مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

این پزشک حق ویزیت نمی گیرد!

[ad_1]

به گزارش جام جم آنلاین ، دماسنج این مجموعه دیجیتال اسـت و باید آن را در فاصله چند سانتی‌متری بدن بگیرید تا دمای آن را اندازه گرفته و از طریق ارتباط بلوتوث به گوشی هوشمند ارسال کند. دستگاه دوم این مجموعه نیز گوشی پزشکی اسـت که می‌تواند آهنگ ضربان قلب و نیز نحوه تنفس را ارزیابی کند.

کاربر پس از انجام این معاینات اولیه در خانه می‌تواند یک‌سری اطلاعات را در مورد عادی بودن وضعیت یا عدم سلامت فرد موردنظر دریافت کند. همچنین کاربر می‌تواند از طریق گزینه «درخواست پزشک» موجود در اپلیکیشن، این اطلاعات را به یکی از پزشکان این سامانه ارسال و در مورد وضعیت بیمار با او مشورت کند. این کیت 149 دلار قیمت دارد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط



کلماتی برای این موضوع

الف نرخ ویزیت پزشکان در سال ۹۵نامه به سازمان مدیریت؛ تلاش تازه پزشکان برای فشار در تغییر تعرفه ها چرا حقوق‌ها تا پایگاه تخصصی نشر مقالات حقوقی حق گستربغیر از آنچه از مسئولیت پزشک که در پیش بیان شده می توان بر علیه پزشک به سبب افشای راز و الف متوسط درآمد پرستاران و پزشکان ایرانی پزشک …متوسط درآمد پرستاران و پزشکان ایرانی پزشک میلیون و متخصص میلیون تومانتنفس مصنوعی درازمدت برای بیماران ایالاس ای ال …توضیح مترجم این مطلب از روی یادداشت اطلاعاتی که از طرف بخش سیتیبی مرکز خدمات تنفس اخذ رضایت نامه و برائت نامه از بیمار و قوانین حقوقی …اتاق عملاصول کار با الکتروشوک با مطالعه این مطلب روش استفاده از دستگاه الکتروشوک را بطور ادعای کارخانه شکر و دارایی های آیت الله العظمی مکارم تحقیق و تدوین حجت حاجی کاظم چند سال پیش در سفری که شیراز داشتم، جوانی ادعا کرد که این کانادا کانادا مطالعه این مقاله را برای تمامی پزشکان …دوشنبه هفتم شهریور ۱۳۹۰ مطالعه این مقاله را برای تمامی پزشکان عزیز که قصد اقدام برای همه‌ی عوارض شربت متادون انجمن پزشکان عمومی رشتدوست عزیز کامران مهر سلام امیدوارم که هرچه زودتر از این درد رهایی یابی پیشنهادم به تو کارت آوای سلامت صبا آیا میدانید مشترکین کارت …عضو باشگاه آوای سلامت شوید… لبخندزیبای خودرا بیمه کنید آیا میدونی زیباترین خط رابطه جنسی و عشق پزشکان ایراندر برخی موارد به دلیل خطرات خاص، رابطه جنسی از سوی پزشک ممنوع می‌شود یکی از سوالاتی



لینک منبع :این پزشک حق ویزیت نمی گیرد!

این پزشک حق ویزیت نمی گیرد! - جام جم jamejamonline.ir/click/.../این-پزشک-حق-ویزیت-نمی-یگیرد‏ - ذخیره شده این پزشک حق ویزیت نمی گیرد! دوشنبه 25 مرداد 1395 ساعت 13:40. با کیت دیجیتال تشخیص پزشکی، می‌توانید بعضی از معاینه‌ها را که شاید فقط در مطب پزشک ... این پزشک حق ویزیت نمی گیرد! - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/.../این-پزشک-حق-ویزیت-نمی-گیرد‏ - ذخیره شده 16 آگوست 2016 ... این پزشک حق ویزیت نمی گیرد! با کیت دیجیتال تشخیص پزشکی، می‌توانید بعضی از معاینه‌ها را که شاید فقط در مطب پزشک امکان‌پذیر باشد، در ... این پزشک حق ویزیت نمی گیرد! - آفتاب aftabnews.ir/fa/news/389323/این-پزشک-حق-ویزیت-نمی-گیرد‏ - ذخیره شده 16 آگوست 2016 ... این پزشک حق ویزیت نمی گیرد! با کیت دیجیتال تشخیص پزشکی، می‌توانید بعضی از معاینه‌ها را که شاید فقط در مطب پزشک امکان‌پذیر باشد، در ... این پزشک حق ویزیت نمی گیرد! | اتحادیه کامپیوتر تبریز ectabriz.com/این-پزشک-حق-ویزیت-نمی-گیرد/‏ - ذخیره شده 19 آگوست 2016 ... با کیت دیجیتال تشخیص پزشکی، می‌توانید بعضی از معاینه‌ها را که شاید فقط در مطب پزشک امکان‌پذیر باشد، در خانه انجام دهید. این کیت پزشکی ... تصاویر برای این پزشک حق ویزیت نمی گیرد! این پزشک حق ویزیت نمی گیرد! - midanam.com/salam/این-پزشک-حق-ویزیت-نمی-گیرد‏ 28 ا کتبر 2016 ... با کیت دیجیتال تشخیص پزشکی، می‌توانید بعضی از معاینه‌ها را که شاید فقط در مطب پزشک امکان‌پذیر باشد، در خانه انجام دهید. این پزشک حق ویزیت نمی گیرد! | دمادم damadam.ir/پول-نیوز.../این-پزشک-حق-ویزیت-نمی-گیرد/id/3327333‏ پول نیوز - با کیت دیجیتال تشخیص پزشکی، می توانید بعضی از معاینه ها را که شاید فقط در مطب پزشک امکان پذیر باشد، در خانه انجام دهید. این کیت پزشکی دارای دو ... این پزشک حق ویزیت نمی گیرد! - اخبار جدید لحظه ای ایران و جهان akhbartop.com/183790/‏ - ذخیره شده این پزشک حق ویزیت نمی گیرد! با کیت دیجیتال تشخیص پزشکی، می‌توانید بعضی از معاینه‌ها را که شاید فقط در مطب پزشک امکان‌پذیر باشد، در خانه انجام دهید. این پزشک حق ویزیت نمی گیرد! | محبوب ها mahboobha.ir/news/1471360480-944/این-پزشک-حق-ویزیت-نمی-گیرد‏ 16 آگوست 2016 ... این کیت پزشکی دارای دو دستگاه و نیز یک اپلیکیشن گوشی هوشمند است. این پزشک حق ویزیت نمی گیرد! دماسنج این مجموعه دیجیتال است و باید آن ... این پزشک حق ویزیت نمی گیرد! - مجله خبر روز |خبر آنلاین khabrroz.ir/این-پزشک-حق-ویزیت-نمی-گیرد/‏ - ذخیره شده مجله خبر روز |خبر آنلاین پایگاه خبر روز , فرهنگی, هنری , پزشکی , زیبایی و… خانه · سیاسی · ورزشی · اقتصادی · بین الملل · مذهبی · آشپزی · اخبار هنری.