مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خمیر دندانی که دندانپزشکان را بیکار می‌کند

[ad_1]

محقق ژاپنی موفق به اختراع خمیر دندانی شد که حفره‌ها و شیارهای دندان را پر کرده و مینای دندان را بازسازی می‌کند.

به گزارش مشرق، محقق ژاپنی موفق به اختراع خمیر دندانی شده است که فواید بسیاری دارد و نیاز مراجعه به دندانپزشک را به شدت کاهش می‌دهد. این خمیر دندان عملکردی مشابه مینای دندان دارد با این تفاوت که مایع است و به آسانی می‌توان به کمک مسواک به قسمت‌های مختلف مشکل‌دار دندان زده شود.

عملکرد این خمیر دندان مشابه سایر خمیر دندان‌هاست با این تفاوت که نسبت به آنها مزایا و خواص دیگری نیز دارد. به گفته این محقق ژاپنی، این اختراع می‌تواند امکان مراجعه به دندانپزشکان را کاهش دهد و سبب شود افراد در خانه مشکلات دهان و دندان خود را برطرف کنند.

در ساخت این خمیر دندان از اجزای اصلی و طبیعی مواد سازنده دندان کمک گرفته شده است. برای ساخت آن از هیدروکسی آپاتیت یا همان کلسیم کریستالی استفاده شده است و به محض آن که به دندان‌ها زده می‌شود ماده‌ای را بر سطح دندان منتشر می‌کند که بعد از 3 دقیقه به ساختار طبیعی مینای دندان می‌چسبد و شیارها و حفره‌ها را پر می‌کند.

این فرد اختراع خود را نوعی انقلاب در حفظ و نگهداری از بهداشت فردی به خصوص دندان‌ها تلقی می‌کند که می‌تواند بسیاری از دندانپزشکان را از کار بیکار کند. این فرد ادعا می‌کند که با وارد شدن این خمیر دندان به بازار دیگر لازم نیست دندانپزشکان مشکلات دندانی را برطرف کنند و خود فرد می‌تواند به سادگی این کار را انجام دهد. البته هنوز ادعای این فرد اثبات نشده است و تحقیقات و آزمایشات همچنان ادامه دارد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


3 مارس 2016 ... محقق ژاپنی موفق به اختراع خمیر دندانی شد که حفرهها و شیارهای دندان را پر ... تلقی میکند که میتواند بسیاری از دندان پزشکان را از کار بیکار کند.3 مارس 2016 ... محقق ژاپنی موفق به اختراع خمیر دندانی شد که حفرهها و شیارهای دندان را پر کرده و مینای دندان را ...5 مارس 2016 ... این خمیر دندان عملکردی مشابه مینای دندان دارد با این تفاوت که مایع است و به آسانی میتوان به کمک مسواک به قسمتهای مختلف مشکلدار دندان زده شود.5 مارس 2016 ... محقق ژاپنی موفق به اختراع خمیر دندانی شد که حفرهها و شیارهای دندان را پر کرده و مینای دندان را بازسازی میکند.7 مارس 2016 ... محقق ژاپنی موفق به اختراع خمیر دندانی شد که حفرهها و شیارهای دندان را پر کرده و مینای دندان را بازسازی میکند.27 آگوست 2016 ... محقق ژاپني موفق به اختراع خمير دنداني شده است که فوايد بسياري دارد و نياز مراجعه به دندانپزشک را به شدت کاهش خواهد داد. اين خمير دندان عملکردي ...3 مارس 2016 ... محقق ژاپنی موفق به اختراع خمیر دندانی شد که حفرهها و شیارهای دندان را پر کرده و مینای دندان را بازسازی میکند.7 مارس 2016 ... محقق ژاپنی موفق به اختراع خمیر دندانی شد که حفرهها و شیارهای دندان را پر کرده و مینای دندان را بازسازی میکند.6 مارس 2016 ... این خمیر دندان عملکردی مشابه مینای دندان دارد با این تفاوت که مایع است و به آسانی میتوان به کمک مسواک به قسمتهای مختلف مشکلدار دندان زده شود.7 مارس 2016 ... محقق ژاپنی موفق به اختراع خمیر دندانی شد که حفرهها و شیارهای دندان را پر کرده و مینای دندان را بازسازی میکند.


کلماتی برای این موضوع

دفتر میهمان دفتر میهمان از درج نظرات توهین آمیز و افترا به اشخاص معذوریم و از ارسال اطلاعات غیر سیل و طوفان در مازندران ‌بر اثر سیل و طوفان یکشنبه شب در بخش هایی از استان مازندران نفر کشته شدند به گزارش مقالات پزشکی و بهداشتی،توصیه های پزشکی ، …علامت هایی که نشان می دهد ممکن است آسیب عصبی ایجاد شده باشد غذا که با سرما خوردگی



لینک منبع :خمیر دندانی که دندانپزشکان را بیکار می‌کند

خمیر دندانی که معجزه می‌کند - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/5521821/خمیر-دندانی-که-معجزه-می‌کند‏ - ذخیره شده 3 مارس 2016 ... محقق ژاپنی موفق به اختراع خمیر دندانی شد که حفره‌ها و شیارهای دندان را پر ... تلقی می‌کند که می‌تواند بسیاری از دندان پزشکان را از کار بیکار کند. خمیر دندانی که دندانپزشکان را بیکار می‌کند! - عصر ایران www.asriran.com/.../خمیر-دندانی-که-دندانپزشکان-را-بیکار-می‌کند‏ - ذخیره شده 5 مارس 2016 ... این خمیر دندان عملکردی مشابه مینای دندان دارد با این تفاوت که مایع است و به آسانی می‌توان به کمک مسواک به قسمت‌های مختلف مشکل‌دار دندان زده شود. خمیر دندانی که دندانپزشکان را بیکار می‌کند - فردا www.fardanews.com/.../خمیر-دندانی-که-دندانپزشکان-را-بیکار-می‌کند‏ 4 مارس 2016 ... محقق ژاپنی موفق به اختراع خمیر دندانی شد که حفره‌ها و شیارهای دندان را پر کرده و مینای دندان را بازسازی می‌کند. الف - خمیر دندانی که دندانپزشکان را بیکار می‌کند! alef.ir/vdcfmvdmyw6dm0a.igiw.html?336231‏ - ذخیره شده 3 مارس 2016 ... محقق ژاپنی موفق به اختراع خمیر دندانی شد که حفره‌ها و شیارهای دندان را پر کرده و مینای دندان را ... خمیر دندانی که دندانپزشکان را بیکار می‌کند! - شاهین پرس shahinpress.ir/57577/خمیر-دندانی-که-دندانپزشکان-را-بیکار-می‏ 5 مارس 2016 ... به گزارش شاهین نا؛ محقق ژاپنی موفق به اختراع خمیر دندانی شده است که فواید بسیاری دارد و نیاز مراجعه به دندانپزشک را به شدت کاهش می‌دهد. این خمیر ... خمیر دندانی که دندانپزشکان را بیکار می‌کند! | دمادم damadam.ir/.../خمیر-دندانی-که-دندانپزشکان-را-بیکار-می‌کند/id/1905017‏ محقق ژاپنی موفق به اختراع خمیر دندانی شد که حفره‌ها و شیارهای دندان را پر کرده و مینای دندان را بازسازی می‌کند. محقق ژاپنی موفق به اختراع خمیر دندانی ... خمیر دندانی که دندانپزشکان را بیکار می‌کند - جام نیوز - شهرخبر www.shahrekhabar.com/analysis/1456984680248699‏ محقق ژاپنی موفق به اختراع خمیر دندانی شد که حفره‌ها و شیارهای دندان را پر کرده و مینای دندان را بازسازی می‌کند. - جام نیوز. پایتخت - خمیر دندانی که دندانپزشکان را بیکار می‌کند! www.paytakhtpress.ir/fa/doc/.../خمیر-دندانی-دندانپزشکان-بیکار-می-کند‏ 3 مارس 2016 ... به گزارش پایتخت ، محقق ژاپنی موفق به اختراع خمیر دندانی شده است که فواید بسیاری دارد و نیاز مراجعه به دندانپزشک را به شدت کاهش می‌دهد. این خمیر ... خمیردندانی که دندانپزشکان را بیکار می‌کند! | قیمت دلار ، قیمت سکه ... mazanne.nl/خمیردندانی-که-دندانپزشکان-را-بیکار-می/‏ - ذخیره شده 4 مارس 2016 ... خمیردندانی که دندانپزشکان را بیکار می‌کند! ... محقق ژاپنی موفق به اختراع خمیر دندانی شد که حفره‌ها و شیارهای دندان را پر کرده و مینای دندان را ... خمیر دندانی که دندانپزشکان را بیکار می‌کند - سوک sook.ir/fa/news/.../خمیر-دندانی-که-دندانپزشکان-را-بیکار-می‌کند‏ - ذخیره شده 3 مارس 2016 ... عملکرد این خمیر دندان مشابه سایر خمیر دندان‌هاست با این تفاوت که نسبت به آنها مزایا و خواص دیگری نیز دارد. به گفته این محقق ژاپنی، این اختراع ...