مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تولید پوست برای ربات‌های خانگی

[ad_1]

یک تیم از محققان موسسه فناوری جورجیا موفق به تولید یک پوست مصنوعی شدند که رباتها را قادر می‌کند تا در منزل به آرامی بتوانند مواد مختلف را شناسایی و لمس کنند.

japan-robot-week-2016.jpg

به گزارش ایسنا به نقل از ساینس ورد ریپورت، این پوست مصنوعی مبتنی بر پارچه بوده و مجهز به سنسورهای نیرو و سنسورهای حرارتی است.

به گفته محققان این پژوهش، رباتهایی که در محیط خانه حرکت کرده و فعالیت می‌کنند، به دلیل محیط شلوغ خانه گاهی قادر به تمایز بین برخی اجسام نیستند یا برای مثال به جز ردیف اول قفسه‌های آشپزخانه قادر به تشخیص ردیف‌های پشتی اقلام آن نیستند.

ترکیبی از سنسورهای موجود به ربات‌های خانگی کمک می‌کند تا بین چوب و فلز تمایز قائل شوند.

این محققان ادعا می‌کنند که این روش جدید دقیقا مشابه با روشی است که پوست انسان با استفاده از هدایت حرارتی، مواد مختلف را طبقه‌بندی می‌کند.

با این حال، این پوست مصنوعی هنوز در حال پیشرفت و توسعه بوده و نمونه اولیه آن هنوز آزمایش نشده است.

اگر آزمایشات بر روی نمونه اولیه موفقیت آمیز باشد، این ربات‌ها می‌توانند به انسانها در امور منزل کمک بیشتری کنند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

پول نیوز مانند بسیار از پروژه های قبلی منصوری، این بار هم رنگ مشکی برای پروژه انتخاب شده استعصر ایران شاهکاری بی نظیر در فرودگاه سنگاپور عکس تایتانیک این بار در چین ساخته می شود ‏عکس دیار دانلوددانلود رایگان نرم افزارروش خرید برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …نمونه رزومه کاریسوالات مصاحبه استخدامیاخبار روز اخباراخبار علمیاخبار آموزشی بانک اطلاعات صنعت ایران لینک به ما در صورتی که تمایل به قرار دادن لینک بانک اطلاعات صنعت ایران در وبسایت خود خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریاحتمال محکوم شدن رونالدو به ۶ سال زندان برف و سرما مدارس اردبیل را تعطیل کرد سقوط تکنولوژی جدیدترین خبرهای علمی روز دنیاتکنولوژیجدیدترین خبرهای علمی روز دنیا سلام به شما بازدید کننده گرامی با تشکر فراوان نسبت به خبرهای علمی و پزشکی خبر فارسینوشیدن آب یکی از نیازهای اساسی است که زندگی ما به آن بستگی دارد آب مایه آبادانی و سایت خبری تحلیلی بویر نیوزخانم میهماندار نجات یافته هواپیمای فوتبالیست ها رازگشایی کرد عکس ربات‌های تلگرامی تولید پوستی برای ربات‌های خانگی تولید یک پوست برای ربات‌های خانگی تیمی از محققان موسسه فناوری جورجیا موفق به تولید یک تولید پوست مصنوعی برای ربات‌های خانگی تولید پوست برای ربات‌های خانگی تولید پوست برای ربات‌های خانگی تولید پوست برای ربات‌های خانگی تولید پوست برای ربات‌های خانگی محققان مرکز موفق به تولید پوست محققان مرکز موفق به تولید پوست محققان مرکز موفق به تولید پوست مشاهده متن کامل عکس جدید محمدرضا مشاهده متن کامل عکس جدید محمدرضا مشاهده متن کامل عکس جدید محمدرضا تولید پوست مصنوعی از ضایعات موی انسان تولید پوست مصنوعی از ضایعات موی انسان تولید پوست مصنوعی از ضایعات موی انسان تولید پوست برای ربات‌های خانگی تولید پوستی برای ربات‌های خانگی خانگی پوست ربات‌های مصنوعی برای سنسور پوستی ربات تولید پوستی برای ربات‌های خانگی تولید پوست مصنوعی برای ربات‌های خانگی یک تیم از محققان موسسه فناوری جورجیا موفق به تولید یک پوست مصنوعی وبلاگ ها و شبکه های ماسک های خانگی مرکبات برای زیبایی پوست ماسک های خانگی مرکبات برای زیبایی پوست ماسک ماسک های خانگی مرکبات برای تولید ثروت تولید پوستی برای ربات‌های خانگی مبتکران اخبار تولید پوستی برای ربات‌های درمان پوست خشک با ماسک های خانگی ماسک‌های خانگی برای درمان پوست‌های ماسک انگور برای پوست های ربات چهار پای بهترین ماسک های خانگی برای پوست های خشک بهترین ماسک های خانگی برای پوست های ماسک های خانگی، ضد خشکی پوست ماسک های خانگی برای درمان پوست خشک • دونفره … آرایش صورت عسل یکی دیگه از دارو های طبیعی برای پوست های این ماسک یک درمان خانگی کامل برای پوست های کمپوست خانگی پوست سبزیجات و میوه مانند حیوانات خانگی با آنها رفتار برای تولید کمپوست مضر عکس ربات های جنگجو ربات های اوریگامی لینک ربات های تلگرام ربات های کشاورزی ربات های سال میلادی ربات های امدادگر کارتون ربات های گاندام ربات های تلگرام



لینک منبع :تولید پوست برای ربات‌های خانگی

تولید پوستی برای ربات‌های خانگی - ایسنا www.isna.ir/news/.../تولید-پوستی-برای-ربات-های-خانگی‏ - ذخیره شده 14 نوامبر 2016 ... یک تیم از محققان موسسه فناوری جورجیا موفق به تولید یک پوست مصنوعی شدند که رباتها را قادر می‌کند تا در منزل به آرامی بتوانند مواد مختلف را ... تصاویر برای تولید پوست برای ربات‌های خانگی تولید پوستی برای ربات‌های خانگی - ایران اکونومیست iraneconomist.com/fa/news/.../تولید-پوستی-برای-ربات‌های-خانگی‏ - ذخیره شده 14 نوامبر 2016 ... یک تیم از محققان موسسه فناوری جورجیا موفق به تولید یک پوست مصنوعی شدند که رباتها را قادر می‌کند تا در منزل به آرامی بتوانند مواد مختلف را ... تولید پوستی برای ربات های خانگی - آکا www.akairan.com/havades-akhbar/ana/news201611141745343835.html‏ 14 نوامبر 2016 ... تیمی از محققان موسسه فناوری جورجیا موفق به تولید یک پوست مصنوعی شدند که ربات ها را قادر می کند تا در منزل به آرامی بتوانند مواد مختلف را ... پوست مصنوعی برای ربات ها ساخته شد - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../پوست-مصنوعی-برای-ربات-ها-ساخته-شد‏ - ذخیره شده 13 نوامبر 2016 ... اخیراً نیز محصولاتی ویژه استفاده در منازل و با عنوان 'ربات های خانگی' تولید شده اند اما مشکل اینجاست که محیط خانه ها، با محل کار در کارخانه ها بسیار ... تولید پوستی برای ربات های خانگی آکا - tgnews.ir tgnews.ir/result/?...تولید%20پوستی%20برای%20ربات%20های%20خانگی%20آکا...‏ برترین ها - امیررضا شاهین نیا : سلامی دوباره خدمت شما همراهان عزیز مجله اینترنتی برترین ها. خوشحالیم از اینکه امروز هم به ما این افتخار را داده اید که در خدمتتان باشیم. تولید پوستی برای ربات‌های خانگی www.espeli.ir/item/isna/.../تولید+پوستی+برای+ربات‌های+خانگی‏ - ذخیره شده 14 نوامبر 2016 ... یک تیم از محققان موسسه فناوری جورجیا موفق به تولید یک پوست مصنوعی شدند که رباتها را قادر می‌کند تا در منزل به آرامی بتوانند مواد مختلف را ... تولید پوست مصنوعی ؛ نخستین بار در ایران - بیتوته www.beytoote.com/.../production-artificial-skin-first-time.html‏ - ذخیره شده - مشابه تولید پوست مصنوعی ؛ نخستین بار در ایران ... پوست مصنوعی که از مواد پلیمری ساخته شده است ، کاربرد درمانی ندارد و در فـعالیـت های آموزشی دانشجویان ... پارچه رومبلی مناسب حیوانات خانگی .... «ربات‌ها» جایگزین پیک‌های موتوری می‌شوند/ تصاویر ... دانشگاه استنفورد - مجله علمی و پزشکی https://www.skagitdaily.com/tag/دانشگاه-استنفورد/‏ - ذخیره شده تا سال ۲۰۳۰ همه ما ربات خانگی داریم ... تولید پوست الکترونیکی قابل انعطاف ... استنفورد پوستی مصنوعی الهام گرفته از پوست آفتاب پرست تولید کرده‌اند که این ... خدمتکار خانگی روباتی از ایتالیا تا ۱۸ ماه دیگر به بازار می آید ... fa.euronews.com/.../italian-team-brings-household-robot-a-step-closer‏ - ذخیره شده 25 آگوست 2016 ... آر یک با اپلیکشین های مناسب محیط خانگی طراحی شده است. ... برخلاف «آی کاب» که از فلز ساخته شده، از الیاف کربنی و پلاستیک تشکیل شده است.