مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

عجیب ترین راه تسکین سردرد

[ad_1]

یک پزشک متخصص می گوید، سردردهای تنشی را می توان با نگاه داشتن یک مداد در میان دندان ها بطوریکه به آن فشاری وارد نشود، تسکین داد.

به گزارش مشرق، دکتر جین لئونارد می گوید: بیشتر سردردها تنشی ناشی از استرس، اضطراب، خستگی و ناراحتی عاطفی هستند.

وی ادامه داد: این سردردها معمولا با اسپاسم عضلات صورت، گردن، فک و پوست سر ایجاد می شود.

وی خاطرنشان کرد: بیماران معمولا برای تشخیص منبع درد ، گیجگاه خود را می گیرند که این کار به دلیل اسپاسم یک عضله فن مانند در سراسر گیجگاه اســت که از پشت سر به نام تمپورال گسترش یافته اســت.

این اسپاسم ها همچنین مربوط به عضلات فک اســت و می تواند نشانه ای از اختلال مفصل گیجگاهی فکی (TMJ) باشد که معمولا با دندان قروچه کردن در طول خواب ایجاد می شود.
این پزشک خاطر نشان می کند که نگاه داشتن یک مداد در میان دندان ها می تواند به سست کردن عضلات فک کمک کند.

وی افزود: این تمرینی برای سست کردن عضلات فک اســت که دچار اسپاسم شده اند.
فک یکی از پیچیدهترین مفاصل بدن اســت و هر مشکلی که عضلات ، رباط ها، دیسک ها، غضروف و استخوان های فک را از کارکرد درست بازدارد به ابتلا به اختلال در مفصل گیجگاهی فکی منجر می شود.

تخمین زده می شود که یک چهارم از انسان ها در برهه ای از زمان به این اختلال که با درد و صدا کردن مفصل فک مشخص می شود، مبتلا می شوند.

اختلال مفصل گیجگاهی فکی عارضه های متفاوتی اســت که منجر به درد و حساسیت در مفصل گیجگاهی فکی (TMJ) می شود. TMJ یک مفصل لولایی اســت که در هر طرف سر قرار دارد و فک پایین را به استخوان گیجگاه جمجمه متصل می کند.

عواملی که منجر به اختلالات مفصلی می شود متعدد اســت و شامل ساییدگی و پارگی و التهاب و ورم مفاصل، ضربه، استرس، بعضی پلاک های دندانی و فشردن و ساییدن دندان ها روی یکدیگر اســت. درد در رابطه با اختلالات مفصلی می تواند از کم تا شدید متغیر باشد. این عارضه ممکن اســت موقت یا مزمن باشد.

منبع: سلامت


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

عجیب ترین راه تسکین سردرد عجیبترینراهتسکینسردردیک پزشک متخصص می گوید، سردردهای تنشی را می توان با نگاه داشتن یک مداد در میان دندان ها عجیب ترین راه تسکین سردرد تسکین سردرد دکتر جین لئونارد می گوید بیشتر سردردها تنشی ناشی از استرس، اضطراب، خستگی عجیب ترین راه تسکین سردردپایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرسعجیب ترین راه تسکین سردرد یک پزشک متخصص می سریع‌ترین راه های درمان سردردسریع‌ترینراههایدرمانسردرد سریع ترین روش های درمان سردرد ترین راه های درمان سردرد ساز تسکین درد روش های طبیعی موثر برای تسکین سردردمصرف مسکن تنها یک راه حل است و راه نعناع سردرد را تسکین ترین شرکت عجیب ترین آلرژی در جهان عجیبترینآلرژیدرجهانعجیب ترین راه تسکین سردرد عجیب ترین راه تسکین سردردآسان ترین راه ها برای تسکین سردرد درمان سلامت …درمانآسان ترین راه ها برای تسکین با فشار دادن آن سردرد تسکین می عجیب کودک غذاهای مفید برای تسکین سردردتسکین سردرد غذاهای مفید برای تسکین سردرد علت بروز ترین علت سردرد راه برای محرک عجیب سردرد و راه حل آن درمان مراقبت …مراقبتدرمان محرک عجیب سردرد و راه سرعت درد شما را تسکین می دهد محرک سردرد ترین علت سردرد درمان طبیعی سردرد برای تسکین و پیشگیری از سردرد دو قطره سفر به کیش با ارزان ترین یک راه جالب



لینک منبع :عجیب ترین راه تسکین سردرد

عجیب ترین راه تسکین سردرد ! - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/5498163/عجیب-ترین-راه-تسکین-سردرد-‏ - ذخیره شده 13 فوریه 2016 ... یک پزشک متخصص می گوید، سردردهای تنشی را می توان با نگاه داشتن یک مداد در میان دندان ها بطوریکه به آن فشاری وارد نشود، تسکین داد. عجیب ترین راه تسکین سردرد ! | - ویرلن virlan.com/عجیب-ترین-راه-تسکین-سردرد/‏ - ذخیره شده 13 فوریه 2016 ... یک پزشک متخصص می گوید، سردردهای تنشی را می توان با نگاه داشتن یک مداد در میان دندان ها بطوریکه به آن فشاری وارد نشود، تسکین داد. به گزارش ... درمان سریع سردرد بدون دارو - نمناک namnak.com/درمان-سریع-سردرد.p10878‏ - ذخیره شده رتبه: ۴٫۳ - ۳۵۱ نقد درمان سریع سردرد و درمان سردردهای شدید و درمان سردردهای میگرنی ومواد غذایی برای ... از مهم ترین کارهایی است که می توانید برای جلوگیری از سردرد و تسکین آن انجام دهید. 4 درمان طبیعی سردرد - بیتوته www.beytoote.com/health/.../natural-treatment-headaches.html‏ - ذخیره شده - مشابه سردرد مزمن سردرد عصبی سردرد میگرنی سردرد صبحگاهی,دلایل سردرد,درمان گیاهی سردرد,عوامل سردرد,سردرد میگرن,رفع سردرد,قرص سردرد,سردرد میگرنی,سردرد,درمان ... آسان ترین راه ها برای تسکین سردرد - درمان - سلامت نیوز www.salamatnews.com/.../آسان-ترین-راه-ها-برای-تسکین-سردرد‏ - ذخیره شده - مشابه 1 جولای 2013 ... آسان ترین راه ها برای تسکین سردرد. سلامت نیوز : همه ما در هر سنی سردرد را تجربه می کنیم. شاید بتوان گفت سردرد، علت عمده غیبت دانش آموزان از مدرسه ... عجیب ترین راه تسکین سردرد - تی نیوز tnews.ir/news/fd7757579691.html‏ 13 فوریه 2016 ... یک پزشک متخصص می گوید، سردردهای تنشی را می توان با نگاه داشتن یک مداد در میان دندان ها بطوریکه به آن فشاری وارد نشود، تسکین داد. جالب ترین راهکار برای مقابله با سردرد - شفاف www.shafaf.ir/fa/news/.../جالب-ترین-راهکار-برای-مقابله-با-سردرد‏ - ذخیره شده جالب ترین راهکار برای مقابله با سردرد ... وی افزود: یکی از بهترین روش‌های تسکین سردردهای ناشی از خستگی و فعالیت‌ها روزانه استفاده از روش‌های فشاردرمانی است. الف - جالب ترین راهکار برای مقابله با سردرد alef.ir/vdchqvnzq23nmvd.tft2.html?15wml‏ - ذخیره شده - مشابه جالب ترین راهکار برای مقابله با سردرد ... وی افزود: یکی از بهترین روش‌های تسکین سردردهای ناشی از خستگی و فعالیت‌ها روزانه استفاده از روش‌های فشاردرمانی است. یک درمانِ سریع برای میگرن www.fardanews.com/fa/news/.../یک-درمانِ-سریع-برای-میگرن‏ - ذخیره شده 4 جولای 2016 ... این بیماری در ابتدا به صورت سردردهای ناشی از استرس آغاز ‌‌می‌شود، و سپس به ... جادویی آب‌لیمو و نمک استفاده می‌شود، در از بین بردن سردرد نشان می‌دهد. تومور مغزی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/تومور_مغزی‏ - ذخیره شده - مشابه تومورهای ثانویه مغز، شایع ترین علل وجود تومور در حفره داخل جمجمه‌ای محسوب می‌شوند. .... تر می کند) اما بعد از مدتی سردرد ها و علائم دیگر شدیدتر می شود و بیمار کم کم به ... در بیماران مبتلا به تومور مغزی، این نکته ممکن است عجیب به نظر برسد که فرد ...