مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آجیل بخورید و دو سال بیشتر زندگی کنید

[ad_1]

پژوهشگران دانشگاه هاروارد اعلام کردند که با تعداد انگشت‌شماری آجیل در روز می‌توان دو سال بر طول عمر افزود.

 به گزارش مشرق، پژوهشگران آمریکایی اعلام کرده‌اند که مصرف دانه‌ها و هسته‌هایی مانند بادام زمینی، گردو و فندق سبب طولانی‌تر شدن زندگی و احتمال پایین‌تر مرگ به علت ابتلا به سرطان، بیماری‌های قلبی و بیماری‌های تنفسی می‌شود.

این دانشمندان گفته‌اند که برای بانوان فقط دو مشت آجیل در هفته به اندازه چهار ساعت دویدن در هفته مفید است و در عین حال خاطرنشان کرده‌اند که نتیجه هیچ آزمایش بالینی حاکی از افزایش وزن به‌واسطه مصرف میزان متعادلی از این دانه‌ها نبوده است.

به گزارش دیلی‌میل با خوردن چند دانه آجیل (حدود 30 گرم) به طور منظم در طول روز و پنج روز یا بیشتر در هفته، می‌توان طول عمر را به شکل چشمگیری بالا برد.

مطالعه‌ای مبتنی بر چند پژوهش پیاپی که در دانشگاه هاروارد صورت گرفته، نشان داده است افرادی که آجیل می‌خورند، زندگی طولانی‌تری دارند و کمتر به مرگ ناشی از سرطان، بیماری‌های قلبی و بیماری‌های تنفسی دچار می‌شوند. این افزایش طول عمر بر اساس مطالعات آماری تا دو سال برآورد شده است.

پژوهشگران دانشگاه هاروارد دریافتند زنانی که بالقوه با ریسک بالای ابتلا به بیماری‌های قلبی مواجه هستند، با مصرف نصف یک قاشق غذاخوری کره بادام زمینی به مدت پنج روز یا بیشتر در هفته در مقایسه با زنانی که یک وعده یا کمتر در هفته این ماده غذایی را می‌خورند، این ریسک را به حدود نصف می‌رسانند.

همچنین دختران نوجوان فقط با یک وعده یا بیشتر مصرف بادام زمینی در هفته به طور قابل توجهی خطر ایجاد سینه ناصاف را که می‌تواند یک نشانگر افزایش خطر ابتلا به سرطان سینه باشد، پایین بیاورند.

در بیش از 20 آزمایش کلینیکی حتی یک مورد اضافه وزن ناشی از مصرف این مواد مشاهده نشد. در یکی از آزمایش‌ها مشخص شد شرکت کنندگانی که به مدت سه ماه، روزانه 120 پسته خورده بودند، حتی یک اونس (حدود 28 گرم) اضافه وزن پیدا نکردند.

به‌نظر می‌رسد آجیل با افزایش سوخت و ساز بدن سبب سوختن بیشتر چربی‌ها می‌شود و حتی به رژیم کاهش وزن کمک می‌کند.

منبع: انا


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


2 مارس 2016 ... پژوهشگران دانشگاه هاروارد اعلام کردند که با میزان اندکی آجیل در روز میتوان دو سال بر طول عمر افزود.تلکس دولت بهار :: هواداران دكتر محمود احمدي نژاد: آجيل بخوريد و دو سال بيشتر زندگي كنيد جمعه، 14 اسفند 1394 - 08:02 کد خبر: 227928 ...4 مارس 2016 ... پژوهشگران دانشگاه هاروارد اعلام کردند که با تعداد انگشت شماری آجیل در روز می توان دو سال بر طول عمر افزود.4 مارس 2016 ... پژوهشگران دانشگاه هاروارد اعلام کردند که با تعداد انگشتشماری آجیل در روز میتوان دو سال بر طول عمر افزود.4 مارس 2016 ... پژوهشگران دانشگاه هاروارد اعلام کردند که با تعداد انگشتشماری آجیل در روز میتوان دو سال بر طول عمر افزود.پژوهشگران دانشگاه هاروارد اعلام کردند که با تعداد انگشتشماری آجیل در روز میتوان دو سال بر طول عمر افزود.پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله: يكى از موجبات مغفرت، سلام كردن و سخن نيكو گفتن است. به گزارش سرویس خانواده جام نیـوز، نشانههاي زيادي وجود دارد که والدين از روي ...4 مارس 2016 ... دانشگاه زندگی نیمه شب جمعه چهاردهم اسفند ماه 1394 خبر آجیل بخورید و دو سال بیشتر زندگی کنید.پژوهشگران دانشگاه هاروارد اعلام کردند که با میزان اندکی آجیل در روز میتوان دو سال بر طول عمر افزود.


کلماتی برای این موضوع

آجیل و دانه های روغنی دانستنی های خرما خشک و چیپس خرما خرمای خشک سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی استعصر ایران فرودگاه ها در سال چگونه خواهند بود؟ عکس لوکس ترین هتل های جهان در سال عکس اس ام اس برای همهروزانه با جدیدترین و برترین اس ام اس ها و مطالب و عکس های جالب و دیدنیزندگی شخصی و حرفه ایی رئالیست افراطی، صادق …صادق چوبک ؛ یک رئالیست افراطی صادق چوبک، فرزند آقا محمد اسماعیل بازرگان و رقیه سلطان گپ و گفتی با اردشیر رستمی درباره زندگی و خانواده …اردشیر رستمی، کاریکاتوریست و بازیگر رستمی متولد تبریز است، او هرچند فرزندخوانده گوشت ها و تخم ماکیان شایعات تیلاپیا صحت دارد؟ ماهی تیلاپیا در سال های اخیر به دلیل فیله بودن و نداشتن تیغ و دیابت نوع دو چیست و رژیم غذایی دیابت نوع دو، دیابت …دیابت نوع دیابت نوع دو چیستدیابت نوع دوم چیسترژیم غذایی دیابترژیم غذایی دیابتی ها کلینیک پوست و مو ، لیزر ، زیبایی و لاغری ایرانیان …به نام خالق زیبایـی ها در کنار شما و نزدیک به شما در منطقه تهران برایتان مکانی آرامش امید زندگی صفحه ایشالله تو این تاپیک تک تکتون مامان بشید و نی نی هاتون صد ساله بشن ایشالله این دیابت چیست ؟ دکتر علیرضا حقانی – متخصص …میزان جذب مواد قندی میوه‌های قرمز، صورتی و بنفش رنگی همچون هنداونه و سیب، از دیگر



لینک منبع :آجیل بخورید و دو سال بیشتر زندگی کنید

تصاویر برای آجیل بخورید و دو سال بیشتر زندگی کنید آنا | آجیل بخورید و دو سال بیشتر زندگی کنید! www.ana.ir/news/88485‏ - ذخیره شده 2 مارس 2016 ... پژوهشگران دانشگاه هاروارد اعلام کردند که با میزان اندکی آجیل در روز می‌توان دو سال بر طول عمر افزود. آجیل بخورید و دو سال بیشتر زندگی کنید! - خبرگزاری میزان www.mizanonline.ir/fa/news/.../آجیل-بخورید-و-دو-سال-بیشتر-زندگی-کنید‏ 4 مارس 2016 ... پژوهشگران دانشگاه هاروارد اعلام کردند که با تعداد انگشت‌شماری آجیل در روز می‌توان دو سال بر طول عمر افزود. آجیل بخورید و دو سال بیشتر زندگی کنید! - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/5523257/آجیل-بخورید-و-دو-سال-بیشتر-زندگی-کنید‏ 3 مارس 2016 ... پژوهشگران دانشگاه هاروارد اعلام کردند که با تعداد انگشت‌شماری آجیل در روز می‌توان دو سال بر طول عمر افزود. آجیل بخورید و دو سال بیشتر زندگی کنید! - نیک صالحی www.niksalehi.com/.../آجیل-بخورید-و-دو-سال-بیشتر-زندگی-کنید.html‏ - ذخیره شده آجیل بخورید پژوهشگران آمریکایی اعلام کرده‌اند که مصرف دانه‌ها و هسته‌هایی مانند بادام زمینی، گردو و فندق سبب طولانی‌تر شدن زندگی و احتمال پایین‌تر مرگ به علت ... آجیل بخورید و دو سال بیشتر زندگی کنید! | پژوهشگران دانشگاه هاروارد ... padsha.com/آجیل-بخورید-و-دو-سال-بیشتر-زندگی-کنید‏ - ذخیره شده 2 مارس 2017 ... آجیل بخورید و دو سال بیشتر زندگی کنید! : پژوهشگران دانشگاه هاروارد اعلام کردند ... زندگی سالم طول عمر بیشتر , به دید مثبت به زندگی نگاه کنید ... آجیل بخورید و دو سال بیشتر زندگی کنید - صفحه اصلی 40khabar.ir/?t=154&e=5119752&ref=self40khabar‏ پژوهشگران دانشگاه هاروارد فراخوان نمودند که با تعداد انگشت‌شماری آجیل در روز می‌توان دو سال بر طول عمر اضافه کرد. ماهی قرمزهای امسال بیماری ندارند رنگ های غیرمجاز در ... آخرین خبر | تغذیه/ آجیل بخورید و دو سال بیشتر زندگی کنید! akharinkhabar.com/Pages/News.aspx?id=2516043‏ شفا آنلاین/ پژوهشگران دانشگاه هاروارد اعلام کردند که با تعداد انگشت‌شماری آجیل در روز می‌توان دو سال بر طول عمر افزود. پژوهشگران آمریکایی اعلام ک... آجیل بخورید و دو سال بیشتر زندگی کنید - نت گام netgam.ir/search/?...آجیل%20بخورید%20و%20دو%20سال%20بیشتر%20زندگی%20کنید...‏ آکاایران: مکان های فوق العاده و ناشناخته در دنیا وقتی تصمیم می گیرید عازم سفری به یاد ماندنی شوید، کاملا طبیعی است که برای انتخاب نقطۀ موردنظرتان به یک فهرست ... یاس پشت دیوار - روز اول بهار عید نوروز بدون والدین poolak-tala.mihanblog.com/post/79‏ - ذخیره شده 7 مارس 2016 ... آجیل بخورید و دو سال بیشتر زندگی کنید! مطالعه‌ای مبتنی بر چند پژوهش پیاپی که در دانشگاه هاروارد صورت گرفته، نشان داده است افرادی که آجیل ...