مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نشستن زیاد عمر را کوتاه می‌کند

[ad_1]

به گفته محققان ۳۰ دقیقه نشستن کمتر در روز دارای مزایای زیادی برای سلامت بوده و عمر را طولانی می کند.

به گزارش مشرق، محققان دانشگاه سائوپالو برزیل با تجزیه و تحلیل داده های ۵۴ کشور جهان دریافتند نشستن بیش از سه ساعت در روز با ۳.۸ درصد مرگ و میرهای جهان مرتبط است.

به گفته محققان، محدودکردن زمان نشستن به کمتر از سه ساعت در روز موجب افزایش عمر فرد تا حدود ۰.۲ سال، یا بیش از دو ماه، می شود.

در این مطالعه اشاره می شود نشستن بیش از اندازه تهدیدی برای سلامت است و حتی ورزش منظم هم ممکن است برای مقابله با تاثیرات مضر نشستن طولانی مدت کافی نباشد.

محققان تاکید می کنند که حتی ۱۰ درصد کاهش در زمان نشستن، به عنوان مثال ۳۰ دقیقه کمتر در روز، می تواند تاثیر فوری بر سلامت بدن داشته باشد.

مطالب مرتبط


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


نشستن زیاد عمر را کوتاه میکند - به گزارش فرهنگ نیوز، محققان دانشگاه سائوپالو برزی-نشستن-زیاد-کوتاه.17 آوريل 2016 ... نشستن زیاد عمر را کوتاه میکند. نشستن. محققان دانشگاه سائوپائولو در برزیل دریافتند که هرچه میزان نشستن افراد کمتر باشد، عمرشان طولانیتر ...14 آوريل 2016 ... محدودکردن زمان نشستن به کمتر از سه ساعت در روز موجب افزایش عمر فرد تا حدود ۰.۲ سال، یا بیش از دو ماه، می شود.18 آوريل 2016 ... نشستن زیاد عمر را کوتاه میکند. محققان دانشگاه سائوپائولو در برزیل دریافتند که هرچه میزان نشستن افراد کمتر باشد، عمرشان طولانیتر است.18 آوريل 2016 ... به گزارش روابط عمومی بیمارستان سینا: محققان دانشگاه سائوپائولو در برزیل دریافتند که هرچه میزان نشستن افراد کمتر باشد، عمرشان طولانیتر ...8 مه 2016 ... مطالعات نشان داده که زیاد نشستن و کمتحرکی سبب آسیب به بدن و کاهش طول عمر میشود.14 آوريل 2016 ... نشستن زیاد عمر را کوتاه میکند محققان دانشگاه سائوپالو برزیل با تجزیه و تحلیل داده های ۵۴ کشور جهان دریافتند نشستن بیش از سه ساعت در روز با ...3 مه 2016 ... نتایج پژوهش محققان دانشگاه سائوپائولو در برزیل نشان میدهد. نشستن زیاد عمر را کوتاه میکند. محققان دانشگاه سائوپائولو در برزیل دریافتند که ...نشستن زیاد عمر را کوتاه میکند. محققان دانشگاه سائوپائولو در برزیل دریافتند که هرچه میزان نشستن افراد کمتر باشد، عمرشان طولانیتر است. به گزارش سرویس علمی ...9 فوریه 2014 ... نتایج یک مطالعه که به تازگی انجام شده است نشان میدهد که نشستن زیاد موجب بروز چاقی، دیابت، بیماریهای قلبی- عروقی و مرگ زودهنگام میشود.


کلماتی برای این موضوع

چهل حدیث شریف درباره طول عمرمقاله انتخابیسلام لطفا درباره کیست پستان هم راهکار ارائه بفرمایید متأسفانه یکی از سینه هام پراز نمایشنامه و داستان کوتاهکفش سفید دستم را جلوی صورتم گرفته بودم و وانمود می کردم به دفترم نگاه می کنم هر بار کمردرد – سیب سلامتچگونگی عملکرد کمر همانطور که می دانیم ستون فقرات از پایه جمجمه تا لگن خاصره کشیده شده شیوه های صحیح نشستن، ایستادن، راه رفتن و …شیوه های صحیح نشستن ، ایستادن ، راه رفتن و خوابیدن هنگامی که در مورد سلامتی صــحبت بـه نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا …لطفا نقاشی ساختمان قلی پور را با شماره بشناسیداعتراف عمر به جنایات خویش در نامه ای به معاویه …اعتراف عمر به جنایات خویش در نامه ای به معاویهفیزیوتراپی اخلاق حرفه‌ای ، ضرورتی برای سازمان چکیده یکی از عمده‌ترین دغدغه‌های İİ آنچه باید درباره شیر بدانیم قسمت اول …پنیر و انواع آن پنیر فتا، نوعی پنیر است که داخل آب نمک قرار می گیرد تاریخچه تهیه ی آن توسعه نرم‌افزاری چابک ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادمتدهای چابک بر جنبه‌های متفاوتی از چرخهٔ عمر توسعهٔ نرم‌افزار تمرکز دارند بعضی از داستانهای کوتاه و جذاب که آدم را به خود فرو می برد …معجزه خنده پیرمرد هر بار که می خواست اجرت پسرک واکسی کر و لال را بدهد، جمله ای را برای



لینک منبع :نشستن زیاد عمر را کوتاه می‌کند

نشستن زیاد عمر را کوتاه می‌کند - ایسنا www.isna.ir/news/95012913011/نشستن-زیاد-عمر-را-کوتاه-می-کند‏ 17 آوریل 2016 ... نشستن زیاد عمر را کوتاه می‌کند. نشستن. محققان دانشگاه سائوپائولو در برزیل دریافتند که هرچه میزان نشستن افراد کمتر باشد، عمرشان طولانی‌تر ... نشستن زیاد عمر را کوتاه می کند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان ... www.mehrnews.com/news/.../نشستن-زیاد-عمر-را-کوتاه-می-کند‏ - ذخیره شده 13 آوریل 2016 ... به گفته محققان ۳۰ دقیقه نشستن کمتر در روز دارای مزایای زیادی برای سلامت بوده و عمر را طولانی می کند. نشستن زیاد عمر را کوتاه می‌کند - تگ tag.ir/health/1886-نشستن-زیاد-عمر-را-کوتاه-می‌کند‏ - ذخیره شده نشستن زیاد عمر را کوتاه می‌کند. 102. به نقل از پایگاه خبری کتابخانه ملی پزشکی آمریکا، در این پژوهش داده‌های مربوط به ۵۴ کشور جهان مورد تحلیل قرار گرفت. یافته‌ها ... پیام آفتاب - نشستن زیاد عمر را کوتاه می‌کند www.payam-aftab.com/fa/doc/.../نشستن-زیاد-عمر-کوتاه-می-کند‏ - ذخیره شده محدودکردن زمان نشستن به کمتر از سه ساعت در روز موجب افزایش عمر فرد تا حدود ۰.۲ سال، یا بیش از دو ماه، می شود. نشستن زیاد عمر را کوتاه می‌کند - افق حوزه www.ofoghhawzah.com/.../نشستن+زیاد+عمر+را+کوتاه+می‌کند‏ - ذخیره شده گروه خبری: افق خانواده | تاریخ:1395/07/15 | ساعت:١٢:٢٢ | شماره خبر:٣٨٤٠٧٠ |. نشستن زیاد عمر را کوتاه می‌کند. محققان دانشگاه سائوپائولو در برزیل دریافتند، هرچه ... نشستن زیاد عمر را کوتاه می‌کند - راوی نیوز ravinews.com/news/1395/01/.../نشستن-زیاد-عمر-را-کوتاه-می‌کند/‏ - ذخیره شده 18 آوریل 2016 ... نشستن زیاد عمر را کوتاه می‌کند. محققان دانشگاه سائوپائولو در برزیل دریافتند که هرچه میزان نشستن افراد کمتر باشد، عمرشان طولانی‌تر است. زیاد نشستن طول عمر را کوتاه می‌کند | جبهه ازادیخواهان مردم ایران https://ipffblog.wordpress.com/.../زیاد-نشستن-طول-عمر-را-کوتاه-می‌کند/‏ 30 دسامبر 2016 ... از جای خود بلند شوید: مطالعه جدیدی نشان می‌دهد که کمتر نشستن طول عمر را زیاد می‌کند. محققان برزیلی با آنالیز داده‌هایی از ۵۴ کشور، نشستن بیش از ... نشستن زیاد عمر را کوتاه می‌کند | دری نیوز www.darinews.com/نشستن-زیاد-عمر-را-کوتاه-می‌کند/‏ نشستن زیاد عمر را کوتاه می‌کند محققان دانشگاه سائوپالو برزیل با تجزیه و تحلیل داده های ۵۴ کشور جهان دریافتند نشستن بیش از سه ساعت در روز با ۳.۸ فیصد مرگ و. نشستن طولانی مدت 7 سال عمر را کوتاه می‌کند | اخبار بسیج و سپاه ... basijpress.ir/fa/news-details/75799/‏ - ذخیره شده مطالعات نشان داده که زیاد نشستن و کم‌تحرکی سبب آسیب به بدن و کاهش طول عمر می‌شود. زیاد نشستن طول عمر را کوتاه می‌کند - سلامانه www.salamaneh.com/post/58242/زیاد-نشستن-طول-عمر-را-کوتاه-می‌کند‏ 30 دسامبر 2016 ... سلامانه : از جای خود بلند شوید: مطالعه جدیدی نشان می‌دهد که کمتر نشستن طول عمر را زیاد می‌کند. به گزارش پایگاه خبری سلامانه و به نقل از WebMD، ...