مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

برنامه «iMessage» با اندروید سازگار می‌شود

[ad_1]

اپل در حال برنامه ریزی برای سازگار کردن برنامه پیام رسان iMessage خود با گوشی‌های آندرویدی است تا علاقمندان بتوانند از این طریق هم به ردوبدل کردن پیام برسانند.

 به گزارش مشرق، این برنامه به علت رمزگذاری مطالب ردوبدل شده میان کاربران محبوبیت قابل توجهی دارد و قرار است در کنفرانس توسعه دهندگان اپل موسوم به WWDC 2016 از آن رونمایی شود.
 
با ارائه این خدمات اپل دسترسی گسترده ای به طیف جدیدی از کاربران خواهد داشت. به نظر می رسد رونق استفاده از نرم افزارهای تبادل پیام نیز در این زمینه بی تاثیر نبوده است.
 
یک هدف دیگر از اجرای این طرح رقابت با گوگل خواهد بود که به تازگی نرم افزار پیام رسان Allo را عرضه کرده است. این نرم افزار که با آندروید و iOS سازگاری دارد، از قابلیت هایی مانند ارائه پیشنهادات خلاقانه، امکان ارسال انوع شکلک و استیکر، پاسخ دهی هوشمند، اجرای بازی های کوچک، رمزگذاری داده های رد و بدل شده و ... برخوردار است.
 
اپل قبلا هم سه برنامه خود را برای آندروید عرضه کرده بود که عبارتند از Apple Music، Move to iOS برای انتقال از آندروید به آیفون و Beats Pill برای کنترل بلندگویی به همین نام.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط



کلماتی برای این موضوع

آموزش کامل نصب بازی و برنامه با استفاده از نرم …نرم افزار در اصل یک برنامه‌ی چینی میباشد که بدلیل کارکرد بسیار عالی، به زبان باگ‌ها و مشکلات فنی یافت شده در اپل اپسلینک های مفید جیلبریک تا ۹٫۳٫۳ با نسخه انگلیسی پانگو و ویندوز آموزش نصب اپل بایگانی اپ گتبا اینکه حالت خودکار که در برنامه های دوربین تلفن های هوشمند وجود دارد با یک لمس به اخبارتکنولوژی،گوشی موبایل،تبلت،لپ …تور تایلند سفری به سرزمین شادی ها بنز،هیونداو بخریداقساط بلند مدت بهترین راه آی اپل سنتر اپل اخبار اپل و آیفوناپل و آخرین اخبار آیفون و آیپد در آی اپل سنتر سایتی کامل با آموزش های اپل و اخبار اپل



لینک منبع :برنامه «iMessage» با اندروید سازگار می‌شود

برنامه آی مسیج با آندروید سازگار می‌شود - خبرگزاری فارس www.farsnews.com/13950323000120‏ - ذخیره شده 12 ژوئن 2016 ... اپل در حال برنامه ریزی برای سازگار کردن برنامه پیام رسان iMessage خود با گوشی‌های آندرویدی است تا علاقمندان بتوانند از این طریق هم پیام ردوبدل ... ایتنا - برنامه آی‌مسیج با اندروید سازگار می‌شود itna.ir/fa/doc/news/.../برنامه-آی-مسیج-اندروید-سازگار-می-شود‏ - ذخیره شده 12 ژوئن 2016 ... ایتنا - اپل در حال برنامه‌ریزی برای سازگار کردن برنامه پیام‌رسان iMessage خود با گوشی‌های آندرویدی است تا علاقمندان بتوانند از این طریق هم پیام ... برنامه «iMessage» با اندروید سازگار می‌شود - پایگاه خبری عصر شبکه news.ern-co.com/.../اخبار.../13160-برنامه-«imessage»-با-اندروید-سازگار-می‌شود.html‏ 14 ژوئن 2016 ... اپل در حال برنامه ریزی برای سازگار کردن برنامه پیام رسان iMessage خود با گوشی‌های آندرویدی است تا علاقمندان بتوانند از این طریق هم به ردوبدل ... برنامه «iMessage» با اندروید سازگار می‌شود - خبرگزاری میزان - شهر خبر www.shahrekhabar.com/science/1465867740482591‏ 14 ژوئن 2016 ... به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان به نقل از فارس، اپل در حال برنامه ریزی برای سازگار کردن برنامه پیام رسان iMessage خود با گوشی‌های ... برنامه آی مسیج با اندروید سازگار می شود | اپل در حال برنامه - قطره www.ghatreh.com/news/nn32180304/برنامه-مسیج-اندروید-سازگار-شود‏ 12 ژوئن 2016 ... اپل در حال برنامه ریزی برای سازگار کردن برنامه پیام رسان iMessage خود با گوشی های آندرویدی است تا علاقمندان بتوانن. برنامه آی مسیج با اندروید سازگار می شود - ایتنا | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/20109462‏ برنامه آی مسیج با اندروید سازگار می شود. ایتنا - اپل در حال برنامه ریزی برای سازگار کردن برنامه پیام رسان iMessage خود با گوشی های آندرویدی است تا علاقمندان ... برنامه‌«آی مسیج» با اندروید سازگار می شود | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/06/14/1297634‏ 14 ژوئن 2016 ... اپل در حال برنامه‌ریزی برای سازگار کردن برنامه پیام‌رسان iMessage خود با ... رای شما به یک مطلب جالب باعث می شود آن مطلب بیشتر دیده شود و ... برنامه «iMessage» با اندروید سازگار می شود - پایگاه خبری فرهنگ ... tnews.ir/پایگاه-خبری-فرهنگ-انقلاب-اسلامی/202964628425.html‏ 12 ژوئن 2016 ... اپل در حال برنامه ریزی برای سازگار کردن برنامه پیام رسان iMessage خود با گوشی های آندرویدی است تا علاقمندان بتوانند از این طریق هم به ردوبدل ... برنامه آی‌مسیج با اندروید سازگار می‌شود » آسمان نیوز news.asemanpub.com/15910-.html‏ - ذخیره شده 12 ژوئن 2016 ... برنامه آی‌مسیج با اندروید سازگار می‌شود. آسمان نیوز - اپل در حال برنامه‌ریزی برای سازگار کردن برنامه پیام‌رسان iMessage خود با گوشی‌های آندرویدی ... [شایعه] پای iMessage به اندروید باز می‌شود - اخرین اخبار و اموزش های اپل userapple.ir/blog/شایعه-پای-imessage-به-اندروید-باز-می‌شود/‏ - ذخیره شده 11 ژوئن 2016 ... iMessage با سیستم‌عامل اندروید سازگار می‌شود. ... این برنامه شاید زیاد خارق‌العاده نباشد اما دست‌کم تا حدی که مخاطبان را به خود وابسته کند و کارشان را ...