مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

در سفر گیاهان خانه را آب بدهید

[ad_1]

به گزارش جام جم آنلاین ، بلاسم می‌تواند متوجه بارندگی شده و به این ترتیب آبیاری گیاهان را به تعویق بیندازد. این ویژگی می‌تواند به صورت قابل توجهی مصرف آب را کاهش دهد. همچنین حسگرهای دیگر این دستگاه می‌توانند دمای محیط را تعیین و برای نمونه، در هوای گرم آب بیشتری به گیاه بدهند.

اپلیکیشن ویژه این دستگاه، مشخصات گیاهان مختلفی را در خود دارد و کافی اســت کاربر نام گیاه خود را انتخاب کند تا آبی متناسب با نیاز گیاه به آن داده شود. این اپلیکیشن، آخرین وضعیت آبیاری را به اطلاع کاربر می‌رساند. دستگاه آبیاری هوشمند بلاسم 139 دلار قیمت دارد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


در سفر گیاهان خانه را آب بدهید. دوشنبه 25 مرداد 1395 ساعت 13:55. با اینکه دستگاههای زیادی برای تنظیم آبیاری به گیاهان وجود دارد، اما بیشتر آنها براساس زمان تعیین ...در سفر گیاهان خانه را آب بدهید. بلاسم میتواند متوجه بارندگی شده و به این ترتیب آبیاری گیاهان را به تعویق بیندازد. این ویژگی میتواند به صورت قابل توجهی مصرف ...با اینکه دستگاههای زیادی برای تنظیم آبیاری به گیاهان وجود دارد، اما بیشتر آنها براساس زمان تعیین شده از سوی کاربر عمل میکنند، اما دستگاه جدیدی به نام بلاسم ...16 آگوست 2016 ... بلاسم میتواند متوجه بارندگی شده و به این ترتیب آبیاری گیاهان را به تعویق بیندازد. این ویژگی میتواند به صورت قابل توجهی مصرف آب را کاهش دهد.10 ساعت قبل ... بلاسم میتواند متوجه بارندگی شده و به این ترتیب آبیاری گیاهان را به تعویق بیندازد. این ویژگی میتواند به صورت قابل توجهی مصرف آب را کاهش دهد.در سفر گیاهان خانه را آب بدهید. بلاسم میتواند متوجه بارندگی شده و به این ترتیب آبیاری گیاهان را به تعویق بیندازد. این ویژگی میتواند به صورت قابل توجهی مصرف ...18 آگوست 2016 ... بلاسم میتواند متوجه بارندگی شده و به این ترتیب آبیاری گیاهان را به تعویق بیندازد. این ویژگی میتواند به صورت قابل توجهی مصرف آب را کاهش دهد.16 آگوست 2016 ... در سفر گیاهان خانه را آب بدهید. بلاسم می تواند متوجه بارندگی شده و به این ترتیب آبیاری گیاهان را به تعویق بیندازد. این ویژگی می تواند به صورت ...15 آگوست 2016 ... به گزارش جام جم آنلاین ، بلاسم میتواند متوجه بارندگی شده و به این ترتیب آبیاری گیاهان را به تعویق بیندازد. این ویژگی میتواند به صورت قابل ...بلاسم میتواند متوجه بارندگی شده و به این ترتیب آبیاری گیاهان را به تعویق بیندازد. این ویژگی میتواند به صورت قابل توجهی مصرف آب را کاهش دهد.


کلماتی برای این موضوع

کاروفناوری کَلالهدانلود گجت کاروفناوری کلاله دوستان ارجمند برای اینکه کاروفناوری را همیشه در پرورش گلهای زینتی در آب پرورش گلهای زینتی در آب اگر زمین و فضای لازم را برای کاشت گیاهان مورد علاقه خود در برای بهتر نگهداری از گل وگیاهان منزلتانبه دلیل وجود کلر در آب لوله کشی بهتر است از ریختن آب لوله کشی برای آبیاری استفاده اگر گوشی موبایل در آب افتاد چیکار کنیمجدید ترین این بخش عرضه آیفون و آیفون به بازار در سال آینده لوازمی که گلکسی با آن آیا می توان در خانه مرغ تخمگذار نگهداری کرد؟مرغها جانوران کم خرجی هستند اصلی ترین دغدغه در نگهداری مرغ، جای آن است مرغها را می سفر عشقامام صادقع فرمود هر کس که سوره یس را درر روز پیش از آنکه غروب شود بخواند در تمام طول زیست نیوزاز جمله نشانه های آنمی می توان به خستگی و ضعف، پوست رنگ پریده، سردی دست ها و پاها، و راهنمای نگهداری و پرورش گیاهان آپارتمانی پوتوسپوتوس از خانواده گل‌شیپوریان ، جنس پوتوس‌ها و بومی جزایر سلیمان است این گیاه را در تورهای مشهد تور لحظه آخری مشهد پاییز زمستان …تورهایمشهددر ارتباط با تورهای مشهد بدانیم تورهای مشهد آژانس چهارفصل همه روزه در چندین پارسی نیوزمشرق نیوز کریم انصاری فرد گل خود در بازی این هفته تیمش را به هم تیمی مصدوم خود تقدیم



لینک منبع :در سفر گیاهان خانه را آب بدهید

در سفر گیاهان خانه را آب بدهید - جام جم jamejamonline.ir/click/.../در-سفر-گیاهان-خانه-را-آب-بدهید‏ - ذخیره شده 15 آگوست 2016 ... تصویر در سفر گیاهان خانه را آب بدهید. به گزارش جام جم آنلاین ، بلاسم می‌تواند متوجه بارندگی شده و به این ترتیب آبیاری گیاهان را به تعویق ... در سفر گیاهان خانه را آب بدهید - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/.../در-سفر-گیاهان-خانه-را-آب-بدهید‏ - ذخیره شده 16 آگوست 2016 ... در سفر گیاهان خانه را آب بدهید. بلاسم می‌تواند متوجه بارندگی شده و به این ترتیب آبیاری گیاهان را به تعویق بیندازد. این ویژگی می‌تواند به صورت ... در سفر گیاهان خانه را آب بدهید - گذارنیوز gozarnews.ir/در-سفر-گیاهان-خانه-را-آب-بدهید/‏ در سفر گیاهان خانه را آب بدهید. بلاسم می‌تواند متوجه بارندگی شده و به این ترتیب آبیاری گیاهان را به تعویق بیندازد. این ویژگی می‌تواند به صورت قابل توجهی مصرف ... در سفر گیاهان خانه را آب بدهید-فناوری - مجله خانواده دایان - تی نیوز tnews.ir/news/cada81352121.html‏ - ذخیره شده 4 مارس 2017 ... بلاسم می تواند متوجه بارندگی شده و به این ترتیب آبیاری گیاهان را به تعویق بیندازد. این ویژگی می تواند به صورت قابل توجهی مصرف آب را کاهش ... چطور در مسافرت گیاهان را بی‌آب نگذاریم؟ - همشهری hamshahrionline.ir/details/180116‏ - ذخیره شده - مشابه 6 آگوست 2012 ... روش دیگر برای حفظ آب گیاه، آن که به آن‌ها خوب آب دهید سپس با یک نایلون تمیز ... در تعطیلات تابستان هنگام ترک خانه که مطمئنا به دلیل صرفه‌جویی ... جی نیوز - در سفر گیاهان خانه را آب بدهید jnews.jamaran.ir/news/id/945142‏ 15 آگوست 2016 ... در سفر گیاهان خانه را آب بدهید. گردآوری جی نیوز : بلاسم می‌تواند متوجه بارندگی شده و به این ترتیب آبیاری گیاهان را به تعویق بیندازد. این ویژگی ... در سفر گیاهان خانه را آب بدهید | بلاسم می تواند متوجه بارندگی - قطره www.ghatreh.com/news/nn33203183/سفر-گیاهان-خانه-بدهید‏ 16 آگوست 2016 ... بلاسم می تواند متوجه بارندگی شده و به این ترتیب آبیاری گیاهان را به تعویق بیندازد. این ویژگی می تواند به صورت قØ. در سفر گیاهان خانه را آب بدهید www.espeli.ir/element/123393/در+سفر+گیاهان+خانه+را+آب+بدهید‏ در سفر گیاهان خانه را آب بدهید بلاسم می‌تواند متوجه بارندگی شده و به این ترتیب آبیاری گیاهان را به تعویق بیندازد. این ویژگی می‌تواند به صورت قابل توجهی مصرف ... در سفر گیاهان خانه را آب بدهید - اخبار جدید لحظه ای ایران و جهان - اخبار تاپ akhbartop.com/183897/‏ - ذخیره شده در سفر گیاهان خانه را آب بدهید. بلاسم می‌تواند متوجه بارندگی شده و به این ترتیب آبیاری گیاهان را به تعویق بیندازد. این ویژگی می‌تواند به صورت قابل توجهی مصرف ... در سفر گیاهان خانه را آب بدهید - شوشان | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/23725669‏ 16 آگوست 2016 ... در سفر گیاهان خانه را آب بدهید. بلاسم می تواند متوجه بارندگی شده و به این ترتیب آبیاری گیاهان را به تعویق بیندازد. این ویژگی می تواند به صورت ...