مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تصویر لو رفته از وان‌پلاس ۳T‌ را ببینید

[ad_1]

می‌دانیم که شرکت وان‌پلاس قصد دارد گوشی جدیدی با نام OnePlus 3T تولید کند. امروز اولین تصویر این گوشی به بیرون درز کرده که در ادامه می‌توانید آن را ببینید:

به گزارش صبحانه،گوشی وان‌پلاس ۳T  مدل ارتقا یافته‌ی وان‌پلاس ۳ به حساب می‌آید که با سخت افزار قوی‌تری راهی بازار خواهد شد. شایعات می‌گویند که این گوشی با اسنپ‌دراگون ۸۲۱ و دوربین جدیدی با دیافراگم F/1.7 راهی بازار خواهد شد. همچنین گفته شده که باتری آن ظرفیت بالاتری دارد و صفحه نمایش AMOLED روی آن قرار گرفته است.
تصویر لو رفته از وان‌پلاس ۳T‌ را ببینید
در بخش دیگری از شایعات گفته شده که شرکت وان‌پلاس در کنار معرفی این تلفن همراه هوشمند قصد دارد گوشی وان‌پلاس ۴ را هم معرفی کند. این گوشی هم به دوربین دوتایی، ۸ گیگابایت رم و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است.

به احتمال زیاد گوشی‌های جدید شرکت وان‌پلاس به‌زودی معرفی خواهند شد و ما به شکل دقیق‌تر با آن‌ها آشنا می‌شویم.

منبع :دیجی کالا


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

تصویر لو رفته از وان‌پلاس ‌ را ببینید تصویر لو رفته از وان‌پلاس ۳‌ را ببینید کشاورزنیوز تصویر این گوشی به بیرون درز کرده که در ادامه می‌توانید آن را ببینید گوشی وان‌پلاس لو تصویر لو رفته از وان پلاس ۳ را ببینید آکا می دانیم که شرکت وان پلاس قصد دارد گوشی جدیدی با نام تولید کند تصویر لو رفته از وان‌پلاس ۳‌ را ببینید تصویر لو رفته از وان پلاس ۳ را ببینید تصویر لو رفته از وان پلاس ۳ را ببینید تصویر لو رفته از وان پلاس ۳ را ببینید تصویر لو رفته از وان‌پلاس ۳‌ را تصویر لو رفته از وان‌پلاس ۳‌ را تصویر لو رفته از وان‌پلاس ۳‌ را صفحه اول روزنامه‌های سه‌شنبه مرداد صفحه اول روزنامه‌های سه‌شنبه مرداد صفحه اول روزنامه‌های سه‌شنبه مرداد که تصویر صفحه اول آنها در ذیل آمده است که تصویر صفحه اول آنها در ذیل آمده است که تصویر صفحه اول آنها در ذیل آمده است تصویر لو رفته از وان‌پلاس ۳‌ را ببینید تصویر لو رفته از وان‌پلاس ‌ را ببینید گوشی وان‌پلاس ۳ مدل ارتقا تصویر لو رفته از وان قصد دارد گوشی وان‌پلاس ۴ را هم وان‌پلاس پلاس هم به بازار می‌آید مقاله تصویر لو رفته از وان‌پلاس ۳‌ را ببینید ۲۵ آبان وان‌پلاس در برابر گلکسی و آیفون دیجی‌کالا مگ گوشی وان‌پلاس ۳ رسما معرفی تصویر لو رفته از وان‌پلاس ۳‌ را دیدگاه خودتان را ارسال آموزش ساخت ویندوز قابل حمل خانه تکنولوژی تازه ها تصویر لو رفته از وان‌پلاس ۳‌ را همچنین ببینید تصویر لو رفته از وان‌پلاس ۳‌ را اولین اطلاعات از گوشی وان‌پلاس ۴ لو رفت مجله دنیای مجازی اطلاعات لو رفته از پرچم‌دار جدید شرکت تصویر لو رفته از وان‌پلاس ۳‌ را ببینید بهترین اپلیکیشن ها برای افراد ناتوان تصاویر تصویر لو رفته از وان‌پلاس ۳‌ را ببینید لینک کوتاه این تصویر لو رفته از وان‌پلاس ‌ را ببینید گوشی وان‌پلاس ۳ مدل ارتقا یافته‌ی وان‌پلاس ۳ به حساب می‌آید که با سخت افزار قوی‌تری راهی نکته‌ درباره آیفون هفت و هفت‌ پلاس رونمای از ایفون هفت تصویر لو رفته از وان پلاس ۳ را ببینید جی پلاس به‌روز شده آن را به نام وان پلاس را



لینک منبع :تصویر لو رفته از وان‌پلاس ۳T‌ را ببینید

تصاویر برای تصویر لو رفته از وان‌پلاس ۳T‌ را ببینید تصویر لو رفته از وان‌پلاس ۳T‌ را ببینید - دیجی کالا https://www.digikala.com/.../تصویر-لو-رفته-وان‌پلاس-3t‌-را-ببینید/‏ - ذخیره شده تصویر لو رفته از وان‌پلاس ۳T‌ را ببینید. نویسنده: مجید نوردوست ۲۵ آبان ۱۳۹۵-۰۹:۵۴ . oneplus-3-0292. می‌دانیم که شرکت وان‌پلاس قصد دارد گوشی جدیدی با نام ... تصویر لو رفته از وان‌پلاس 3T‌ را ببینید - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../تصویر-لو-رفته-از-وان‌پلاس-3t‌-را-ببینید‏ - ذخیره شده 15 نوامبر 2016 ... تصویر لو رفته از وان‌پلاس 3T‌ را ببینید. گوشی وان‌پلاس ۳T مدل ارتقا یافته‌ی وان‌پلاس ۳ به حساب می‌آید که با سخت افزار قوی‌تری راهی بازار خواهد شد. تصویر لو رفته از وان‌پلاس ۳T‌ را ببینید - صبحانه آنلاین | دمادم https://damadam.ir/.../تصویر-لو-رفته-از-وان‌پلاس-۳T‌-را-ببینید/4271955‏ - ذخیره شده می‌دانیم که شرکت وان‌پلاس قصد دارد گوشی جدیدی با نام OnePlus 3T تولید کند. امروز اولین تصویر ... تصویر لو رفته از وان پلاس ۳T را ببینید. می دانیم که شرکت وان ... تصویر لو رفته از وان‌پلاس ۳T‌ را ببینید - گذارنیوز | دمادم https://damadam.ir/.../تصویر-لو-رفته-از-وان‌پلاس-۳T‌-را-ببینید/4274108‏ - ذخیره شده مجله دیجی کالا – مجید نوردوست: می‌دانیم که شرکت وان‌پلاس قصد دارد گوشی جدیدی با نام OnePlus 3T تولید کند. امروز اولین تصویر این گوشی به بیرون ... تصویر لو رفته از وان‌پلاس ۳T‌ را ببینید www.1eshareh.com/fa/news/تصویر-لو-رفته-از-وان‌پلاس-۳T‌-را-ببینید‏ می‌دانیم که شرکت وان‌پلاس قصد دارد گوشی جدیدی با نام OnePlus 3T تولید کند. امروز اولین تصویر این گوشی به بیرون درز کرده که در ادامه می‌توانید آن را ببینید: تصویر لو رفته از وان پلاس ۳T را ببینید - تی نیوز tnews.ir/news/a8ad74290558.html‏ 15 نوامبر 2016 ... می دانیم که شرکت وان پلاس قصد دارد گوشی جدیدی با نام OnePlus 3T تولید کند. امروز اولین تصویر این گوشی به بیرون درز کرده که در ادامه می توانید ... تصویر لو رفته از وان‌پلاس ۳T‌ را ببینید | مجله اینترنتی بروزترین ... berouztarin.ir/.../تصویر-لو-رفته-از-وان‌پلاس-۳t‌-را-ببینید/.../feed/‏ - ذخیره شده 15 نوامبر 2016 ... گوشی وان‌پلاس ۳T مدل ارتقا یافته‌ی وان‌پلاس ۳ به حساب می‌آید که با سخت افزار قوی‌تری راهی بازار خواهد شد. شایعات می‌گویند که این گوشی با ... دی خرید مگ: تصویر لو رفته از وان‌پلاس ۳T‌ را ببینید | دیجی تلگرام goodha.ir/دی-خرید-مگ-تصویر-لو-رفته-از-وان‌پلاس-۳t/‏ 15 نوامبر 2016 ... می‌دانیم که شرکت وان‌پلاس قصد دارد گوشی جدیدی با نام OnePlus 3T تولید کند. امروز اولین تصویر این گوشی به بیرون درز کرده که در ادامه می‌توانید ... تصویر لو رفته از وان‌پلاس ۳T‌ را ببینید - اخبار روز tasna.ir/1395/08/25/تصویر-لو-رفته-از-وان‌پلاس-۳t‌-را-ببینید.html‏ 15 نوامبر 2016 ... ببینید Mobile را OnePlus ۳T‌ OnePlus وان‌پلاس 3T از گوشی رفته موبایل لو وان‌پلاس تصویر وان‌پلاس 3T.