مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

راهکارهای ساده برای تربیت کودک شاد

[ad_1]

وب‌سایت نی‌نی یاری: در این مقاله سوالاتی مطرح شده که با پرسیدن این سوالات از فرزندان می توانید حالت ذهنی آن ها را به حالت شاد تغییر دهید.

 

سوالاتی برای تربیت کودک شاد
 
راهکارهای ساده برای تربیت کودک شاد

 ۶- چگونه می توانیم به نیمه پر لیوان نگاه کنیم؟


به فرزندان خود یاد بدهید در هر موقعیت مثبت باشند. شاید پرسیدن این سوال از نوجوانان مناسب نباشد اما کودکان از این سوال خوششان می آید. می توانید مثال درست کردن شربت لیمو از لیموترش را برای آن ها بزنید و بگویید مشکلات و ناراحتی ها مثل لیمو ترش می مانند و شما می توانید از آن ها شریت شیرین درست کنید. حالا می توانی برای من یک شریت شیرین درست کنی؟

۷- از کدام قسمت آن می توانیم بیشتر یاد بگیریم؟

در هر موقعیتی، در هر برنامه تلویزیونی، کتاب یا مسافرت چیزی برای یاد گرفتن وجود دارد. افراد شاد، کنجکاو و دائماً در حال یادگیری هستند. می توانید با پرسیدن این سوال آن ها را به فرزندان شاد و کنجکاو تبدیل کنید.

۸- چه برنامه ای برای آخر هفته داری؟

تحقیقات نشان داده که انتظار تجربه های خوب، بیشتر از خود تجربه به ما شادی می دهد. سعی کنید عادت انتظار اتفاق های خوب هر چند کوچک را در فرزندان خود پرورش دهید. کودکی که تمام هفته به خاطر بستنی که قرار اسـت آخر هفته در خانه درست شود هیجان زده اسـت، کودک شادی خواهد شد.

۹- ما چه کار می توانیم کنیم تا کسی را شاد کنیم؟

با فرزند خود به عیادت یک بیمار بروید یا با او در یک کار خیرخواهانه شرکت کنید، این کار باعث می شود او به کارهایی که انجام داده افتخار کند. تحقیقات نشان داده اسـت که بخشیدن باعث ترشح اندروفین در مغز می شود و حال خوبی در فرد ایجاد می کند. فرزندان به این حالت عادت می کنند و می خواهند این حال خوب را دوباره دریابند. سخاوتمندی و بخشش را به زندگی روزمره فرزندان خود اضافه کنید. وقتی با هم بیرون از خانه هستید سعی کنید چیز کوچکی برای دیگران بخرید. برای دیگران نقاشی بکشید. مردم ازخرید برای دیگران بیشتر از خریدن برای خود، خوشحال می شوند و روابط بهتری با دیگران ایجاد می کنند.

راهکارهای ساده برای تربیت کودک شاد

 ۱۰- امروز چه برنامه ای برای بیرون رفتن داری؟

بیرون رفتن و انجام فعالیت های بدنی با فرزندان باعث می شود آن ها بیشتر در فعالیت ها مشارکت کنند. ورزش کردن موجب ترشح اندورفین در مغز می شود که فرد را شاد می کند. بهترین راه آموزش ورزش کردن به فرزندان این اسـت که خودتان ورزش کنید. فرزندانی که پدر و مادر آن ها ورزش می کنند با احتمال بیشتری به فعالیت های بدنی روی می آورند. نور خورشید نیز به تقویت قوای ذهنی و خواب بهتر کمک می کند که تاثیر زیادی در شادی فرد دارند.

۱۱- شادترین لحظاتت چه زمانی هایی هستند؟

اگر توجه فرزندان خود را به تجربه هایی جلب کنید که بیشترین لذت را از آن ها برده اند، به آن ها کمک کرده اید که این توانایی را کسب کنند تا بتوانند موقعیت هایی را که از آن لذت می برند ایجاد کنند. محققان حالتی را در انسان کشف کرده اند که در این حالت فرد کاملاً در لحظه حال اسـت و متوجه گذشت زمان نمی شود. این حالت لذت بخش ترین حالت انسان هاست. به فرزندان خود کمک کنید به این حالت برسند. بعضی کودکان هنگام بازی کردن به این حالت می رسند. بهترین حالت وقتی اسـت که فرزندان شما شغلی را پیدا کرده اند که آن ها را در این حالت قرار می دهد. در این صورت آن ها در واقع هیچ وقت کار نمی کنند و از کار کردن لذت می برند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


26 جولای 2016 ... راهکارهای ساده برای تربیت کودک شاد. شاد بودن بیشتر یک عادت است تا یک نعمت که خداوند به مردم می دهد. اگرچه مقداری از شادی شما به خصوصیات بدنی ...1 آوريل 2003 ... کی شاد" شاد بودن یکی ازبزرگترین هدایا است که کودک می تواند از والدین خود بگیرد. مطلب زیر به شما می گوید چطور به کودکانتان عزت نفس و ...متخصصان معتقدند، کودکان شاد ویژگی های مشخصی دارند، از جمله: عزت نفس، خوش بینی و خویشتنداری. چنانکه خواهید دید، ایجاد و پرورش این ویژگی ها بسیار ساده تر از ...جمعه, 07 آبان 1395. کودکان و والدینتعلیم و تربیت چگونه کودکانی شاد تربیت کنیم؟ ... راهکارهایی برای تربیت فرزندان شاد · چگونگی تنبیه ... پدر و مادر می توانند با استفاده از این روش های ساده شادی و نشاط را در وجود بچه ها زنده نگه دارند: با فرزندان به ...روشهای پرورش کودک شاد چگونه کودک شاد داشته باشیم تربیت فرزند,تربیت فرزند شاد,تربیت کودک شاد,اموزش پرورش کودک شاد,روشهای تربیت کودک شاد,راههای ... تربیت فرزند، به همین سادگی · راهکارهای هماهنگ شدن والدین برای تربیت کودکان · شیوه ...18 آگوست 2016 ... نی نی یاری، سلطانی نژاد: این مطلب دومین قسمت از مقاله تربیت فرزندان شاد است. در این مقاله سوالاتی مطرح شده که با پرسیدن این سوالات از فرزندان می ...دسته بندیتحقیق و پژوهشحقوق و قضاییمشاوره خانوادهتعلیم و تربیتتغذیه و بهداشتامداد و حمایتتفریحات و ورزشمناطقنهضت ... راهکارهای ساده برای تربیت کودک شاد.24 سپتامبر 2016 ... راهکارهای ساده برای تربیت کودک شاد. مجله اینترنتی سندوج. شاد بودن بیشتر یک عادت است تا یک نعمت که خداوند به مردم می دهد. اگرچه مقداری از شادی ...26 جولای 2016 ... شاد بودن بیشتر یک عادت است تا یک نعمت که خداوند به مردم می دهد. اگرچه مقداری از شادی شما به خصوصیات بدنی شما بستگی دارد، اما چیزهای زیادی ...ده روش ساده برای تربیت کودکان شاد را که برای کودکان از حدود سن دو ساله تا ... وی به پسر سرزنش شده اش گفت که هرگز اجازه ندهد کسی به اهداف و رویاهایش راه پیدا کند .


کلماتی برای این موضوع

تربیت کودک کودک مراقبت در دوران بارداریمراقبت از کودککودک داریمراقبت از نوزادتغذیه مناسب بارداری تعلیم و تربیت،تعلیم و تربیت کودکان،تربیت کودک…کتاب تربیت کودکروانشناسی کودک کتاب تربیت کودکروانشناسی کودکتربیت کودکانتربیت راهکارهای آموزش زبان دوم به کودکانهمین که کودک به دنیا می‌آید، برخی پدر و مادرها برنامه آموزش زبان را پیش از هر چیزی در پیشنهاداتی برای تربیت فرزندان و دانش آموزان،اجازه …چگونه در دانش آموزان ایجاد انگیزه نماییم،اجازه جسارت ورزی در مدارس،روشهای محبت به روانشناسی کودکان ،روانشناسی کودک ،روانشناسی کودک …بچهغذای کودکاناتاق بچهکودکاننوزادروانشناسی کودک بازی کودکان تست هوش کودکانمهد راهنمایی نمونه امام سجادععنبرآبادراهنمایی نمونه امام سجادععنبرآباد وبلاگ عصری که ما در آن زندگی می کنیم به کلی راه ساده و عملی برای ارتباط با خدا از اینکه برای ملاقات با رئیس اداره و یا مسوولان بلند پایه باید از فیلترهای مختلف رشد و تکامل کودک ، خلاقیت کودک کودکرشد و تکامل کودکرشد و تکامل کودکانرشد و تکامل کودک رشد و تکامل کودک سالهرشد و راه ایجاد انگیزه برای حضور دانش آموزان در نماز جماعت …نتایج تحقیقات بیش از فرهنگی اسفرورین قزوین پیرامون راهکارهای جذب دانش آموزان به سبک های اصلی تربیتی دانشنامه فرزندنوزادوالدین آسان گیر والدین آسان گیر معتقدند که تنها عشق لازم است، از تنبیه کودک اجتناب می



لینک منبع :راهکارهای ساده برای تربیت کودک شاد

راهکارهای ساده برای تربیت کودک شاد - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../راهکارهای-ساده-برای-تربیت-کودک-شاد‏ - ذخیره شده 26 جولای 2016 ... راهکارهای ساده برای تربیت کودک شاد. شاد بودن بیشتر یک عادت است تا یک نعمت که خداوند به مردم می دهد. اگرچه مقداری از شادی شما به خصوصیات بدنی ... 5 راهکار ساده برای تربیت کودک شاد ( 2 ), - روانشناسی برتر www.ravanshenasibartar.com/5-simple-solution-for-happy-child-education-2/‏ 5 راهکار ساده برای تربیت کودک شاد ( 2 ),چگونه کودک شادی داشته باشیم,تربیت شاد ,تربیت کردن,آموش کودک داری,اموزش بچه داری. راهکارهایی برای تربیت فرزندان شاد - بیتوته www.beytoote.com/baby/tuition/happy4-parenting1.html‏ - ذخیره شده روشهای پرورش کودک شاد چگونه کودک شاد داشته باشیم تربیت فرزند,تربیت فرزند شاد,تربیت کودک شاد,اموزش پرورش کودک شاد,روشهای تربیت کودک شاد,راههای ... راهکارهای ساده برای تربیت کودک شاد childkafel.com/index.aspx?tabid=1&catid=&subcatid=&act...‏ دسته بندیتحقیق و پژوهشحقوق و قضاییمشاوره خانوادهتعلیم و تربیتتغذیه و بهداشتامداد و حمایتتفریحات و ورزشمناطقنهضت ... راهکارهای ساده برای تربیت کودک شاد. 11 روش ساده و موثر برای تربیت و پرورش کودکی شاد - تبیان article.tebyan.net/.../11-روش-ساده-و-موثر-برای-تربیت-و-پرورش-کودکی-شاد‏ - ذخیره شده کی شاد" شاد بودن یکی ازبزرگترین هدایا است که کودک می تواند از والدین خود بگیرد . مطلب زیر به شما می گوید چطور به کودکانتان عزت نفس و رضایتمندی پایدار بدهید ... راهکارهای ساده برای تربیت کودک شاد - کلوب www.cloob.com/u/sandooj/124702645‏ - ذخیره شده 24 سپتامبر 2016 ... راهکارهای ساده برای تربیت کودک شاد. مجله اینترنتی سندوج. شاد بودن بیشتر یک عادت است تا یک نعمت که خداوند به مردم می دهد. اگرچه مقداری از شادی ... راهکارهای ساده برای تربیت کودک شاد | شاد بودن بیشتر یک عادت - قطره www.ghatreh.com/news/.../راهکارهای-ساده-برای-تربیت-کودک-شاد‏ 26 جولای 2016 ... شاد بودن بیشتر یک عادت است تا یک نعمت که خداوند به مردم می دهد. اگرچه مقداری از شادی شما به خصوصیات بدنی شما بستÚ. 14 روش برای تربیت کودکان شاد و با اعتماد به نفس « مهرخانه :: سرسرا www.sarsaraa.ir/blog/1391/384/‏ - ذخیره شده - مشابه 11 فوریه 2013 ... برای پرورش کودکانی شاد و با اعتماد به نفس لزوما نباید والدین بی نقص و کاملی باشید، عشق و احترام اولین فاکتوری هایی هستند که کودکان شما به ... راهکارهای ساده برای تربیت کودک شاد :: شینوهه shinohe.blog.ir/post/راهکارهای-ساده-برای-تربیت-کودک-شاد‏ - ذخیره شده 18 آگوست 2016 ... نی نی یاری، سلطانی نژاد: این مطلب دومین قسمت از مقاله تربیت فرزندان شاد است. در این مقاله سوالاتی مطرح شده که با پرسیدن این سوالات از فرزندان می ... شیوه تربیت کودک منظم - نمناک namnak.com/تربیت-کودک-منظم.p13814‏ - ذخیره شده رتبه: ۵ - ۱۶ نقد شیوه تربیت کودک منظم. تربیت کودک ، راههای تربیت کودک. تربیت کودک یک علم است که هر بخش آن چندین فصل و هزاران نکته دارد. یکی از بخش های تربیت کودک ...