مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

چرا برخی کودکان روی پنجه پا راه می‌روند؟

[ad_1]

متخصص ارتوپدی دلایل راه رفتن با پنجه پا و از طریق انگشتان در کودکان را تشریح کرد و گفت:‌ در مواردی محدودی کودکان با این شرایط برای درمان نیاز به عمل جراحی دارند.

به گزارش مشرق، شیرین زمانی در ارتباط با راه رفتن با نوک انگشتان پا در کودکان اظهار داشت:‌ کودکانی که تازه شروع به راه رفتن کرده و میانگین سنی 9 تا یک سال و 8 ماه را دارند، راه رفتن از طریق نوک پا یا انگشتان پا عمدتاً مسئله خاصی نیست و نیاز به درمان ندارد.
 
وی با اشاره به اینکه در بیشتر موارد کودکانی که با انگشتان پا راه می‌روند به صورت خود به خودی این مشکل در آنها رفع می‌شود،‌ افزود: در صورت استمرار این روش راه رفتن در کودک پزشک پس از معاینه ورزش‌های خاص توصیه کرده و با توصیه‌هایی به پدر و مادر اصلاح عادت راه رفتن را در کودک ایجاد می‌کند.
 
متخصص ارتوپدی با تأکید بر اینکه بهتر است کودکانی که پس از یکسال راه رفتن هنوز مشکل نوک پا راه رفتن را دارند حتماً‌ به ارتوپدی اطفال ارجاع داده شوند، گفت:‌ برخی از مشکلات عصبی و مغزی همچون فلج مغزی خفیف می‌تواند از نشانه‌های آن راه رفتن با نوک پا باشد لذا مراجعه به ارتوپدی اطفال در این شرایط ضرورت دارد.
 
زمانی تصریح کرد: اکثر کودکان به دلایل ارثی با این مشکل مواجه بوده و اکثراً به صورت خود به خودی راه رفتن در آنها اصلاح شده و در غیر اینصورت از طریق فیزیوتراپی و کاردرمانی با توصیه پزشک برای درمان اقدام می‌شود البته در موارد خیلی نادر نیز این مسئله نیاز به جراحی دارد.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


31 مه 2016 ... متخصص ارتوپدی دلایل راه رفتن با پنجه پا و از طریق انگشتان در کودکان را تشریح کرد و گفت: در موارد محدودی کودکان با این شرایط برای درمان نیاز ...چرا بعضی بچه ها روی پنجه پا راه میروند. علل راه رفتن کودکان بر روی نوک پنجه پا چیست.اگرچه پزشکان نمیدانند که چرا برخی کودکان ترجیح میدهند روی پنجه راه بروند، اما ... عضلههای پشت پای ساق کودکانی که روی پنجه راه میروند به تدریج سفت میشود و ...1 ژوئن 2016 ... متخصص ارتوپدی دلایل راه رفتن با پنجه پا و از طریق انگشتان در کودکان را تشریح کرد و گفت: در مواردی محدودی کودکان با این شرایط برای درمان ...بنابراين در راه رفتن طبيعي هيچگاه كودك نبايد روي نوك انگشت دو پا بايستد. ... اين امر در برخي كودكان به سادگي عادت مي شود, هنگاميكه از آنها بخواهيد كه به طور صحيح ...کودکان مبتلا به اوتیسم نیز روی پنجه پای خود راه می روند، اما خیلی از آن ها این طوری نیستند. ... در برخی موارد، پزشک آزمایشی به نام الکترومیوگرافی را انجام می دهد.1 ژوئن 2016 ... متخصص ارتوپدی دلایل راه رفتن با پنجه پا و از طریق انگشتان در کودکان را تشریح کرد و گفت: در مواردی محدودی کودکان با این شرایط برای درمان ...چرا خواب هایی که می بینیم زود از یادمان می رود? .... در حقیقت راه رفتن روی نوک پا یا پنجه میان کودکانی که تازه شروع به راه رفتن می کنند حالتی تقریبا شایع است. اغلب این شیوه راه ... اما در برخی موارد این حالت می تواند نشانه مشکلاتی زمینه ای باشد.31 مه 2016 ... کد مطلب : 262821 در با عنوان برخی روی پا میروند؟ ارتوپدی راه با پا از انگشتان کودکان تشریح و در محدودی با شرایط درمان به جراحی شیرین در با ...


کلماتی برای این موضوع

زگیل ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادزگیلزگیل نام علمی ، غده‌ای گوشتی است که انواع آن بر روی دست و پاها رشد می‌کند، اما پوست و مو پزشکان ایران صاحبان علم برای کشف راه های جدید حفظ زیبایی و پیشگیری از پیری زودرس پوست و بخصوص ریزش چرا خدا بعضی از انسان ها را بدبخت آفریده؟ شهر سوالعزیز دلم الهی من فدات شم چرا از انرژی درمانی استفاده نمیکنی فقط کافیه خدا رو صدا بزنی پا های شما در مورد سلامتیتان چه میگویند؟ مردمانپا چنبری در پا چنبری، شکل پا و انگشتان آن تغییر می‌کند سر و ته ناخن‌ها گردتر می‌شودمامایی پزشکان ایران ۱اثر بر روی رشد و نمو کودکان مصرف سیگار مادر باردار ،باعث قرار گرفتن جنین وی در معرض زگیل‌های شایع؛ انواع و درمانزگیل های شایع، توده های موضعی بی ضرر و کوچک روی پوست هستند زگیل هایی که معمولا روی چرا اهل تسنن دست بسته نماز می خوانند شهر سوالپیش از پاسخ لازم است یاداور شوم که اختلاف بین مسلمانان در مسائل عملی و برخی جزئیات کاردرمانی اوتیسمدر مورد اهمیت مدرسه ، فواید آن ، مشکلات معمول کودکان دارای اوتیسم ، نگرانی ها و چالش داستانهای کوتاه و جذاب که آدم را به خود فرو می برد …گدای نابینا روزی مرد کوری روی پله‌های ساختمانی نشسته و کلاه و تابلویی را در کنار پایش چطور بفهمیم غلظت خون داریم؟ راه های درمانغلظتخونداریمراههایدرمانشاید شما هم کلمه غلظت خون را زیاد شنیده باشید اما واقعا ندانید که این عنوان دقیقا



لینک منبع :چرا برخی کودکان روی پنجه پا راه می‌روند؟

در گفت‌وگو با فارس عنوان شد چرا برخی کودکان روی پنجه پا راه می‌روند؟ www.farsnews.com/13950311000059‏ - ذخیره شده 31 مه 2016 ... متخصص ارتوپدی دلایل راه رفتن با پنجه پا و از طریق انگشتان در کودکان را تشریح کرد و گفت: در موارد محدودی کودکان با این شرایط برای درمان نیاز ... راه رفتن روی نوک پنجه پا(با انگشتان) در کودکان - ارتوپدی فنی مرکز ... orped.ir/راه-رفتن-روی-نوک-پنجه-پابا-انگشتان-در-ک/‏ - ذخیره شده - مشابه اگرچه پزشکان نمی‌دانند که چرا برخی کودکان ترجیح می‌دهند روی پنجه راه بروند، اما ... عضله‌های پشت پای ساق کودکانی که روی پنجه راه می‌روند به تدریج سفت می‌شود و ... چرا بعضی از بچه ها روی نوک انگشتان پا راه می روند؟ - سیمرغ seemorgh.com/.../303470-چرا-بعضی-از-بچه-ها-روی-نوک-انگشتان-پا-راه-می-روند؟/‏ - ذخیره شده 2 ژوئن 2016 ... بهتر است کودکانی که پس از یکسال راه رفتن هنوز مشکل نوک پا راه رفتن را دارند حتماً‌ به ارتوپدی اطفال ارجاع داده شوند.برخی از مشکلات عصبی و ... راه رفتن کودک روی پنجه پا و انگشتان پا چه علتی دارد - ایران ارتوپد www.iranorthoped.ir/.../راه-رفتن-کودک-روی-پنجه-پا-و-انگشتان-پا-چه-علتی-دارد‏ - ذخیره شده چرا بعضی بچه ها روی پنجه پا راه میروند. علل راه رفتن کودکان بر روی نوک پنجه پا چیست. اخبار پارسیک - چرا برخی کودکان روی پنجه پا راه می‌روند؟ news.parseek.com/Url/?id=12503394‏ چرا برخی کودکان روی پنجه پا راه می‌روند؟ چرا برخی کودکان روی پنجه پا راه می‌روند؟ | خبروان khabarone.ir/news/1993452‏ 31 مه 2016 ... متخصص ارتوپدی دلایل راه رفتن با پنجه پا و از طریق انگشتان در کودکان را تشریح کرد و گفت: در موارد محدودی کودکان با این شرایط برای درمان نیاز ... درمان بدون جراحی راه رفتن روی نوک پنجه پا در کودکان - دکتر یزدانی ... doctoryazdani.ir/درمان-بدون-جراحی-راه-رفتن-روی-نوک-پنجه-پ/‏ - ذخیره شده بسیاری از کودکان نوپا مدتی فقط روی نوک پنجه راه می‌روند که همانند عادت هایی مثل ... برخی کودکان به دلیل گونه خاصی از تحریک حسی موجود در هنگام راه رفتن روی پنجه ... چرا برخی کودکان روی پنجه پا راه می‌روند؟ - پارس نیوز - شهرخبر www.shahrekhabar.com/analysis/1464743580613126‏ - ذخیره شده 1 ژوئن 2016 ... به گزارش پارس نیوز، شیرین زمانی در ارتباط با راه رفتن با نوک انگشتان پا در کودکان اظهار داشت: کودکانی که تازه شروع به راه رفتن کرده و ... راه رفتن روی انگشتان (نوک پنجه) در کودکان - دکتر دقاق زاده-متخصص طب ... drdaghaghzadeh.blogfa.com/post-1417.aspx‏ - ذخیره شده بنابراین در راه رفتن طبیعی هیچگاه کودک نباید روی نوک انگشت دو پا بایستد. ... این امر در برخی کودکان به سادگی عادت می شود, هنگامیکه از آنها بخواهید که به طور صحیح ... چرا کودک من روی انگشتان پا راه می رود؟ - الو دکتر www.alodoctor.ir/.../چرا-کودک-من-روی-انگشتان-پا-راه-می-رود؟‏ - ذخیره شده - مشابه 16 سپتامبر 2014 ... کودکان مبتلا به اوتیسم نیز روی پنجه پای خود راه می روند، اما خیلی از آن ها این ... در برخی موارد، پزشک آزمایشی به نام الکترومیوگرافی را انجام می دهد.