مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

جایگزین موس کامپیوتر مشخص شد

[ad_1]

به گزارش جام جم کلیک ، این حلقه هوشمند در واقع جایگزین ماوس کامپیوتر بوده و مایکروسافت سال گذشته میلادی آن را به ثبت رسانده اسـت. این حلقه هوشمند به کمک حسگر و امواج لیزری خود قادر اسـت حرکات انگشتان کاربر را تشخیص دهد و کاربر می‌تواند به کمک آن کلیک کرده و آن را در کنترل خود قرار دهد. مایکروسافت این محصول را برای کنترل کینکت‌ها به ثبت رسانده اما می‌توان از آن در کنترل تلفن‌ها و تلویزیون‌های هوشمند، کامپیوترها و لپ‌تاپ‌ها و حتی ساعت‌های هوشمند نیز استفاده کرد.

طبق اعلام مایکروسافت این حلقه هوشمند آزادی عمل بیشتری را در کنترل دیوایس‌های مختلف به کاربر می‌دهد و حتی به کمک آن می‌توان به‌صورت زاویه‌دار در صفحه‌نمایش به حرکت پرداخت.

مایکروسافت هنوز به‌طور دقیق شیوه استفاده از این محصول را اعلام نکرده اسـت اما احتمالا از این حلقه هوشمند در سایر ابزارهای خود بهره خواهد گرفت.

منبع: آی‌ تی‌ رسان


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


6 آوريل 2016 ... تصویر جایگزین موس کامپیوتر مشخص شد. به گزارش جام جم کلیک ، این حلقه هوشمند در واقع جایگزین ماوس کامپیوتر بوده و مایکروسافت سال گذشته ...كامپیوتر:جایگزین موس کامپیوتر مشخص شد. ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ 0 بازدید. كامپیوتر:جایگزین موس کامپیوتر مشخص شد. پوشیدنی استقبال از بزرگ قرار از گرفته گوگل ...6 آوريل 2016 ... این حلقه هوشمند در واقع جایگزین ماوس کامپیوتر بوده و مایکروسافت سال گذشته میلادی آن را به ثبت رسانده است.25 آگوست 2016 ... گجتهای پوشیدنی مورد استقبال بسیاری از شرکتهای بزرگ فناوری قرار گرفتهاند، از اپل گرفته تا گوگل و حتی مایکروسافت همگی اختراعات و ...6 آوريل 2016 ... به گزارش جام جم کلیک ، این حلقه هوشمند در واقع جایگزین ماوس کامپیوتر بوده و مایکروسافت سال گذشته میلادی آن را به ثبت رسانده است. این حلقه ...26 نوامبر 2014 ... Flow یکی از همان محصولات است که در وب سایت Indiegogo معرفی شده و می تواند آینده روشنی داشته باشد. این گجت کوچک اندام مناسب لپ تاپ یا رایانه ...9 فوریه 2013 ... همان طور که گفته شد موس یکی از اجزای اصلی کامپیوتر ها می باشد. ... مشخص کنید که هر کدام از این حالت ها یک دستور را به کامپیوتر ارسال می کنند.منتشر شده در ۱۳۹۴/۰۲/۳۰ در دستۀ صفحه کلید و موس بدون دیدگاه ... زمان میبرد که اگر بتوانید در مواردی که جایگزین وجود دارد، عوض موس از صفحه کلید استفاده کنید، ... مثلاً دکمۀ Win که با یک پنجره مشخص شده، همان کار کلیک روی منوی شروع (Start menu) ...25 نوامبر 2014 ... سنسورهای کوچک حرکتی جایگزین موس ها خواهند شد. نوشته شده توسط امین ضیائی: دسته: لپ تاپ و کامپیوتر شخصی: منتشر شده ... این پروژه آن طور که مشخص است آینده خوبی دارد ولی آیا به نظر شما میتواند جایگزین موس های کنونی شود؟خداحافظی با موس های قدیمی تصاویر. موس بی سیم ، موس کامپیوتر. در میان گجت های هوشمندی که در سال جاری میلادی روانه بازار شد، گجتی متفاوت جایگزین موس های ...


کلماتی برای این موضوع

ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …دنیای موبایل ،دنیای موبایل و کامپیوتر،دنیای موبایل و تبلت،دنیای موبایل،دنیای آی تی افزار اخبار فناوریاتصال فلش ، موس و کیبرد تان به گوشی آی تی افزار یکی از ویژگی جالبی که اکثر گوشی های آموزش کامپیوتر پزشکان ایرانحافظه با هدف ذخیره سازی اطلاعات دائم ، موقت در کامپیوتر استفاده می گردد از انواع ترفندهای سخت افزار کامپیوتراینترنتموبایلترفند سخت افزاری کامپیوترترفند سخت افزارترفند سخت افزاریترفندهای سخت افزاری کلید های میانبر در تایپ آموزش استفاده از کامپیوتر …این وبلاگیه برای اموزش کامپیوتر از مبتدی تا پیشرفته و البته برای همهدانلود و آموزش رایگان آموزش کامپیوتردانلود و آموزش رایگان نرم افزار های کامپیوتر و اینتر نت و گوشیاخبارتکنولوژی،گوشی موبایل،تبلت،لپ …هرماشینی که دوست داشتید قسطی بخرید رونق کسب و کار شما از طریق طراحی وبسایت یک راه کامپیوتر مادربرد چیستمقدمه اکثر کاربران می دانند که پس از پردازنده برد اصلی مهمترین قطعه سخت افزاری یک فرامشقفرامشق عیب یابی سخت افزاری کامپیوتر مشکل سیتم روشن شده و همه چیز به مرکز دانلود فایلمقالهپروژه،تحقیق و کامپیوترکامپیوترمرکز دانلود فایلمقالهپروژه،تحقیق و کامپیوتر بزرگترین مرکز دانلود رایگان مقاله



لینک منبع :جایگزین موس کامپیوتر مشخص شد

جایگزین موس کامپیوتر مشخص شد - جام جم jamejamonline.ir/click/.../جایگزین-موس-کامپیوتر-مشخص-شد‏ - ذخیره شده 6 آوریل 2016 ... تصویر جایگزین موس کامپیوتر مشخص شد. به گزارش جام جم کلیک ، این حلقه هوشمند در واقع جایگزین ماوس کامپیوتر بوده و مایکروسافت سال گذشته ... جایگزین موس کامپیوتر مشخص شد - ایران اکونومیست iraneconomist.com/fa/news/.../جایگزین-موس-کامپیوتر-مشخص-شد‏ - ذخیره شده این حلقه هوشمند در واقع جایگزین ماوس کامپیوتر بوده و مایکروسافت سال گذشته میلادی آن را به ثبت رسانده است. جایگزین موس کامپیوتر مشخص شد - تی نیوز tnews.ir/news/eaf260367484.html‏ 6 آوریل 2016 ... این حلقه هوشمند در واقع جایگزین ماوس کامپیوتر بوده و مایکروسافت سال گذشته میلادی آن را به ثبت رسانده است. blog1394 - جایگزین موس کامپیوتر مشخص شد blog1394.mihanblog.com/post/25‏ - ذخیره شده 25 آگوست 2016 ... گجت‌های پوشیدنی مورد استقبال بسیاری از شرکت‌های بزرگ فناوری قرار گرفته‌اند، از اپل گرفته تا گوگل و حتی مایکروسافت همگی اختراعات و ... جایگزین موس کامپیوتر مشخص شد - صفحه اصلی computerai.mihanblog.com/post/586‏ - ذخیره شده 14 دسامبر 2016 ... مطالب متنوع کامپیوتر و فناوری اطلاعات - جایگزین موس کامپیوتر مشخص شد - - مطالب متنوع کامپیوتر و فناوری اطلاعات. جایگزین موس کامپیوتر مشخص شد | هاست ویندوز | هاست لینوکس | دامین ... https://iranwebsazan.org/جایگزین-موس-کامپیوتر-مشخص-شد/‏ - ذخیره شده 27 ژوئن 2016 ... به گزارش جام جم کلیک ، این حلقه هوشمند در واقع جایگزین ماوس کامپیوتر بوده و مایکروسافت سال گذشته میلادی آن را به ثبت رسانده است. این حلقه ... جایگزین هایی برای موس کامپیوتر::تازه های تکنولوژی www.tekshow.com/posts/615‏ - ذخیره شده 9 فوریه 2013 ... همان طور که گفته شد موس یکی از اجزای اصلی کامپیوتر ها می باشد. ... مشخص کنید که هر کدام از این حالت ها یک دستور را به کامپیوتر ارسال می کنند. کامپیوتر:جایگزین موس کامپیوتر مشخص شد | مجله اینترنتی کهلیک kahlek.ir/index.php/post293562‏ 3 جولای 2016 ... کامپیوتر:جایگزین موس کامپیوتر مشخص شد. کد مطلب : 293562 پوشیدنی استقبال از بزرگ قرار از گرفته گوگل حتی همگی و مختلفی تولید یا ... تبدیل دست به ماوس کامپیوتر - کلیک click.ir/.../new-technology-help-disability-peoples-to-use-hands-instead-of-mouses/‏ - ذخیره شده 30 سپتامبر 2016 ... این موضوع به یک پروژه تبدیل شده است و سه دانش آموز آلمانی در حال کار کردن ... چشمک زدن به عنوان جایگزینی برای موس برای حرکت دادن نشانگر موس و کلیک ... نبودن این فناوری در بررسی و آزمایش آن توسط افراد مختلف مشخص می شود.”. موس پد چیست؟ - فروشگاه اینترنتی دی نت www.d-netcable.com/index.php?route=pavblog/blog&id=47‏ - ذخیره شده برای خرید لپ تاپ پس از آن که بودجه خود را مشخص کردیم باید به سراغ انتخاب . ... مزیت دیگری که برای موس پد اظهار شده، محفوظ نگه داشتن سطح میز از ایجاد خراش یا ... این امکان را برای کاربر فراهم می نماید که در زمان های پایان کار با کامپیوتر ، موس پد خود را .... یک موس پد صرف کنید، بهرت است که از وسایل و لوازم جایگزین استفاده کنید.