مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سامسونگ با 4 ترابایت SSD از راه رسید

[ad_1]

به گزارش جام جم کلیک ، شرکت «آدوراما» از هم اکنون عرضه این SSD چهار ترابایتی را آغاز کرده که البته موجب شگفتی علاقمندان به دنیای سخت افزارهای جانبی شده اسـت. سامسونگ هیچ گاه این نسخه چهار ترابایتی از این حافظه SSD را رونمایی نکرده بود و تنها در ماه های گذشته در برخی اسناد خود از آن نام برده بود. اما این مدل از هم اکنون در فروشگاه آدوراما در دسترس اسـت و البته جزییات چندانی از تاریخ تحویل آن به مشتریان موجود نیست. اما با توجه به ورود آن به لیست محصولات این فروشگاه می توان انتظار داشت که عرضه آن از چند روز دیگر آغاز شود.

سری حافظه های SSD سامسونگ EVO از سال 2014 با حداکثر ظرفیت یک ترابایت و با قیمت 500 دلار عرضه شدند. قیمت این مدل اکنون به 320 دلار رسیده و مدل دو ترابایتی آن با قیمت 675 دلار به فروش می رسد. اما اگر فرض را بر این بگذاریم که مدل 4 ترابایتی با قیمت 1500 دلار به فروش برسد، شاید انتخاب چندان منطقی و اقتصادی نباشد.

با این حال، اگر همچنان مشتاق هستید چنین حافظه جانبی ظریفی را در اختیار داشته باشید، سامسونگ EVO 4 ترابایتی گزینه خوبی برای شما خواهد بود. این حافظه SSD در ابعاد 2.5 اینچی ارائه شده و ضخامت آن تنها به 7 میلی متر می رسد.

سرعت خواندن اطلاعات از این SSD به 540 مگابایت در ثانیه می رسد و سرعت نوشتن به صورت ترتیبی نیز 520 مگابایت بر ثانیه اسـت. مصرف انرژی آن نیز در نوع خود جالب اسـت، چرا که 3.1 وات صرف خواندن و 3.6 وات صرف نوشتن اطلاعات می کند. اگر در حالت بی استفاده باشد، مضرف آن به 70 میلی وات می رسد و در حالت Sleep هم تنها 10 میلی وات مصرف دارد.

قیمت این حافظه SSD از بسیاری از کامپیوترهای امروزی بیشتر اسـت. بعید اسـت که افراد زیادی نسبت به خرید آن رغبت داشته باشند، هرچند ممکن اسـت ویرایشگران ویدیویی به آن علاقمند باشند. اما به هر حال می توان آن را نشانه ای دیگر از شکل و شمایل فناوری در آینده دانست و بر همین اساس، بی صبرانه منتظر روزی هستیم که قیمت آن معقول و متناسب با ارزش واقعی آن تعیین شود.

تک شات


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

سامسونگ حافظه های چهار ترابایتی را به می … داده از درایو با از فارنت؛ سامسونگ با گنجایش ترابایت سامسونگ سامسونگپرسیـار هیرنوین از دعوت قوچان نژاد به تیم ملی خبر داد های سامسونگ با طول عمر باورنکردنی در راه تجهیزات ذخیره سازی های سامسونگ با طول حاکی از آن است که سامسونگ برای با ترابایت ظرفیت سامسونگ حافظه‌های چهار ترابایتی را به می‌آوردفناوری و ارتباطاتفارنت با گنجایش ترابایت سامسونگ که از یک درایو اینچی با خبرکامپیوترخبرکامپیوترسامسونگ با ترابایت از راه سامسونگ اولین هارد اکسترنال ترابایتی …سامسونگاولین این روزها هاردهای پرسرعت در حال مشکل راه سامسونگ حالا با معرفی هارد یک هارد راهنمای کامل در مورد هارد های و حافظه های …هارد اکسترنالاغلب هاردهای از با ظرفیت گیگا نصب و راه اندازی هارد خود باید سامسونگ سامسونگ ثبت نام بیش از شش هزار زائر خراسان شمالی در راهپیمایی اربعینسیگیت اولین هارد درایو اینچی با ظرفیت ترابایت …همان طور که می دانید ها روز با بهره گیری از تکنیک خواهند رسید، ضمن مدیر سامسونگ مدیرسامسونگمدیر سامسونگ مدیر سامسونگ دبلیو



لینک منبع :سامسونگ با 4 ترابایت SSD از راه رسید

سامسونگ با 4 ترابایت SSD از راه رسید - جام جم jamejamonline.ir/click/.../سامسونگ-با-4-ترابایت-SSD-از-راه-رسید‏ - ذخیره شده 10 جولای 2016 ... به حافظه SSD با ظرفیت چهار ترابایت نیاز دارید؟ مشکلی نیست! کافی است مبلغ 1500 دلار را برای این کار کنار بگذارید تا صاحب SSD سامسونگ ... سامسونگ با 4 ترابایت SSD از راه رسید – ماهنامه www.maahnameh.com/fa/...و.../سامسونگ-با-4-ترابایت-ssd-از-راه-رسید/‏ 10 جولای 2016 ... به حافظه SSD با ظرفیت چهار ترابایت نیاز دارید؟ مشکلی نیست! کافی است مبلغ 1500 دلار را برای این کار کنار بگذارید تا صاحب SSD سامسونگ ... سامسونگ با 4 ترابایت SSD از راه رسید - جام جم | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/21588417‏ 10 جولای 2016 ... سامسونگ با 4 ترابایت SSD از راه رسید. به حافظه SSD با ظرفیت چهار ترابایت نیاز دارید؟ مشکلی نیست! کافی است مبلغ 1500 دلار را برای این ... kamkar20 - سامسونگ با 4 ترابایت SSD از راه رسید kamkar20.mihanblog.com/post/28‏ - ذخیره شده 25 آگوست 2016 ... به حافظه SSD با ظرفیت چهار ترابایت نیاز دارید؟ مشکلی نیست! کافی است مبلغ 1500 دلار را برای این کار کنار بگذارید تا صاحب SSD سامسونگ ... هارد یک ترابایت ssd - بهداده forum.behdade.com/tb-ssd-drive/‏ - ذخیره شده 20 مارس 2017 ... هارد SSD سامسونگ ۱ ترابایت Pro 850 بتوانید از یک درایو SSD با بهترین کیفیت و بیشترین سرعت بهرهمند شوید. ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ – ... PlayStation 4 با هارد ۲ ترابایت بخرید گیمفا .... سامسونگ با ۴ ترابایت SSD از راه رسید ماهنامه. سامسونگ فروش حجیم‌ترین حافظه SSD جهان را با ظرفیت 16 ترابایت ... farnet.ir/.../samsung-starts-shipping-the-worlds-largest-capacity-ssd/‏ - ذخیره شده اما حالا سامسونگ یک SSD با ظرفیت بی‌نظیر 16 ترابایتی عرضه کرده است! ... سامسونگ همچنین ظرفیت‌های 8 ترابایتی، 4 ترابایتی، 2 ترابایتی، 960 گیگابایتی ... هارد درایوهای SSD سامسونگ با ظرفیت ۲ ترابایت از راه رسیدند | اخبار ... news.mihanmarket.com/.../هارد-درایوهای-SSD-سامسونگ-با-ظرفیت-۲-ترابایت-از-راه-رسیدند‏ 7 جولای 2015 ... سامسونگ دو هارد جدید با ظرفیت ۲ ترابایت معرفی نمود. حافظه SSD – دیجیاتو digiato.com/label/حافظه-ssd/‏ - ذخیره شده تجهیز پلی استیشن 4 پرو به حافظه SSD چقدر تفاوت در زمان بارگذاری ها ایجاد میکند ؟ ... سامسونگ موفق به توسعه یک SSD با حافظه 32 ترابایتی در درایوی 2.5 اینچی ... ذخیره ساز پرسرعت ۱۶ ترابایتی (به طور دقیق ۱۵.۳۶ ترابایت) از راه رسید تا به ... توشیبا و سامسونگ در نبرد حافظه های SSD | توشیبا با ZD6000 یعنی www.ghatreh.com/news/nn33150521/توشیبا-سامسونگ-نبرد-حافظه-های‏ 13 آگوست 2016 ... توشیبا با ZD6000 یعنی حافظه SSD جدید خود به جمع کمپانی های مطرح این ... پیوسته اما آیا برای رسیدن به غولی مثل سامسونگ راه درازی پیش رو دارد؟ ... SSD های توشیبا را دارد زیرا نسل قبلی این حافظه ها فقط 4 ترابایت ظرفیت داشت. درایوهای SSD سامسونگ با ظرفیت ۲ ترابایت از راه رسیدند - فری دانلود ... www.freedanload.com/درایوهای-ssd-سامسونگ-با-ظرفیت-۲-ترابایت-ا/‏ 7 جولای 2015 ... درایوهای SSD سامسونگ با ظرفیت ۲ ترابایت از راه رسیدند ... ها اندروید + مود · دانلود Solitaire MegaPack 14.6.4 – بازی پرطرفدار پاسور اندروید !