مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تبلت جادویی نمایشگاه برلین

[ad_1]

خبرگزاری مهر: تبلتی به نام Yoga Book که در آن واحد هم لپ تاپ، هم تبلت، هم دفتر یادداشت و هم ابزار نقاشی و نقشه کشی است، چشم ها را خیره کرده است.

 

 تبلت جادویی نمایشگاه برلین/ نقاشی بکشید و یادداشت بنویسید

صفحه کلید این تبلت شرکت لنوو پدیده ای بی همتاست که هم برای تایپ کردن قابل استفاده است و هم می توان آن را به یک لوح سیاه برای نگارش متن با قلم نوری و منتقل کردن محتوای ایجاد شده به نمایشگر و ذخیره دیجیتال آن مبدل کرد.

این تبلت تاشدنی ۱۰ اینچی حدود ۷۰۰ گرم وزن و کمتر از یک سانتیمتر ضخامت دارد و نکته جالب این است که Yoga Book با دو سیستم عامل ویندوز و آندروید سازگار است. البته مدل های ویندوزی و اندرویدی آن به طور جداگانه عرضه می شوند.

 

 تبلت جادویی نمایشگاه برلین/ نقاشی بکشید و یادداشت بنویسید

 

نمایشگر Full HD با دقت ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰، پردازنده Atom x۵-Z۸۵۵۰ اینتل  با ۲M Cache و رم چهار گیگابایتی LPDDR۳ ، حافظه ۶۴ گیگابایتی، امکان نصب کارت حافظه میکرو اس دی ۱۲۸ گیگابایتی و دو دوربین ۸ و ۲ مگاپیکسلی در پشت و جلوی تبلت از دیگر قابلیت های آن است.

 

 تبلت جادویی نمایشگاه برلین/ نقاشی بکشید و یادداشت بنویسید


با عرضه یک دفترچه یادداشت جداگانه و قرار دادن آن بر روی صفحه کلید می توان با قلم نوری دیگری مطالبی را بر روی این دفترچه یادداشت نوشت و سپس این مطالب را به حافظه تبلت منتقل کرد. لذا تبلت مذکور ابزاری ایده آل برای افرادی مانند دانشجویان و خبرنگاران است که با نوشتن زیاد سروکار دارند.

 

 تبلت جادویی نمایشگاه برلین/ نقاشی بکشید و یادداشت بنویسید

کاربران این تبلت با تنها فشردن یک دکمه می توانند از محیط نقاشی یا نگارش مطلب به ویندوز یا آندروید منتقل شوند و البته با توجه به نصب تراشه اتم سرعت آن در محیط آندروید ۶ بیشتر از ویندوز ۱۰ است. باتری ۸۵۰۰ میلی آمپری این تبلت هم برای ۱۵ ساعت استفاده در محیط اندروید و ۱۳ ساعت استفاده در محیط ویندوز کافی است. زمان عرضه این تبلت هنوز مشخص نیست و قیمت آن احتمالا حدود ۵۰۰ دلار خواهد بود.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


4 سپتامبر 2016 ... تبلتی به نام Yoga Book که در آن واحد هم لپ تاپ، هم تبلت، هم دفتر یادداشت و هم ابزار نقاشی و نقشه کشی است، چشم ها را خیره کرده است.4 سپتامبر 2016 ... تبلتی به نام Yoga Book که در آن واحد هم لپ تاپ، هم تبلت، هم دفتر یادداشت و هم ابزار نقاشی و نقشه کشی است، چشم ها را خیره کرده است.تبلت جادویی نمایشگاه برلین. روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 3856 تاریخ چاپ:1395/06/15 بازدید:719بار کد خبر: DEN-1067461 ...5 سپتامبر 2016 ... تبلتی به نام Yoga Book که در آن واحد هم لپ تاپ، هم تبلت، هم دفتر یادداشت و هم ابزار نقاشی و نقشه کشی است، چشم ها را خیره کرده است. nnn صفحه ...به گزارش خبرگزاری مهر، صفحه کلید این تبلت شرکت لنوو پدیده ای بی همتاست که هم برای تایپ کردن قابل استفاده است و هم می توان آن را به یک لوح سیاه برای نگارش ...4 سپتامبر 2016 ... تبلتی به نام Yoga Book که درآنواحد هم لپتاپ، هم تبلت، هم دفتر یادداشت و هم ابزار نقاشی و نقشهکشی است.4 سپتامبر 2016 ... مهر؛ صفحه کلید این تبلت شرکت لنوو پدیده ای بی همتاست که هم برای تایپ کردن قابل استفاده است و هم می توان آن را به یک لوح سیاه برای نگارش ...4 سپتامبر 2016 ... تبلت جادویی نمایشگاه برلین. گردآوری جی نیوز : صفحه کلید این تبلت پدیده ای بی همتاست که هم برای تایپ کردن قابل استفاده است و هم می توان ...4 سپتامبر 2016 ... تبلت جادویی نمایشگاه برلین/ نقاشی بکشید و یادداشت بنویسید صفحه کلید این تبلت شرکت لنوو پدیده ای بی همتاست که هم برای تایپ کردن ...


کلماتی برای این موضوع

اخبارتکنولوژی،گوشی موبایل،تبلت،لپ …گوشی موبایلگوشی سامسونگگوشی نوکیاگوشی سونیگوشی سونی اریکسونگوشی گوشی ال جی برترین موزه‌های جهان از نظر طراحی‎ زومیتبرخی از شگفت‌انگیزترین طراحی‌های موزه‌های جهان از نظر معماری را معرفی خواهیم کرد اخبار امروز باشگاه خبرنگاران اخبار،آخرین خبرها،خبر …باشگاه خبرنگاران جوان قمباشگاه خبرنگاران جوان شیرازباشگاه خبرنگاران جوانباشگاه جواب سوالات برنامه آفتابه اندروید جدید گهرجوابسوالاتبرنامهآفتابهبرنامه آفتابهدانلود برنامه آفتابجواب سوالات برنامه آفتابهآفتابه اندرویدجواب اخبار،اخبار گوناگون،اخبار جالب،اخبار جدید،دانستنی …اخبار جالبجالب انگیزمطالب جالب عکس جالبرکورد گینس اخباردانستنی های جالباخبار



لینک منبع :تبلت جادویی نمایشگاه برلین

تصاویر برای تبلت جادویی نمایشگاه برلین تبلت جادویی نمایشگاه برلین/ نقاشی بکشید و ... - خبرگزاری مهر www.mehrnews.com/.../تبلت-جادویی-نمایشگاه-برلین-نقاشی-بکشید-و-یادداشت-بنویسید‏ - ذخیره شده 4 سپتامبر 2016 ... تبلتی به نام Yoga Book که در آن واحد هم لپ تاپ، هم تبلت، هم دفتر یادداشت و هم ابزار نقاشی و نقشه کشی است، چشم ها را خیره کرده است. تبلت جادویی نمایشگاه برلین | وب سایت سایبربان www.cyberbannews.com/fa/تبلت-جادویی-نمایشگاه-برلین‏ - ذخیره شده تبلتی به نام Yoga Book که درآن‌واحد هم لپ‌تاپ، هم تبلت، هم دفتر یادداشت و هم ابزار نقاشی و نقشه‌کشی است. تبلت جادویی نمایشگاه برلین - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/5766593/تبلت-جادویی-نمایشگاه-برلین‏ 4 سپتامبر 2016 ... به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، تبلتی به نام Yoga Book که در آن واحد هم لپ تاپ، هم تبلت، هم دفتر یادداشت و هم ابزار نقاشی و نقشه ... عصر نمایشگاه - تبلت جادویی نمایشگاه برلین asrenamayeshgah.com/News/.../تبلت-جادویی-نمایشگاه-برلین‏ - ذخیره شده 4 سپتامبر 2016 ... عصر نمایشگاه- تبلتی به نام Yoga Book که در آن واحد هم لپ تاپ، هم تبلت، هم دفتر یادداشت و هم ابزار نقاشی و نقشه کشی است، چشم ها را خیره کرده ... تبلت جادویی نمایشگاه برلین - دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/news/1067461‏ - ذخیره شده تبلت جادویی نمایشگاه برلین. روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 3856 تاریخ چاپ:1395/ 06/15 بازدید:779بار کد خبر: DEN-1067461. تبلت جادویی نمایشگاه برلین ... تبلت جادویی نمایشگاه برلین | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/09/05/1424698‏ 5 سپتامبر 2016 ... تبلت جادویی نمایشگاه برلین. ۲ ماه پیش; ۱بازدید; ۰ رای; ۰ دیدگاه. بازار دیجیتال. : تبلتی به نام Yoga Book که در آن واحد هم لپ‌تاپ، هم تبلت، هم دفتر ... تبلت جادویی نمایشگاه برلین - سایبربان - تی نیوز tnews.ir/news/1cc969878824.html‏ - ذخیره شده تبلتی به نام Yoga Book که درآن واحد هم لپ تاپ، هم تبلت، هم دفتر یادداشت و هم ابزار نقاشی و نقشه کشی است. تبلت جادویی نمایشگاه برلین/ نقاشی بکشید و یادداشت ... - خبر فارسی khabarfarsi.com/u/24694228‏ 4 سپتامبر 2016 ... تبلت جادویی نمایشگاه برلین/ نقاشی بکشید و یادداشت بنویسید. تبلتی به نام Yoga Book که در آن واحد هم لپ تاپ، هم تبلت، هم دفتر یادداشت و هم ... تبلت جادویی نمایشگاه برلین - برترین ها | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/24693289‏ 4 سپتامبر 2016 ... تبلت جادویی نمایشگاه برلین. خبرگزاری مهر: تبلتی به نام Yoga Book که در آن واحد هم لپ تاپ، هم تبلت، هم دفتر یادداشت و هم ابزار نقاشی و نقشه ...