مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مستمری بگیران امسال وام می‌گیرند

[ad_1]

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: امسال وام سازمان تامین اجتماعی به 30 هزار مستمری بگیر پرداخت می شود.

به گزارش مشرق، تقی نوربخش صبح امروز در شبکه خبر در مورد قطع بیمه تاکسیرانان گفت: سازمان تامین اجتمعای هیچ دخالتی در زمینه قطع بیمه تاکسیرانان نداشته و حق بیمه تاکسیرانان در اتحادیه در جای دیگری خرج شده که این موضوع ارتباطی با این سازمان ندارد.

وی تصریح کرد: در سال گذشته علیرغم وجود مشکلات به وجود آمده، چهار هزار و 500 راننده تاکسی بیمه شدند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از جایگزینی سیم کارت سلامت هوشمند به جای دفترچه بیمه خبر داد و افزود: امسال در راستای حذف دفترچه های بیمه، طرح سیم کارت سلامت هوشمند اجرایی می‌شود. در این طرح که با همکاری یک اپراتور تحت پوشش سازمان انجام می شود سیم کارت ها جایگزین دفترچه های بیمه می شوند.

نور بخش تاکید کرد: در فاز نخست اجرای این طرح، دفترچه های بیماران خاص و مستمری بگیران حذف و سیم کارت جایگزین آن شده و در ادامه طرح، تمامی افراد تحت پوشش، دفترچه هایشان حذف می شود.

وی از پرداخت بخش قابل توجهی از مطالبات تامین اجتماعی توسط دولت خبر دادو گفت: خرداد ماه سال گذشته دولت بخش زیادی از مطالبات سازمان تامین اجتماعی را پرداخت کرد. همچنین نخستین بار در سال 94 بودجه سال 95 را در سازمان تصویب کردیم و سازمان از ابتدای سال دارای بودجه است.  این بودجه بر اساس برنامه 5 ساله تدوین که در سال 94 تصویب شد و رقم قابل توجهی است.

نوربخش افزود: در این بودجه رقمی برای پرداخت مستمری ها در نظر گرفته شده که بیش از نرخ تورم است و امسال نیز رشد مستمری بیش از نرخ تورم را در دستور کار داریم. امسال برنامه ها را از قبل برای رفاه حال مستمری بگیران و بیمه شدگان تامین اجتماعی در نظر گرفتیم که از جمله آن وامهای بدون بهره، سفرهای زیارتی و مسکن امید است که حدود 30 هزار نفر از مستمری بگیران در سال 95 از آن بهره مند می شوند. در بحث وام های بدون بهره حدود 200 میلیارد تومان در سال 95 در نظر گرفته شده است که بر اساس اعلامی که صورت می گیرد  وامها پرداخت می شود.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی گفت: درباره مسکن امید مستمری بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی نیز رقم مناسبی دیده شده است.  27.7 صدم درصد از در آمد سازمان برای این کار پیش بینی شده است.

وی گفت: به طور کلی اقدامات مناسبی درباره هتلینگ و بیمارستان های ملکی این سازمان در بودجه دیده شده طوری که ما حدود 100 میلیارد تومان در سه ماه پایان سال 94 برای ارتقاء هتلینگ بیمارستانهای تامین اجتماعی تخصیص دادیم.

نوربخش افزود:درباره پرداخت مستمری که یکی از وظایف سازمان است (در این سه سال) هر سال بیش از نرخ تورم مستمری را افزایش دادیم یعنی ما در این سه سال 65 درصد مستمری،مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی را افزایش داده ایم در حالیکه در 8 سال قبل از آن هر سال حدود 42 درصد مستمری افزایش پیدا کرده بود.

نوربخش افزود: هزینه های درمان در مراکز ملکی سازمان تامین اجتماعی صد در صد رایگان است و هیچ مبلغی نباید دریافت شود اما درباره مراکز دانشگاهی و دولتی حدود 7 درصد را خود فرد باید پرداخت کند 90 درصد را سازمان و 3 درصد نیز از محل بودجه عمومی اختصاص داده شده است.

وی ادامه داد: درباره مراکز خصوصی این اعداد و ارقام متفاوت است و بیمه گذار باید مابه التفاوت را پرداخت کند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد: در مراکز ملکی سازمان تامین اجتماعی از سال گذشته اقدام به توسعه مراکز درمانی کرده ایم و 5 بیمارستان را بازسازی کرده ایم و حدود یک سوم خدمات درمانی که بیمه شدگان از آن استفاده می کنند در مراکز خودمان تولید می شود.

نوربخش افزود: در سال 95 نیز افتتاح بیمارستان های ایلام و اهواز را داریم و شروع ساختمان یزد را که یک بیمارستان فوق تخصصی مرکز سرطان کشور است در دستور کار داریم البته در شهرهای تبریز و شیراز نیز عملیات اجرایی بیمارستانها را آغاز خواهیم کرد.

وی ادامه داد : تصور می کنم در سال 95 ، بیست مرکز درمانی سرپایی را بتوانیم به بهره برداری برسانیم.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: امسال وام سازمان تامین اجتماعی به 30 هزار مستمری بگیر پرداخت می شود.اخبار و جزئیات مستمري بگيران تامين اجتماعي جهت مشاهده اخبار افزایش مستمري بازنشستگان تامين اجتماعي اینجا کلیک کنید خبر ۲۳ فروردین ۹۵ : پرداخت حقوق ...مستمری بگیران امسال وام میگیرند. ... پرداخت حقوق مستمری بگیران از بیستم هرماه معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی از ابلاغ برنامه و بودجه مصوب سال جاری سازمان ...بازنشستگان ۱٫۵میلیون تومان وام می گیرند ... بخشی از اقدامات حمایتی صندوق بازنشستگی کشوری است که خوشبختانه امسال نیز با مساعدت و حمایت دولت ... افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی رییس کانون مستمریبگیران و بازنشستگان تامین ...من مستمری بگیر تامین اجتماعی هستم برای 500 تومان وام که در ادارات دیگر ..... دارند فقط حقوق 218000 تومان میگیرد و موقع مراجعه به بیمارستانهای تامین اجتماعی نیز ...بیمه سلامت بعد از ظهر یکشنبه بیست و دوم فروردین ماه 1395 خبر مستمری بگیران امسال وام میگیرند/ سیم کارت سلامت جایگزین دفترچه بیمه.اعطای تسهیلات بانک رفاه به مستمریبگیران و بازنشستگان ... بانک رفاه امسال 300 میلیارد ریال وام قرض الحسنه را برای بازنشستگان، مستمري بگيران و .... تخصیصی در کارت اعتباری کاراکارت با کارمزد 12 درصد در اختیار متقاضیان قرار میگیرد ...5 مه 2016 ... مستمریبگیران تأمیناجتماعی میتوانند وام بدون بهره و ضامن بگیرند . ...... روستای ییلاقی و باصفای "فردو" مستمری بگیران امسال وام میگیرند ...31 ا کتبر 2015 ... برخی از مخاطبان درباره نحوه واگذاری و دریافت وام تامین اجتماعی سئوال کرده اند. ... امروز بانک رفاه اعلام کرد حاضر است تا پایان امسال این وام را به بازنشستگان بپردازد. ... تمامی مستمریبگیران بازنشسته، از کار افتاده کلی و بازماندگان .... وام به آندسته مستمری بگیران تامین اجتماعی زیر یک میلیون حقوق میگیرند شامل ...26 ا کتبر 2015 ... آغاز پرداخت وام ۳ میلیون تومانی به مستمری بگیران ... تا پایان سال به مستمری بگیران و بیمه شدگان تعلق میگیرد افزود: برای مرحله نخست ویژه ... وی تعداد مستمری بگیران و بازماندگان سازمان تامین اجتماعی را بیش از 2 میلیون و 700 ...


کلماتی برای این موضوع

شرایط وام بدون بهره مستمری بگیرانوامبدونبهرهباسلاممن هرچندباربه بانک رفاه مراحعه نمودم برای ثبت نام ویادریافت وام مستمری سامانه فیش حقوقی مستمری بگیران سازمان تأمین …سامانهفیشحقوقیراهنمای استفاده از سامانه ارائه خدمات فیش مستمری بگیران ۱ پر کردن هر چهار آیتم موجود حقوق بازنشستگان در سال ایران استخدامافزایشحقوقبازنشستگانخبر ۱۰ شهریور ۹۵ افزایش مستمری بازنشستگان و حقوق بگیران را در یک بازده زمانی مشخص اخبار استخدام بازنشستگان کشور در سال ای …اخباراستخدامبازنشتگاناخبار استخدام بازنشستگان کشور برای دریافت اخبار و اطلاع از آگهی های استخدام بانک ها و اخبار جدید بیمه بیکاری در سال ای استخدامایاستخداماخبارجدید۱۳ آبان ۹۵ ۲۱۸ هزار نفر بیمه بیکاری می‌گیرند برای مشاهده کلیک کنید ۱۳ آبان ۹۵ چرا جانبازان زیر درصد تحت پوشش بنیاد قرار می گیرندرئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران از پیگیری برای زیرپوشش قراردادن جانبازان زیر الف رونمایی از جدیدترین فیش‌های حقوقی؛ چشم …حداقل حقوق پرداختی تامین اجتماعی امسال هزار تومان است برای کسانی که سابقه کامل حقوق ۵۷میلیونی رئیس صندوق اخذ وام ۳۰۰میلیونی …حقوق ۵۷میلیونی رئیس صندوق اخذ وام ۳۰۰میلیونی با سود ۴درصد کمک‌هزینه اوقات فراغت پایگاه اطلاع رسانی سازمان تامین اجتماعی پس از فوت کارفرمای کارگاه و اخذ گواهی انحصار وراثت ومتعاقباً دریافت پروانه کسب صنفی شماره اقتصادیشمارهاقتصادیشماره اقتصادی یک شماره منحصر به فرد و معرف شخصیت و هویت اقتصادی است که حسب مورد به



لینک منبع :مستمری بگیران امسال وام می‌گیرند

مستمری بگیران امسال وام می گیرند/ سیم کارت سلامت جایگزین دفترچه ... www.mizanonline.ir/.../مستمری-بگیران-امسال-وام-می-گیرند-سیم-کارت-سلامت-جایگزین-دفترچه-بیمه‏ - ذخیره شده 10 آوریل 2016 ... مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: امسال وام سازمان تامین اجتماعی به 30 هزار مستمری بگیر پرداخت می شود. مستمری بگیران امسال وام می گیرند | پایگاه خبری ریشه www.rishenews.com/news/17738‏ - ذخیره شده 10 آوریل 2016 ... مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: امسال وام سازمان تامین اجتماعی به 30 هزار مستمری بگیر پرداخت می شود. مستمری بگیران امسال وام می گیرند - تی نیوز tnews.ir/news/8ed160597001.html‏ 10 آوریل 2016 ... مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: امسال وام سازمان تامین اجتماعی به 30 هزار مستمری بگیر پرداخت می شود. پایگاه خبری ریشه : تقی نوربخش صبح ... مستمری بگیران تامین اجتماعی امسال وام می‌گیرند | اتاق خبر 24 otaghkhabar24.ir/.../مستمری-بگیران-تامین-اجتماعی-امسال-وام-می‌گیرند‏ - ذخیره شده آخرین و مهمترین اخبار « مستمری بگیران تامین اجتماعی امسال وام می‌گیرند » را در این سرویس مشاهده کنید. مستمری بگیران امسال وام می‌گیرند | News File newsfile.ir/news/مستمری+بگیران+امسال+وام+می‌گیرند‏ مستمری بگیران امسال وام می‌گیرند. ... افکار - 1 ماه پیش; تغییر زمان پرداخت مستمری بازنشستگان معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی از اجرای پرداخت متمرکز ... خبرخوش برای بازنشستگان تامین اجتماعی - فردا www.fardanews.com/.../خبرخوش-برای-بازنشستگان-تامین-اجتماعی‏ - ذخیره شده - مشابه ... ،حقوق بازنشستگان و مستمری‌ بگیران تامین اجتماعی امسال 20 درصد افزایش می یابد . .... من مستمری بگیر تامین اجتماعی هستم برای 500 تومان وام که در ادارات دیگر ..... فقط حقوق 218000 تومان میگیرد و موقع مراجعه به بیمارستانهای تامین اجتماعی نیز ... مستمری بگیران امسال وام می گیرند - خبرگزاری تابناک | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/16616716‏ 10 آوریل 2016 ... مستمری بگیران امسال وام می گیرند. در سال گذشته علیرغم وجود مشکلات به وجود آمده، چهار هزار و 500 راننده تاکسی بیمه شدند. ... مشاهده خبر در سایت ... مستمری بگیران تامین اجتماعی تهران wedlock.pokemongoo.ir/مستمری-بگیران-تامین-اجتماعی-تهران/‏ - ذخیره شده 21 مارس 2017 ... مستمری بگیران امسال وام می‌گیرند تهران پرس. مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت امسال وام سازمان تامین اجتماعی به 30 هزار مستمری. بیشتر. آغاز پرداخت وام ۳ میلیون تومانی به مستمری بگیران - رفاه اجتماعی ... www.salamatnews.com/.../آغاز-پرداخت-وام-۳-میلیون-تومانی-به-مستمری-بگیران---‏ - ذخیره شده - مشابه 26 ا کتبر 2015 ... آغاز پرداخت وام ۳ میلیون تومانی به مستمری بگیران ... تا پایان سال به مستمری بگیران و بیمه شدگان تعلق می‌گیرد افزود: برای مرحله نخست ویژه ... وی تعداد مستمری بگیران و بازماندگان سازمان تامین اجتماعی را بیش از 2 میلیون و 700 ... آخرین جزئیات از عیدی مستمری بگیران و بازنشستگان - نمناک namnak.com/جزئیات-عیدی-مستمری--بگیران.p43134‏ - ذخیره شده رتبه: ۲٫۴ - ۱۶۶ نقد 23 ژانویه 2017 ... عیدی مستمری‌ بگیران و آخرین جزئیات ازعیدی مستمری بگیران و ... پیش بینی ها عیدی کارمندان امسال 770 هزار تومان است که البته مبلغ قطعی آن باید ...