مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

وسیله‌ای هوشمند برای جلوگیری از ایست قلبی

[ad_1]

محققین آمریکایی قطعه هوشمندی را طراحی کرده اند که می تواند ضربان قلب را کنترل کند.

 به گزارش مشرق، محققین دانشگاه «سن دیه گو» آمریکا موفق به ساخت قطعه ای انعطاف پذیر و پوشیدنی شده اند که قادر به بررسی سیگنال‌های الکتریکی و بیوشیمی بدن است.
 
این قطعه هوشمند می تواند ضربان قلب و سطح لاکتات را کنترل کند. در این قطعه، حسگرهای انعطاف پذیری وجود دارند که به مادربرد کوچکی متصل می شوند ضمن اینکه در آن تراشه بلوتوث نیز وجود دارد که می توان اطلاعات را به صفحه گوشی هوشمند یا کامپیوتر ارسال کرد.
 
در این قطعه سه الکترود وجود دارد که یکی از آنها لاکتات را شناسایی می کند و دو الکترود هم سیگنال های قلبی را ضبط می کنند.   
 
در واقع با نصب این قطعه بر روی بدن می توان میزان فعالیت بدنی افراد را به همراه ضربان قلب کنترل کرد تا از مرگ ناشی بر اثر عارضه قلبی در افراد جلوگیری کرد. نتیجه این تحقیق در نشریه Nature Communications منتشر شده است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط



کلماتی برای این موضوع

پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار …هرماشینی که دوست داشتید قسطی بخرید رونق کسب و کار شما از طریق طراحی وبسایت یک راه نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا …در سبک های کلاسیک بهتر است که این کوسنها از همان جنس و بافت روتختی باشند به هماهنگی سی تی اسکن اسپیرال ممسنیوقایع ناخواسته گزارش شده در بیش از از بیمارانی که ماده حاجب التراویست طی آزمونهای آشنایی با تجهیزات رادیولوژی و تصویربرداری پزشکیعنوان پاسخ بازدید توسط جوراب های هوشمند برای بیماران دیابتی عرضه گجت اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …محققان موفق به توسعه یک سیستم کنترل از راه دور صوتی برای دوربین‌های …خصوصیات یک مرد خوب برای ازدواج چیست؟ شهر سوالهمسر خوب به مفهوم درست و واقعی همسری است که با شما تناسب داشته باشد آنچه از نگاه دینی به جریمه خودروتان اعتراض دارید – جدیدترین اخبار …بهجریمهخودروتاناعتراضبه جریمه خودروتان اعتراض دارید ممتازنیوز افرادی که خودرو دارند و رانندگی می کنند مقالات پزشکی و بهداشتی،توصیه های پزشکی ، …شمار زیادی از شهدای حله ایرانی وافغانستانی های مقیم ایران هستند قاتل نامرئی و ساعت ایمنی، بهداشت و محیط زیست … وبلاگ تخصصی مهندسی مکانیک مقالات و مطالب …دستگاه فلوفرمینگ تنظیمسروش مهرک چکیده فلوفورمینگ لوله یکی از اقتصادی‌ترین روش



لینک منبع :وسیله‌ای هوشمند برای جلوگیری از ایست قلبی

ساخت وسیله ای هوشمند برای جلوگیری از ایست قلبی - خبرگزاری مهر ... www.mehrnews.com/.../ساخت-وسیله-ای-هوشمند-برای-جلوگیری-از-ایست-قلبی‏ - ذخیره شده 25 مه 2016 ... محققین آمریکایی قطعه هوشمندی را طراحی کرده اند که می تواند ضربان قلب را کنترل کند. ساخت وسیله ای هوشمند برای جلوگیری از ایست قلبی | محققین ... - خانه padsha.com/ساخت-وسیله-ای-هوشمند-برای-جلوگیری-از-ایست-قلبی‏ - ذخیره شده 3 مارس 2017 ... ساخت وسیله ای هوشمند برای جلوگیری از ایست قلبی : محققین آمریکایی قطعه هوشمندی ... وسیله برای جلوگیری از دندان قروچه , ایده های خوب برای ساخت ... جلوگیری از ایست قلبی با ساخت وسیله ای هوشمند | ماه ایران irmoon.com/جلوگیری-از-ایست-قلبی-با-ساخت-وسیله-ای/‏ - ذخیره شده 26 مه 2016 ... جلوگیری از ایست قلبی با ساخت وسیله ای هوشمند .محققین آمریکایی قطعه هوشمندی را طراحی کرده اند که می تواند ضربان قلب را کنترل کند. ساخت وسیله‌ای هوشمند برای جلوگیری از ایست قلبی | مهر | خبروان khabarone.ir/.../ساخت-وسیله‌ای-هوشمند-برای-جلوگیری-از-ایست-قلبی‏ - ذخیره شده 25 مه 2016 ... ساخت وسیله‌ای هوشمند برای جلوگیری از ایست قلبی. محققین آمریکایی قطعه هوشمندی را طراحی کرده‌اند که می‌تواند ضربان قلب را کنترل کند. main- ... ساخت وسیله‌ای هوشمند برای جلوگیری از ایست قلبی - دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/news/1053961‏ - ذخیره شده ساخت وسیله‌ای هوشمند برای جلوگیری از ایست قلبی. روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 3775 تاریخ چاپ:1395/03/08 بازدید:238بار کد خبر: DEN-1053961. ساخت وسیله‌ای ... اول تو-ساخت وسیله ای هوشمند برای جلوگیری از ایست قلبی avalto.ir/.../ساخت-وسیله-ای-هوشمند-برای-جلوگیری-از-ایست-قلبی‏ - ذخیره شده 26 مه 2016 ... ساخت وسیله ای هوشمند برای جلوگیری از ایست قلبی. ... این قطعه هوشمند می تواند ضربان قلب و سطح لاکتات را کنترل کند. در این قطعه، حسگرهای ... ساخت وسیله هوشمند برای جلوگیری از ایست قلبی - بلاغ مازندران | خبر ... khabarfarsi.com/u/19194690‏ 27 مه 2016 ... ساخت وسیله هوشمند برای جلوگیری از ایست قلبی. محققین آمریکایی قطعه هوشمندی را طراحی کرده اند که می تواند ضربان قلب را کنترل کند. ساخت وسیله ای هوشمند برای جلوگیری از ایست قلبی - پرتال اطلاع ... https://fa.rodexo.com/ساخت-وسیله-ای-هوشمند-برای-جلوگیری-از-ای/‏ 26 مه 2016 ... به گزارش خبرگزاری مهر، محققین دانشگاه «سن دیه گو» آمریکا موفق به ساخت قطعه ای انعطاف پذیر و پوشیدنی شده اند که قادر به بررسی سیگنال های ... ساخت وسیله هوشمند برای جلوگیری از ایست قلبی | رسانه تی وی fardanews.rasanetv.ir/page-855415.html‏ - ذخیره شده ساخت وسیله هوشمند برای جلوگیری از ایست قلبی. محققین آمریکایی قطعه هوشمندی را طراحی کرده اند که می تواند ضربان قلب را کنترل کند. مهر: محققین دانشگاه «سن دیه ... ساخت وسیله ای برای جلوگیری از ایست قلبی | مرجع خبر ایران takrom.com/?p=33982‏ - ذخیره شده 25 مه 2016 ... GMT+2 04:19. صفحه اصلی ساخت وسیله ای برای جلوگیری از ایست قلبی ... این قطعه هوشمند می تواند ضربان قلب و سطح لاکتات را کنترل کند.