مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ساعت هوشمندی که با گرمای بدن شارژ می شود

[ad_1]

مجله سخت افزار - محمد یوسفی زاده: کمپانی های مختلف سازنده تجهیزات و گجت های دیجیتال تلاش می کنند با ابداع روش های خلاقانه و تکنیک های جدید علمی، طول عمر باتری دستگاه های خود را افزایش دهند. البته به نظر می رسد این تلاش ها هنوز به مرحله ای قابل توجه نرسیده است. با این حال اخیرا ساعت هوشمندی معرفی شده که احتمالا از خلاقانه ترین راه ممکن استفاده می کند.

 

 ساعت هوشمندی که با گرمای بدن کاربر شارژ می شود

این ساعت جدید که Matrix Powerwatch نام دارد برای شارژ شدن از گرمای بدن کاربر استفاده می کند و در نتیجه هیچ وقت لازم به شارژ شدن توسط سیم و رابط های رایج ندارد. زمانی که کاربر این ساعت را از دست خود خارج  می کند نیز به صورت هوشمند وارد فاز استفاده بهینه از انرژی شده و باتری خود را برای استفاده های بعدی ذخیره می کند.

 

از جمله نکات قابل ذکر درباره این ساعت، وجود داشتن یک نوار اندازه گیری نیرو است که نشان می دهد بدن شما در حال حاضر چه مقدار از باتری دستگاه را تامین کرده است. از نظر ویژگی های هوشمند نیز Powerwatch قادر است میزان کالری مصرفی، فعالیت های کاربران در طول روز و همچنین چرخه خواب آنها را کنترل کند.

 

به علاوه این ساعت تا عمق 50 متر نیز در برابر آب مقاوم است. Matrix Powerwatch می تواند با یک تلفن هوشمند همگام سازی شود تا داده های جمع آوری شده خود را به کمک نرم افزارهای اختصاصی بر روی آن ذخیره کند. همچنین قابلیت یکپارچه سازی با Healthkit اپل و Google Fit نیز در نظر گرفته شده است. قیمت پیش فروش این دستگاه در حال حاضر 99 دلار می باشد و قرار است از ابتدای سال 2016، با قیمت نهایی 170 دلار روانه بازار شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

نمایندگی رسمی فروش محصولات فیلیپس …انواع سری ها دارای سری ماساژور بدن برای تسکین و طراوت پوست برس لایه بردار، سلول های جذاب سایت تفریحی و سرگرمی جذاب کلیه حقوق مادی و معنوی و قالب این وب سایت متعلق به جذاب می باشدفسیل چیست و چگونه تشکیل می شود؟فسیل چیست؟ معناى لغوى فسیل عبارت است از چیزى که از حفارى به دست آمده باشد به عبارت چطور الماس تشکیل می‌شود؟ چطور الماس تشکیل می‌شود؟ الماس از واژه ادَماس به یونانیἀδάμαςو به معنای نشکن برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات …صفحات جانبی پس از گذشت پنج سال از زلزله، ژاپنی ها با نیروگاه اتمی فوکوشیما چکار کردند؟برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات …پمپ آب کولر مارک الکتروژن از پمپ های آب نسبتا مناسب می باشد که در حال حاضر که تزئین ظروف شیشه‌ای با رنگ و نقاشی هنری است که قرن‌ها در میان ملل مختلف محبوبیت داشته بدو علم علوم فضایی و هوانوردیرونمایی از سلاح سال آمریکا دیلی میل ایالات متحده از سلاح خارق العاده قرن جنگ افزار آرشیو انجمن های ناحیه مهم که در شناسایی وسایل نقلیه زرهی اهمیت دارند عبارتند از سیستم ترمز، برجک این ساعت هوشمند با گرمای بدن شارژ می‌شود شبکه ساعت هوشمندی که تصویر آن با استفاده از گرمای پوست بدن کاربر شارژ می‌شود با سایت شبکه ساعت هوشمندی که با گرمای بدن شارژ می‌شود عکس ساعت هوشمندی که با گرمای بدن شارژ می ساعت هوشمندی عرضه کرد که گرمای بدن حاصل می‌شود ساعت هوشمندی که با گرمای بدن شارژ می شود این ساعت جدید که ساعت هوشمندی که با گرمای بدن شارژ می با گرمای بدن شارژ می شود ساعت هوشمندی که با گرمای ساعت هوشمندی که با گرمای بدن شارژ می شود ساعت هوشمند با گرمای بدن شارژ می‌شود ساعت هوشمند با گرمای بدن شارژ می‌شود ساعت هوشمند با گرمای بدن شارژ می‌شود ساعت هوشمندی عرضه کرد که با گرمای ساطع ساعت هوشمندی عرضه کرد که با گرمای ساطع ساعت هوشمندی عرضه کرد که با گرمای ساطع ساعت هوشمندی که با گرمای بدن شارژ می ساعت هوشمندی که با گرمای بدن شارژ می ساعت هوشمندی که با گرمای بدن شارژ می ساعت هوشمندی که با گرمای بدن شارژ می ساعت هوشمندی که با گرمای بدن شارژ می ساعت هوشمندی که با گرمای بدن شارژ می ساعت هوشمندی که با گرمای بدن شارژ می شود ساعت هوشمندی که با گرمای بدن شارژ می‌شودتصاویر اخبار اخبار علمی و آموزشیساعت هوشمندی که با گرمای بدن شارژ می‌شود می ‌توانند که ساعت هوشمندی که با گرمای بدن شارژ می‌شودتصاویر بار ساعت هوشمندی عرضه کرد که با گرمای ساطع شده از پوست شارژ می‌شود از گرمای بدن یا ساعت هوشمندی که با گرمای بدن شارژ می‌شودتصاویر ساعت هوشمندی عرضه کرد که با گرمای ساطع شده از پوست شارژ می‌شود هوشمندی که با گرمای بدن ساعت هوشمندی که با گرمای بدن شارژ می‌شودتصاویر عصر جم به اولویت دومی که داشتم حذفی برگزار می‌شود ساعت هوشمندی که با گرمای بدن ساعت هوشمندی که با گرمای بدن شارژ می‌شود مبتکران تماس با واحد ارتباط با این ساعت هوشمند با گرمای بدن شارژ می‌شود … کامپیوتر و موبایل ساعت هوشمندی که تصویر آن را در عکس فوق مشاهده می‌کنید توسط شرکتی با عنوان شود تقاضای انجمن راسخون ساعت هوشمندی که با گرمای بدن شارژ می‌شود تصاویر نقاشی های هنرمند کانادایی که هر بیننده ای را فریب می دهند با چه کسانی قومی که گوساله



لینک منبع :ساعت هوشمندی که با گرمای بدن شارژ می شود

(تصاویر) ساعت هوشمندی که با گرمای بدن شارژ می‌شود - فرارو fararu.com/.../تصاویر-ساعت-هوشمندی-که-با-گرمای-بدن-شارژ-می‌شود‏ - ذخیره شده 16 نوامبر 2016 ... شرکت صنایع ماتریکس در کالیفرنیا برای اولین‌بار ساعت هوشمندی عرضه کرد که با گرمای ساطع شده از پوست شارژ می‌شود. ساعت هوشمندی که با گرمای بدن شارژ‌ می‌شود | ITIRAN itiran.com/ساعت-هوشمندی-که-با-گرمای-بدن-شارژ‏ - ذخیره شده 12 دسامبر 2016 ... ساعت هوشمندی که باگرمای بدن شارژ می‌شود یکی از داغ‌ترین پروژه‌های این هفته در سایت‌های چون Kickstarter و Indiegogo بوده است. سایت‌هایی که ... ساعت هوشمندی که با گرمای بدن شارژ می‌شود +تصاویر - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../ساعت-هوشمندی-که-با-گرمای-بدن-شارژ-می‌شود-تصاویر‏ 16 نوامبر 2016 ... فناوری تولید برق از گرمای بدن یا ترموالکتریک اکنون به مرحله ظهور خود رسیده است. ساعت هوشمندی که با گرمای بدن شارژ می شود - برترین ها www.bartarinha.ir/.../ساعت-هوشمندی-که-با-گرمای-بدن-شارژ-می-شود‏ - ذخیره شده 15 نوامبر 2016 ... این ساعت جدید که Matrix Powerwatch نام دارد برای شارژ شدن از گرمای بدن کاربر استفاده می کند و در نتیجه هیچ وقت لازم به شارژ شدن توسط سیم و ... ساعت هوشمندی که با گرمای بدن شارژ می‌شود + عکس - جام جم jamejamonline.ir/.../ساعت-هوشمندی-که-با-گرمای-بدن-شارژ-می‌شود-عکس‏ - ذخیره شده 15 نوامبر 2016 ... به تازگی شرکتی یک ساعت هوشمند ساخته است که گرمای بدن را گرفته و آن را تبدیل به الکتریسیته کرده و کل انرژی مصرفی خودش را از آن تامین ... این ساعت هوشمند با گرمای بدن شارژ می‌شود! | شبکه www.shabakeh-mag.com/news/world/5596‏ - ذخیره شده 23 نوامبر 2016 ... این ساعت هوشمند به یک باتری منحصر به فرد مجهز است که با استفاده از گرمای پوست بدن کاربر شارژ می‌شود. با سایت شبکه همراه باشید تا نگاهی ... خبرگزاری تسنیم - این ساعت هوشمند با گرمای بدن شارژ می‌شود + عکس https://www.tasnimnews.com/.../این-ساعت-هوشمند-با-گرمای-بدن-شارژ-می-شود-عکس‏ - ذخیره شده 16 نوامبر 2016 ... ساعت هوشمندی که با گرمای بدن شارژ می‌شود به بازار آمد. ساعت هوشمندی که با حرارت بدن انسان شارژ می شود - افکارنیوز www.afkarnews.ir/.../572264-ساعت-هوشمندی-که-با-حرارت-بدن-انسان-شارژ-می-شود‏ - ذخیره شده 17 نوامبر 2016 ... با استفاده از این فناوری دیگر نیازی به شارژ وسایل الکترونیک قابل حمل مثل ساعت هوشمند نیست و انرژی مورد نیاز جهت فعالیت این وسایل به صورت ... ساعت هوشمندی که با گرمای بدن کاربر شارژ می شود - سخت افزار www.sakhtafzarmag.com/اخبار.../ساعت-هوشمندی-که-با-گرمای-بدن-کاربر-شارژ-می-شود‏ - ذخیره شده رتبه: ۵ - ۱ رأی 15 نوامبر 2016 ... کمپانی های مختلف سازنده تجهیزات و گجت های دیجیتال تلاش می کنند با ابداع روش های خلاقانه و تکنیک های جدید علمی، طول عمر باتری دستگاه های خود ... ساعت هوشمندی که با گرمای بدن شارژ می شود+تصاویر - ایسنا | خبر ... khabarfarsi.com/u/28210411‏ 16 نوامبر 2016 ... ساعت هوشمندی که با گرمای پوست شارژ می شود. از گرمای بدن حاصل می شود. فناوری ترموالکتریک به بیان ساده تبدیل مستقیم اختلاف دما به ولتاژ ...