت در لایت مد مد و لباس دکوراسیون آرایش و زیبایی …مدل مانتو ایرانی ایواز به سبک سنتی سال ۹۶ ۲۰۱۷سکته مغزی – سیب سلامت سلام از مطلب جامع م خوبیتان در خصوص بیماری فوق استفاده کردمتوصیه های پزشکی مرکز اطلاعات فنی ایرانمرکز اطلاعات فنی ایران با بیش از سال سابقه در زمینه ارائه اطلاعات فنی شامل اخبار ‌طب اسلامی وسنتی حکیم عقیلی خراسانیدکتر احمد صادقیان مدرس حوزه و دانشگاه چکیده یکی از مباحث مطرح در بحث علم و دین طب اسلامی و ایرانی توالت توالت طب اسلامی و ایرانی عفونت مهبلی می شود، به او توصیه می کنند از دستمال توالت استفاده فواید استفاده از تولت ایرانی آکا فواید استفاده از تولت ایرانی می توانید از توالت ایرانی استفاده کنید، باید اسلامی مزایا و معایب استفاده از توالت فرنگی و ایرانی سلامت استفاده از توالت ایرانی استفاده از توالت می توان به فواید بیشمار ناشی از ایجاد درباره‌ی توالت بیشتر بدانیم استفاده از توالت ایرانی استفاده از توالت، فقط به مسلمانان و غیرمسلمانان منحصر نیست بلکه سیب سلامتی مشاوره و درمان مضرات توالت فرنگی دکتر روازاده مضراتتوالت طب اسلامی ایرانی استفاده از توالت فرنگی باعث می توالتها ؛ می‌توان از فواید بیشمار توالت فرنگی بهتر است یا توالت ایرانی؟مقاله انتخابی برای استفاده از توالت ایرانی یا شرقی سلام توالت ایرانی نیست این توالت طبّ اسلامی توالت طبی و ارجحیت توالت ایرانی بر توالت فرنگی طب فولکوریک اسلامی ایرانی استفاده از توالت توان به فواید بیشمار ناشی از ایجاد توالت فرنگی مفید است یا مضر؟ از توالت فرنگی استفاده فواید استفاده از توالت استفاده از توالت ایرانی تصویری از توالت فرنگی سفارت جمهوری اسلامی در بروکسل میلیونها توالت مورد استفاده ایرانی ها در حالا توالت فرنگی اسلامی هست استفاده از توالت فرنگی بهتر است یا توالت معمولی؟؟؟ روزمنو، محبوب ترین استفاده از توالت فرنگی در توالت ایرانی می توان به فواید بیشمار ناشی از ایجاد



لینک منبع :فواید استفاده از توالت اسلامی ایرانی

مزایا و معایب استفاده از توالت فرنگی و ایرانی - افکارنیوز www.afkarnews.ir/.../180333-مزایا-معایب-استفاده-از-توالت-فرنگی-ایرانی‏ - ذخیره شده - مشابه 3 ژانویه 2013 ... استفاده از توالتهای فرنگی و ایرانی هرکدام مزایا و معایبی دارد. ... اما بعد از ظهور اسلام و پس از آن حمله ی مغول به ایران، نحوه ی نشستن بر سکوها جای خود ... مفاصل در اثر استفاده مکرر از توالتها؛ می توان به فواید بیشمار ناشی از ایجاد تعادل ... تصاویر برای فواید استفاده از توالت اسلامی ایرانی فواید استفاده از توالت اسلامی ایرانی - پارس ناز www.parsnaz.com/فواید-استفاده-توالت-اسلامی-ایرانی.html‏ - ذخیره شده فواید استفاده از توالت اسلامی ایرانی ،ضررهای توالت فرنگی،فواید نشستن در توالت،تخلیه ادرار در توالت ایرانی،فواید توالت ایرانی،توالت و سلامتی انسان. توالت فرنگی بهتر است یا توالت ایرانی؟ - تندرستان www.tandorostan.org/.../توالت...است...توالت-ایرانی؟/default.aspx‏ - ذخیره شده - مشابه به تازگی دیده می شود وسیله هایی را برای تبدیل توالت فرنگی به ایرانی ساخته اند تا در مکان هایی حتی خارج از فرهنگ استفاده از توالت ایرانی ، مردم از این توالت ... فواید استفاده از توالت اسلامی ایرانی - مفیدستان mofidestan.ir/فواید-استفاده-از-توالت-اسلامی-ایرانی/‏ فواید استفاده از توالت اسلامی ایرانی. توالتی که برای مسلمانان طراحی شده است برای سلامتی دستگاه ادراری و دفعی نیز بسیار مفید می باشد. تخلیه کامل ادرار مردان ... مزیت توالت ایرانی بر توالت فرنگی - جام جم jamejamonline.ir/sara/.../مزیت-توالت-ایرانی-بر-توالت-فرنگی‏ - ذخیره شده 8 نوامبر 2016 ... به گفته محققان چمباتمه زدن (وضعیت نشستن روی توالت ایرانی) بهترین ... اگر مشکل زانودرد ندارید و می توانید از توالت ایرانی استفاده کنید، باید ... توالت فرنگی , مزایا و معایب توالت فرنگی و ایرانی - نمناک namnak.com/توالت-فرنگی-یا-ایرانی.p36501‏ - ذخیره شده رتبه: ۴٫۸ - ۲۹ نقد استفاده از توالت فرنگی و ایرانی هرکدام مزایا و معایبی دارد. توالت ایرانی یا توالت فرنگی، در نوع خود مضرات و حسناتی را دارند. به عنوان مثال؛ گفته شده استفاده دائمی ... توالت فرنگی مفید است یا مضر؟ - تبیان article.tebyan.net/293991/توالت-فرنگی-مفید-است-یا-مضر-‏ - ذخیره شده 14 فوریه 2015 ... سلامت از دیدگاه اسلام ... حال ما مانده ایم که آیا استفاده از توالت فرنگی برای سلامتی مان مفید ... حالا نظر چند پزشک متخصص را در مورد فواید استفاده از توالت های ... به آرتروز و ساییدگی زانو هستند، استفاده از توالت ایرانی ممنوع است. توالت طبی و ارجحیت توالت ایرانی بر توالت فرنگی - طب فولکوریک ... zendegee.persianblog.ir/post/8/‏ - ذخیره شده - مشابه 13 سپتامبر 2011 ... اینکه چرا و چگونه پس از هجوم قوم مغول به ایران، استفاده از توالتهای صندلی ... اما بعد از ظهور اسلام و پس از آن، حمله ی مغول به ایران، نحوه ی نشستن بر سکوها .... در اثر استفاده مکرر از توالتها ؛ می توان به فواید بیشمار ناشی از ایجاد تعادل ... توالت ایرانی بهتر است یا فرنگی ؟ - پارس نیوز www.parsnews.com/.../408606-توالت-ایرانی-بهتر-است-یا-فرنگی‏ - ذخیره شده 17 نوامبر 2016 ... به گفته محققان چمباتمه زدن (وضعیت نشستن روی توالت ایرانی) بهترین وضعیت ... به همین دلیل نیز در اکثر خانه ها توالت فرنگی استفاده می شود.