مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

پرچمداران قدیمی از پس واقعیت مجازی گوگل برنمی‌آیند

[ad_1]

گوگل اعلام کرده برخی از پرچمداران فعلی نیز برای استفاده از این پلتفرم واقعیت مجازی جدید گوگل به اندازه کافی قدرتمند نیستند و بر همین اساس لازم خواهد بود برای تجربه پلتفرم تازه، تهیه یک تلفن هوشمند قدرتمندتر را در نظر داشته باشید.

 به گزارش مشرق، این در حالیست که گوگل پیشتر به توسعه دهندگان توصیه کرده بود برای توسعه اپلیکیشن روی این پلتفرم Nexus 6P را مورد استفاده قرار دهند، اما بر اساس گفته جدید می توان اینگونه برداشت کرد که حتی این تلفن هوشمند نیز در زمره محصولاتی که پلتفرم Daydream از آنها پشتیبانی می کند، نباشد.
 
از طرف دیگر باید توجه داشته باشیم که بر اساس اطلاعات گوگل قصد دارد یک نسخه بروزرسانی شده از Nexus 6P را برای سال 2016 با 4 گیگابایت حافظه ی رم و چیپست اسنپدراگون 820 به بازار عرضه نماید و طبق همین موضوع می توان انتظار داشت چنین سخت افزاری برای اجرای پلتفرم جدید واقعیت مجازی گوگل کافی باشد.

در نهایت لازم است اشاره کنیم که اسنپدراگون 820 جدیدترین چیپست پرچمدار کوالکام به حساب می آید و بهبودهای انجام گرفته در آن از جهات مختلفی می تواند در زمینه ی واقعیت مجازی سودمند باشد، از جمله قدرت پردازش و حتی سرعت عملکرد اتصال بیسیم بالاتر نسبت به نسل قبل.

منبع: دیجیاتو


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


28 مه 2016 ... گوگل اعلام کرده برخی از پرچمداران فعلی نیز برای استفاده از این پلتفرم واقعیت مجازی جدید گوگل به اندازه کافی قدرتمند نیستند و بر همین اساس ...28 مه 2016 ... به گزارش مشرق، این در حالیست که گوگل پیشتر به توسعه دهندگان توصیه کرده بود برا.پرچمداران قدیمی از پس واقعیت مجازی گوگل برنمیآیند. گوگل اعلام کرده برخی از پرچمداران فعلی نیز برای استفاده از این پلتفرم واقعیت مجازی جدید گوگل به اندازه ...28 مه 2016 ... پرچمداران قدیمی از پس واقعیت مجازی گوگل برنمیآیند. گوگل اعلام کرده برخی از پرچمداران فعلی نیز برای استفاده از این پلتفرم واقعیت مجازی جدید ...17 جولای 2016 ... بنابراین پروژه Standalone واقعیت مجازی گوگل برای همیشه خاموش شد اما از سوی دیگر در ... پرچمداران قدیمی از پس واقعیت مجازی گوگل برنمیآیند.8 ژوئن 2016 ... در حالی که مهندسان گوگل سخت مشغول توسعه پلتفرم واقعیت مجازی Daydream هستند، ... پرچمداران قدیمی از پس واقعیت مجازی گوگل برنمیآیند.تلفن های هوشمند Moto Z در مقایسه با پرچمداران حال حاضر. 1 هفته قبل کامپیوتر و ... پرچمداران قدیمی از پس واقعیت مجازی گوگل برنمیآیند. 2 هفته قبل فرهنگ و جامعه ...پرچمداران قدیمی از پس واقعیت مجازی گوگل برنمیآیند ... این شرکت روز گذشته در جریان نطق اصلی کنفرانس توسعه دهندگان خود از پلتفرم واقعیت مجازی خود موسوم به ...24 جولای 2016 ... موفقیت بازی پوکمونگو بهخاطر استفاده از پلتفرم گوگل بود · منبع ایسنا ... عکس پرچمداران قدیمی از پس واقعیت مجازی گوگل برنمیآیند. 2 ماه پیش.نتایج کامل روز نخست والیبال انتخابی المپیک 2016 جدول رده بندی قیمت آپارتمان نوساز در تهران جدول پرچمداران قدیمی از پس واقعیت مجازی گوگل برنمیآیند عربس ...


کلماتی برای این موضوع

پرچمداران قدیمی از پس واقعیت مجازی گوگل برنمی‌آیند



لینک منبع :پرچمداران قدیمی از پس واقعیت مجازی گوگل برنمی‌آیند

پرچمداران قدیمی از پس واقعیت مجازی گوگل برنمی‌آیند - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/fa/print/580496‏ - ذخیره شده 28 مه 2016 ... گوگل اعلام کرده برخی از پرچمداران فعلی نیز برای استفاده از این پلتفرم واقعیت مجازی جدید گوگل به اندازه کافی قدرتمند نیستند و بر همین اساس ... پرچمداران قدیمی از پس واقعیت مجازی گوگل برنمی‌آیند - دولت بهار ... www.dolatebahar.com/view-265272.html‏ - ذخیره شده 28 مه 2016 ... به گزارش دولت بهار، این در حالیست که گوگل پیشتر به توسعه دهندگان توصیه کرده بود برای توسعه اپلیکیشن روی این پلتفرم Nexus 6P را مورد ... پرچمداران قدیمی از پس واقعیت مجازی گوگل برنمی آیند - مشرق نیوز ... khabarfarsi.com/u/19258327/redirect/mashreghnews.ir‏ 28 مه 2016 ... پرچمداران قدیمی از پس واقعیت مجازی گوگل برنمی آیند. گوگل اعلام کرده برخی از پرچمداران فعلی نیز برای استفاده از این پلتفرم واقعیت مجازی جدید ... پرچمداران قدیمی از پس واقعیت مجازی گوگل برنمی آیند - خبر ایرونی https://iruni.ir/news/993827‏ - ذخیره شده 28 مه 2016 ... به گزارش مشرق،این در حالیست که گوگل پیشتر به توسعه دهندگان توصیه کرده بود برای توسعه اپلیکیشن. پرچمداران قدیمی از پس واقعیت مجازی گوگل برنمی‌آیند بعد از ظهر شنبه ... khabarche.ir/.../پرچمداران-قدیمی-از-پس-واقعیت-مجازی-گوگل-برنمی-آیند‏ - ذخیره شده 28 مه 2016 ... گوگل اعلام کرده برخی از پرچمداران فعلی نیز برای استفاده از این پلتفرم واقعیت مجازی جدید گوگل به اندازه کافی قدرتمند نیستند و بر همین اساس ... کوالکام به استقبال پروژه تانگوی گوگل می‌رود - مشرق نیوز 185.49.84.72/.../کوالکام-به-استقبال-پروژه-تانگوی-گوگل-می-رود - ذخیره شده 29 ژوئن 2016 ... براساس برآوردهای صورت گرفته انتظار می‌رود بازار واقعیت مجازی در سال ۲۰۲۰ ظرفیتی ۱۲۰ ... پرچمداران قدیمی از پس واقعیت مجازی گوگل برنمی‌آیند ... ˝ کله پوک ها˝ به کافه کتاب شیراز می آیند | کافه کتاب تالار - قطره www.ghatreh.com/news/nn31943096/کله-پوک-ها˝-کافه-کتاب-شیراز-آیند‏ 29 مه 2016 ... پرچمداران قدیمی از پس واقعیت مجازی گوگل برنمی آیند ... در مورد فضا و داستان نمایشنامه می گوید: طلسمی توسط یکی از اهالی قدیم روستایی در اکراین، ... تحول در صنعت تراشه استفاده از هدست‌های واقعیت مجازی را متحول می‌کند hi01.ir/تحول-در-صنعت-تراشه-استفاده-از-هدست‌ها/‏ - ذخیره شده 6 روز پیش ... 2) تحول در صنعت تراشه استفاده از هدست‌های واقعیت مجازی را متحول می کند ..... 75) پرچمداران قدیمی از پس واقعیت مجازی گوگل برنمی‌آیند - مشرق نیوز. عکس/ جشن تولد احمدرضا عابدزاده - تی نیوز tnews.ir/news/8e3a63368251.html‏ 23 مه 2016 ... جشن تولد احمدرضا عابدزاده در متل قو با حضور همسرش، استیلی و نورمحمدی. گوشی‌های هوشمند چگونه به‌ عینک واقعیت مجازی تبدیل می شوند - جی اس ام www.gsm.ir/.../نحوه-کار-گوشی‌های-هوشمند-به‌عنوان-عینک-واقعیت-مجازی-چگونه-است؟/‏ - ذخیره شده - مشابه 10 دسامبر 2016 ... اما نحوه کار این گوشی‌ها در قالب دستگاه واقعیت مجازی به چه شکل است؟ ... از آنجا که خیلی از ما چنین گوشی‌های قدرتمندی در اختیار داریم، پس عملا نیمی از ... گوگل حتی کار را از این هم ساده‌تر کرده و تنها با تکه‌ای مقوا عینکی ساخته ... می‌بینید، تخت نیستند و همانند تلویزیون‌های قدیمی اطرافشان اندکی به سمت داخل انحنا دارد.