مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بدل تلگرام با قابلیت‌های بیشتر +دانلود

[ad_1]

Telegram Plus Messenger نسخه غیر رسمی تلگرام است که با قابلیت های بیشتر نسبت به نسخه رسمی؛ طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

 به گزارش مشرق، امروزه تلگرام یکی از پرطرفدارترین پیام رسان ها به حساب می‌آید که بیش از ده میلیون کاربر برایش تخمین زده می شود.

نسخه رسمی تلگرام در هر بروز رسانی ویژگی های جدیدی به نرم افزارش اضافه می کند.

اما برخی نسخه های غیر رسمی هم از این نرم افزار از روی نسخه رسمی منتشر شده است که حتی قابلیت های بیشتر هم دارد.
 

بدل تلگرام با قابلیت های بیشتر +دانلود

Telegram Plus Messenger نسخه غیر رسمی تلگرام است که به احتمال فراوان اگر آن را امتحان کنید شاید  نسخه رسمی را هم کنار بگذارید. همچنین کاربرد نسخه های غیر رسمی ایجاد حساب کاربری دوم تلگرام با شماره ای دیگر است.

یکی از ویژگی های قابل توجه این نرم افزار پشتیبانی از زبان فارسی و همچنین جداکردن چت ها ، ربات ها ، کانال ها از یکدیگر است.
این نسخه غیر رسمی به فاصله کوتاهی بعد از بروزرسانی نسخه رسمی تلگرام قابلیت های جدید را به تلگرام پلاس اضافه میکند.
 
قابلیت های دیگر نرم افزار:

  • نصب در کنار نسخه رسمی ؛ بدون ایجاد اختلال در نسخه اصلی
  • امکان مخفی کردن شماره موبایل خود
  • مخفی کردن اسکرین شات گفتگو در چت مخفی
  • ذخیره بهتر اطلاعات دریافتی با نام اصلی
  • تم های مختلف و شیک برای انتخاب توسط کاربر
  • ویژگی های کاربردی دیگر که در نسخه اصلی وجود ندارد
 بدل تلگرام با قابلیت های بیشتر +دانلود

این نرم افزار اینقدر پرطرفدار است که امتیاز عالی 4.4 از 5 را در گوگل پلی دریافت کرده است. در حالی که نرم افزار رسمی تلگرام نمره 4.2 دریافت کرده است.

می‌توانید این نرم افزار را از طریق لینک‌های زیر دانلود کنید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


12 ژوئن 2016 ... Telegram Plus Messenger نسخه غیر رسمی تلگرام است که با قابلیت های بیشتر نسبت به نسخه رسمی؛ طرفداران بسیاری پیدا کرده است.12 ژوئن 2016 ... Telegram Plus Messenger نسخه غیر رسمی تلگرام است که با قابلیت های بیشتر نسبت به نسخه رسمی؛ طرفداران بسیاری پیدا کرده است.12 ژوئن 2016 ... بدل تلگرام حتی با قابلیت های بیشتر دانلود. Telegram Plus Messenger نسخه غیر رسمی تلگرام است که به احتمال فراوان اگر آن را امتحان کنید ...دانلود برنامههای رایگان و غیررایگان اندروید در ایران. ... پلاس مسنجر برخی از ویژگیهای اضافی به برنامه تلگرام رسمی افزوده است: قالب دهی: تغییر رنگ و ... بیشتر: امکان ذخیره اسناد با نام اصلی. نمایش نام فرستنده بر روی تصاویر، فیلم ها و اسناد.12 ژوئن 2016 ... اندروید، تلگرام، مشرق، پلاس مسنجر، دانلود، telegram plus messenger ... غیر رسمی تلگرام اَست کِه با ویژگی هایِ بیشتر نسبت بِه نسخه رسمی؛ ...12 ژوئن 2016 ... بدل تلگرام با قابلیتهای بیشتر دانلود. Telegram Plus Messenger نسخه غیر رسمی تلگرام است که با قابلیت های بیشتر نسبت به نسخه رسمی؛ ...18 ژوئن 2016 ... Telegram Plus Messenger نسخه غیر رسمی تلگرام است که با قابلیت های بیشتر نسبت به نسخه رسمی؛ طرفداران بسیاری پیدا کرده است.بدل تلگرام با قابلیت‌های بیشتر دانلود ... اما پس از آن، شرکتهای تبلیغاتی از قابلیت کانالهای تلگرام برای تبلیغات استفاده نمودند و تبلیغاتی که ...12 ژوئن 2016 ... ظهر یکشنبه بیست و سوم خرداد ماه 1395 خبر بدل تلگرام با قابلیتهای بیشتر دانلود.عکس و فیلم اینستاگرام را از تلگرام دانلود کنید آموزش. 13-6-2016 ... می توانید با یک روبات در... نمایش ادامه ... بدل تلگرام با قابلیت های بیشتر دانلود. 12-6-2016 ...


کلماتی برای این موضوع

دانلود تلگرام پلاس دنده دو یک بازی مسابقه‌ای با کیفیت،پر‌هیجان و با گرافیک بالاست که برای مدت زیادی لذت دانلود مسنجر تلگرام برای کامپیوتر …اینترنتمسنجر تلگرام نام مسنجر قدرتمند و بسیار امن می باشد که کمپانی سازنده جدیدا نسخه ویندوز دانلود برنامه تلگرام ایران اپسبا دانلود تلگرام از ایران اپس می توانید با بیش از نفر چت گروهی انجام داده و با هر شخص چگونه بفهمیم که هک شده ایمچگونه بفهمیم که هک شده ایم ؟ راههای زیادی هست که به کمک آنها بفهمیم هک شده ایم یا نه؟دانلود شیر ایت برای ویندوز • دانلود رایگانتگ های مطالبدانلود شیر ایت برای ویندوز دانلود رایگان،بازار،ویندوز،مدیریت دانلود،بازی،آنتی نرم افزار مسنجر کامپیوتر دانلود دانلود نرم افزار پیام رسان ابزاری ارتباطی که با کمک آن می‌توانید با دوستان خود دانلود مسنجر پیام رسانی امن تریما …دنده دو یک بازی مسابقه‌ای با کیفیت،پر‌هیجان و با گرافیک بالاست که برای مدت زیادی لذت آشنایی کامل با رم در کامپیوتر و طریقه ارتقای آنآشنایی کامل با رم در کامپیوتر و طریقه ارتقای آن رم کامپیوتر، یک حافظه موقت و سریع است تعیین ضریب هوشی با کمک ام آر آی تعیین ضریب هوشی با کمک ام آر آی نوشته شده توسط تحریریه‌ی بیگ بنگ در تاریخ ۱۳۹۵۰۴۳۰فان وسرگرمیدانلود رایگان دوبله فارسی فیلم هندی برفی با کیفیت بلوری به صورت دو زبانه با



لینک منبع :بدل تلگرام با قابلیت‌های بیشتر +دانلود

بدل تلگرام با قابلیت های بیشتر +دانلود - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../بدل-تلگرام-با-قابلیت-های-بیشتر-دانلود‏ - ذخیره شده 12 ژوئن 2016 ... Telegram Plus Messenger نسخه غیر رسمی تلگرام است که با قابلیت های بیشتر نسبت به نسخه رسمی؛ طرفداران بسیاری پیدا کرده است. بدل تلگرام با قابلیت‌های بیشتر +دانلود - صبحانه آنلاین ... sobhanehonline.com/.../بدل-تلگرام-با-قابلیت‌های-بیشتر-دانلود‏ - ذخیره شده 12 ژوئن 2016 ... Telegram Plus Messenger نسخه غیر رسمی تلگرام است که با قابلیت های بیشتر نسبت به نسخه رسمی؛ طرفداران بسیاری پیدا کرده است. بدل تلگرام با قابلیت های بیشتر +دانلود - مشرق نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/20092997‏ 12 ژوئن 2016 ... بدل تلگرام با قابلیت های بیشتر +دانلود Telegram Plus Messenger نسخه غیر رسمی تلگرام است که با قابلیت های بیشتر نسبت به نسخه رسمی؛ ... بدل تلگرام با قابلیت های بیشتر +دانلود - ساعت24 | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/20084797‏ 12 ژوئن 2016 ... بدل تلگرام با قابلیت های بیشتر +دانلود Telegram Plus Messenger نسخه غیر رسمی تلگرام است که با قابلیت های بیشتر نسبت به نسخه رسمی؛ ... بدل تلگرام با قابلیت های بیشتر +دانلود | Telegram Plus ... - قطره www.ghatreh.com/news/.../بدل-تلگرام-قابلیت-های-بیشتر-دانلود‏ 12 ژوئن 2016 ... Telegram Plus Messenger نسخه غیر رسمی تلگرام است که با قابلیت های بیشتر نسبت به نسخه رسمی؛ طرفداران بسیاری پیدا کرده است. - بدل تلگرام با قابلیت های بیشتر +دانلود am2.khschools.ir/?app=content&catid=11&itemid=965‏ - ذخیره شده اما برخی نسخه های غیر رسمی هم از این نرم افزار از روی نسخه رسمی منتشر شده است که حتی قابلیت های بیشتر هم دارد. بدل تلگرام حتی با قابلیت های بیشتر +دانلود. بدل تلگرام با قابلیت های بیشتر +دانلود - تی نیوز tnews.ir/news/ca9164596376.html‏ 12 ژوئن 2016 ... Telegram Plus Messenger نسخه غیر رسمی تلگرام است که با قابلیت های بیشتر نسبت به نسخه رسمی؛ طرفداران بسیاری پیدا کرده است. بدل تلگرام با قابلیت های بیشتر +دانلود - اخبار روز news.davary.com/1395/03/23/بدل-تلگرام-با-قابلیت-های-بیشتر-دانلود/‏ 12 ژوئن 2016 ... بدل تلگرام حتی با قابلیت های بیشتر +دانلود. Telegram Plus Messenger نسخه غیر رسمی تلگرام است که به احتمال فراوان اگر آن را امتحان کنید ... Plus Messenger - دانلود | نصب برنامه اندروید | کافه بازار https://cafebazaar.ir/app/org.telegram.plus/?l=fa‏ - ذخیره شده - مشابه رتبه: ۴٫۴ - ۲۱٬۷۲۱ رأی - رایگان - Android - کسب و کار/بهره‌وری پلاس مسنجر برخی از ویژگی‌های اضافی به برنامه تلگرام رسمی افزوده است: ... اید و اگر به دنبال پیام رسانی با امنیت و امکانات مفید بیشتر هستید Plus Messenger را ... بدل تلگرام با قابلیت های بیشتر +دانلود - پورتال سیحو seiho.ir/news/106720‏ - ذخیره شده 12 ژوئن 2016 ... ساعت 24-Telegram Plus Messenger نسخه غیر رسمی تلگرام است که با قابلیت های بیشتر نسبت به نسخه رسم.