مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

چگونه کودکانی با شخصیت تربیت کنیم؟

[ad_1]

وب سایت کودک آنلاین: اگر از مهارت های تربیتی مثل الگو بودن، آگاهی دادن، تشویق، گفتگو، حمایت به جا، تعیین چارچوب و پایبند بودن به آن استفاده کنید و یاد بگیرید خشم تان را به شکلی سالم تخلیه نمایید به خواسته ها و اهداف تان می رسید .

 15 روش ایجاد روحیه ادب و احترام در کودک

1 . در برخورد با فرزندتان و دیگران از لطفا و خیلی ممنون استفاده کنید.

 

2 . وقتی کسی صحبت می کند ، تفاوتی نمی کند بچه باشد یا بزرگسال ، وسط حرفش نپرید. اگر مجبور شدید حرف او را قطع کنید حتما کلمه ببخشید را به کار ببرید.

 

3 . در سال سینما ، هنگام پخش فیلم ، صحبت نکنید.

 

4 . موقع رانندگی به ماشین های مقابل راه بدهید ( وقتی دیگران به همین ترتیب به شما احترام می گذارند، از آنها تشکر کنید ).

 

5 . موقع عطسه یا سرفه کردن ، جلوی دهان و بینی خود را با دستمال بگیرید.

 

6 . غذا را با دهان بسته بجوید. با دهان پر صحبت نکنید . اول لقمه را قورت بدهید و بعد حرفتان را بزنید.

 

7 . تحت هیچ شرایطی روی زمین آشغال نریزید.

 

8 . وقتی به رستوران می روید پس از صرف غذا میزتان را مرتب کنید.

 

9 . قبل از وارد شدن به اتاقی که درش بسته اســت ، در بزنید.

 

10 . برای دعوت دیگران به نشستن ، از کلمه بفرمایید استفاده کنید.

 

11. در اتوبوس و مترو صندلی خود را به کسی که ایستادن برایش دشوار اســت بدهید.

 

12 . بابت محبت و هدیه ای که دیگران به شما می دهند ، از آنها تشکر کنید . بگذارید شخصی که به شما محبت کرده بداند که بابت لطفش از او ممنون هستید .

 

13 . آهسته و بدون ایجاد سر و صدا آدامس بجوید و موقعی که خواستید آدامستان را دور بیندازید ، آن را داخل یک تکه دستمال گذاشته و به سطل آشغال بیندازید.

 

14 . بسیاری از افراد به دود سیگار ، ادکلن ، نوع خاصی از غذا ، سر وصدا ، آلاینده های محیطی ، بوی رنگ ، دود ماشین یا کافئین حساسیت دارند. مراعات حال آنها را بکنید و حتی اگر این چیزها خودتان را اذیت نمیکند.

 

15.  برای فرزندتان الگو باشید . اگر توقع دارید کاری را انجام دهد ، ابتدا خودتان را مقید به انجام آن بکنید تا هم تاثیر حرفتان بیشتر باشد و هم تقاضای تان از او ، منطقی تر به نظر برسد ( پدری که به فرزند خود می گوید دروغ گفتن کار بدی اســت ولی خودش دروغ می گوید نباید انتظار داشته باشد فرزندش فردی راستگو بار بیاید ) .


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

چگونه کودکانی با شخصیت تربیت کنیم؟چگونه کودکانی با شخصیت تربیت کنیم؟ چگونه کودک را با شخصیت بار آوریم چگونه کودکانی با شخصیت تربیت کنیم؟کودک مودب تربیت کودک مودب روش های تربیت کودک با ادبتربیت کودککودک باادبتربیت کودک بچه چگونه کودکانی با شخصیت تربیت کنیم؟ چگونه کودکانی با شخصیت تربیت چگونه کودکانی با شخصیت قورت داد چه کنیم چگونه کودکانی با شخصیت تربیت کنیم؟ واضحچگونهکودکانیباشخصیتچگونه کودکانی با شخصیت تربیت کنیم؟ واضح آرشیو وب فارسیبرترین ها وب سایت کودک آنلاین آلنی سانال چگونه کودکان با شخصیت تربیت کنیم؟چگونه کودکانی با شخصیت تربیت کنیم؟ والدین ضمن این که مقداری از خصایص خود را به کودکانی با شخصیت تربیت کنیم ایران نازکودکانی با شخصیت تربیت چگونه کودک را با شخصیت هستند سفارش می کنیم با کودک چگونه کودکانی با شخصیت تربیت کنیم؟ واضحچگونهکودکانیباشخصیتچگونه کودکانی با شخصیت تربیت کنیم؟وب‌سایت سخت افزار سیمین نوربخش با زندگی در عصر چگونه کودکانی با شخصیت تربیت کنیم؟ …چگونه کودکانی با شخصیت تربیت کنیم؟ والدین ضمن این که مقداری از خصایص خود را به چگونه کودکانی با شخصیت تربیت کنیم؟چگونهکودکانیباشخصیتروانشناسی رشد و آموزش مقاله‌ها و نوشته‌های روانشناسی رفتاری کودک چگونه کودکانی با چگونه کودکانی با شخصیت تربیت کنیم؟اما گذراندن وقت با فرزند به معنی کنار گذشتن همه چیز و کتاب خواندن، توپ بازی، پیاده روی



لینک منبع :چگونه کودکانی با شخصیت تربیت کنیم؟

چگونه کودکانی با شخصیت تربیت کنیم؟ - سایت فکرنو fekreno.org/articlefekreno/arfek343.htm‏ - ذخیره شده - مشابه والدین ضمن این که مقداری از خصایص خود را به فرزندانشان بطور موروثی منتقل می کنند، باید بکوشند شخصیت آنها را طوری شکل دهند که آنان به آسودگی با محیط اطراف و ... تصاویر برای چگونه کودکانی با شخصیت تربیت کنیم؟ چگونه کودکی مودب تربیت کنیم! - بیتوته www.beytoote.com/baby/tuition/polite-children.html‏ - ذخیره شده - مشابه تعلیم و تربیت پرورش کودکان مودب روانشناسی کودک اگر در آموختن ادب به کودک خود اهمال کرده باشید باید یک موضوع مهم را بدانید: هیچکس دوست ندارد با چنین کودکانی. چگونه کودکانی با شخصیت تربیت کنیم؟ - بیتوته www.beytoote.com/baby/tuition/children4-character.html‏ - ذخیره شده کودک مودب تربیت کودک مودب روش های تربیت کودک با ادب,تربیت کودک,کودک باادب,تربیت کودک با ادب,روشهای تربیت کودک مودب,روشهای تربیت کودک. چگونه کودکانی با شخصیت تربیت کنیم؟ - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../چگونه-کودکانی-با-شخصیت-تربیت-کنیم‏ - ذخیره شده 7 نوامبر 2016 ... چگونه کودکانی با شخصیت تربیت کنیم؟ روانشناسان در دانشگاه هاروارد تحقیقاتی را در زمینه اینکه "چه رفتارهایی باعث تربیت فرزندی خوب ... چگونه کودکانی با شخصیت تربیت کنیم؟ | اقتصاد آنلاین www.eghtesadonline.com/...تربیت.../156966-چگونه-کودکانی-با-شخصیت-تربیت-کنیم‏ - ذخیره شده 8 نوامبر 2016 ... چگونه کودکانی با شخصیت تربیت کنیم؟ روانشناسان در دانشگاه هاروارد تحقیقاتی را در زمینه اینکه "چه رفتارهایی باعث تربیت فرزندی خوب ... چگونه کودکی مودب و با ادب تربیت کنیم؟ - سماتک www.samatak.com/.../how-do-we-educate-a-child-polite-and-courteous.html‏ - ذخیره شده - مشابه مهمترین کاری که والدین باید برای تربیت فرزندشان انجام دهند آموختن ادب و نزاکت در مقابل دیگران به وی است روش هایی وجود دارد که شما بتوانید کودک م. چگونه کودکانی با شخصیت تربیت کنیم؟ - سرزمین تیزهوش ها tizland.ir/...علمی.../چگونه-کودکانی-با-شخصیت-تربیت-کنیم/‏ - ذخیره شده این موضوع حائز اهمیت است که از یک پدر و مادر دارای شخصیت متعادل اجتماعی انتظار می رود فرزند را از مراحل اولیه تولدش چنان پرورش دهند که در تمام مراحل زندگی دارای ... چگونه فرزند خود را تربیت کنیم تا نابغه شود؟! nini-baran.niniweblog.com/.../چگونه-فرزند-خود-را-تربیت-کنیم-تا-نابغه-شود.html‏ - ذخیره شده - مشابه چگونه فرزند خود را تربیت کنیم تا نابغه شود؟ ... من تضمین می کنم که این کودک همچنان که بزرگتر شود و با مطالعات سنگین تر و ضروری تر .... درک دیگران : او در داستان شخصیتهای مختلف را درک می کند و تفاوتها را درمی یابد و افق دید او وسیعتر می شود. چگونه کودک مودب تربیت کنیم - تنظیم خانواده www.tanzimekhanevadeh.com/.../1382-how-upbringing-Polite-Child‏ - ذخیره شده - مشابه چگونه کودک مودب تربیت کنیم. ... کودکان امروزی، دیگر مانند گذشته رفتار نمی کنند ؛ به همین دلیل والدینه ناچارند ... هرگز کودکتان را با دیگر کودکان مقایسه نکنید.