مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

چند اپلیکیشن برای اندروید و iOS

[ad_1]

به گزارش جام جم کلیک ، امروز شما را با 5 اپلیکیشن کاربردی آشنا می کنیم.

MiniMovie

با کمک گرفتن از اپلیکیشن اندرویدی MiniMovie می توانید ، فیلم کوتاهی را با استفاده از عکس های ذخیره شده در گوشی خود بسازید. علاوه بر این می توانید با افزودن موسیقی از پیش فرض این نرم افزار یا موسیقی های درون گوشی خود و یا حتی افزودن متن یا Text به آن ویدئو خود را کامل کنید و آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

مرورگر Adblock

مرورگر Adblock که میلیون ها بار دانلود شده اسـت و یکی از پراستفاده ترین مرورگرها به حساب می آید می تواند علاوه بر مسدود سازی بنرها و پنجره های پاپ آپ ، جلوی تبلیغات شبکه های اجتماعی و آگهی های ویدیویی را بگیرد.

از مزایای دیگر این اپلیکیشن می توان به کاهش مصرف باتری و دیتا اشاره کرد که به ترتیب می تواند تا میزان 50 و 23 درصد نسبت به سایر مرورگرها صرفه جویی کند. این مرورگر برای سیستم عامل های اندروید و آی او اس در دسترس کاربران اسـت.

Call Manager

این اپ که همه گوشی ها به صورت پیش فرض آن را دارند برای مدیریت تماس ها کاربرد دارد که دارای گزینه های مختلفی اسـت که با آن در زیر آشنا می شوید.

Call recorder: با استفاده از این گزینه می توانید همه تماسها را ضبط و یا ذخیره کنید و یا پاک کنید.

Call SMS Blocker: اگر تمایلی ندارید کسی به شما پیامک بفرستد و یا تماس بگیرد در این گزینه می توانید انتخاب کنید کدام شماره و یا در زمان خاصی همه آن تماس ها بلاک بشوند و شما هیچ تماسی دریافت نکنید.

Auto Answer و Limit Time: در این گزینه شما می توانید انتخاب کنید همه تماس ها یی که با گوشی تان گرفته می شود به صورت خودکار جواب داده بشود که با انتخاب این گزینه می توانید آن را فعال کنید. یا این که می توانید انتخاب کنید که اگر شخص خاصی به شما زنگ بزند گوشی شما به طور اتوماتیک آن تماس را دریافت کند و به جای شما جواب دهد یا این که شما می توانید برای تماسهایتان زمان خاصی دهید. مثلا شما می توانید تعیین کنید در 3 دقیقه همه تماس های شما قطع شود. این نرم افزار برای سیستم عامل اندروید عرضه شده اسـت.

Prisma

اپلیکیشنی اسـت که اخیرا در شبکه های اجتماعی طرفداران زیادی را به خود جلب کرده اسـت. این اپلیکیشن فوق العاده می تواند از عکسهای معمولی تابلوهای نقاشی خیلی جالبی بسازد. این اپ فقط یک فیلتر ساده به عکس اضافه نمی کند بلکه با آنالیز کلی عکس و هوش مصنوعی عکس شما را به بهترین و زیباترین شکل ممکن تغییر می دهد. prisma در حال حاضر برای سیستم عامل آی او اس عرضه شده اسـت.

1 blocker

مرورگرها مصرف زیادی در گوشی ها دارند علاوه بر این اگر تبلیغات هم به آن اضافه شود که در این صورت علاوه بر حجم اینترنت و باتری گوشی باعث کند شدن گوشی می شود. کاربران سیستم های آی او اس می توانند با افزونه 1 blocker که برای مرورگر سافاری طراحی شده اسـت با دسترسی هایی که این مرورگر به شما می دهد جلوی تبلیغات خاصی را در شبکه های اجتماعی یا در یک نرم افزار خاص را بگیرید . این افزونه برای سیستم عامل آی او اس منتشر شده اسـت.

محمد عظیمی - جام جم کلیک


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

دانلود بازی و برنامه اندروید برنامه ای رایگان و کاربردی برای تست کامل بخش های مختلف دیوایس های اندرویدی دانلود نرم افزار پرطرفدار وی چت برای اندروید یکی از بهترین مسنجرهای موجود برای اندروید است که تا به امروز بیش از میلیون معرفی و دانلود برنامه ، اپلیکیشن بازی آیفون و آیپد …برنامه و نرم افزار اپل دانلود برنامه بازار برای آیفون اپلیکیشنهای آیفون و آیپد اپل انتقال فایل بین اندروید و روش آنلاین و آفلاین …انتقالفایلبیناندرویدوانتقال فایل بین اندروید و ، انتقال فایل از اندروید به ، ارسال فایل از آیفون به ساخت یک پایگاه داده و یک جدول برای ساخت پایگاه داده در برنامه اندروید، پایگاه داده را به کار می بریمآموزش استفاده از اینترنت موبایل برای کامپیوتر و …آموزش استفاده از اینترنت موبایل برای کامپیوتر و لپ تاپ اندروید و آیفون شاید برای شما ساخت اپلیکیشن های اندروید و ای او اس بدون برنامه …ساخت اپلیکیشنهای اندروید و بدون نیاز به دانش برنامه نویسی با کمترین هزینهدانلود نصب همزمان چند واتس آپ اندرویددانلود نصب همزمان چند واتس آپ جی بی واتس اپ اندروید قبلا با استفاده از نسخه اشتراک گذاری عکس و ویدیو اندرویددانلود شبکه اجتماعی عکس برای اندروید نرم افزار اینستاگرام برای اندروید موب فور یو دانلود بازی، نرم افزار و برنامه های اندرویددانلود ورژن جدید موبوگرام سوم برای اندروید به همراه نسخه اصلی و دوم موبوگرام رایگان



لینک منبع :چند اپلیکیشن برای اندروید و iOS

چند اپلیکیشن برای اندروید و iOS - جام جم jamejamonline.ir/click/.../چند-اپلیکیشن-برای-اندروید-و-iOS‏ - ذخیره شده 26 جولای 2016 ... در حالی که استفاده از اپلیکیشن های موبایل امروزه به یکی از ضروری‌ترین نیازهای ارتباطی تبدیل شده است ، توسعه دهندگان اندروید و آی او اس بیکار ... بروز اپ: معرفی چند اپلیکیشن مفید و کاربردی برای اندروید و iOS beroozresani.com/.../4055-four-useful-applications-for-android-and-ios.html‏ - ذخیره شده معرفی بهترین اپلیکیشن های هفته گذشته... همراه ما باشید. معرفی چند اپلیکیشن خوب برای گوشی و تبلت های اندروید و IOS ... civil808.com/article/ac/487‏ - ذخیره شده - مشابه قبلا در خبری تحلیلی به معرفی 10 مورد از پر کاربردترین اپلیکیشن های مهندسی عمران ویژه گوشی های اندروید و IOS پرداختم. اینبار در این خبر قصد دارم شما را با ... ۷ اپلیکیشن برتر اندروید و IOS برای یادگیری زبان انگلیسی | دکتر ... https://drzaban.com/7-اپلیکیشن-برتر-اندروید-و-ios-برای-یادگیری/‏ - ذخیره شده 16 مارس 2015 ... ۷ اپلیکیشن برتر اندروید و IOS برای یادگیری زبان انگلیسی .... صدا( چند کلمه را با صدای بلند تلفظ می‌کنید)، مرور درس و در پایان‌بخش تمرین ... اپ ساز- مرکزساخت اپلیکیشن اندروید و iOS appsaz.ir/‏ - ذخیره شده - مشابه اپ ساز، سیستم آنلاین تولید اپلیکیشن های موبایل برای اندروید و iOS. اپلیکیشن آیفون: ۲۰ اپ که حسادت کاربران اندروید را برمی‌انگیزد https://www.digikala.com/.../اپلیکیشن-آیفون-حسادت-اندروید/‏ - ذخیره شده 1 جولای 2016 ... در این مقاله ۲۰ اپلیکیشن آیفون معرفی می‌کنیم که در اندروید وجود ... اگر یادتان باشد چند وقت پیش مطلبی منتشر کردیم با عنوان «۲۰ اپلیکیشن اندروید که ... از اپلیکیشن‌های جدید پیش از رسیدن به اندروید ابتدا برای iOS منتشر ... ۲۰ اپلیکیشن اندروید که حسادت کاربران آیفون را برمی‌انگیزد https://www.digikala.com/.../اپلیکیشن-اندروید-حسادت-آیفون/‏ - ذخیره شده 30 مه 2016 ... در این مطلب قصد داریم ۲۰ اپلیکیشن اندروید را معرفی کنیم که حسادت کاربران ... شده‌اند؛ چرا که این اپلیکیشن‌ها کاری را انجام می‌دهند که iOS اجازه‌ی آن را نمی‌دهد. .... تماما دارای معادل های عالی برای آی او اس بوده و جالب اینکه در چند مورد اتفاقا ... How to make an app for iPhone & Android - DIY Free Mobile AppMakr https://www.appmakr.com/fa/‏ - ذخیره شده - مشابه اکنون شما می توانید بدون نیاز به مهارت های برنامه نویسی اپلیکیشن اندروید و آیفون ... که با چند حرکت کشیدن و رها کردن به سرعت یک اپلیکیشن موبایل بسازید. چرا اپلیکیشن های iOS بر اپلیکیشن های اندروید برتری دارند؟ - دیجیاتو digiato.com/article/.../اپلیکیشن-های-ios-اندروید-بهتر-اند؟/‏ - ذخیره شده 14 جولای 2016 ... به اجبار کارفرمایشان اپلیکیشن را برای اندروید توسعه داده اند. ... همه برنامه نویسان، توسعه اپلیکیشن روی پلتفرمی با چندین و چند نسخه و ویرایش ... بروز اپ: معرفی چند اپلیکیشن مفید و کاربردی برای اندروید و iOS ... khabarfarsi.com/u/28847272‏ 29 نوامبر 2016 ... بروز اپ: معرفی چند اپلیکیشن مفید و کاربردی برای اندروید و iOS ... Photoscan هم برای iOS و هم برای اندروید این اپلیکیشن به شما این امکان را می ...