مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

چگونه عرق کردن بدن را متوقف کنیم؟

[ad_1]
وب‌سایت هاو کن یو: تمام مردان و زنانی که به آراستگی و نحوه ی پوشش خود در مجامع و اماکن اهمیت میدهند با یک چالش بزرگ روبرو هستند. تعریق بدن! تعریق بدن که معمولا در تمام فصول سال به خصوص فصل گرم تابستان رخ میدهد، ناشی از دفع سموم از طریق سلول های پوستی به همراه کمی آب اسـت. این عمل به طور شبانه روزی و با متابولیسم و کاتابولیسم در بدن اتفاق می افتد و اصولاً بیماری به شمار نمی آید. اما در بسیاری از شرایط باعث شرمندگی فرد شده اسـت. در این مقاله چند روش برای کند تر کردن یا توقف عرق بدن در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.
چگونه عرق کردن بدن را متوقف کنیم؟

مرحله ی اول : از بین بردن سریع بوی بد عرق

١- عطر و اسپری

این روش رایج ترین راه برای از بین بردن سریع بوی بد عرق از بدن اسـت. ذرات معطر اسپری شده به طور گسترده بر روی پوست نشسته و باعث از بین بردن بوی تعرق و همچنین خوشبو نمودن بدن هستند. اگرچه همانطور که عطر به سرعت بر وا از بین میبرد، دوام آن چندان زیاد نیست و کمکی به جلوگیری از تعرق دوباره نخواد کرد.

٢- آب و لیمو

چگونه عرق کردن بدن را متوقف کنیم؟

به طور کلی لیمو یکی از مرکبات ضد باکتری و ضد قارچ اسـت. با ترکیب مقداری آب و لیموی تازه می توانید بوی بد بدن را از بین ببرید. کافیست تا یک پارچه ی نخی تمییز را به این ترکیب آغشته کرده و به محل مورد نظر، زیر بغل. ها و کف پا بمالید. این روش نیز روشی سریع در از بین بردن رایحه ی نامطبوع بدن اسـت.

توجه: لیمو خاصیت اسیدی قوی دارد و اگر با آب رقیق نشود احتمال ملتهب شدن پوست و مشکلات بعدی وجود دارد، پس اگر بعد از این روش احساس داغی و سوختگی کردید، کل ترکیب را با آب از روی بدن پاک نموده و چند ساعت بعد با ترکیبی رقیق تر این کار را امتحان کنید.

٣- ضدعفونی کننده ی دست

این ماده معمولا جزئی از وسایل پیک نیک و مسافرت اسـت و از آن در مواقعی که صابون و آب برای شستشو در دسترس نیست استفاده می شود. حال اگر در یک شرایط اضطراری نیاز به از بین بردن بوی بد عرق بدن خود داشتید می توانید مقداری از ضد عفونی کننده را به انگشتان خود مالیده و سپس انگشتان را به محل مورد نظر تماس دهید.

مرحله ی دوم: ازبین بردن دائمی بوی بد با تغییر سبک زندگی

١- هر روز دوش بگیرید

چگونه عرق کردن بدن را متوقف کنیم؟

همانطور که همه میدانیم، استحمام به از بین بردن بوی بد عرق کمک بزرگی میکند، حال اگر این عمل به صورت مونظم و روزانه تکرار شود می تواند به طور کلی بوی بد را از بدن شما دور نگه دارد. در هنگام استحمام توجه داشته باشید که نقاط دور دست و دشوار را نیز حتما بشویید و تا حدی این کار را ادامه دهید تا سلول های مرده از سطح پوست شما (که باعث بوی نامطبوع می شوند) جدا شوند.

٢- البسه خود را مرتباً بشویید.

پوشیدن لباس شسته نشده یکی دیگر از راه های تولید باکتری های شامل بوی بد در سطح پوست اسـت. اگر پس از تعریق زیاد لباس خود را نشویید، روز بعد پس از پوشید ن آن احساس مطبوعی نخواهید کرد. همیشه سعی داشته باشید تا لباسهایتان بوی تازگی بدهند.

٣- به رژیم غذایی خود بیشتر توجه کنید.

چگونه عرق کردن بدن را متوقف کنیم؟

برخی از مواد غذایی ذاتاً تاثیر زیادی بر روی سیستم تعریق بدن دارند. تا حد امکان از خورد این مواد غذایی اجتناب کنید:
  •     غذا های تند
  •     سیر و پیاز
  •     شکر

به عنوان جایگزین مناسب و سلامت برای موارد بالا می توانید:
  •     انواع سبزیجات
  •     خشکبار ها
  •     روغن های مفید (زیتون و آووکادو)
  •     نعناع و رز ماری

را به رژیم خود اضافه کنید.

۴- از اضطراب دوری کنید.

استرس تاثیر مستقیم بر روی غدد آپوکرین بدن دارد. این غدد در زیر پوست قرار داشته و وظیفه ی ترشح عرق را دارد. پس با اظطراب و استرس بیش از حد میزان تعرق شما بیشتر شده و بدن شما بوی نامطبوعی خواهید گرفت. برای فرار از اضطراب روزانه می توانید مدیتیشن ( استراحت بدون هیچگونه فکر) یا یوگا انجام دهید. عبادت ، نماز و خواندن کتب آسمانی نیز کمک شایانی به آرامش هرچه بیشتر بدن شما خواهد کرد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


31 آگوست 2016 ... چگونه عرق کردن بدن را متوقف کنیم؟ تمام مردان و زنانی که به آراستگی و نحوه ی پوشش خود در مجامع و اماکن اهمیت میدهند با یک چالش بزرگ روبرو هستند.با ترکیب مقداری آب و لیموی تازه می توانید بوی بد بدن را از بین ببرید. کافیست تا یک پارچه ی نخی تمییز را به این ترکیب آغشته کرده و به محل مورد نظر، زیر بغل.چگونه بوی بد عرق بدن را از بین ببریم؟nnnاین حس که بوی بدی از بدن شما متصاعد میشود بسیار آزاردهنده است و همه مردم هم از بوی بد فراری هستند. بوی بد میتواند در ...1 سپتامبر 2016 ... اما در بسیاری از شرایط باعث شرمندگی فرد شده است. در این مقاله چند روش برای کند تر کردن یا توقف عرق بدن در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.6 آگوست 2016 ... اما در بسیاری از شرایط باعث شرمندگی فرد شده است. در این مقاله چند روش برای کند تر کردن یا توقف عرق بدن در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.9 ساعت قبل ... تمام مردان و زنانی که به آراستگی و نحوه ی پوشش خود در مجامع و اماکن اهمیت میدهند با یک چالش بزرگ روبرو هستند. تعریق بدن!2 سپتامبر 2016 ... تمام و که آراستگی نحوه پوشش در و اهمیت با چالش روبرو تعریق به گروه باشگاه جوان، مردان زنانی به و ی خود مجامع اماکن میدهند یک بزرگ هستند. بدن!اگر چه عرق كردن كف دستها و زیر بغل قطع میشود ولی در سایر نقاط بدن مثل سینه، كمر و یا پاها افزایش میابد. ... در این قسمت چند تکنیک درمانی که ثمر بخش بودن آنها به اثبات رسیده را به شما معرفی می کنیم: ... در هر كف دست، برای 4 تا 12 ماه عرق كردن كف دست در این بیماران متوقف شد. .... هوس غذایی بیش از حد را چگونه برطرف کنیم ؟چگونه عرق کردن بدن را متوقف کنیم؟ مرحله ی اول : از بین بردن سریع بوی بد عرق ١- عطر و اسپری این روش رایج ترین راه برای از بین بردن سریع بوی بد عرق از بدن ...علت زیاد عرق کردن عرق کردن دست,علت عرق کردن زیاد عرق کردن درمان عرق کردن,عرق کردن ... برچسبهایی در بازار وجود دارند که با قرار زدن آنها در زیر بغل، عرق را جذب میکنند و ... چهارسوال راپاسخ دهید · عرق کردن زیاد نشانه چیست و چگونه آن را برطرف کنیم؟


کلماتی برای این موضوع

چگونه عرق کردن بدن را متوقف کنیم؟ هاو کن یوسلامتلباس پوشیدندوست عزیز این مقاله صرفاً موارد کم شدن تعریق بدن را مورد بررسی قرار داده که در آن الف چگونه عرق کردن بدن را متوقف کنیم؟تمام مردان و زنانی که به آراستگی و نحوه ی پوشش خود در مجامع و اماکن اهمیت میدهند با یک چگونه عرق کردن بدن را متوقف کنیم؟ موسسه امداد …چگونهعرقکردنبدنرامتوقفچگونه عرق کردن بدن را متوقف کنیم؟ تمام مردان و زنانی که به آراستگی و نحوه ی پوشش خود در چگونه عرق کردن بدن را متوقف کنیم؟چگونه عرق کردن بدن را متوقف کنیم؟تمام مردان و زنانی که به آراستگی و نحوه ی پوشش خود در چگونه عرق کردن بدن را متوقف کنیم؟ شفا …به گزارش دبلیوخبر و به نقل از شفاآنلاین شهریور ١٢ چگونه عرق کردن بدن را متوقف کنیم؟چگونه عرق کردن بدن را متوقف کنیم؟ دولت بهار …چگونه عرق کردن بدن را متوقف کنیم؟ دولت بهار تمام مردان و زنانی که به آراستگی و نحوه ی چگونه عرق کردن بدن را متوقف کنیم؟ به طور کلی …به گزارش دبلیوخبر و به نقل از افکارنیوز شهریور ١١ چگونه عرق کردن بدن را متوقف کنیم؟چگونه عرق کردن بدن را متوقف کنیم؟تعریق بدن تمام مردان و زنانی که به آراستگی و نحوه ی پوشش خود در مجامع و اماکن اهمیت چگونه عرق کردن بدن را متوقف کنیم؟ مرحله ی اول از بین بردن سریع بوی بد عرق ١ عطر و اسپری این روش رایج ترین راه برای از چگونه عرق کردن بدن را متوقف کنیم؟ خبر فارسیچگونه عرق کردن بدن را متوقف کنیم؟ به طور کلی لیمو یکی از مرکبات ضد باکتری و ضد قارچ است



لینک منبع :چگونه عرق کردن بدن را متوقف کنیم؟

چگونه عرق کردن بدن را متوقف کنیم؟ - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../چگونه-عرق-کردن-بدن-را-متوقف-کنیم‏ - ذخیره شده 31 آگوست 2016 ... چگونه عرق کردن بدن را متوقف کنیم؟ تمام مردان و زنانی که به آراستگی و نحوه ی پوشش خود در مجامع و اماکن اهمیت میدهند با یک چالش بزرگ روبرو هستند. چگونه عرق کردن بدن را متوقف کنیم؟ - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/.../چگونه-عرق-کردن-بدن-را-متوقف-کنیم‏ - ذخیره شده چگونه عرق کردن بدن را متوقف کنیم؟ به طور کلی لیمو یکی از مرکبات ضد باکتری و ضد قارچ است. با ترکیب مقداری آب و لیموی تازه می توانید بوی بد بدن را از بین ... چگونه عرق کردن بدن را متوقف کنیم؟ - پارسینه www.parsine.com/fa/news/304834/چگونه-عرق-کردن-بدن-را-متوقف-کنیم‏ 1 سپتامبر 2016 ... چگونه عرق کردن بدن را متوقف کنیم؟ تمام مردان و زنانی که به آراستگی و نحوه ی پوشش خود در مجامع و اماکن اهمیت میدهند با یک چالش بزرگ روبرو هستند. چگونه عرق کردن بدن را متوقف کنیم؟ - ها کن یو | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/27784885‏ 7 نوامبر 2016 ... چگونه عرق کردن بدن را متوقف کنیم؟ تمام مردان و زنانی که به آراستگی و نحوه ی پوشش خود در مجامع و اماکن اهمیت میدهند با یک چالش بزرگ روبرو هستند. چگونه عرق کردن بدن را متوقف کنیم؟ | خبروان khabarone.ir/news/3518458‏ 1 سپتامبر 2016 ... دارای ۱۵ خبر مرتبط. ماجرای اهدای اعضای بدن بازیگر زن ایرانی دارای ۱۳ خبر مرتبط ... چگونه عرق کردن بدن را متوقف کنیم؟ تمام مردان و زنانی که به ... سه راه حل برای متوقف کردن عرق زیر بغل - راستینه - سایت پزشکی و ... https://rastineh.com/سه-راه-برای-متوقف-کردن-عرق-زیر-بغل/‏ - ذخیره شده اطلاع از نحوه متوقف کردن عرق زیربغل و یا کنترل آن، به شما در بهبود اعتماد بنفس و ... اسپری ها و خوشبو کننده ها، فقط می توانند بوی عرق را از بین ببرند ولی راههایی که در مقاله امروز راستینه بیان می کنیم، به توقف ... چگونه در خانه از آلرژی رهایی یابیم؟ تعریق بیش از حد و درمان آن - پارسی طب fa.parsiteb.com/تعریق-بیش-از-حد-و-درمان-آن/‏ - ذخیره شده - مشابه رفلاکس اسید معده در طب سنتی چگونه درمان می شود ؟ .... اگر چه عرق کردن کف دستها و زیر بغل قطع میشود ولی در سایر نقاط بدن مثل سینه، کمر و یا پاها افزایش میابد. ... در این قسمت چند تکنیک درمانی که ثمر بخش بودن آنها به اثبات رسیده را به شما معرفی می کنیم: ... در هر کف دست، برای ۴ تا ۱۲ ماه عرق کردن کف دست در این بیماران متوقف شد. چگونه عرق کردن بدن را متوقف کنیم؟ - گیتی آنلاین gitionline.ir/fa/news/2256/چگونه-عرق-کردن-بدن-را-متوقف-کنیم‏ 1 سپتامبر 2016 ... چگونه عرق کردن بدن را متوقف کنیم؟ گیتی آنلاین-تمام مردان و زنانی که به آراستگی و نحوه ی پوشش خود در مجامع و اماکن اهمیت میدهند با یک چالش بزرگ ... چگونه عرق کردن بدن را متوقف کنیم؟ - تی نیوز tnews.ir/news/1eed69671481.html?old=1‏ 1 سپتامبر 2016 ... چگونه عرق کردن بدن را متوقف کنیم؟ تمام مردان و زنانی که به آراستگی و نحوه ی پوشش خود در مجامع و اماکن اهمیت میدهند با یک چالش بزرگ روبرو هستند. چگونه عرق کردن بدن را متوقف کنیم؟ | آخرین اخبار | رایاسنتر مرجع ... news.rayacenter.ir/.../چگونه%20عرق%20کردن%20بدن%20را%20متوقف%20کنیم؟‏ استقرار 2700 دستگاه اتوبوس در پایانه‌های مرزی کشور · وزیر بهداشت درباره درگذشت کیارستمی چه گفت؟ با این 6 ماده غذایی پرخوری نکنیم · از نجف تا کربلا