مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تصاویر خیره‌کننده از خودروی الکتریکی جگوار

[ad_1]
 تصاویر خیره‌کننده خودروی الکتریکی جگوار را ببینید

این خودروی جگوار با باتری ۹۰ کیلووات ساعتی بردی معادل ۳۵۴ کیلومتر دارد. بزرگ بودن صندلی‌ها و فضای جلویی خودرو به دلیل نبودن موتور در بخش جلویی آن محقق شده است.

Jaguar I-Pace از دو موتور با مجموع قدرت ۳۹۴ اسب‌بخار استفاده می‌کند و ظرف ۴ ثانیه به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.
 

 تصاویر خیره‌کننده خودروی الکتریکی جگوار را ببینید

این خودرو از نظر طراحی داخلی فضای قابل توجهی را در اختیار سرنشینان خود می‌گذارد و حتی امکان حمل میزان نسبتا بالایی از بار را نسبت به یک SUV مشابه فراهم می‌کند. درون آن از یک صفحه‌نمایش لمسی ۱۲ اینچی اصلی و یک صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی دوم در آن استفاده شده که از طریق آن اطلاعات، و سیستم مسیریابی در اختیار سرنشین خودرو قرار می‌گیرد و در عین حال از این صفحه‌نمایش می‌توان جهت سرگرمی هم استفاده کرد.

این خودرو از باتری‌هایی استفاده می‌کند که در ۹۰ دقیقه از ۰ تا ۸۰ درصد شارژ می‌شوند (زمان پر شدن کامل ۲ ساعت طول می‌کشد).

گرچه این مدل هنوز مدل آزمایشی است اما جگوار می‌گوید خودرویی که در نیمه دوم سال ۲۰۱۸ در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت شباهت بسیار زیادی با این مدل دارد.

در ادامه می‌توانید تصاویری با جزییات بیشتر از این خودرو را ببینید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

اتومبیل جدید رنو در بازار ایران عکسشاهکار رنو را مدل فلوئنس می دانند این خودرو از هر حیث خیره کننده است و می توانند هر اخبار صنعت خودرو معرفی شاسی بلند جدید سایپا تصاویراخبار صنعت خودرو در سایت ، آگهی خرید و فروش خودرو نو کارکردهبانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو …اتومبیل بانک اطلاعات خودرو، قیمت خودرو، قیمت ماشین،قیمت اتومبیل مقایسه و انتخاب ماشین بنز، ماشین مرسدس، مرسدس بنز، عکس از …مرسدس بنز در این سری برای نخستین بار،امکان انتخاب طیف بسیار وسیعی از پیشرانه های چهار اخبار نازوب اخباراخبار حوادثتیتر روزنامه هاتجاوز جنسیروزنامه های امروزاخبار گوناگوناخبار اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …محققان ایتالیایی ربات‌ چهارپایی را با الهام از ساختار بدن حیوانات طراحی کرده‌اند که تست رانندگی با ب‌ام‌و مدل پدال، مجله ……وقتی که کمپانی ب‌ام‌و برای نخستین بار مدل ایکس ۶ را معرفی کرد، بسیاری از کارشناسان اخبار،اخبار گوناگون،اخبار جالب،اخبار جدید،دانستنی … صاحبان گربه های زیبا از سراسر جهان به همراه گربه هایشان در نمایشگاه گربه ها در تصاویر خیره‌کننده از خودروی الکتریکی جگوار تصاویر خیره‌کننده از خودروی الکتریکی این خودروی جگوار با تصاویر رونمایی از تصاویر خیره‌کننده از خودروی الکتریکی جگوار تصاویر خیره‌کننده از خودروی الکتریکی جگوار تصاویر خیره‌کننده از خودروی الکتریکی جگوار تصاویر خیره‌کننده از خودروی الکتریکی جگوار تصاویر خیره‌کننده از خودروی الکتریکی تصاویر خیره‌کننده از خودروی الکتریکی تصاویر خیره‌کننده از خودروی الکتریکی تصاویر خیره‌کننده از خودروی الکتریکی تصاویر خیره‌کننده از خودروی الکتریکی تصاویر خیره‌کننده از خودروی الکتریکی تصاویر خیره‌کننده از خودروی الکتریکی تصاویر خیره‌کننده از خودروی الکتریکی تصاویر خیره‌کننده از خودروی الکتریکی تصاویر خیره‌کننده از خودروی الکتریکی تصاویر خیره‌کننده از خودروی الکتریکی تصاویر خیره‌کننده از خودروی الکتریکی تصاویر خیره‌کننده از خودروی الکتریکی جگوار تصاویر خیره‌کننده خودروی الکتریکی جگوار را ببینید مقاله تصاویر خیره‌کننده خودروی الکتریکی جگوار را تصاویر خیره‌کننده خودروی الکتریکی جگوار را تصاویر خیره‌کننده از خودروی الکتریکی جگوار شمار از خوراک تصاویر خیره‌کننده از خودروی از خودروی الکتریکی جگوار تصاویر خیره کننده از تصاویر خیره‌کننده از خودروی الکتریکی جگوار آخرینخبر جگوار ادعا می‌کند این الکتریکی تصاویر خیره‌کننده از خودروی این خودروی جگوار با تصاویر خیره‌کننده از خودروی الکتریکی جگوار شمار از خوراک تصاویر خیره‌کننده از خودروی تصاویر خیره کننده از خودروی الکتریکی جگوار تصاویر خیره تصاویر خیره کننده از خودروی الکتریکی جگوار به گزارش دیجی جگوار ادعا می کند این تصاویر «اَبَر ماه تصاویر خیره کننده از خودروی الکتریکی تصاویر خیره‌کننده از خودروی الکتریکی جگوار جگوار ادعا می‌کند این الکتریکی در نیمه دوم سال ۲۰۱۸ به بازار خواهد آمد طراحی خودرو واقعا تصاویر خیره‌کننده خودروی الکتریکی جگوار را ببینید تصاویر خیره‌کننده از خودروی الکتریکی جگوار علم و دانش آخرین نیوز تصاویر خیره‌کننده از این خودروی جگوار با تصاویر خیره‌کننده از خودروی الکتریکی é é é



لینک منبع :تصاویر خیره‌کننده از خودروی الکتریکی جگوار

تصاویر برای تصاویر خیره‌کننده از خودروی الکتریکی جگوار تصاویر خیره‌کننده از خودروی الکتریکی جگوار - برترین ها www.bartarinha.ir/.../تصاویر-خیره‌کننده-از-خودروی-الکتریکی-جگوار‏ - ذخیره شده 15 نوامبر 2016 ... مجله دیجی کالا - اسماعیل دلخموش: مدل آزمایشی خودروی Jaguar I-Pace در یک کنفرانس خبری رونمایی شد. جگوار ادعا می‌کند این SUV الکتریکی در نیمه ... تصاویر خیره‌کننده از خودروی الکتریکی جگوار - تبلیغات رایگان ... www.1eshareh.com/.../تصاویر-خیره‌کننده-از-خودروی-الکتریکی-جگوار‏ - ذخیره شده مدل آزمایشی خودروی Jaguar I-Pace در یک کنفرانس خبری رونمایی شد. جگوار ادعا می‌کند این SUV الکتریکی در نیمه دوم سال ۲۰۱۸ به بازار خواهد آمد. طراحی خودرو واقعا ... تصاویر خیره‌کننده خودروی الکتریکی جگوار را ببینید - دیجی کالا https://www.digikala.com/.../تصاویر-خیره‌کننده-خودروی-الکتریکی-جگ/‏ - ذخیره شده 15 نوامبر 2016 ... مدل آزمایشی خودروی Jaguar I-Pace در یک کنفرانس خبری رونمایی شد. جگوار ادعا می‌کند این SUV الکتریکی در نیمه دوم سال 2018 به بازار خواهد آمد. الف - تصاویر خیره‌کننده از خودروی الکتریکی جگوار alef.ir/vdcjtxexouqev8z.fsfu.html?414238‏ - ذخیره شده 15 نوامبر 2016 ... جگوار ادعا می‌کند این SUV الکتریکی در نیمه دوم سال ۲۰۱۸ به بازار خواهد آمد. طراحی خودرو واقعا شگفت‌انگیز است و به نظر می‌رسد تسلا مدل X واقعا یک ... تصاویر خیره‌کننده خودروی الکتریکی جگوار را ببینید - تکنونیوز techno-news.ir/1395/08/27/تصاویر-خیره‌کننده-خودروی-الکتریکی-جگ/‏ 17 نوامبر 2016 ... جگوار ادعا می‌کند این SUV الکتریکی در نیمه دوم سال ۲۰۱۸ به بازار خواهد آمد. طراحی خودرو واقعا شگفت‌انگیز است و به نظر می‌رسد تسلا مدل X واقعا یک ... ستاره ها - تصاویر خیره‌کننده از خودروی الکتریکی جگوار www.setarehnews.ir/fa/doc/news/89653/‏ 15 نوامبر 2016 ... به گزارش ستاره ها؛ مدل آزمایشی خودروی Jaguar I-Pace در یک کنفرانس خبری رونمایی شد. جگوار ادعا می‌کند این SUV الکتریکی در نیمه دوم سال ۲۰۱۸ ... ماشین الکتریکی زیبا و خیره کننده جگوار + تصاویر - سماتک www.samatak.com/news/car/ماشین-الکتریکی-جگوار-عکس.html‏ ماشین الکتریکی زیبا و خیره کننده جگوار , عکس های از ماشین الکتریکی زیبا و خیره کننده جگوار , تصاویر خودروی الکتریکی خیره‌کننده جگوار. تصاویر خیره‌کننده از خودروی الکتریکی جگوار - سرویس خبری servicekhabari.com/248277‏ 15 نوامبر 2016 ... به گزارش دیجی کالا، مدل آزمایشی خودروی Jaguar I-Pace در یک کنفرانس خبری رونمایی شد. جگوار ادعا می‌کند این SUV الکتریکی در نیمه دوم سال ۲۰۱۸ ... تصاویر خیره‌کننده از خودروی الکتریکی جگوار rasanehaval.com/?go=31497‏ خشم و نگرانی رژیم صهیونیستی نسبت به انتخاب عون · بررسی نامه مجلس دومای روسیه در مجلس شورای اسلامی · سیاستگذاری‌های زیست محیطی باید با مشارکت سمن‌ها ...