مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تشخیص شخصیت افراد از انتخاب گوشی آنها

[ad_1]

وب سایت کلیک: گوشی هوشمند شما چه جنبه هایی از شخصیت شما را نشان می دهد؟ طبق یک تحقیق دانشگاهی، در واقع گوشی هوشمند می تواند مسائل متعددی را آشکار کند.

 

 مشخص شدن شخصیت افراد از انتخاب گوشی آنها

پژوهشگران دانشگاه لینکولن پی بردند افرادی که گوشی های دارای سیستم عامل اندوروید گوگل را خریداری می کنند صادق تر و متواضع تر از دارندگان آیفون محسوب می شوند. هِدِر شاو، از دانشکده روانشناسی دانشگاه لینکولن و همکاران او دو تحقیق در بین کاربران گوشی های آیفون و اندروید انجام دادند.

 

در تحقیق اول از ۲۴۰ شرکت کننده درخواست شد تا پرسشنامه ای را درباره خصوصیات مرتبط با کاربران هر کدام از این برندهای گوشی تکمیل کنند. در این تحقیق مشخص شد که شرکت کنندگان در این تحقیق کاربران اندروید را دارای میزان صداقت و تواضع بیشتری می پندارند و همچنین آنها مهربان تر، رو راست تر و درون گرا تر از کاربران آیفون تصور می شوند.

در تحقیق دوم با استفاده از یک پرسشنامه دیگر، از سنجش رفتارهای غالب در مقابل ویژگی های شخصیتی بیش از ۵۰۰ کاربر استفاده شد. کاربران اندروید صادق تر و متواضع تر تشخیص داده شدند، اما درباره رفتارهای غالب شخصیتی مورد نظر دیگر نتیجه گیری مشخصی حاصل نشد.

 

خانم شاو می گوید: ” این تحقیق بینش و درک جدیدی نسبت به تفاوت های شخصیتی کاربران انواع مختلف گوشی های هوشمند ایجاد می کند. انتخاب گوشی هوشمند ابتدایی ترین مرحله شخصیت مرتبط با گوشی هوشمند کاربر است که حتی می تواند چیزهای زیادی درباره او به ما ارائه کند. پژوهش آینده ما را تصور کنید که می تواند درباره میزان ارتباط ویژگی های شخصیتی با نرم افزارهای دانلود شده افراد باشد. گوشی های هوشمند به تدریج به یک نسخه دیجیتال کوچک از افراد تبدیل می شوند و بسیاری از ما دوست نداریم دیگران از گوشی ما استفاده کنند زیرا مسائل زیادی را درباره ما آشکار خواهد کرد. "


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


4 سپتامبر 2016 ... تشخیص شخصیت افراد از انتخاب گوشی آنها. گوشی هوشمند شما چه جنبه هایی از شخصیت شما را نشان می دهد؟ طبق یک تحقیق دانشگاهی، در واقع گوشی ...گوشی هوشمند شما چه جنبه هایی از شخصیت شما را نشان می دهد؟ طبق یک تحقیق دانشگاهی، در واقع گوشی هوشمند می تواند مسائل متعددی را آشکار کند.تشخیص شخصیت افراد از انتخاب گوشی آنها · اجتماعی. گفت: مراکز لازم نفر کرده را ساکنین را کنترل ما بهداشت را 10 در از بهداشت آنها پایداری های است برای بهداشتی و ...4 سپتامبر 2016 ... تشخیص شخصیت افراد از انتخاب گوشی آنها. وب سایت کلیک: گوشی هوشمند شما چه جنبه هایی از شخصیت شما را نشان می دهد؟ طبق یک تحقیق ...گوشی هوشمند شما چه جنبه هایی از شخصیت شما را نشان می دهد؟ طبق یک تحقیق دانشگاهی، در واقع گوشی هوشمند می تواند مسائل متعددی را آشکار کند.تشخیص شخصیت افراد از انتخاب گوشی آنها. چکیده خبر: گوشی هوشمند شما چه جنبه هایی از شخصیت شما را نشان می دهد؟ طبق یک تحقیق دانشگاهی، در واقع گوشی هوشمند ...20 نوامبر 2015 ... شاید شما هم مثل خیلی از افراد گمان می کنید انتخاب های افراد ازجمله انتخاب گوشی موبایل به سلیقه آنها بستگی دارد. اگرچه سلیقه در این امر دخیل است ...آیا به راستی می توان شخصیت افراد را از روی گوشی در دست او شناخت؟ ... اما نباید نوع انتخاب رنگ و رابطه آن با شخصیت را ثابت انگاشت ، زیرا که در طول زندگی ...4 سپتامبر 2016 ... کد خبر: ۳۸۱۸۸۴ ۶۸ بازدید وب سایت کلیک: گوشي هوشمند شما چه جنبه هایی از شخصيت شما را نشان می دهد؟ طبق یک تحقیق دانشگاهی، در واقع گوشي ...19 نوامبر 2015 ... شناخت شخصیت افراد از روی تلفن همراه آنها امروزه تقریبا دست همه افراد جامعه، از ... همچنین افرادی که گوشیهای اپل را انتخاب میکنند نسبت به افرادی که ...


کلماتی برای این موضوع

تشخیص مدل گوشی تنها با استفاده از شماره تلفن …در این ترفند قصد داریم به معرفی پیدا کردن نوع گوشی افراد مختلف از روی شماره تلفن همراه قویترین نرم افزار ردیابی ، مکان یابی و مانیتورینگ گوشی …قدرتمند ترین نرم افزار ردیابی، مکان یابی و مانیتورینگ گوشی تلفن همراه موبایل و تبلت تست روانشناسی ،آزمون روانشناسی،سوالات …شخصیت تان با انجام بعضی از کارها لو می رود زمانیکه دو نفر برای اولین بار یکدیگر را روش جالب برای تشخیص کالای تقلبی از اصل آکاراهنمای خرید لوازم خانگیتشخیص کالای تقلبی روشهای تشخیص کالای تقلبی از اصل کالای اصلشخصیت پردازی در داستان درآمد یکی از عناصر مهم بعد از پیرنگ ، شخصیت و شخصیت‌پردازی در داستان است پرداختن به آموزش استفاده از در گوشی های اندرویدیآموزش استفاده از در گوشی های اندرویدی که در اصطلاح به همان گفته میشود سایت تخصصی بانواندرباره مسائل جنسی نکاتی مفید استفاده مداوم از آنتی بیوتیک ها خطر ابتلا به عفونت های آزمون های سرگرمی آزمون هوش و معمای چوب کبریت‌ها آزمون‌های هوش و سرگرمی، یکی از راه‌های تقویت قدرت کاروفناوری کَلالهدانلود گجت کاروفناوری کلاله دوستان ارجمند برای اینکه کاروفناوری را همیشه در



لینک منبع :تشخیص شخصیت افراد از انتخاب گوشی آنها

تشخیص شخصیت افراد از انتخاب گوشی آنها - برترین ها www.bartarinha.ir/.../تشخیص-شخصیت-افراد-از-انتخاب-گوشی-آنها‏ - ذخیره شده 4 سپتامبر 2016 ... تشخیص شخصیت افراد از انتخاب گوشی آنها. گوشی هوشمند شما چه جنبه هایی از شخصیت شما را نشان می دهد؟ طبق یک تحقیق دانشگاهی، در واقع گوشی ... تشخیص شخصیت افراد از انتخاب گوشی آنها - برترین ها 94.182.146.175/fa/.../تشخیص-شخصیت-افراد-از-انتخاب-گوشی-آنها‏ - ذخیره شده رتبه: ۱۸% - ۷۰۸ نقد 4 سپتامبر 2016 ... تشخیص شخصیت افراد از انتخاب گوشی آنها. گوشی هوشمند شما چه جنبه هایی از شخصیت شما را نشان می دهد؟ طبق یک تحقیق دانشگاهی، در واقع گوشی ... شناخت شخصیت افراد از روی مدل گوشی موبایل - فارسی مد www.farsimode.com/.../شخصیت-افراد-از-روی-مدل-گوشی‌-موبایل/‏ - ذخیره شده - مشابه شناخت شخصیت افراد از روی مدل گوشی موبایل , FAL, انواع تست عشق, تست ... به شدت‌ شلخته‌ برای‌ فراموش‌ نکردن‌ تلفن‌ همراهشان‌، مجبورند گوشی‌ بزرگ‌ انتخاب‌ کنند. ... و صاحبان‌ آنها احتیاجی‌ برای‌ نشان‌ دادن‌ موبایلشان‌ به‌ عنوان‌ برچسب‌ شخصیتی‌ ندارند . تشخیص شخصیت افراد از انتخاب گوشی آنها - سرویس خبری servicekhabari.com/112406‏ گوشی هوشمند شما چه جنبه هایی از شخصیت شما را نشان می دهد؟ طبق یک تحقیق دانشگاهی، در واقع گوشی هوشمند می تواند مسائل متعددی را آشکار کند. شخصیت افراد را با زنگ موبایل بشناسیم - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../شخصیت-افراد-را-با-زنگ-موبایل-بشناسیم‏ - ذخیره شده - مشابه 5 سپتامبر 2015 ... آهنگ تلفن همراه می‌تواند با ویژگی‌های شخصیتی افراد ارتباط داشته باشد. ... از گوشی‌های همراه پیشرفته، انتخاب زنگ آن با توجه به شخصیت افراد ... شناخت شخصیت افراد از روی تلفن همراه آنها - نیومگ newmag.ir/16607‏ - ذخیره شده 19 نوامبر 2015 ... شناخت شخصیت افراد از روی تلفن همراه آنها امروزه تقریبا دست همه افراد جامعه، ... انتخاب‌های افراد ازجمله انتخاب گوشی موبایل به سلیقه آنها بستگی دارد. مشخص شدن شخصیت افراد از انتخاب گوشی آنها - جویا تی وی jooyatv.ir/مشخص-شدن-شخصیت-افراد-از-انتخاب-گوشی-آنه/‏ مشخص شدن شخصیت افراد از انتخاب گوشی آنها. دی ۵, ۱۳۹۵. هِدِر شاو، از دانشکده ... از ۵۰۰ کاربر استفاده شد.کاربران اندروید صادق تر و متواضع تر تشخیص داده شدند. تشخیص شخصیت درونی افراد از روی فرم لب های آن ها - روزیاتو rooziato.com/.../تشخیص-شخصیت-درونی-افراد-فرم-لب-ها/‏ - ذخیره شده پیشتر، در مقاله هایی همانند پی بردن به شخصیت افراد از روی فرم ابروهای آن ها یا مصداق های ظاهری شان برایتان نوشته بودیم. در این مطلب هم با استناد به این که برخی ... شناخت شخصیت افراد از روی چهره آن ها - آسمونی www.asemooni.com/health/.../character-of-the-people-on-the-face‏ - ذخیره شده - مشابه برای فهمیدن برخی از حالات چهره نیازی به آموزش نیست، چون شناسایی آن‌ها ساده است ... این دلیل بوده که پیشانی را اکثر ادیان مکانی برای به خاک گذاشتن انتخاب نموده‌اند. psychology(روانشناسی) - موبایل و شخصیت www.ravan-iaut.blogfa.com/post-2.aspx‏ - ذخیره شده - مشابه آیا به راستی می توان شخصیت افراد را از روی گوشی در دست او شناخت؟ ... اما نباید نوع انتخاب رنگ و رابطه آن با شخصیت را ثابت انگاشت ، زیرا که در طول زندگی ...