مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

چرا نباید برنامه های گوشی را را ببندیم

[ad_1]

وب‌سایت بروزرسانی: برخی تصور می کنند با بستن برنامه ها در مصرف باتری صرفه جویی می شود اما این یک باور اشتباه است. زیرا…

 

 ، آقای Sébastien Page مقاله ای در وبسایت شناخته شده iDownloadBlog پیرامون این موضوع نوشته است که با یک خاطره آغاز میشود: "داخل کافی شاپ نشسته ام که مردی را در حال بستن برنامه ها از طریق بالا کشیدن آنها در AppSwitcher میبینم. من میدانم انگیزه او از این کار چیست ولی نمیتوانم نادرستی آنرا به وی تفهیم کنم. من برای سال ها این کار را کرده ام و شکست خورده ام. به تنها کسانی که توانسته ام خوب توضیح دهم خانواده و دوستان نزدیکم بودند”. وی سپس خواننده را در صورتی که جزو افرادیست که این کار را می کنند به خواندن ادامه مطلب دعوت میکند.

 

 چرا نباید برنامه های گوشی را را ببندیم

ما قبلا درباره مضر بودن این کار مطلب نوشته ایم و گفته ایم که بر خلاف انتظار عموم، بستن برنامه ها کمکی به ذخیره باتری یا مدیریت رم نمیکند و لذا قصد تکرار آنرا نداریم. ولی از مقاله مفصل و خواندنی آقای Page در اینجا به ۴ نکته خلاصه وار اشاره میکنیم. لطفاً اگر شما هم کسی را میشناسید که چنین میکند او را در جریان قرار دهید:

۱- تا وقتی که یک اپلیکیشن رفتار عادی دارد نباید آن را ببندید.

۲- برخلاف تصور عموم، بستن اپلیکیشن ها مصرف باتری را افزایش می دهد.

۳- اپل برای برنامه نویسان زیرساخت مناسب را جهت ران شدن اپلیکیشن ها در پس زمینه فراهم کرده است.

۴- کاربران باید به سیستم در مدیریت کارآمد اپلیکیشن ها در بکگراند اعتماد کنند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


4 سپتامبر 2016 ... چرا نباید برنامه های گوشی را را ببندیم. برخی تصور می کنند با بستن برنامه ها در مصرف باتری صرفه جویی می شود اما این یک باور اشتباه است.چرا نباید برنامه های گوشی را را ببندیم. نوشته شده توسط سیما امینیان: دسته: مقالات و نکات آموزشی: منتشر شده در 11 شهریور 1395: بازدید: 16834. برخی تصور می ...چرا نباید برنامه های گوشی را را ببندیم ما قبلا درباره مضر بودن این کار مطلب نوشته ایم و گفته ایم که بر خلاف انتظار عموم، بستن برنامه ها کمکی به ذخیره باتری یا ...4 سپتامبر 2016 ... برخی تصور می کنند با بستن برنامه ها در مصرف باتری صرفه جویی می شود اما این یک باور اشتباه است. -کلید واژه ها: برن.4 سپتامبر 2016 ... برخی تصور می کنند با بستن برنامه ها در مصرف باتری صرفه جویی می شود اما این یک باور اشتباه است.برخی تصور می کنند با بستن برنامه ها در مصرف باتری صرفه جویی می شود اما این ... مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری برترین ها: چرا نباید برنامه های گوشی را را ...برخی تصور می کنند با بستن برنامه ها در مصرف باتری صرفه جویی می شود اما این یک باور اشتباه است. امتیاز خبر: 96 از 100 تعداد رای دهندگان 119 وبسایت ...بسیاری از مواقع، برخی از برنامه های آندرويدی بعد از بسته شدن هم همچنان مشغول ... برای فعال شدن بخش Developer Options به Settings > About Phone رفته و روی شماره ... تصمیم نهایی با شما است که انتخاب کنید کدامیک باید و کدامیک نباید اجرا شود. ... راحتی آخرین برنامه های باز شده را ببندید، ابتدا روی دکمه Recent Apps در تلفن خود ...وب سایت بروزرسانی: برخی تصور می کنند با بستن برنامه ها در مصرف باتری صرفه جویی می شود اما این یک باور اشتباه است. زیرا... ، آقای S bastien Page مقاله ای در ...وب سایت بروزرسانی: برخی تصور می کنند با بستن برنامه ها در مصرف باتری ... ام که مردی را در حال بستن برنامه ها از طریق بالا کشیدن آنها در AppSwitcher میبینم.


کلماتی برای این موضوع

چگونه گوش‌هایمان را در برابر صدای مزاحم ببندیم؟ …نمی‌دانم شما هم مثل من خوابتان سبک است یا خیر؟ من که اگر کوچک‌ترین صدایی در اطرافم تمام مسائل مربوط به برنامه تلگرام …سایت اصلی برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید دانلود نسخه های تلفن های گفتگوی سردبیر سایت مخابرات ما با مهندس …خاصاسلایدمدیران متخصصان و آگاهان را دعوت می کنیم به کمپین ره نگاشت مسیر تحول مخابرات تاسیس کتاب کودک، دبستان و پیش دبستانلینک های اصلی سایت تماس با ما سفارش خرید لیست قیمت محصولات صفحه اصلی کتاب های اس ام اس برای همهروزانه با جدیدترین و برترین اس ام اس ها و مطالب و عکس های جالب و دیدنیمجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک …سهم کدام یک از عوامل زیر را در وقوع حادثه قطار سمنان بیشتر می دانید؟می گویند قرار است همه چیز و مشکلات بانکی حل شود، پس چرا …می گویند قرار است همه چیز و مشکلات بانکی حل شود، پس چرا حل نمی شود؟سودایی ها مزاج شناسیبیماری های ناشی از افزایش سودا در بدن سودا در بدن از چند راه افزایش می یابد غلظت خود اخبار پرستاری سایت پزشکان بدون مرزآشنایی با انواع فرآورده های خونی و نحوه ی نگهداری اندیکاسیون ها و علائم اختصارینامه امام علیع به مالک اشتر ای مالک اگر شب هنگام …خدا بهترین دین را به ما گذاشته و ما فاصله داریم باان از زمین تا اسمان ما مسلمانان شیعه



لینک منبع :چرا نباید برنامه های گوشی را را ببندیم

چرا نباید برنامه های گوشی را را ببندیم - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../چرا-نباید-برنامه-های-گوشی-را-را-ببندیم‏ 4 سپتامبر 2016 ... برخی تصور می کنند با بستن برنامه ها در مصرف باتری صرفه جویی می شود اما این یک باور اشتباه است. چرا نباید برنامه های گوشی را را ببندیم - صبحانه آنلاین ... sobhanehonline.com/fa/.../چرا-نباید-برنامه-های-گوشی-را-را-ببندیم‏ - ذخیره شده 4 سپتامبر 2016 ... چرا نباید برنامه های گوشی را را ببندیم. برخی تصور می کنند با بستن برنامه ها در مصرف باتری صرفه جویی می شود اما این یک باور اشتباه است. چرا نباید برنامه های گوشی را را ببندیم - Beroozresani beroozresani.com/amoozesh/3696-iphone-application.html‏ - ذخیره شده برخی تصور می کنند با بستن برنامه ها در مصرف باتری صرفه جویی می شود اما این یک باور اشتباه است.زیرا... چرا نباید برنامه های گوشی را ببندیم deytodeyblog.ir/78‏ - ذخیره شده 1 سپتامبر 2016 ... برخی تصور می کنند با بستن برنامه ها در مصرف باتری صرفه جویی می شود اما این یک باور اشتباه است.زیرا... آقای Sébastien Page مقاله ای در ... چرا نباید برنامه های گوشی را را ببندیم | برخی تصور می کنند - قطره www.ghatreh.com/news/nn33528514/چرا-نباید-برنامه-های-گوشی-ببندیم‏ 4 سپتامبر 2016 ... برخی تصور می کنند با بستن برنامه ها در مصرف باتری صرفه جویی می شود اما این یک باور اشتباه است. -کلید واژه ها: برنØ. چرا نباید برنامه های گوشی را را ببندیم - پایگاه اطلاع رسانی بلاغ مازندران tnews.ir/news/dcc169883358.html‏ - ذخیره شده 4 سپتامبر 2016 ... به گزارش بلاغ ، برخی تصور می کنند با بستن برنامه ها در مصرف باتری صرفه جویی می شود اما این یک باور اشتباه است. زیرا… ، آقای Sébastien ... چرا نباید برنامه‌های گوشی را را ببندیم | خبروان khabarone.ir/news/3570250‏ 4 سپتامبر 2016 ... برخی تصور می‌کنند با بستن برنامه‌ها در مصرف باتری صرفه جویی می‌شود اما این یک باور اشتباه است. چگونه از اجرا شدن برنامه های آندروید در پس زمینه جلوگیری کنیم | شبکه www.shabakeh-mag.com/workshop/598‏ - ذخیره شده - مشابه بسیاری از مواقع، برخی از برنامه های آندرویدی بعد از بسته شدن هم همچنان مشغول ... برای فعال شدن بخش Developer Options به Settings > About Phone رفته و روی شماره ... تصمیم نهایی با شما است که انتخاب کنید کدامیک باید و کدامیک نباید اجرا شود. ... راحتی آخرین برنامه های باز شده را ببندید، ابتدا روی دکمه Recent Apps در تلفن خود ... چرا نباید برنامه های گوشی را را ببندیم | سرویس خبری servicekhabari.com/112673‏ - ذخیره شده برخی تصور می کنند با بستن برنامه ها در مصرف باتری صرفه جویی می شود اما این یک باور اشتباه است. بستن برنامه ها در اندروید - آموزش تصویری - علم فردا www.elmefarda.com/بستن-برنامه-ها-در-اندروید/‏ - ذخیره شده 3 ژوئن 2016 ... روش صحیح بستن برنامه های در حال اجرا در اندروید . ... با بستن برنامه ها در اندروید می تونید کارایی گوشی تون رو به طرز ... چرا ؟! چون خیلی از برنامه ها مثه تلگرام ، اینستاگرام ، و خیلی برنامه های دیگه باید .... تازگی ها وقتی میخوام برنامه های پس زمینه رو ببندم با پیام ( UI سیستم متوقف شد ) مواجه میشم باید چیکار کنم ؟