مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

عرضه اولین گوشی دنیا با قابلیت‌ درک 3 بعدی +عکس

[ad_1]

شرکت لنوو موفق به عرضه اولین گوشی هوشمند جهان شده که فاب 2 پرو نام دارد و از فناوری سه بعدی برای عکاسی بهره برده و با فناوری‌های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده سازگاری دارد.

 به گزارش مشرق، گوشی یاد شده که بر مبنای طرح تانگوی گوگل طراحی و عرضه شده، دارای نمایشگر بزرگ 6.4 اینچی است و وزنی به اندازه 230 گرم دارد.
 
در این گوشی از دو دوربین بسیار بزرگ برای ردگیری حرکات و درک عمق صحنه و همین طور نرم افزاری برای فهم ویژگی های محیط اطراف استفاده شده است. دوربین سوم و اصلی این گوشی هم 16 مگاپیکسلی است و از فیلم برداری 4K پشتیبانی می‌کند. حسگر اثر انگشت از دیگر امکانات این گوشی است.
 
عرضه اولین گوشی دنیا با قابلیت‌های درک سه بعدی +عکس

پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون 652 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز، 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه‌ داخلی، باتری 4050 میلی‌آمپرساعت و اندروید 6 از جمله دیگر امکانات گوشی یاد شده است.
 
برنامه‌های نصب شده بر روی این گوشی امکانات مختلفی دارند. به عنوان مثال اجرای بازی‌های مبتنی بر واقعیت مجازی به طور سه بعدی با این گوشی ممکن است. برای این کار می توان دوربین گوشی را بر روی سطحی تاباند تا شخصیت ها و اشیای مورد نیاز برای اجرای بازی سه بعدی ظاهر شوند.
 
با کاربرد حسگرهای این گوشی هم انجام بسیاری از امور شخصی و حرفه ای ممکن است و به عنوان مثال می‌توان ابعاد پنجره‌ داخل خانه برای خرید پرده یا تخت‌ خواب برای خرید روتختی را نیز اندازه‌گیری کرد. یکی از برنامه های آموزشی نصب شده بر روی این گوشی قرار دادن دایناسور بر روی اشیای مختلف را ممکن می کند.
 
به نظر می رسد عرضه این گوشی 499 دلاری در شهریور ماه سرآغاز تحولی جدی در زمینه ساخت تلفن های همراه و افزوده شدن امکانات واقعیت مجازی به محصولات مذکور باشد.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


10 ژوئن 2016 ... شرکت لنوو موفق به عرضه اولین گوشی هوشمند جهان شده که فاب 2 پرو نام دارد و از فناوری سه بعدی برای عکاسی بهره برده و با فناوریهای واقعیت مجازی و ...12 ژوئن 2016 ... اولین گوشی دنیا با قابلیت های درک سه بعدی، واقعیت مجازی، فاب 2 پرو، لنوو، اولین گوشی با درک سه بعدی تصویر اولین گوشی هوشمند جهان با ...23 ژوئن 2016 ... شرکت لنوو موفق به عرضه اولین گوشی هوشمند جهان شده که فاب 2 پرو نام دارد و از فناوری سه بعدی برای عکاسی بهره برده و با فناوریهای واقعیت مجازی و ...به گزارش مشرق، گوشی یاد شده که بر مبنای طرح تانگوی گوگل طراحی و عرضه شده، دارای نمایشگر بزرگ 6.4 اینچی است و وزنی به اندازه 230 گرم دارد. در این گوشی از دو ...12 ژوئن 2016 ... شرکت لنوو موفق به عرضه اولین گوشی هوشمند جهان شده که فاب 2 پرو نام دارد و از فناوری سه بعدی برای عکاسی بهره برده و با فناوریهای واقعیت مجازی و ...به گزارش فرهنگ نیوز، از زمان عرضه آیفون 6 در دو سال قبل اپل نتوانسته قابليت های مهمی به آیفون اضافه کند که موجب تداوم استقبال از گوشي یاد شده گردد. ایفون 7 که ...11 ژوئن 2016 ... عرضه اولین گوشی دنیا با قابلیتهای درک سهبعدی و واقعیت مجازی ... سه بعدی برای عکاسی بهره برده و با فناوریهای واقعیت مجازی و واقعیت افزوده سازگاری دارد. .... برنامه خلاقانه گوگل برای تبدیل عکسهای ساده به فایل متحرک گیف. 13.9 ژوئن 2016 ... شرکت لنوو موفق به عرضه اولین گوشی هوشمند جهان شده که فاب 2 پرو نام دارد و از فناوری سه ... عرضه اولین گوشی دنیا با قابلیتهای درک سه بعدی و واقعیت مجازی .... دانا - 11 ساعت پیش; عکس: مسواک بلوتوثی فیلیپس به تازگی شرکت ...شرکت لنوو موفق به عرضه اولین گوشی گوشی دنیا با قابلیتهای سه بعدی با این گوشی عرضه .... عرضه اولین گوشی دنیا با قابلیت درک 3 بعدی عکس شرکت لنوو


کلماتی برای این موضوع

نوآوری و تکنولوژی،اختراعات جدیدبا این کار همسرتان را شگفت زده کنید رونق کسب و کار شما از طریق طراحی وبسایت با تور هاست و سرور مجازی به همراه فضای آپلود فایل …پرشین گیگ با بیش از یک دهه تجربه،‌ پرشین گیگ با رنگین کمانی از سرویس های ابری در بستری پی سی دانلود نرم افزار، فیلم، بازی، کتاب، آموزش و … برنامه ای کاربردی و حرفه ای برای نوشتن و ویرایش فایل‌های متنی می‌باشد که با تکنولوژی جدیدترین خبرهای علمی روز دنیاتکنولوژیجدیدترین خبرهای علمی روز دنیا سلام به شما بازدید کننده گرامی با تشکر فراوان نسبت به گوشی شیائومیردمیخرید و فروش و قیمت گوشی نسخه قیمت موبایل شیائومی ردمی نوت دانلود ها نرم افزار بازی کتاب موبایل عکسدانلود ها دانلود عکس دانلود بازی دانلود نرم افزار دانلود کتاب دانلود موبایل فان وسرگرمیبه گزارش صبحانه،آزاده زارعی با انتشار عکس های جدیدی از خودش صفحه شخصی اش را بروز کردقیمت دوربین خرید دوربین دوربین دیجیتال …عمومی نام محصول دوربین نیکون نیکون مدل فرمت توضیحات دوربین پارسینهپارسینه سایت خبری پارسینه برخورد قانونی و سریع با مقصرین حادثه اینجا لپ تاپ با گارانتی آواژنگکارایی بسیار بالا با پردازنده و کارت گرافیک قدرتمند صفحه نمایش لمسی اینچی با دقت



لینک منبع :عرضه اولین گوشی دنیا با قابلیت‌ درک 3 بعدی +عکس

عرضه اولین گوشی دنیا با قابلیت‌ درک 3 بعدی +عکس - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/.../عرضه-اولین-گوشی-دنیا-با-قابلیت-درک-3-بعدی-عکس‏ - ذخیره شده 12 ژوئن 2016 ... شرکت لنوو موفق به عرضه اولین گوشی هوشمند جهان شده که فاب 2 پرو نام دارد و از فناوری سه بعدی برای عکاسی بهره برده و با فناوری‌های واقعیت مجازی و ... تصاویر برای عرضه اولین گوشی دنیا با قابلیت‌ درک 3 بعدی +عکس عرضه اولین گوشی دنیا با قابلیت‌ درک 3 بعدی +عکس - صبحانه آنلاین ... sobhanehonline.com/.../عرضه-اولین-گوشی-دنیا-با-قابلیت‌-درک-3-بعدی-عکس‏ - ذخیره شده 12 ژوئن 2016 ... شرکت لنوو موفق به عرضه اولین گوشی هوشمند جهان شده که فاب 2 پرو نام دارد و از فناوری سه بعدی برای عکاسی بهره برده و با فناوری‌های واقعیت مجازی و ... عرضه اولین گوشی دنیا با قابلیت درک 3 بعدی +عکس - بلاغ مازندران ... khabarfarsi.com/u/20094116‏ 12 ژوئن 2016 ... عرضه اولین گوشی دنیا با قابلیت درک 3 بعدی +عکس. شرکت لنوو موفق به عرضه اولین گوشی هوشمند جهان شده که فاب 2 پرو نام دارد و از فناوری سه ... عرضه اولین گوشی دنیا با قابلیت‌های درک سه بعدی و واقعیت مجازی ... www.shahrekhabar.com/science/146569764056035‏ 12 ژوئن 2016 ... شرکت لنوو موفق به عرضه اولین گوشی هوشمند جهان شده که فاب 2 پرو نام دارد و از فناوری سه بعدی برای عکاسی بهره ... عرضه اولین گوشی دنیا با قابلیت‌های درک سه بعدی و واقعیت مجازی ... برنامه گوگل برای تبدیل عکس‌ به فایل متحرک. بعدی اولین گوشی دنیا با قابلیت‌های درک سه‌بعدی - آل دیجی alldigi.ir/عرضه-اولین-گوشی-دنیا-با-قابلیت‌های-در/‏ 11 ژوئن 2016 ... عرضه اولین گوشی دنیا با قابلیت‌های درک سه‌بعدی و واقعیت مجازی. شرکت لنوو موفق به عرضه اولین گوشی هوشمند جهان شده که فاب ۲ پرو نام دارد و از ... عرضه اولین گوشی دنیا با قابلیت‌های درک سه بعدی | رسانه تی وی iran-newspaper.rasanetv.ir/page-863965.html‏ - ذخیره شده شرکت لنوو موفق به عرضه اولین گوشی گوشی دنیا با قابلیت‌های سه بعدی با این گوشی عرضه .... عرضه اولین گوشی دنیا با قابلیت درک 3 بعدی +عکس شرکت لنوو عرضه اولین گوشی دنیا با قابلیت درک 3 بعدی +عکس - اخبار ایران و جهان newsshare.ir/search/?...عرضه+اولین+گوشی+دنیا+با+قابلیت+درک+3+بعدی+%2Bعکس‏ عرضه اولین گوشی دنیا با قابلیت‌های درک سه بعدی و واقعیت مجازی ... به تازگی اطلاعات فاش شده از این گوشی به صورت عکس، گواهینامه‌های رسمی و بنچمارک‌ها رویت شده ... بلاغ مازندران - آماده شوید؛ جهش قریب الوقوع گوشی‌های هوشمند www.bloghnews.com/fa/.../آماده-شوید-جهش-قریب-الوقوع-گوشی-های-هوشمند‏ 31 مه 2016 ... علاوه بر این گوشی های سازگار شده با هدست های واقعیت مجازی قادر به پشتیبانی از امکانات ... عرضه اولین گوشی دنیا با قابلیت‌ درک 3 بعدی +عکس. آیفون - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/آیفون‏ - ذخیره شده - مشابه تقریباً یک سال پس از طوفانی که اپل در ژانویه ۲۰۰۷ با معرفی اولین نسل ... فیلم برداری: قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت Full HD در ابعاد ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل و با ... آیفون ۶ نسل هشتم گوشی‌های هوشمند اپل است که در تاریخ ۹ سپتامبر ۲۰۱۴ عرضه شد . ... این فن‌آوری که با نام جدید «لمس سه بعدی» (3D Touch) معرفی شد قادر است میزان ...