مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دست و دلبازی گوگل برای دارندگان نکسوس

[ad_1]

دارندگان دستگاه‌های نکسوس همیشه جدیدترین بروزرسانی‌های سیستم‌عامل اندروید را به محض انتشار، دریافت می‌کنند. حالا گوکل برای ذخیره سازی تصاویر و ویدیوهای این محصولات، فضای رایگان نامحدود در اختیار این افراد قرار می‌دهد.

 به گزارش مشرق، اپلیکیشن رسمی Google Photos یک بروزرسانی بسیار مهم را دریافت کرده که باعث شده شماره نسخه آن از ۱.۲۰ به ۱.۲۱ تغییر کند.
 
یکی از جدیدترین قابلیت‌هایی که گوگل با این بروزرسانی به اپلیکیشن Photos اضافه کرده، کاملا رایگان است. این قابلیت در واقع فضای ابری نامحدود برای ذخیره سازی تصاویر و ویدیوها آن هم با کیفیت اصلی فایل‌ها است. اما این امکان فقط برای افرادی که از محصولات نکسوس استفاده می‌کنند در دسترس است.

در حال حاضر فضای نامحدود و رایگان ذخیره‌سازی عکس و ویدیو، از تصاویری تا ۱۶ مگاپیکسل و از ویدیوهایی تا کیفیت ۱۰۸۰p پشتیبانی می‌کند، بنابراین فعلا امکان آپلود ویدیوهای 4K وجود ندارد. اما این موضوع نیز قرار است با یک بروزرسانی تغییر کند. بعلاوه این موضوع برای دارندگان محصولات نکسوس و نیز کسانی که قصد خرید یکی از دستگاه‌های نکسوس را دارند، خبر خیلی خوبی است.
 
با توجه به یک فایل APK نسخه ۱.۲۱ اپلیکیشن Google Photos، وب‌سایت اندروید‌پلیس اعلام کرده که با این بروزرسانی همچنین چند حالت جدید برای بخش آلبوم‌ها در دسترس خواهد بود. همچنین در بخش ویرایش تصاویر، امکان تنظیم کنتراست و Exposure وجود دارد.
 
درحالی‌که نسخه ۱.۲۱ اپلیکیشن مورد اشاره هنوز در هیچ کشوری منتشر نشده، اما شما می‌توانید فایل APK آن را از این لینک دانلود کنید. جالب است بدانید که این فایل توسط گوگل امضا شده، بنابراین نصب آن امن خواهد بود.

البته اگر باز هم به نصب اپلیکیشن‌ خارج از پلی‌استور اطمینان ندارید می‌توانید کمی بیشتر صبر کنید و پس از انتشار در پلی‌استور نسبت به این بروزرسانی اقدام کنید.
 
منبع: زومیت


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط



کلماتی برای این موضوع

دست و دلبازی گوگل برای دارندگان نکسوس



لینک منبع :دست و دلبازی گوگل برای دارندگان نکسوس

دست و دلبازی گوگل برای دارندگان نکسوس - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/.../دست-و-دلبازی-گوگل-برای-دارندگان-نکسوس‏ - ذخیره شده 29 مه 2016 ... دارندگان دستگاه‌های نکسوس همیشه جدیدترین بروزرسانی‌های سیستم‌عامل اندروید را به محض انتشار، دریافت می‌کنند. حالا گوکل برای ذخیره سازی ... دست و دلبازی گوگل برای دارندگان نکسوس | اخبار شمال - اخبار گلستان ... news.shomalgardi.com/fa/.../دست-و-دلبازی-گوگل-برای-دارندگان-نکسوس/‏ 29 مه 2016 ... دارندگان دستگاه‌های نکسوس همیشه جدیدترین بروزرسانی‌های سیستم‌عامل اندروید را به محض انتشار، دریافت می‌کنند. حالا گوکل برای ذخیره سازی ... دست و دلبازی گوگل برای دارندگان نکسوس - بلاغ مازندران | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/19311583‏ 29 مه 2016 ... دست و دلبازی گوگل برای دارندگان نکسوس. دارندگان دستگاه های نکسوس همیشه جدیدترین بروزرسانی های سیستم عامل اندروید را به محض انتشار، ... دست و دلبازی گوگل برای دارندگان نکسوس rozane.avablog.ir/post/.../دست+و+دلبازی+گوگل+برای+دارندگان+نکسوس‏ 6 دسامبر 2016 ... دست و دلبازی گوگل برای دارندگان نکسوس. [ad_1]. دارندگان دستگاه‌های نکسوس همیشه جدیدترین بروزرسانی‌های سیستم‌عامل اندروید را به محض انتشار، ... دست و دلبازی گوگل برای دارندگان نکسوس - طاها پخش www.tahapakhsh.ir/.../دست-دلبازی-گوگل-دارندگان-نکسوس.html‏ - ذخیره شده 29 مه 2016 ... فضای نامحدود برای ذخیره سازی، گوگل نکسوس، دست و دلبازی گوگل، مشرق، دارندگان گوشی های نکسوس اطلاعات خود را از دسترس گوگل خارج کنید ... دست و دلبازی گوگل برای دارندگان نکسوس - تماشای انلاین و دانلود ... www.rahekhob.ir/.../دست_و_دلبازی_گوگل_برای_دارندگان_نکسوس‏ - ذخیره شده دانلود ویدئو تبلیغاتی جدید گوگل برای نکسوس ۵X و نکسوس ۶P · دانلود نگاه نزدیک به نکسوس ۵ ایکس ال جی · دانلود نکسوس ۶ - نقد و برسی vistaroid tv. دست و دلبازی گوگل برای دارندگان نکسوس www.khabardown.ir/search/دست_و_دلبازی_گوگل_برای_دارندگان_نکسوس‏ تهیه لایحه‌ای علیه ولخرجان انتخاباتی هشدار یک مقام مسئول درباره طلاق «خاله زنکی» کشتی گیری که قربانی یک فوتبالیست شد دست و دلبازی یا گرانفروشی برادران ... نتایج جستجو برای عبارت فروت کرفت گوگل پلی - صفحه 13 - خبرخون khabarkhoon.com/Search?q=فروت+کرفت+گوگل+پلی&p...‏ - ذخیره شده وب سایت فارنت - محمد کاملان: گوگل به عنوان متولی اندروید، برندگان بهترین اپلیکیشن های گوگل پلی را در سال ۲۰۱۶ ... دست و دلبازی گوگل برای دارندگان نکسوس. بلاغ مازندران - ارائه پشتیبانی زنده برای گوشی‌های نکسوس www.bloghnews.com/fa/doc/.../ارائه-پشتیبانی-زنده-گوشی-های-نکسوس‏ 28 ژوئن 2016 ... گوگل به منظور افزایش علاقه در کاربران برای خرید گوشی‌های نکسوس در حال طراحی یک برنامه ... دست و دلبازی گوگل برای دارندگان نکسوس. گوگل نکسوس - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/گوگل_نکسوس‏ - ذخیره شده - مشابه نکسوس (به انگلیسی: Nexus)یک سری از دستگاه‌های موبایل است که از سیستم‌عامل اندروید تولید شده توسط گوگل استفاده کرده و با همکاری تولید کنندگان منتخب ...