مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اصول موفقیت در کسب و کار

[ad_1]

Business success principles

اگر میخواهید در کسب و کار خود موفق باشید و پله های پیشرفت را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید باید طبق برنامه‌ای کامل حرکت کنید.

به گزارش آلامتو و به نقل از بازده؛ دست یافتن به موفقیت برای یک کارآفرین اغلب مواقع با چالش‌هایی همراه می‌شود. فارغ از اینکه در چه صنعتی مشغول فعالیت هستید یا چقدر در آن تجربه دارید، همیشه موانعی وجود دارند که باید پشت سر گذاشته شوند و چالش‌هایی پیدا می‌شوند که سر راه شما قرار بگیرند.

با این وجود، ۵ درس مهم یا به عبارتی دروس اصول موفقیت کسب و کارها هست که هر کارآفرینی می‌تواند در مسیر موفقیت به نفع خود از آنها بهره بگیرد.

۱. شرکت خود را در حوزه‌ای پایه‌گذاری کنید که به آن عشق می‌ورزید

اگر می‌خواهید عملکرد خوبی داشته باشید، شرکتی که تأسیس می‌کنید باید در حوزه‌ای فعال باشد که واقعاً به آن علاقه و یا در آن تجربه دارید. تخصص برای راه‌اندازی یک شرکت عاملی کلیدی است اما شما به چیزی بیشتر از تخصص نیاز خواهید داشت. پیش از راه‌اندازی، باید به اصطلاح خاک آن صنعت را خورده باشید. شرکت شما اگر فقط نسخه‌ای از ایده ی یک نفر دیگر باشد پیشرفتی نخواهید داشت. شما باید به پیشرفت چیزی کمک کنید، یا محصول یا خدمات تازه‌ای ارائه دهید که به یک تقاضا یا نیازِ مغفول واقع شده پاسخ دهد.

عمده ی نقاط تمرکز شما به عنوان یک کارآفرین باید این باشد که نیاز یا خواسته ی دانسته یا ندانسته ی مشتریان خود را در اختیارشان قرار دهید. لازم نیست نوآور‌ترین شرکت تمام دوران‌ها باشید، اما باید بتوانید چیز جدید و تازه‌ای ارائه کنید، خواه این چیز جدید یک دیدگاه منحصر به فرد باشد، خواه یک فروشگاه در محلی که به خدماتش احساس نیاز شود. شرکت شما هرچه که هست، باید هدفی داشته باشد.

۲. هیچ گاه روی عواید کوتاه مدت متمرکز نباشید

شما احتمالاً کارآفرین شده‌اید که پول در بیاورید، اما هیچ گاه روی درآمدهای کوتاه مدت تمرکز نکنید. همیشه در نظر داشته باشید که در تحقق اهداف درازمدت درآمد بیشتری نهفته است. فارغ از اینکه در کوتاه مدت درآمد کم یا زیادی دارید، تمرکزتان همیشه باید روی بلند مدت باشد. در عرصه ی کارآفرینی هیچ کس دوست ندارد شعله‌ای زودگذر باشد، همه می‌خواهند شرکتی استوار و قابل احترام داشته باشند که درآمد دراز مدت دارد.

همچنین بخوانید: اصول افزایش درآمد کسب و کار

درست به همین دلیل است که خیلی از شرکت‌های اینترنتی در آغاز یا درآمد ناچیزی دارند و یا اصلاً درآمدی کسب نمی‌کنند. آنها اول تمام تمرکز خود را روی کاربران خود می‌گذارند، و بعداً از تلاش‌های خود بهره‌برداری مالی می‌کنند. برای رشد به عنوان یک برند جا افتاده و موفق، باید چارچوب ذهنی تان بلند مدت باشد.

۳. هیچ بازار «جاویژه»ای بیش از اندازه کوچک نیست

اگر از کار سخت هراس نداشته باشید، هیچ بازار جاویژه‌ای آنقدر کوچک نیست که نتوان در آن کار کرد. اگر در یک حوزه ی کوچک و ویژه تخصص دارید، از پرداختن به آن نهراسید. هیچ گاه نمی‌توان پیش‌بینی کرد این مسیر به کجا منتهی خواهد شد.

کوچک بودن حوزه ی دنجی از بازار به این معنا نیست که شما هم باید کوچک فکر کنید. به این فکر کنید که چطور می‌توانید این گوشه ی دنج و کوچک را تبدیل به یک کسب و کار بسیار بزرگ تر کنید.

۴. برای بالا بردن سرعت رشد خود از ابزار‌های جدید بهره بگیرید

کارآفرین موفق کسی است که یک ایده را بگیرد و آن را به شرکتی پابرجا تبدیل کند. اما اگر می‌خواهید به عنوان یک کارآفرین به موفقیت دست پیدا کنید، باید حاضر باشید هر کاری که لازم است انجام دهید تا سریع تر رشد کنید. به همین دلیل است که نیاز دارید از ابزار‌ها و فناوری‌های جدید بهره بگیرید و برای رشد برند خود رویکردی چند وجهی اتخاذ کنید، تا بتوانید به موفقیت برسید.

همچنین بخوانید: روشهای موفقیت کسب و کار

شبکه‌های اجتماعی، وبسایت‌های اشتراک‌گذاری ویدیو، وبینارها، همه ی اینها ابزار‌های تازه‌ای هستند که می‌توانید برای افزودن بر سرعت رشد شرکت خود از آنها استفاده کنید. باید به این فکر کنید که چه ابزار هایی در اختیار شخص شما قرار دارد که می‌توانید برای نوآوری در بازار جاویژه ی خود از آنها بهره بگیرید. باید نیم نگاهی هم به ابزار هایی داشته باشید که دیگران از استفاده از آنها غافل‌اند.

۵. هرچه اعتبار و جذابیت بیشتری داشته باشید بهتر است

یکی از بهترین ویژگی‌های رسانه‌های اجتماعی این است که می‌توانید این همه بازاریابی و تبلیغاتی که خیلی‌ها شدیداً رویشان تمرکز کرده‌اند را کنار بزنید و مستقیماً با مشتریان و مراجعان خود ارتباط برقرار کنید. اگر از این ابزار‌ها به شکلی صحیح استفاده کنید، می‌توانید در سطح فردی به مشتریان خود متصل شوید و آنها را بشناسید. این راه بسیار خوبی است برای اینکه ارزش خود را به آنها اثبات کنید. همیشه لازم نیست بی‌عیب و نقص و حرفه‌ای باشید، همین که خودتان باشید کافی است.

این پنج توصیه برای اینکه کارآفرین موفقی باشید از اهمیت خاصی برخوردارند. اینها پنج مورد از مهم‌ترین استراتژی هایی هستند که کمک می‌کنند از کارآفرینان سطح متوسط یک سر و گردن بالاتر بایستید. در هر صنعتی که هستید، روی اینها تمرکز کنید تا به موفقیتی که همیشه برای خود متصور بوده‌اید برسید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

پله‌های موفقیت اصول راه اندازی یک کسب و کار موفقپله‌های موفقیت اصول راه اندازی یک کسب و کار موفق اصول و پله‌های موفقیت و پیروزی در راز موفقیت در کسب و کار جدید ایران نازمرتبا به دنبال راهکارهای جدید از طریق برقراری ارتباطات باشید در کسب وکار ، شما با موفقیت در کسب و کار و بازاریابی،چگونه فروش و …موضوعات جلب اعتماد مشتری شعارهای تبلیغاتی جذاب بنویسید مطالعه بازارکسب و کار مدرسه موفقیت و تولید ثروت، کار برای زندگیمدرسه موفقیت و تولید ثروت و مجله موفقیت کار برای زندگی ابزار های ارتقاء مهارت های مجله موفقیت رازهای رسیدن به موفقیت در زندگیمجله موفقیت آلامتوروش های رسیدن به پیروزی و موفقیت در کار و زندگی مقالات پیشنهادی آموزش کسب و کار اینترنتی – ایران تجارت کاملا …معرفی نازنین معروف مدیر سایت ایران تجارت آموزش کسب و کار اینترنتی هستم متولد ۱۳۶۷ کارآفرینی و کسب و کارهای جدیددر سالهای اخیر بیش از پیش این حقیقت روشن شده است که دیگر کسب و کار با روشهای سنتی و جوجه کشی اصول پرورش و نگهداری شترمرغصفحه اصلی طرحهای توجیهی مقالات اصول جوجه کشی ساختار تخم و شرایط تخم مناسب جوجه کشیعنوان مقاله نقش فناوری اطلاعات در فرایند مهندسی مجدد کسب تغییرات در کسب و کار در همان کتاب اصول کلــی بحرانی در موفقیت آموزش کسب درآمد اینترنتیکسب در آمد در منزل آموزش کسب در سایت ما به آدرس در موضوعات زیادی فعالیت می کند و آموزش های کسب درآمد مطمئنی پله‌های موفقیت اصول راه اندازی یک کسب و کار موفق اصول و پله‌های موفقیت و پیروزی در کسب اصول راه اندازی یک کسب و کار موفق اصول جهانی راز موفقیت در کسب و کار جدید ایران ناز راز موفقیت در کسب و کار با به کار بستن این اصول کلی کسب و کار شما به موفقیت و در اصل موفقیت وارن بافت در کسب و کار پرورش افکار بافتکسب و کارموفقیت اصول موفقیت واران بزرگی در موفقیت کسب و اصول موفقیت در کسب و کار موفقیت در کسب و کار با این اصولپرشین موفقیت در کسب و کار با این اصولپرشین موفقیت در کسب و کار با این اصولپرشین الفبای موفقیت در کسب و کار خدمات غذا الفبای موفقیت در کسب و کار خدمات غذا الفبای موفقیت در کسب و کار خدمات غذا الفبای موفقیت در کسب و کار خدمات غذا الفبای موفقیت در کسب و کار خدمات غذا الفبای موفقیت در کسب و کار خدمات غذا اصول تفکر استراتژیک در فضای کسب و کار اصول تفکر استراتژیک در فضای کسب و کار اصول تفکر استراتژیک در فضای کسب و کار اصول موفقیت در کسب و کار روانشناسی اصول موفقیت اصولموفقیت برای موفقیت و شادی در تمام برای کسب موفقیت باید در نوع کار در مدیریت ، تعیین و مدرسه موفقیت و تولید ثروت، کار برای زندگی مدرسه موفقیت و تولید ثروت و مجله موفقیت کار برای زندگی ابزار های ارتقاء مهارت های زندگی راه موفقیت ایده بازاریابی برای یک کسب و کار خوب کسب و کار نکته و آن را در بوق و کرنا کنیدمثلا می و موفقیت فن بیان،اصول اصول موفقیت در کسب و کار بی شک برنامه ریزی های کوتاه و بلند مدت در حوزه کسب و کار، مدیریت بحران و اجرای طرحهای اشتغال اصول کسب و کار اصول کسب و کار باور عمومی این است که تنها هدف کسب و کار، به دست آوردن سود اقتصادی است، در اصول راه اندازی یک کسب و کار موفق اصول راه اندازی یک کسب و کار موفق اصول اگر در حال راه اندازی کسب و کار جدید هستید، در ‫۷ راه موفقیت در تمام مراحل کاری‬ کلبهیآرامش با موفقیت در این جوانب بسیار ابزارها و تکنیک های ، اصول و در کار کردن با پروژه رازهای موفقیت در کسب و کار طرح کسب و کار موفقیت در کسب و کار



لینک منبع :اصول موفقیت در کسب و کار

ده قانون برای موفقیت در کسب و کار - ویستا vista.ir/article/334955/ده-قانون-برای-موفقیت-در-کسب-و-کار‏ - ذخیره شده - مشابه 20 آگوست 2008 ... آنچه از پی می‌آید اصول ده‌گانه‌ایست که به‌نظر این مرد، اصول موفقیت هر کسب و کار می‌باشد. قانون ۱) به کسب و کار خود متعهد باشید. قانون ۲) سودهای ... 10 راز موفقیت در کسب و کار جدید - ایران ناز www.irannaz.com/news_detail_12542.html‏ - ذخیره شده - مشابه به ده راهکار مناسب که به کسب وکار شما خلاقیت ، نظم و انعطاف پذیری می دهد اشاره خواهد شد. فعالین در این زمینه در هر کجای دنیا با به کار بستن این اصول کلی می توانند ... اصول موفقیت در کسب و کار - مازلو mazlo.ir/اصول-موفقیت-در-کسب-و-کار/‏ - ذخیره شده اولین قانون موفقیت در کسب و کار، تمرکز روی چیزی است که از دانش آن بهره مند هستید و به خوبی از پسش بر می آیید... 3 رمز موفقیت در کسب و کار - پایگاه اطلاع رسانی صنعت www.myindustry.ir/analytical-notes/.../secret-success-business.html‏ - ذخیره شده - مشابه هر چند که آشنائی با اصول و قوانین مذکور موفقیت در کسب و کار نیازمند مطالعات گسترده و بعضا تجربه نمودن برخی از مسائل است . در ادامه اصول کلی برای کسب ... اصول جهانی برای راه اندازی کسب و کار موفق - 12CEO 12ceo.ir/اصول-جهانی-برای-راه-اندازی-کسب-و-کار-موف/‏ - ذخیره شده - مشابه 17 آگوست 2016 ... اگر در حال راه اندازی کسب و کار جدید هستید، در اصول کاری که برای خود در نظر خواهید گرفت موارد زیر ار حتما لحاظ نمائید تا موفقیت کسب و کار جدید ... اصول موفقیت در کسب و کار - آلامتو www.alamto.com/business-success-principles.html‏ - ذخیره شده 16 نوامبر 2016 ... اصول موفقیت در کسب و کار:اگر میخواهید در کسب و کار خود موفق باشید و پله های پیشرفت را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید باید طبق ... اصول موفقیت در کسب و کار چیست؟- موفقیت - نقشه جامع صنعت icmap.ir/Portal/اصول-موفقیت-در-کسب-و-کار-چیست؟-2/‏ - ذخیره شده 24 دسامبر 2016 ... شما همیشه می توانید انواع بهانه را برای نرسیدن به اهداف خود بر شمارید، در هر صورت اگر قصد دارید موفقیت در کسب و کار داشته باشید به این اصول ... اصول موفقیت در کسب و کار چیست؟- موفقیت - نقشه جامع صنعت icmap.ir/Portal/اصول-موفقیت-در-کسب-و-کار-چیست؟/‏ - ذخیره شده 24 دسامبر 2016 ... انضباط شخصی و در ک اصول کسب و کار لازمه موفقیت در کسب و کار هستند با اولویت بندی فعالیت ها و انجام کارها به ترتیب اهمیت از وقت خود موثر ... 10 قانون برای موفقیت کسب و کار | HelloMahdi.com (Persian Edition ... www.hellomahdi.com/farsi/10-ways-Success-Business.php‏ - ذخیره شده - مشابه 10 قانون برای موفقیت کسب و کار. اگر میخواهید کسب کار تازه ای راه اندازی نمائید یا اینکه کسب و کار کوچکی دارید که می خواهید موفقتر باشید، اصول دهگانه زیر را ... اصول موفقیت در کسب و کار! (@pandakgroup) • Instagram photos ... https://www.instagram.com/pandakgroup/‏ با فالو کردن پیج ما شما استاد مدیریت و موفقیت در تمامی زمینه های زندگی میشوید! مشاهده ی کامل مطالب در وب سایت: