مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

پردازنده‌های فقط مخصوص ویندوز 10

[ad_1]
مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: دیروز خبری شنیدیم که می‌گفت سری جدید پردازنده‌های اینتل و AMD یعنی پردازنده‌هایی که بر پایه‌ی معماری «کیبی لیک» (Kaby Lake) و ZEN ساخته شده‌اند، فقط از ویندوز  پشتیبانی می‌کنند؛ طوری که این خبر برای بسیاری از کسانی که ویندوز ۷ یا ۸ دارند و نمی‌خواهند به ویندوز ۱۰ ارتقا دهند، خوب به نظر نمی‌رسد.
 پردازنده‌های جدید اینتل و AMD فقط از ویندوز ۱۰ پشتیبانی می‌کنند

مایکروسافت رسما این خبر را تایید کرده و گفته است که از پردازنده‌های جدید اینتل و AMD روی سیستم‌های عامل قدیمی‌تر از ویندوز ۱۰ پشتیبانی نخواهد کرد. مایکروسافت قبلا در پستی رو وب‌سایت‌اش نوشته بود: "ویندوز ۱۰ تنها سیستم عاملی خواهد بود که روی پردازنده‌های سری Kaby Lake اینتل، پردازنده‌های ۸۹۹۶ شرکت کوالکام و سری Bristol Ridge شرکت AMD پشتیبانی خواهد شد.”

در حال حاضر این سوال برای بسیاری از افراد پیش آمده است که اگر بخواهید روی ویندوز ۷، که از نظر بیشتر افراد هنوز هم بهترین سیستم عامل مایکروسافت است، از پردازنده‌های سری هفت اینتل استفاده کنید، چه اتفاقی خواهد افتاد. به غیر از مایکروسافت و اینتل کسی جواب این سوال را نمی‌داند، اما منبعی به وب‌سایت PC World گفته است کسانی که از ویندوزهای قدیمی‌تر از ۱۰ استفاده کنند، از پشتیبانی و بروزرسانی‌های امنیتی برخوردار نخواهند بود. حتی پیش‌بینی می‌شود برخی از قابلیت‌های جدید پردازنده‌های جدید روی سیستم‌های عامل قبلی کار نکنند و به مشکل برخورد کنند.

اینتل رسما تایید کرده است که راه‌اندازها یا همان Driverهای سری Kaby Lake را برای ویندوزهای ۷ و ۸ عرضه نخواهد کرد، چون مایکروسافت این جازه را به آن‌ها نداده است.

تصور می‌کنیم که باز هم بتوان به راحتی از پردازنده‌های جدید اینتل و AMD روی ویندوز ۷ هم استفاده کرد، اما خبری از پشتیبانی نخواهد بود و اگر به مشکلی برخورد کنید، نمی‌توانید سراغ اینتل یا مایکروسافت را بگیرید و از آن‌ها پاسخ بخواهید.

کاملا واضح است که این حرکت، به اصرار مایکروسافت و به دلیل افزایش فروش ویندوز ۱۰ صورت گرفته است. ویندوز ۷ هنوز هم برای بازی کردن، بهترین سیستم عامل مایکروسافت است و بسیاری از بازی‌ها (البته منظورمان بازی‌هایی نیست که جدید عرضه می‌شوند)، هنوز هم با ویندوز ۱۰ مشکل دارند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


4 سپتامبر 2016 ... پردازندههای فقط مخصوص ویندوز 10. دیروز خبری شنیدیم که میگفت سری جدید پردازندههای اینتل و AMD یعنی پردازندههایی که بر پایهی معماری ...14 سپتامبر 2016 ... میلیونها کاربر کامپیوترهای خود را به ویندوز 10 ارتقا دادهاند. ... سازگاری پردازندههای جدید فقط با ویندوز 10 ... پردازندههای فقط مخصوص ویندوز 10.میلیونها کاربر کامپیوترهای خود را به ویندوز 10 ارتقا دادهاند. اما خیلیها هم هنوز از ... سازگاری پردازندههای جدید فقط با ویندوز 10 ... پردازندههای فقط مخصوص ویندوز 10.4 سپتامبر 2016 ... دیروز خبری شنیدیم که می گفت سری جدید پردازنده های اینتل و AMD یعنی پردازنده هایی که بر پایه ی معماری کیبی لیک Kaby Lake و ZEN ساخته ...پردازنده محاسباتی Zen شرکت AMD عملکرد بهتری نسبت به پردازنده ... بروزرسانی به ویندوز 10 برای افرادی که نیاز به امکانات مخصوص افراد معلول را دارند همچنان ...دیروز خبری شنیدیم که میگفت سری جدید پردازندههای اینتل و AMD یعنی پردازندههایی که بر پایهی معماری کیبی لیک (Kaby Lake) و ZEN ساخته شدهاند، فقط از ...17 ژانويه 2016 ... به گزارش خبرآنلاین، بر این اساس علاقهمندان ویندوزهایی غیر از ویندوز 10 نمیتوانند پردازندههای جدید داشته باشند چراکه با خرید ابزاری که پردازندههای ...دیروز خبری شنیدیم که میگفت سری جدید پردازندههای اینتل و AMD یعنی پردازندههایی که بر پایهی معماری کیبی لیک (Kaby Lake) و ZEN ساخته شدهاند، فقط از ...7 سپتامبر 2016 ... با هماهنگی دو شرکت اینتل و مایکروسافت، قرار است جدیدترین پردازنده های اینتل فقط از ویندوز 10 پشتیبانی کنند. تصمیمی که کاربران را مجبور ...19 ژانويه 2016 ... با ساخت پردازنده های نسل ششم Skylake، مایکروسافت اذعان کرده است این پردازنده های جدید فقط با ویندوز 10 به طور کامل سازگار هستند.


کلماتی برای این موضوع

سوکت چیست ، انواع سوکت پردازنده های اینتل …سوکتآیا سوکت پردازنده های ، و یکی است ؟ تو یه جمله بله اما شرط داره که در تفاوت ویندوز بیت با بیت تفاوت ویندوز بیت با بیت این روزها با ارزان‌تر شدن و رایج‌شدن قطعات جدید خیلی‌ها راهنمای خرید لپ تاپ مخصوص بازی و عکسپردازنده‌های فعلی شرکت اینتل در رده پورتابل در حال حاضر در سه کلاس متفاوت ، و لپ تاپ مخصوص بازی ، مشخصات لپ تاپ گیمینگ …لپتاپمخصوصبازیلپ تاپ مخصوص بازی چیست ؟ مشخصات فنی لپ تاپ گیم ، لپ تاپ مخصوص قیمت لپ تاپ گیمینگ چطوری در لپتاپها، بین دو کارت گرافیک سوئیچ کنیم؟ ویندوز …این مطلب بر اساس نظر امید بوجود اومد که چطوری در لبتاپهایی که دو کارتگرافیک دارند بین آسان دانلوددانلود رایگان نرم افزاردانلوددانلود بازیدانلود فیلمدانلود کلیپدانلود موبایل دانلود سیستم عامل شاید تا به حال نرم افزارهای زیادی را برای مدیریت درایورهای سخت افزارها در ویندوز دیده تشخیص ویندوز و پردازنده بیتی بیتیتشخیص ویندوز و پردازنده بیتی بیتی در صورتی که نمیدانید ویندوز کامپیوتری که با ترفندهای ویندوزسلامببخشید ی سوالی دارم لطفا جواب بدین ویندوز کامپیوترم سون بیتی هستولی ورژن های بررسی تخصصی پیغام های صفحه آبی ، …سلام من وقتی ویندوز رو عوض کردم با مشکل جدید روبه رو شدمهر چند ساعت یک بار صفحه آبی می



لینک منبع :پردازنده‌های فقط مخصوص ویندوز 10

پردازنده‌های فقط مخصوص ویندوز 10 - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/382038/پردازنده‌های-فقط-مخصوص-ویندوز-10‏ 4 سپتامبر 2016 ... دیروز خبری شنیدیم که می‌گفت سری جدید پردازنده‌های اینتل و AMD یعنی پردازنده‌هایی که بر پایه‌ی معماری «کیبی لیک» (Kaby Lake) و ZEN ساخته ... سازگاری پردازنده‌های جدید فقط با ویندوز 10 - برترین ها www.bartarinha.ir/.../سازگاری-پردازنده‌های-جدید-فقط-با-ویندوز-10‏ - ذخیره شده 14 سپتامبر 2016 ... میلیون‌ها کاربر کامپیوترهای خود را به ویندوز 10 ارتقا داده‌اند. ... سازگاری پردازنده‌های جدید فقط با ویندوز 10 ... پردازنده‌های فقط مخصوص ویندوز 10. پردازنده‌های فقط مخصوص ویندوز 10 - عکس: استهلال ماه مبارک رمضان padsha.com/tag/پردازنده‌های-فقط-مخصوص-ویندوز-10‏ - ذخیره شده مایکروسافت اخیرا اعلام کرده که پردازنده‌های جدید شرکت‌های AMD، اینتل و کوالکام فقط از ویندوز 10 پشتیبانی خواهند کرد.معمولا کامپیوترهای قدیمی به خاطر ... سازگاری پردازنده‌های جدید فقط با ویندوز ۱۰ - هفت صبح 7sobh.blogsky.com/1395/06/26/post-724/‏ - ذخیره شده 16 سپتامبر 2016 ... مایکروسافت اعلام کرده که پردازنده های جدید فقط با ویندوز 10 سازگار است ... و گامی بلند در عرصه هوش مصنوعی · پردازنده‌های فقط مخصوص ویندوز ۱۰ . پردازنده‌های جدید اینتل و AMD فقط از ویندوز 10 پشتیبانی می‌کنند ... https://www.digikala.com/.../پردازنده‌های-جدید-اینتل-و-amd-فقط-از-ویند/‏ - ذخیره شده 4 سپتامبر 2016 ... دیروز خبری شنیدیم که می‌گفت سری جدید پردازنده‌های اینتل و AMD یعنی پردازنده‌هایی که بر پایه‌ی معماری «کیبی لیک» (Kaby Lake) و ZEN ساخته ... پردازنده‌های جدید فقط با ویندوز 10 کار می‌کنند | ITIRAN itiran.com/پردازنده-جدید-اینتل-AMD-فقط-ویندوز-10‏ - ذخیره شده 14 سپتامبر 2016 ... میلیون‌ها کاربر کامپیوترهای خود را به ویندوز 10 ارتقا داده‌اند. اما خیلی‌ها هم هنوز از ویندوز 7 و 8 استفاده می‌کنند. مایکروسافت انواع راه‌ها را برای استفاده ... پردازنده های فقط مخصوص ویندوز 10 www.rahekhob.ir/ch/پردازنده_های_فقط_مخصوص_ویندوز_10‏ - ذخیره شده دانلود صدای آغاز به کار ویندوز از نسخه ی ۳.۱ تا سکوت در ویندوز · دانلود یکی از ترفند های ویندوز ۷(تبدیل tekbar ۷ به ویستا) · دانلود تاریخچه ویندوز؛ از ویندوز ۱.۰ تا ... کاربران مجبور به استفاده از ویندوز 10 مایکروسافت میشوند - آترا مارت www.atramart.com/.../529-کاربران-مجبور-به-استفاده-از-ویندوز-10-مایکروسافت-میشوند:-پشتیبانی-جدیدترین-پردازنده-های-اینتل...‏ - ذخیره شده 7 سپتامبر 2016 ... با هماهنگی دو شرکت اینتل و مایکروسافت، قرار است جدیدترین پردازنده های اینتل فقط از ویندوز 10 پشتیبانی کنند. تصمیمی که کاربران را مجبور ... روی پردازنده‌های جدید فقط می‌توان ویندوز 10 نصب کرد - خبرآنلاین www.khabaronline.ir/detail/500106/ict/software‏ - ذخیره شده - مشابه 17 ژانویه 2016 ... مایکروسافت در استراتژی جدید خود قصد ندارد ویندوز 7 و 8.1 را برای پردازنده‌های جدیدی که ساخته می‌شود، تعریف کند. پردازنده های آینده فقط با ویندوز 10 کار میکنند - YouTube ► 1:37https://www.youtube.com/watch?v=Vq3cDOTQKoY 26 ژانویه 2016 - 2 دقیقه - بارگذاری توسطTechTalks پردازنده های آینده فقط با ویندوز 10 کار میکنند ... که به زودی قرار است کاری کند تا هیچکدام از پردازنده های جدید نتوانند با ویندوز 7 و یا 8 ...