مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

رونمایی مایکروسافت از نسل جدید Xbox ONE+عکس

[ad_1]

مایکروسافت دیشب در کنفرانس اختصاصی خود در نمایشگاه E3، نمونه‌ بروز شده‌ی ایکس باکس وان را معرفی کرد. نام جدیدترین کنسول مایکروسافت، ایکس باکس وان اِس است و تغییرات بهینه‌سازی‌های زیادی را تجربه کرده است.

 به گزارش مشرق، ایکس باکس وان در آخرین اقدام مایکروسافت، رژیم لاغری فشرده‌‌ای را تجربه کرده است. نمونه‌ بروز شده‌ کنسول محبوب بازی مایکروسافت، ایکس باکس وان اِس (Xbox ONE S) به میزان ۴۰ درصد در ابعاد کاهش یافته و هم‌چنین با رنگ سفید عرضه خواهد شد. یکی دیگر از تغییرات مهم این کنسول، حذف آداپتور و انتقال آن به داخل کنسول بوده است. هم‌چنین کاربران قادر خواهند بود دستگاه خود را به هر دو حالت عمودی و افقی قرار دهند.  
 
در کنار ظاهر جدید، ایکس باکس وان اِس چندین بهبود دیگر را نیز تجربه کرده است. مهم‌ترین تغییر این کنسول نسبت به نمونه‌ی پیشین خود، پشتیبانی از ویدیو‌های 4K در کنار استفاده از HDR برای بازی و فیلم، است. یکی از درگاه‌های USB‌ نیز برای سهولیت استفاده، به جلوی کنسول منتقل شده است.

دکمه‌ شناخت و جفت‌سازی کنترلر‌های نیز به قسمت جلویی منتقل شده است؛ پیش‌تر این دکمه در سمت چپ دستگاه تعبیه شده بود. مایکروسافت در ایکس باکس وان اس درگاه اتصال مخصوص کینکت را حذف کرده است و برای اتصال سنسور حرکتی این شرکت، باید رابط مخصوص آن به یو‌اس‌بی را خریداری کنید.  
 

مایکروسافت ایکس باکس وان اِس را معرفی کرد؛ کوچک ترین ایکس باکس تاریخ

فیل اسپنسر مدیر بخش ایکس باکس، در کنفرانس معرفی نسل جدید این کسنول گفت:
 
  • ما متوجه این موضوع شدیم که باید کنسول خود را کوچک‌تر کنیم و به خوبی نیز این کار را انجام دادیم. در کنار کاهش ابعاد، ما موفق شدیم برخی امکاناتی که اخیرا مورد توجه کاربران قرار گرفته‌اند را نیز به ایکس باکس اضافه کنیم که پشتیبانی از 4K و HDR برخی از این قابلیت‌ها هستند.  
 رونمایی مایکروسافت از «Xbox ONE S» +عکس

علاوه بر خود دستگاه، کنترلر ایکس باکس وان نیز تغییراتی را به خود دیده است. علاوه بر رنگ جدید آن، این کنترلر در بخش پشت خود اکنون از جنس متفاوتی بهره می‌برد تا در دست گرفتن آن تجربه‌ی بهتری را به کاربران منتقل کند. هم‌چنین دکمه‌ی بلوتوث نیز به کنترلر اضافه شده است؛ این تغییر بدین معنا است که اکنون می‌توانید از فاصله‌ی بیشتری به بازی با ایکس باکس وان بپردازید و هم‌چنین امکان جفت‌سازی کنترلر با کامپیوتر را نیز خواهید داشت. این قابلیت قطعا با استقبال گیمر‌های کامپیوتر‌های شخصی مواجه خواهد شد.
 
ایکس باکس وان اِس در سه نسخه‌ی متفاوت عرضه خواهد شد. نسخه‌ی محدود این کنسول با ۲ ترابایت فضای ذخیره‌سازی و قیمت ۳۹۹ دلار به فروش خواهد رسید. این در حالی اسن که نسخه‌های ۱ ترابایت و ۵۰۰ گیگابایتی نیز با قیمت‌های ۳۴۹ و ۲۹۹ دلار نیز در دسترس خریداران خواهد بود.

منبع: زومیت


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط



کلماتی برای این موضوع

رونمایی مایکروسافت از نسل جدید عکسفیل اسپنسر مدیر بخش ایکس باکس، در کنفرانس معرفی نسل جدید این کسنول گفت ما متوجه این ۸ دستاورد جدید نیروی دریایی ارتش رونمایی دستاوردجدیدارتشرونماییرونمایی مایکروسافت از نسل جدید عکس رونمایی از رونمایی آئودی از نسل جدید نسل جدید سرگرمی با عکسنسل جدید سرگرمی با عکس از رونمایی رسمی مایکروسافت از کنسول نسل بعدی رونمایی از نسل جدید کامپیوتر های بدون کیس مایکروسافت…شرکت مایکروسافت از جدید رونمایی از نسل جدید شرکت مایکروسافت از جدید ترین نسل سایت تخصصی اپل اپل سنتر کنفرانس مایکروسافت … کنفرانس مایکروسافت در ۳۱ اردیبهشت، رونمایی از نسل جدید رونمایی از نسل جدید رونمایی از نسل جدید کامپیوتر های بدون کیس مایکروسافت رونمایی از نسل جدید عصر ایران شرکت مایکروسافت از جدید ترین نسل مایکروسافت رسماً رونمایی شد فارنت و جمع‌وجورتر از نسل از رونمایی کرد از رونمایی عنوان جدید مایکروسافت از دو مدل جدید اکس باکس رونمایی کردمایکروسافت از دو مدل جدید اکس باکس رونمایی کرد ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ مایکروسافت از نسل جدید مرورگرهای خود رونمایی کرد ……اینترنت و مرورگرهامایکروسافت از نسل جدید مرورگرهای خود رونمایی مایکروسافت مایکروسافتمایکروسافت مایکروسافت



لینک منبع :رونمایی مایکروسافت از نسل جدید Xbox ONE+عکس

رونمایی مایکروسافت از نسل جدید Xbox ONE+عکس - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/.../رونمایی-مایکروسافت-از-نسل-جدید-Xbox-ONE-عکس‏ - ذخیره شده 14 ژوئن 2016 ... مایکروسافت دیشب در کنفرانس اختصاصی خود در نمایشگاه E3، نمونه‌ بروز شده‌ی ایکس باکس وان را معرفی کرد. نام جدیدترین کنسول مایکروسافت، ... نسل جدید سرگرمی با XBOX ONE + عکس - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/.../نسل-جدید-سرگرمی-با-XBOX-ONE-عکس‏ - ذخیره شده 24 ژوئن 2013 ... در کنفرانس خبری مایکروسافت، کنسول جدید این این شرکت با نام XBOX ONE رونمایی شد. این کنسول که به عنوان کنسول پس از Xbox 360 معرفی ... رونمایی مایکروسافت از نسل جدید «Xbox ONE» +عکس - تی نیوز tnews.ir/news/f6fc64749996.html‏ 14 ژوئن 2016 ... مایکروسافت دیشب در کنفرانس اختصاصی خود در نمایشگاه E3، نمونه بروز شده ی ایکس باکس وان را معرفی کرد. نام جدیدترین کنسول مایکروسافت، ... تصاویر برای رونمایی مایکروسافت از نسل جدید Xbox ONE+عکس ایکس‌باکس جدید One رونمایی شد +عکس | برخلاف تصور ما و گمانه زنی ... padsha.com/ایکس‌باکس-جدید-One-رونمایی-شد-عکس‏ - ذخیره شده 13 مارس 2017 ... ایکس‌باکس جدید One رونمایی شد +عکس : برخلاف تصور ما و گمانه زنی های سایت های . ... جدید کلاشینکف در نمایشگاه مسکو تصاویر , رونمایی چین از نسل جدید ... رونمایی از جدیدترین ایکس باکس +تصاویر ماکروسافت سازنده کنسول ... نسل جدید XBox رونمایی شد ! بررسی تخصصی XBox One ! www.i-clarified.ir/.../نسل-جدید-xbox-رونمایی-شد-بررسی-تخصصی-xbox-one/‏ - ذخیره شده 22 مه 2013 ... امروز ، روز نسل جدید XBox است ! ... جدید ، غول تولید کننده سیستم عامل ویندوز ، یعنی مایکروسافت ، از نسل جدید XBox با نام XBox One رونمایی کرد. Xbox One Scorpio | دیجی‌کالا مگ https://www.digikala.com/mag/برچسب.../xbox-one-scorpio/‏ - ذخیره شده Xbox One Scorpio | ... درباره‌ی کنسول‌های جدید نسل هشتمی، یعنی PlayStation 4 Pro و Xbox Scorpio ... مایکروسافت در نمایشگاه E3 امسال از دو مدل کنسول ایکس‌باکس وان جدید رونمایی کرد. ... Scorpio؛ مدل قوی‌تر کنسول ایکس باکس وان در سال ۲۰۱۷ ... NSAS · DigiKalaTech · Vidoal · جدیدترین عکس و مدل لباس 2017 مانتو 96 همراه با راهنمای ... [E3 2016] مدل باریک ایکس‌باکس وان رونمایی شد | دیجی‌کالا مگ https://www.digikala.com/.../e3-2016-مدل-باریک-ایکس‌باکس-وان-رونمایی-شد/‏ - ذخیره شده 13 ژوئن 2016 ... مدل جدید کنسول نسل هشتمی مایکروسافت، Xbox One S نام گرفته است. این کنسول جدید، یک هارد دیسک دو ترابایتی دارد و می‌تواند تصاویر با وضوح ... رونمایی از ایکس باکس اسکورپیو www.eghtesadnews.com/.../164625-رونمایی-از-ایکس-باکس-اسکورپیو‏ - ذخیره شده 6 آوریل 2017 ... به همین خاطر مایکروسافت، کنسول جدید ایکس باکس اسکورپیو را ... انحصاری کنسول Xbox One قرار دهد و یکی از عوامل شکست در نسل هشتم کنسول ها ... رونمایی از جدیدترین ایکس باکس +تصاویر - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../رونمایی-از-جدیدترین-ایکس-باکس-تصاویر‏ - ذخیره شده - مشابه 22 مه 2013 ... ماکروسافت سازنده کنسول ایکس باکس 360 بعد از 8 سال که از رونمایی دستگاه قبلی اش می گذرد نسل جدید کنسول های بازی خود را با نام تجاری. ... تمام این ذهنیات را از بین برد چرا که نام کنسول جدید خود را "ONE" گذاشته است.