مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مدیریت برند، فرایند و مسئولیت‌ های آن

[ad_1]

وب‌سایت آی بازاریابی: در حوزه بازاریابی، مدیریت برند عبارت اسـت از تحلیل و برنامه‌ریزی در رابطه با چگونگی برداشت از برند در بازار هدف؛ به‌طورکلی باید گفت توسعه یک رابطه دوسویه خوب با بازار هدف در مدیریت برند بسیار حیاتی اسـت.


مدیریت برند شامل مدیریت ویژگی‌های محسوس و نامحسوس نام تجاری اسـت:

– ویژگی‌های محسوس(ملموس): خود محصول، قیمت، بسته‌بندی، و غیره اسـت.

– ویژگی‌های نامحسوس(غیرملموس): تجربه مشتریان و در مورد خدمات نامحسوس، شامل ارتباط عاطفی با محصول / خدمت اسـت.

 مدیریت برند – فرایند و مسئولیت‌های آن

فرایند مدیریت برند: مفاهیم کلیدی

– شناسایی و تعریف مهم‌ترین مشتریان خودتان

– شناخت مواردی که موجب تحریک مشتریان شما شده و اینکه چه چیزی می‌تواند موجب انتخاب برند شما نسبت به برندهای رقبای شما توسط آن‌ها شود.

– انتخاب دقیق یک جایگاه برند که مزایایی را برای شما در بازار هدف به ارمغان بیاورد.

– تفسیر و ترجمه آن جایگاه به یک هویت برند مستمر و باثبات که شامل موارد زیر می‌شود:

= معماری بصری برند

= نماد و نامی معتبر و قوی

= شعاری که بر قدرت و توان قول و تعهد برند شما تأکید داشته باشد.

– توسعه پیام برند شامل سخنرانی آسانسوری

– آموزش کارکنان در رابطه با شعار و تعهد برند، سخنرانی آسانسوری آن و معیارهای هویت و دادن مشوق‌ها، ابزارها و آموزش‌های  لازم به آن‌ها به‌منظور مؤثر واقع‌شدن.

– توسعه یک فرایند درونی و پیوسته برای معرفی پیش بردن برنامه بازاریابی

– تقویت قول و تعهد برند در هر نقطه تماس با مشتری

– ارزیابی روند پیشرفت کار و ایجاد تغییرات لازم و ضروری در هر مرحله

مسئولیت‌های مدیریت برند

نظارت، اندازه‌گیری، ارزیابی و مدیریت توان و انسجام برند

– افزایش آگاهی از برند، تمایز از دیگر برندها، ارزش، در دسترس بودن و ارتباط احساسی

– توسعه طرح برند

– نظارت بر پیشرفت برند با توجه بر طرح برند تهیه‌شده

– مسئولیت‌پذیر بودن در برابر نتایج حاصله بر اساس طرح برند

– هدایت درک از برند و حمایت از آن در سراسر بخش‌های سازمان

– کمک به عمل کردن به پیام و قول داده‌شده توسط برند

– حفظ یکپارچگی هویت برند

– تشکیل انجمن تیم یا هیئتی در رابطه با هویت برند

– کمک به تعیین هویت برند یا برندهای زیرمجموعه آن برند

– پیش‌بینی و تطبیق و اصلاح نیازهای جدید هویت برند


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

مرجع علوم مدیریت ایران دانلود مقاله، پاورپوینت و مرجع دانلود انواع ، و مقالات، پاورپوینت ها، جزوات، مقاله های ترجمه شده مدیریتی مقاله ساختارهای جدید سازمان و مدیریت فرایندمقاله ساختارهای جدید سازمان و مدیریت فرایند مرجع علوم مدیریت ایران سایت دانلود پایگاه مقالات علمی مدیریتعنوان مقاله مفهوم مدیریت جهادی و مولفه های عملکردی آن مولفین دکتر روح الله تولایی مدیریت و رهبری آموزشی در هزاره سوممدیریت و رهبری آموزشی در هزاره سوم مقــالات علمـــی رشته مدیریت آموزشـــی، برنامه باشگاه اندیشه › مدیریت دانش و کارکردهای آن در … تمام حقوق مادی و معنوی متعلق به سایت باشگاه اندیشه می باشد و شیوه‎های مدیریت کلاس و مهارت‎های ارتباط با دانش‎آموز معلم محور اصلی تعلیم و تربیت است که دلسوزانه فعالیت می‏کند تا مطلبی را به نحو احسن و نقش های مدیران در سازمان،برقراری ارتباط موثر با …رهبری آموزشی ، مدیریت آموزشی،برقراری ارتباط موثر،چگونه دیگران را مدیریت کنیم مدیریت دولتی نوین و ویژگی های دموکراتیک آن …عنوان مقاله مدیریت دولتی نوین و ویژگی های دموکراتیک آن نویسنده رشیدی فرد، محمد زبانمرکز آموزش ایران شف ایران شف اولین مرکز آموزش تخصصی در ایران رشته های هتلداری مدیریت رستوران میزبانی مؤلفه‌های مدیریت آرمانی دولت جهانی موعودبخش اول چکیده مدیریت به عنوان یکی از ارکان نظام بشری، از یک طرف، دیرینگی موضوعی و



لینک منبع :مدیریت برند، فرایند و مسئولیت‌ های آن

مدیریت برند، فرایند و مسئولیت‌ های آن - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../مدیریت-برند-فرایند-و-مسئولیت‌-های-آن‏ - ذخیره شده 5 سپتامبر 2016 ... مدیریت برند، فرایند و مسئولیت‌ های آن. در حوزه بازاریابی، مدیریت برند عبارت است از تحلیل و برنامه‌ریزی در رابطه با چگونگی برداشت از برند در ... مدیریت برند، فرایند و مسئولیت های آن - آکا www.akairan.com/maghalat-persia/.../news20169819292828214.html‏ 8 سپتامبر 2016 ... در حوزه بازاریابی، مدیریت برند عبارت است از تحلیل و برنامه ریزی در رابطه با چگونگی برداشت از برند در بازار هدف؛ به طور کلی باید گفت توسعه ... مدیریت برند راهی برای تحلیل و بررسی چگونگی برداشت برند در بازار https://shahrebrand.com/مدیریت-برند/‏ - ذخیره شده 5 ا کتبر 2016 ... مدیریت برند. فرایند مدیریت برند مسئولیت‌های آن. در حوزه بازاریابی، مدیریت برند عبارت است از تحلیل و برنامه‌ریزی در رابطه با چگونگی برداشت ... مدیریت برند، فرایند و مسئولیت‌ های آن - دانلود فیلم www.vavo.ir/.../_____________________________مدیریت_برند،_فرایند_و_مسئولیت‌_های_آن_________________________‏ - ذخیره شده مدیریت برند، فرایند و مسئولیت‌ های آن. دانلود تیم ... دانلود چرا باید مدیریت فرایند را یاد بگیریم؟ ... دانلود دوره ی کاربردی مدیریت برند نقش رسانه های محیطی در برند. مدیریت برند، فرایند و مسئولیت‌ های آن www.coka.ir/articles/45083/مدیریت-برند-فرایند-و-مسئولیت‌-های-آن‏ مدیریت برند، فرایند و مسئولیت‌ های آن مدیریت برند , موفقیت , بازاریابی. مدیریت مارک، فرایند و مسئولیت های آن - سرزه www.serze.com/مدیریت-مارک-فرایند-مسئولیت-1762399/‏ - ذخیره شده 9 سپتامبر 2016 ... مدیریت برند، فرایند و مسئولیت های آن در حوزه بازاریابی، مدیریت برند لغت است از تفسیر و برنامه‌ریزی در رابطه با چگونگی برداشت از برند در ... پونیلا - مدیریت برند – فرایند و ... - ورود ponila.com/post/330644/‏ - ذخیره شده در حوزه بازاریابی، مدیریت برند عبارت است از تحلیل و برنامه ریزی در رابطه با چگونگی برداشت از برند در بازار هدف؛ به ... مدیریت برند – فرایند و مسئولیت های آن. استخدام مدیر فروشگاه در برند لند | Jobinja https://jobinja.ir/.../brandland/.../استخدام-مدیر-فروشگاه-در-برند-لند‏ - ذخیره شده توانایی در آموزش, مدیریت, برنامه ریزی و مذاکره با کارکنان. داشتن حداقل دو ... اطمینان از ظاهر مرتب و تمیز فروشگاه نیز از مسئولیت های مهم مدیر فروشگاه می باشد. مدیریت پرسنل: ... اجرای فرآیندهای اداری و دستورالعمل های داخل فروشگاه مانند: - گزارش پول ... تکامل مفهوم برند، دگردیسی های آخر - برندسازان ایران www.iranbrandmaker.com/article/255‏ - ذخیره شده 27 دسامبر 2015 ... بنا بر روایتهای موجود، مدلهای برندسازی اولیه و فرآیندهای مدیریت برند هم از دل ... نقش فعال در مسئولیتهای اجتماعی از قافله برندهای امروزی جا می مانند. مدیریت - اولین همایش حسابداری www.amem2017.com/pages/?id=1068‏ - ذخیره شده مدیریت کیفیت فراگیر (مفاهیم و ابزارها)، تعالی سازمانی، سیستم های کیفیت، بهره‌وری، مدیریت ... مدیریت ارتباط با مشتریان، تبلیغات، قیمت‌گذاری، کانالهای بازاریابی، مدیریت برند ... حاکمیت سازمانی و مسئولیت اجتماعی: نقش‌های هیئت مدیره، نظام پاسخگویی، نظام حاکمیت در سازمانها و شرکت‌های هولدینگ ،فرآیندهای هیئت مدیره، روابط ...