مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

فاش شدن راز بزرگ اپل پس از مرگ جابز

[ad_1]

وب سایت کلیک: استیو جابز بعد از استعفاء دادن از مدیر عاملی هم هنوز بر روی پروژه تلویزیون کار می کرده است. با لو رفتن این قضیه،اکنون سخت است که بگوییم تلاش اپل برای تولید تلویزیون شایعه بوده است.

 

 فاش شدن راز بزرگ اپل پس از مرگ استیو جابز

اپل برای چندین سال در تلاش بوده تا معادلات صنعت تلویزیون را برهم بزند، اما قادر نبوده تا با برقراری ارتباطات مناسب به هدف خود برسد. یک گزارش جدید حاکی از این است که استیو جابز بعد از استعفاء از سمت مدیر عاملی اپل نیز با وجود مبارزه با بیماری سرطان، هنوز بر روی پروژه تلویزیون کار می کرده است.


طبق گفته والت موسبرگ، روزنامه نگار فناوری و دوست قدیمی جابز، استیو جابز هرگز نتوانست رویای تلویزیون اپل را کنار بگذارد. موسبرگ می گوید که جابز یک شب با او تماس می گیرد و به او اعلام می کند که می خواهد از مدیر عاملی استعفاء دهد و اداره شرکت را به تیم کوک واگذار کند. جابز ادعا کرده که روش انجام مناسب پروژه تلویزیون اپل را یافته است و موسبرگ را دعوت کرده تا آن را ببیند. اما متاسفانه، جابز دو ماه بعد فوت می کند.


ظاهراً جابز تصمیم داشته تا بعد از استعفاء نیز به همکاری نزدیک خود با اپل ادامه دهد و صرفاً بر روی پروژه تلویزیون تمرکز کند. موسبرگ می گوید که جابز به طور ضمنی اعلام کرده که روش ارائه یک دستگاه تلویزیون مناسب و کامل را یافته است و نه یک Apple TV box دیگر که شما می توانید اکنون در بازار پیدا کنید. اما، چشم انداز این طرح ها هر چه بوده باشد، بدیهی است که بدون جابز شکست خواهد خورد.


البته، حتی اگر خود این محصول نیز به دست آمده باشد، مسئله مهم تر از آن ارتباط با شبکه های تلویزیونی و ارائه کنندگان محتوا است و مشخص نیست که آیا جابز در این زمینه نیز پیشرفتی داشته است یا خیر.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


4 سپتامبر 2016 ... فاش شدن راز بزرگ اپل پس از مرگ جابز. یک گزارش جدید حاکی از این است که استیو جابز بعد از استعفاء از سمت مدیر عاملی اپل نیز با وجود مبارزه با ...فاش شدن راز بزرگ اپل پس از مرگ جابز. تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۵۰. Share/Save/Bookmark. اکنون سخت است که بگوییم تلاش اپل برای ...4 سپتامبر 2016 ... کلیک: استیو جابز بعد از استعفاء دادن از مدیر عاملی هم هنوز بر روی پروژه تلویزیون کار می کرده است. با لو رفتن این قضیه،اکنون سخت است که ...7 سپتامبر 2016 ... به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، استیو جابز بعد از استعفاء دادن از مدیر عاملی هم هنوز بر روی پروژه تلویزیون کار می کرده است.4 سپتامبر 2016 ... اکنون سخت است که بگوييم تلاش اپل براي توليد تلويزيون شايعه بوده است چون ...4 سپتامبر 2016 ... به گزارش سرویس دانش پایتخت، استیو جابز بعد از استعفاء دادن از مدیر عاملی هم هنوز بر روی پروژه تلویزیون کار می کرده است. با لو رفتن این ...4 سپتامبر 2016 ... اکنون سخت است که بگوییم تلاش اپل برای تولید تلویزیون شایعه بوده است چون ... راز بزرگ اپل یا استیو جابز استیو جابز بعد از استعفاء دادن از ...4 سپتامبر 2016 ... استیو جابز بعد از استعفاء دادن از مدیر عاملی هم هنوز بر روی پروژه تلویزیون کار می کرده است. با لو رفتن این قضیه،اکنون سخت است که بگوییم ...فاش شدن راز بزرگ اپل پس از مرگ جابز. ... افزایش مرگ بیماران دچار نارسایی کلیه پس از جراحی قلب ... واکنش فرشید نوابی به بستری شدن همسر سابقش الهام چرخنده!


کلماتی برای این موضوع

روزنامه‌ها پس از درگذشت خلخالی چه نوشتند؟هلاکت یکی از سرکردگان داعش در کشور سقوط هواپیمای حامل بازیکنان فوتبال برزیلتصاویرافشای خیانت اوباما به همسرش تصویراز مولایمان علی میپرسن فرق بین حق وباطل در چیست؟ایشان میفرماییند انچه باچشم دیدیدی اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …محققان موفق به توسعه یک سیستم کنترل از راه دور صوتی برای دوربین‌های …بیوگرافی علی اکبر رائفی پور سربازان مبارزدربارهمابسم الله الرحمن الرحیم بیوگرافی علی اکبر رائفی پور علی اکبر رائفی پور کیست ؟ علی اکبر



لینک منبع :فاش شدن راز بزرگ اپل پس از مرگ جابز

فاش شدن راز بزرگ اپل پس از مرگ استیو جابز - کلیک click.ir/1395/.../apple-great-mystrey-betrayed-after-steve-jobs-death/‏ - ذخیره شده فاش شدن راز بزرگ اپل پس از مرگ استیو جابز. ۱۳ شهریور, ۱۳۹۵. |. ۰ دیدگاه. استیو جابز بعد از استعفاء دادن از مدیر عاملی هم هنوز بر روی پروژه تلویزیون کار می کرده ... تصاویر برای فاش شدن راز بزرگ اپل پس از مرگ جابز فاش شدن راز بزرگ اپل پس از مرگ جابز | پایگاه اطلاع رسانی رجا - رجانیوز www.rajanews.com/.../فاش-شدن-راز-بزرگ-اپل-پس-از-مرگ-جابز‏ - ذخیره شده 4 سپتامبر 2016 ... فاش شدن راز بزرگ اپل پس از مرگ جابز. یک گزارش جدید حاکی از این است که استیو جابز بعد از استعفاء از سمت مدیر عاملی اپل نیز با وجود مبارزه با ... فاش شدن راز بزرگ اپل پس از مرگ جابز - سیمرغ seemorgh.com/.../316901-فاش-شدن-راز-بزرگ-اپل-پس-از-مرگ-جابز/‏ 4 سپتامبر 2016 ... یک گزارش جدید حاکی از این است که استیو جابز بعد از استعفاء از سمت مدیر عاملی اپل نیز با وجود مبارزه با بیماری سرطان، هنوز بر روی پروژه ... الف - فاش شدن راز بزرگ اپل پس از مرگ جابز alef.ir/vdcamaney49nam1.k5k4.html?388554‏ - ذخیره شده فاش شدن راز بزرگ اپل پس از مرگ جابز. تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۸. یک گزارش جدید حاکی از این است که استیو جابز بعد از استعفاء از سمت ... فاش شدن راز بزرگ اپل پس از مرگ جابز | خبروان khabarone.ir/news/3568640‏ 4 سپتامبر 2016 ... یک گزارش جدید حاکی از این است که استیو جابز بعد از استعفاء از سمت مدیر عاملی اپل نیز با وجود مبارزه با بیماری سرطان، هنوز بر روی پروژه ... فاش شدن راز بزرگ اپل پس از مرگ جابز - دانلود فیلم www.vavo.ir/ch/فاش_شدن_راز_بزرگ_اپل_پس_از_مرگ_جابز‏ - ذخیره شده فاش شدن راز بزرگ اپل پس از مرگ جابز. دانلود تریلر ... دانلود ویدئو رندر شده از گوشی Lumia ۹۵۰XL فاش شد ... دانلود لحظه ی مرگ استیو جابز ( مدیر عامل شرکت اپل ) ! فاش شدن راز بزرگ اپل پس از مرگ جابز - الف | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/24708908‏ 4 سپتامبر 2016 ... فاش شدن راز بزرگ اپل پس از مرگ جابز. کلیک: استیو جابز بعد از استعفاء دادن از مدیر عاملی هم هنوز بر روی پروژه تلویزیون کار می کرده است. فاش شدن راز بزرگ اپل پس از مرگ جابز - کشاورزنیوز keshavarznews.ir/.../فاش-شدن-راز-بزرگ-اپل-پس-از-مرگ-جابز/‏ - ذخیره شده 4 سپتامبر 2016 ... وب سایت کلیک: استیو جابز بعد از استعفاء دادن از مدیر عاملی هم هنوز بر روی پروژه تلویزیون کار می کرده است. با لو رفتن این قضیه،اکنون سخت ... خبرگزاری آریا - فاش شدن راز بزرگ اپل پس از مرگ جابز www.aryanews.com/.../فاش-شدن-راز-بزرگ-اپل-پس-از-مرگ-جابز‏ - ذخیره شده 4 سپتامبر 2016 ... استیو جابز بعد از استعفاء دادن از مدیر عاملی هم هنوز بر روی پروژه تلویزیون کار می کرده است. با لو رفتن این قضیه،اکنون سخت است که بگوییم ...