مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سرجیو مارکیونه سرمایه گذاری بیشتر در تیم فرمول یک فراری را ممنوع کرد

[ad_1]

مدیر فراری سرجیو مارکیونه، اعلام کرده است که او دیگر در پروژه‌ی تیم فرمول یک سرمایه‌گذاری نخواهد کرد و به‌جای آن از تیم خود می‌خواهد بودجه‌ی کمپانی را منطقی‌تر خرج کنند.

تیم فرمول یک فراری سالیانه بودجه‌ای معادل ۴۵۰ میلیون دلار در اختیار دارد که در میان تمامی شرکت‌کنندگان در مسابقات فرمول یک، بیش‌ترین مبلغ بودجه است.

سرجیو مارکیونه، از زمان ورود خود در سال ۲۰۱۴ تلاش‌های بی‌وقفه‌ای در پشت‌صحنه‌ی کمپانی فراری به‌منظور تصاحب قهرمانی هفدهمین دوره انجام داده است، اما اعتقادی به سرمایه‌گذاری بیش‌تر در این زمینه ندارد.

مارکیونه بعد از اینکه درآمد سه‌ماهه‌ی سوم فراری در بورس اوراق بهادار نیویورک اعلام شد، در  یک کنفرانس تلفنی گفت:

من می‌خواهم در کمال صداقت به شما بگویم که بیش‌تر از این در تیم فرمول یک فراری سرمایه‌گذاری وجود نخواهد داشت و به میزان کافی بودجه صرف این بخش شده است. آنچه هیچ‌گاه در دیدگاه توسعه‌ی تیم فرمول یک  مدنظر قرار نگرفته، استفاده‌ی صحیح از منابع و بودجه است. این امر ناشی از نحوه‌ی تشکیلات سازمانی فراری است و این ساختار در حال تغییر است. بایستی منتظر بود و توقعات را کمی پایین آورد و زمانی که اتومبیل در ماه مارس ۲۰۱۷ مسابقه‌ی خود را آغاز کرد، هر آنچه نتیجه و پیامد این تغییر ساختار است در آنجا قابل‌مشاهده خواهد بود.

در عین حال مارکیونه از اظهارات بزرگ و ادعاهای جسورانه در خصوص کسب مقام توسط فراری در مسابقات سال ۲۰۱۷ -با توجه به چگونگی کار آن‌ها در مسابقات گذشته- امتناع کرد.

فرمول یک فراری

او افزود:

در حال حاضر نمی‌خواهم چشم‌اندازی از موفقیت‌های پیش رو در مسابقات سال ۲۰۱۷ متصور شوم. من با اعتماد به بهبودهای انجام‌شده روی اتومبیل در تیم فرمول یک از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۶، سرمایه‌گذاری کلانی انجام دادم، در نتیجه نمی‌خواهم دوباره مرتکب چنین اشتباهی شوم. در ارتباط با اتومبیل سال ۲۰۱۷ باید منتظر باشیم و چگونگی کار آن را در پیست ببینیم.

با توجه به نزدیک شدن فراری به آستانه‌ی دومین فصل بدون پیروزی خود در سه سال گذشته بعد از موفقیت‌های ۲۱ دوره‌ی متوالی پیش از آن، مارکیونه امیدوار است فصل ۲۰۱۶ را با پیروزی به پایان برساند.

او گفت:

ما در حال ادامه‌ی روند جبران هستیم. مشخصاً با توجه به نتایجی که تابه‌حال به‌دست ‌آمده، ما راضی نیستیم. در سه‌ماهه‌ی سوم امسال تغییرات سازمانی در دپارتمان فرمول یک فراری خواهیم داشت. ما یک تیم بازسازی داریم که کار در بخش فنی را بر عهده می‌گیرد و دو هدف اصلی را مدنظر قرار داده‌ایم که اولین هدف پایان دادن به فصل کم‌فروغ ۲۰۱۶ به شکلی درخور است و مهم‌تر از آن، جمع‌بندی و نتیجه‌گیری در خصوص مشخصات اتومبیل فصل ۲۰۱۷ است که برای بازگشت ما به مسیر رقابت در فصل آینده بسیار مهم است. مجدداً اعلام می‌کنم که در رابطه با مسابقات فصل ۲۰۱۷ نظر صریحی ندارم، اگرچه ایده‌های کاملی در خصوص چگونگی شکل‌گیری و شرکت در مسابقات داریم.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

مشخصات کلی هیوندای ولاستر شما میتوانید در بخش اطلاعات فنی خودرو بر اساس نیاز خود و بر اساس فاکتورهای مختلف بانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو …اطلاعات فنی خودروها قیمت خودرو اخبار خودروسازان خارجی نسخهٔ اصلی ب‌ام‌و اواخر سرجیو مارکیونه سرمایه گذاری بیشتر در تیم فرمول یک فراری را سرجیومارکیونه یک موسسه ارزیابی عوارض کمبود اسیدفولیک در بدن فیلم اکرانش را با قدرت آغاز کرد سرجیو مارکیونه سرمایه گذاری بیشتر در تیم فرمول یک فراری را فراری سرجیو مارکیونه، اعلام کرده است که او دیگر در پروژه‌ی تیم فرمول یک سرمایه‌گذاری فراری در تیم فرمول یک سرمایه گذاری نخواهد کرد یک سرمایه گذاری نخواهد کرد و فراری سرجیو مارکیونه تیم فرمول یک فراری فرمول یک زومیت سرجیو مارکیونه سرمایه گذاری بیشتر در تیم فرمول یک فراری را تیم فرمول یک سرمایه‌گذاری عرضه دو گوشی‌هوشمند مبتنی بر اوبونتو تاچ در سال جاری تایید شد سرجیو مارکیونه سرمایه گذاری بیشتر در تیم فرمول یک فراری را سرمایه گذاری بیشتر در تغییر استراتژی فراری در فروش خودروهای فرمول یک از رده خارج تیم فرمول یک فراری سرجیو مارکیونه سرمایه گذاری بیشتر در تیم فرمول یک فراری را ممنوع کرد اخبار زومیت صفحه دوم زومیت سرجیو مارکیونه سرمایه گذاری بیشتر در تیم فرمول تیم فرمول یک فراری را ممنوع کرد آموزش رانندگی لافراری آپرتا توسط سباستین فتل راننده فرمول یک خودرو خودروهای خارجی سرجیو مارکیونه سرمایه گذاری بیشتر در تیم فرمول یک فراری را ممنوع کرد فرمول یک تیم فراری آخرین اخبار مهم ایران و جهان نتایج جستجو بدنبال تیم سرمایه تیم سرمایه فراری در تیم فرمول یک سرجیو مارکیونه سرمایه گذاری بیشتر در تیم فرمول یک فراری را ممنوع نظرسنجی سفر به کدام مقصد گردشگری آسیایی را ترجیح می‌ دهید نظرسنجیسفربهکدام سرجیو مارکیونه سرمایه گذاری بیشتر در تیم فرمول یک فراری را ممنوع کرد



لینک منبع :سرجیو مارکیونه سرمایه گذاری بیشتر در تیم فرمول یک فراری را ممنوع کرد

سرجیو مارکیونه سرمایه گذاری بیشتر در تیم فرمول یک فراری را ممنوع ... www.zoomit.ir/.../marchionne-wont-throw-money--formula-1/‏ - ذخیره شده 15 نوامبر 2016 ... مدیر فراری سرجیو مارکیونه، اعلام کرده است که او دیگر در پروژه‌ی تیم فرمول یک سرمایه‌گذاری نخواهد کرد و به‌جای آن از تیم خود می‌خواهد بودجه‌ی کمپانی را ... سرجیو مارکیونه سرمایه گذاری بیشتر در تیم فرمول یک فراری را ممنوع ... technomon.com/.../سرجیو-مارکیونه-سرمایه-گذاری-بیشتر-در-تیم-فرمول-یک-فراری-را-ممنوع-کرد‏ 15 نوامبر 2016 ... مدیر فراری سرمایه گذاری بیشتر در بخش تیم فرمول یک که در حال حاضر سالیانه ... معادل ۴۵۰ میلیون دلار می شود را با توجه به نتایج به دست آمده منع کرد. سرجیو مارکیونه سرمایه گذاری بیشتر در تیم فرمول یک فراری را ممنوع ... 22t.ir/سرجیو-مارکیونه-سرمایه-گذاری-بیشتر-در-ت/‏ ترجمه ی انگلیسی به فارسی | سفارش ترجمه مقاله , مدیر فراری سرجیو مارکیونه، ... سرجیو مارکیونه سرمایه گذاری بیشتر در تیم فرمول یک فراری را ممنوع کرد. سرجیو مارکیونه سرمایه گذاری بیشتر در تیم فرمول یک فراری را ممنوع ... www.ghatreh.com/.../سرجیو-مارکیونه-سرمایه-گذاری-بیشتر-تیم-فرمول-فراری-ممنوع-کرد‏ 15 نوامبر 2016 ... مدیر فراری سرجیو مارکیونه ، اعلام کرده است که او دیگر در پروژه ی تیم فرمول یک سرمایه گذاری نخواهد کرد و به جای آ. سرجیو مارکیونه سرمایه گذاری بیشتر در تیم فرمول یک فراری را ممنوع ... https://www.tapatalk.com/.../ee89e494412d05f0a0b26f4dfeb9055e-srjyw-mrkhywnh-srmyh-gdhry-byshtr-dr-tym-frmwl-ykh-frry-r-mmnw...‏ - ذخیره شده مدیر فراری سرجیو مارکیونه، اعلام کرده است که او دیگر در پروژه‌ی تیم فرمول یک سرمایه‌گذاری نخواهد کرد و به‌جای آن از تیم خود می‌خواهد بودجه‌ی کمپانی را منطقی‌تر خرج ... سرجیو مارکیونه سرمایه گذاری بیشتر در تیم فرمول یک فراری را ممنوع ... tnews.ir/news/393a74299074.html‏ 15 نوامبر 2016 ... مدیر فراری سرجیو مارکیونه ، اعلام کرده است که او دیگر در پروژه ی تیم فرمول یک سرمایه گذاری نخواهد کرد و به جای آن از تیم خود می خواهد بودجه ی ... سرجیو مارکیونه سرمایه گذاری بیشتر در تیم... - فن آوری اطلاعات و ... i-sel.ir/blog/سرجیو-مارکیونه-سرمایه-گذاری-بیشتر-در-ت/‏ - ذخیره شده رونمایی فراری و مک لارن از خودروهای فصل مسابقات فرمول یک - جستجو ... khubkhan.ir/.../رونمایی-فراری-و-مک-لارن-از-خودروهای-فصل-مسابقات-فرمول-یک‏ - ذخیره شده نتایج جستجو: رونمایی فراری و مک لارن از خودروهای فصل مسابقات فرمول یک. ... سرجیو مارکیونه سرمایه گذاری بیشتر در تیم فرمول یک فراری را ممنوع کرد. چهارشنبه ... شبیه ساز رانندگی فراری سرگرمی تازه برای عاشقان فرمول یک - خوب خوان khubkhan.ir/.../شبیه-ساز-رانندگی-فراری-سرگرمی-تازه-برای-عاشقان-فرمول-یک‏ - ذخیره شده 14 مارس 2017 ... رونمایی فراری و مک لارن از خودروهای فصل 2017 مسابقات فرمول یک ... راننده ی بازنشسته ی فرمول 1 که قبلا برای تیم مرسدس رانندگی می کرد اخیرا در موناکو ... سرجیو مارکیونه سرمایه گذاری بیشتر در تیم فرمول یک فراری را ممنوع کرد. 40 - کرد مدیا رسانه رسمی kurdmedia.ir/category/اخبار-خودرو/page/40/‏ - ذخیره شده 16 نوامبر 2016 ... استون مارتین ونکوئش اس معرفی شد؛ توان بیشتر و بدنه‌ سبک‌تر ... سرجیو مارکیونه سرمایه گذاری بیشتر در تیم فرمول یک فراری را ممنوع کرد.