مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ورود اینترنت‌بی‌سیم به‌منازل با سرعت1گیگابیت در ثانیه

[ad_1]

شرکت آلفابت از راه‌اندازی خدماتی در آینده خبر داد که اتصال بی‌سیم منازل به اینترنت را ممکن می‌کند، برای این کار از فناوری خاصی استفاده خواهد شد که ارزان قیمت‌تر از فناوری کابلی است.

 به گزارش مشرق، مدیر عامل آلفابت که گوگل از زیرمجموعه های آن است روز چهارشنبه در نشست سالانه سهام داران این شرکت اظهارداشت: تحول تراشه های رایانه ای و افزایش دقت سیگننال های بی سیم ارتباط نقطه به نقطه بی سیم با اینترنت را ممکن کرده و این کار بسیار ارزان تر از هزینه کندن زمین برای اتصال کابلی خواهد بود.
 
با استفاده از این فناوری سرعت اینترنت به یک گیگابیت در ثانیه می رسد که برابر با سرعت خدمات فیبر نوری گوگل است که در برخی شهرهای بزرگ امریکا ارائه می شود.
 
اشمیث افزود: در ملاقات با لری پیج مدیرعامل اجرایی گوگل این ایده را پیگیری کرده است.
 
البته دریافت سیگنال های بی سیم با استفاده از این فناوری مستلزم استفاده از دستگاه های خاصی در منازل است، اما مزیت مهم این کار کاهش هزینه و افزایش سرعت اتصال به اینترنت پرسرعت است. تحقق این ایده پس از موافقت سهام داران عمده گوگل راه را برای پیشبرد اینترنت اشیا و همه گیرشدن بیشتر آن هموار خواهد کرد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


13 ژوئن 2016 ... شرکت آلفابت از راهاندازی خدماتی در آینده خبر داد که اتصال بیسیم منازل به اینترنت را ممکن میکند، برای این کار از فناوری خاصی استفاده خواهد شد ...13 ژوئن 2016 ... شرکت آلفابت از راهاندازی خدماتی در آینده خبر داد که اتصال بیسیم منازل به اینترنت را ممکن میکند، برای این کار از فناوری خاصی استفاده خواهد شد ...13 ژوئن 2016 ... ورود اینترنتبیسیم بهمنازل با سرعت1گیگابیت در ثانیه. 1. ساعت 24-شرکت آلفابت از راهاندازی خدماتی در آینده خبر داد که اتصال بیسیم منازل به ...13 ژوئن 2016 ... با استفاده از این فناوری سرعت اینترنت به یک گیگابیت در ثانیه می رسد که برابر با سرعت خدمات فیبر نوری گوگل است که در برخی شهرهای ...با استفاده از این فناوری سرعت اینترنت به یک گیگابیت در ثانیه می رسد که برابر با سرعت خدمات فیبر نوری گوگل است که در برخی شهرهای بزرگ امریکا ارائه می ...13 ژوئن 2016 ... ورود اینترنتبیسیم بهمنازل با سرعت1گیگابیت در ثانیه. 1. ساعت 24-شرکت آلفابت از راهاندازی خدماتی در آینده خبر داد که اتصال بیسیم منازل به ...ثانیه اینترنت در بی سرعت1گیگابیت سیم با 1گیگابایت بهمنازل سرعت اینترنتبیسیم ثانیه ورود خبرگزاری میزان.شرکت آلفابت از راهاندازی خدماتی در آینده خبر داد که اتصال بیسیم منازل به اینترنت را ممکن میکند، برای این کار از فناوری خاصی استفاده خواهد شد که ارزان قیمتتر.13 ژوئن 2016 ... ورود اینترنتبیسیم بهمنازل با سرعت1گیگابیت در ثانیه ... با استفاده از این فناوری سرعت اینترنت به یک گیگابیت در ثانیه می رسد که برابر ...13 ژوئن 2016 ... ورود اینترنتبیسیم بهمنازل با سرعت1گیگابیت در ثانیه ... البته دریافت سیگنال های بی سیم با استفاده از این فناوری مستلزم استفاده از دستگاه ...


کلماتی برای این موضوع

ورود اینترنت‌بی‌سیم به‌منازل با سرعتگیگابیت در ثانیه



لینک منبع :ورود اینترنت‌بی‌سیم به‌منازل با سرعت1گیگابیت در ثانیه

ورود اینترنت‌بی‌سیم به‌منازل با سرعت1گیگابیت در ثانیه - ساعت24 www.saat24.com/.../ورود-اینترنت-بی-سیم-به-منازل-با-سرعت1گیگابیت-در-ثانیه‏ 13 ژوئن 2016 ... ورود اینترنت‌بی‌سیم به‌منازل با سرعت1گیگابیت در ثانیه. 1. ساعت 24-شرکت آلفابت از راه‌اندازی خدماتی در آینده خبر داد که اتصال بی‌سیم منازل به ... ورود اینترنت‌بی‌سیم به‌منازل با سرعت1گیگابیت در ثانیه - ساعت ۲۴ ... https://damadam.ir/.../اخبار.../ورود-اینترنت‌بی‌سیم-به‌منازل-با-سرعت1گیگابیت-در-ثانیه/.../2717254‏ - ذخیره شده ساعت 24-شرکت آلفابت از راه اندازی خدماتی در آینده خبر داد که اتصال بی سیم منازل به اینترنت را ممکن می کند، برای این کار از فناوری خاصی استفاده خواهد شد که ارزان ... ورود اینترنت‌بی‌سیم به‌منازل با سرعت1گیگابیت در ثانیه news.parseek.com/Url/?id=12562179‏ - ذخیره شده 13 ژوئن 2016 ... به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان به نقل از فارس، مدیر عامل آلفابت که گوگل از زیرمجموعه های آن است روز چهارشنبه در نشست سالانه سهام ... ورود اینترنت‌بی‌سیم به‌منازل با سرعت1گیگابیت در ثانیه - جویا jooya.net/.../ورود-اینترنت‌بی‌سیم-به‌منازل-با-سرعت1گیگابیت-در-977124‏ - ذخیره شده 13 ژوئن 2016 ... شرکت آلفابت از راه‌اندازی خدماتی در آینده خبر داد که اتصال بی‌سیم منازل به اینترنت را ممکن می‌کند، برای این کار از فناوری خاصی استفاده خواهد شد ... ورود اینترنت‌بی‌سیم به‌منازل با سرعت1گیگابیت در ثانیه – بررسی ... inetrobots.org/ورود-اینترنت‌بی‌سیم-به‌منازل-با-سرع/‏ - ذخیره شده 13 ژوئن 2016 ... ورود اینترنت‌بی‌سیم به‌منازل با سرعت۱گیگابیت در ثانیه ... بعد انتظار بازیکن ترکیه برای گرفتن سلفی با ستاره کهکشانی‌ها + تصاویر ... ورود اینترنت بی سیم به منازل با سرعت1گیگابیت در ثانیه - سایت ... tnews.ir/news/a6b164671429.html‏ - ذخیره شده 13 ژوئن 2016 ... ورود اینترنت‌بی‌سیم به‌منازل با سرعت1گیگابیت در ثانیه ... با استفاده از این فناوری سرعت اینترنت به یک گیگابیت در ثانیه می رسد که برابر ... ورود اینترنت بی سیم به منازل با سرعت1گیگابیت در ثانیه ... tnews.ir/news/c7a964664313.html‏ 13 ژوئن 2016 ... ورود اینترنت‌بی‌سیم به‌منازل با سرعت1گیگابیت در ثانیه ... با استفاده از این فناوری سرعت اینترنت به یک گیگابیت در ثانیه می رسد که برابر ... ورود اینترنت‌بی‌سیم به‌منازل با سرعت1گیگابیت در ثانیه - روزنه rozane.avablog.ir/.../ورود+اینترنت‌بی‌سیم+به‌منازل+با+سرعت1گیگابیت+در+ثانیه‏ 5 دسامبر 2016 ... ورود اینترنت‌بی‌سیم به‌منازل با سرعت1گیگابیت در ثانیه. [ad_1]. شرکت آلفابت از راه‌اندازی خدماتی در آینده خبر داد که اتصال بی‌سیم منازل به ... یورو 2016؛ کروس برترین بازیکن دیدار آلمان و اوکراین شد monitor.shafaqna.com/FA/IR/2736902‏ کامرون: با ماندن در اتحادیه اروپا وضعیت جدیدی را تجربه می کنیم. - مهر ... ورود اینترنت‌بی‌سیم به‌منازل با سرعت1گیگابیت در ثانیه. - میزان ... ورود اینترنت‌بی‌سیم به‌منازل با سرعت1گیگابیت در ثانیه - پرسیار https://porsyar.com/.../ورود-اینترنت-بی-سیم-به-منازل-با-سرعت1گیگابیت-در-ثانیه‏ - ذخیره شده 13 ژوئن 2016 ... ساعت 24-شرکت آلفابت از راه‌اندازی خدماتی در آینده خبر داد که اتصال بی‌سیم منازل به اینترنت را ممکن می‌کند، برای این کار از فناوری خاصی استفاده ...