مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کدام گوشی‌ هوشمند بدنه مقاوم‌تری دارد؟

[ad_1]

اچ تی‌سی ۱۰ و سامسونگ گلکسی S۷ از جهات بسیاری با یکدیگر رقابت دارند، اما از جهت دوام، یکی از آنها برتر از دیگری است.

 به گزارش مشرق، متخصصان سخت‌افزاری در PhoneBuff در یک آزمایش این موضوع را بررسی کردند که کدام یک از دو گوشی هوشمند در برابر ضربه عمل می‌کند و نتایج را در ویدیویی در یوتیوب به نمایش گذاشتند.
 
بدنه فلزی HTC 10 در برابر طراحی شیشه ای و شیک قرار گرفت و نتایج کمی شگفت‌آور بود. PhoneBuff از یک ماشین حرفه ای برای انداختن استفاده کرد که مطمئن باشد هر دو دستگاه اندروید در شرایط مشابهی قرار می‌گیرند: گوشی‌ها از فاصله 3.3 پایی (حدود یک متر) از جهات جلو، عقب، بالا و پایین بر روی زمین افتادند.
 
در آزمایش افتادن از پشت، HTC 10 مقاومت بیشتری از خود نشان داد. بدنه فلزی آن چند خراش برداشت که البته در برابر ترک‌هایی که به سامسونگ گلکسی S7 وارد شد چیزی نبود.
 
تاثیر انداختن گوشی از اطراف، تقریبا برای هر دو گوشی هوشمند نتایج مشابه داشت و هر دو گوشی HTC 10 و سامسونگ گلکسی S7 از اطراف کوبیده شدند.
 
یکی از وحشتناک‌ترین کابوس‌ها برای کاربران گوشی‌های هوشمند، افتادن دستگاه آنها و مواجهه صفحه‌اش با یک سطح سخت است و PhoneBuff این کار را در آخرین مرحله آزمایش انجام داد.
 
این گروه HTC 10 و سامسونگ گلکسی S7 را با یک بلوک بتنی مواجه کرد، تنها برای اینکه نشان دهد هر دو صفحه جلو می‌شکنند.
 
سامسونگ گلکسی S7 نه تنها در لایه بیرونی شیشه‌ای، بلکه در صفحه دیجیتالی آسیب دید که این گوشی هوشمند را غیرقابل استفاده کرد. از طرف دیگر، HTC 10 عملکرد بسیار بهتری داشت و پس از اولین ضربه کامل مورد استفاده قرار گرفت.
 
این موضوع باعث شد به آزمایش ادامه داده و گوشی HTC 10 را برای چندین مرتبه دیگر به زمین بزنند تا زمانی که عملکرد صفحه نمایش آن متوقف شود و لازم به ذکر است که صفحه HTC 10 با 32 بار افتادن بی‌استفاده شد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


29 مه 2016 ... کدام گوشی هوشمند بدنه مقاومتری دارد؟ اچتیسی و گلکسی S7. اچ تیسی 10 و سامسونگ گلکسی S7 از جهات بسیاری با یکدیگر رقابت دارند، اما از جهت ...29 مه 2016 ... کدام گوشی هوشمند بدنه مقاومتری دارد؟ اچ تیسی ۱۰ و سامسونگ گلکسی S۷ از جهات بسیاری با یکدیگر رقابت دارند، اما از جهت دوام، یکی از آنها برتر از ...29 مه 2016 ... اچ تیسی ۱۰ و سامسونگ گلکسی S7 از جهات بسیاری با یکدیگر رقابت دارند، اما از جهت دوام، یکی از آنها برتر از دیگری است. به گزارش ایتنا از ایسنا ...29 مه 2016 ... متخصصان سختافزاری در PhoneBuff در یک آزمایش این موضوع را بررسی کردند که کدام یک از دو گوشی هوشمند در برابر ضربه عمل میکند و نتایج را در ...29 مه 2016 ... کدام گوشی هوشمند بدنه مقاومتری دارد؟ به گزارش کشاورزنیوز؛ اچ تیسی ۱۰ و سامسونگ گلکسی S7 از جهات بسیاری با یکدیگر رقابت دارند، اما از جهت ...29 مه 2016 ... به گزارش دریاسر، به نقل از تکتایمز، متخصصان سختافزاری در PhoneBuff در یک آزمایش این موضوع را بررسی کردند که کدام یک از دو گوشی هوشمند ...29 مه 2016 ... کدام گوشی هوشمند بدنه مقاومتری دارد؟ اچ تیسی ۱۰ و سامسونگ گلکسی S۷ از.1 ژوئن 2016 ... کدام گوشی هوشمند بدنه مقاومتری دارد؟ ایسنا - ۲۸ می ۲۰۱۶. اچ تی سی ۱۰ و سامسونگ گلکسی S۷ از جهات بسیاری با یکدیگر رقابت دارند، اما از جهت دوام، ...nاچ تیسی 10 و سامسونگ گلکسی S7 از جهات بسیاری با یکدیگر رقابت دارند، اما از جهت دوام، یکی از آنها برتر از دیگری است.nn nnبه گزارش ایسنا به نقل از ...کدام گوشی هوشمند بدنه مقاومتری دارد؟ ... بدنه فلزی HTC 10 در برابر طراحی شیشه ای و شیک قرار گرفت و نتایج کمی ... ۱۳۰۰ کلاس درس تخریبی در لرستان وجود دارد.


کلماتی برای این موضوع

مقایسه آلترابوک ، نت بوک و تبلت علم فردامقایسهآلترابوک،نتبوکوتبلت ها کامپیوتر های لوحی هستند که قابل حمل و سبک طراحی شده اند سیستم عامل آنها با



لینک منبع :کدام گوشی‌ هوشمند بدنه مقاوم‌تری دارد؟

کدام گوشی‌ هوشمند بدنه مقاوم‌تری دارد؟ - ایسنا www.isna.ir/news/.../کدام-گوشی-هوشمند-بدنه-مقاوم-تری-دارد‏ - ذخیره شده 29 مه 2016 ... کدام گوشی‌ هوشمند بدنه مقاوم‌تری دارد؟ اچ‌تیسی و گلکسی S7. اچ تی‌سی 10 و سامسونگ گلکسی S7 از جهات بسیاری با یکدیگر رقابت دارند، اما از جهت ... کدام گوشی‌ هوشمند بدنه مقاوم‌تری دارد؟ - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/.../کدام-گوشی‌-هوشمند-بدنه-مقاوم‌تری-دارد‏ - ذخیره شده 29 مه 2016 ... کدام گوشی‌ هوشمند بدنه مقاوم‌تری دارد؟ اچ تی‌سی 10 و سامسونگ گلکسی S7 از جهات بسیاری با یکدیگر رقابت دارند، اما از جهت دوام، یکی از آنها برتر از ... کدام گوشی‌ هوشمند بدنه مقاوم‌تری دارد؟ - کلوب www.cloob.com/c/hoshdarnews.ir/123874952‏ - ذخیره شده 29 مه 2016 ... کدام گوشی‌ هوشمند بدنه مقاوم‌تری دارد؟ ... کدام گوشی‌ هوشمند بدنه مقاوم‌تری دارد؟ http:// www.hoshdarnews.ir/44051/کدام-گوشی-هوشمند-بدنه-مقاوم.html. 99. کدام گوشی هوشمند بدنه مقاوم تری دارد؟ | fidat.ir fidat.ir/کدام-گوشی‏-هوشمند-بدنه-مقاوم‏تری-دار/‏ - ذخیره شده 20 ژوئن 2016 ... متخصصان سخت افزاری در PhoneBuff در یک آزمایش این موضوع را بررسی کردند که کدام یک از دو گوشی هوشمند در برابر ضربه عمل می کند و نتایج را ... بهترین گوشی‌های هوشمند بدنه فلزی | فروشگاه اینترنتی تبلت فون tabletphone.ir/بهترین-گوشی‌های-هوشمند-بدنه-فلزی/‏ - ذخیره شده امروزه از آلومینیم و یا گاها آلیاژهای به مراتب سبک‌تر و مقاوم‌تر در گوشی‌های پرچمدار و گاها میان‌رده ... بدنه گوشی هواوی جی 8 تمام فلزی بوده و ظاهر بسیار زیبایی دارد. مقاوم‌ترین گوشی‌های هوشمند موجود در بازار را بشناسید - آی‌تی‌رسان itresan.com/148114/مقاوم‌ترین-گوشی‌های-هوشمند-موجود.../.html‏ - ذخیره شده ادامه مطلب را بخوانید تا مقاوم‌ترین گوشی‌های هوشمند موجود در بازار را بشناسید: ... آب و گرد و غبار خبر می‌دهد و بدنه شیشه‌ای آن در مقابل ضربه و خط و خش هم مقاومت خوبی دارد. بهار نیوز - کدام گوشی‌ هوشمند بدنه مقاوم‌تری دارد؟ baharnews.ir/news/108307/‏ - ذخیره شده 29 مه 2016 ... متخصصان سخت‌افزاری در PhoneBuff در یک آزمایش این موضوع را بررسی کردند که کدام یک از دو گوشی هوشمند در برابر ضربه عمل می‌کند و نتایج را در ... گوشی ضدآب و ضدضربه پاناسونیک با بدنه 7 میلیمتری + عکس www.gsm.ir/.../گوشی-ضدآب-و-ضدضربه-پاناسونیک-با-بدنه-7-میلیمتری-+-عکس/‏ - ذخیره شده 29 فوریه 2012 ... گروه خبری GSM: شرکت پاناسونیک که تخصص چندانی در زمینه تلفن‌همراه ندارد و تلاش فراوانی برای ورود به این بازار دارد، گوشی هوشمند جدید خود را ... کدام گوشی‌ هوشمند بدنه مقاوم‌تری دارد؟ - kodoom.com - Kodoom news.kodoom.com/health.../کدام-گوشی-هوشمند-بدنه-مقاوم-تری/.../1631675/‏ کدام گوشی‌ هوشمند بدنه مقاوم‌تری دارد؟ ایسنا - ۲۸ می ۲۰۱۶. اچ تی سی ۱۰ و سامسونگ گلکسی S۷ از جهات بسیاری با یکدیگر رقابت دارند، اما از جهت دوام، یکی از آنها برتر ... آیفون - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/آیفون‏ - ذخیره شده - مشابه آیفون (به انگلیسی: iPhone ) یک گوشی هوشمند تلفن همراه است که در روز ۹ ژانویه ۲۰۰۷ (۱۹دی۱۳۸۵) توسط ... سیستم‌عامل این گوشی بر مبنای مک اواس است و iOS نام دارد.