مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

جاهای دیدنی ایتالیا که شما را جادو می کند + عکس

[ad_1]


به گزارش ایران مطلب، معماری باشکوه‌اش، چشم‌ها را خیره کرده و کارنامه‌ی درخشان هنر جهان، بی هیچ تردیدی وام‌دار نوابغی اســت که از این کشور برخاسته‌اند. از جمله‌ی این مشاهیر، نام‌هایی همچون لئوناردو داوینچی و میکل‌آنژ، با درخششی به مراتب چشمگیرتر، بر تارک تاریخ فرهنگ و هنر می‌درخشند.
سنت و فرهنگ ایتالیایی نیز از غنای چشمگیری برخوردار اســت. در مجموع باید اذعان کرد که شاید یک عمر هم برای تجربه‌ی شگفتی‌ها، لذت بردن از مناظر و طبیعت زیبا و البته آشنایی با فرهنگ و تاریخ و هنر این کشور، کم باشد. هر سال میلیون‌ها گردشگر رهسپار این سرزمین هستند و اهداف و برنامه‌های مختلفی را دنبال می‌کنند که عمده‌ترین آنها، گشت و گذار در شهرهای تاریخی، سفری در دل طبیعت و کوهستان‌های باشکوه، استراحت در سواحل زیبا و دلفریب و البته لذت بردن از آب و هوای مدیترانه‌ای و امتحان طعم‌های باشکوه نوشیدنی‌ها و غذاهای سنتی این کشور اســت.


در این مجال کوتاه، ما نیز سفری برای شما ترتیب دادیم. سفری در قالب تصاویری تماشایی از یکی از مهدهای تمدن دنیا، سفری به قلب تاریخ، فرهنگ، هنر، معماری و البته دیگر جاذبه‌های توریستی و گردشگری، سفری که بی شک شما را شیفته‌ی این سرزمین خواهد کرد.


پونته گوبّو (Ponte Gobbo)، بوبیو (Bobbio)


چشمه‌ آب گرم سوتونیا (Saturina)


ویلایی در توسکانی


گذرگاه اِستل‌ویو (Stelvio) در آلپ


دره‌ توسکانی

فاوینیانّا

میلان


دریاچه‌ گارده

جزیره‌ بورانو

قلعه‌ سن اَنجلو، رم


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


3 آگوست 2015 ... بی شک ایتالیا را میتوان جواهری واقعی و درخشان در تاریخ، فرهنگ و تمدن قارهی اروپا به شمار آورد. کشوری که با آبهای لاجوردی احاطه شده و میراث دار ...15 ژوئن 2016 ... اخبار گوناگون،جاهای دیدنی ایتالیا که شما را جادو می کند: بی شک ایتالیا را میتوان جواهری واقعی و درخشان در تاریخ، فرهنگ و تمدن قارهی اروپا به شمار ...2 آگوست 2015 ... بی شک ایتالیا را می توان جواهری واقعی و درخشان در تاریخ، فرهنگ و تمدن قاره ی اروپا به شمار آورد. - کشوری که با آب.2 آگوست 2015 ... ساعت24- بی شک ایتالیا را میتوان جواهری واقعی و درخشان در تاریخ، فرهنگ و تمدن قارهی اروپا به شمار آورد. کشوری که با آبهای لاجوردی احاطه شده و ...سفر و مناطق دیدنی:جاهای دیدنی ایتالیا که شما را جادو می کند عکس. ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ 0 بازدید ... بی ایتالیا میتوان واقعی درخشان تاریخ، و قارهی به آورد. که آبهای احاطه و دار از ...2 آگوست 2015 ... جاهای دیدنی ایتالیا که با دیدن آن چشمان شما جادو میشود.جاهای دیدنی ایتالیا که شما را جادو می کند عکس - … جاهای دیدنی ایتالیا که شما را جادو می کند عکس - … جاهای دیدنی ایتالیا که شما را جادو می کند عکس. بی شک ...2 آگوست 2015 ... ایتالیا بی هیچ تردید، بهشت رویایی عاشقان سیر و سیاحت و دوستداران هنر و معماری است. کشوری که با پیشینهای قوی و درخشان در زمینههای گوناگون، ...اخبار گوناگون،جاهای دیدنی ایتالیا که شما را جادو می کند: بی شک ایتالیا را میتوان جواهری واقعی و درخشان در تاریخ، فرهنگ و تمدن قارهی اروپا به شمار آورد. به گزارش ...


کلماتی برای این موضوع

هرچی دوست داری عکــس نوشــته های زیبــا و مفهومــیدنیا شامل بعضیا نمیشه چون بعضیا خودشون یه دنیان شما رو میگماپایگاه تحلیلی خبری نسیم صبا استان کرمان …تحلیل و بررسی وقایع جهان، ایران، استان کرمان معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه ثبت اشعار و دلنوشته ها برای شخصیت های محبوب …شما میتوانید اشعار و احساسات قلبی خود را برای شخصیت مورد علاقه و محبوب خود بنویسیدصفحه نخست اولدوز توریسمتمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ و متعلق به وب سایت اولدوز توریسم می باشد چهار ستاره مانده به صبحهزار کتاب؛ قبل‌تر شنیده بودم این ماجرای کافکا را کدام ماجرا؟ همین که می‌گویند اواخر



لینک منبع :جاهای دیدنی ایتالیا که شما را جادو می کند + عکس

تصاویر برای جاهای دیدنی ایتالیا که شما را جادو می کند + عکس جاهای دیدنی ایتالیا که شما را جادو می کند + عکس - جام جم jamejamonline.ir/sara/2041989011411221486‏ - ذخیره شده - مشابه 3 آگوست 2015 ... بی شک ایتالیا را می‌توان جواهری واقعی و درخشان در تاریخ، فرهنگ و تمدن قاره‌ی اروپا به شمار آورد. کشوری که با آب‌های لاجوردی احاطه شده و میراث دار ... جاهای دیدنی ایتالیا که شما را جادو می کند (بخش دوم) - کجارو www.kojaro.com/2015/8/2/.../29-amazing-places-in-italy/‏ - ذخیره شده 2 آگوست 2015 ... سفری تصویری به قلب زیبایی‌های کشور ایتالیا، که در قالب تصاویری تماشایی جان گرفته‌اند - کجارو. جاهای دیدنی ایتالیا که شما را جادو می کند (بخش اول) - کجارو www.kojaro.com/2015/8/1/.../29-amazing-places-in-italy-2/‏ - ذخیره شده 1 آگوست 2015 ... سفری تصویری به قلب زیبایی‌های کشور ایتالیا، که در قالب تصاویری تماشایی جان گرفته‌اند - کجارو. ساعت24 - جاهای دیدنی ایتالیا که شما را جادو می کند+تصاویر www.saat24.com/.../جاهای-دیدنی-ایتالیا-که-شما-را-جادو-می-کند-تصاویر‏ - ذخیره شده 2 آگوست 2015 ... ساعت24- بی شک ایتالیا را می‌توان جواهری واقعی و درخشان در تاریخ، فرهنگ و تمدن قاره‌ی اروپا به شمار آورد. کشوری که با آب‌های لاجوردی احاطه شده و ... جاهای دیدنی ایتالیا که شما را جادو می کند + عکس - China Radio ... persian.cri.cn/921/2015/08/12/169s155028_1.htm‏ 12 آگوست 2015 ... در این مجال کوتاه، ما نیز سفری برای شما ترتیب دادیم. سفری در قالب تصاویری تماشایی از یکی از مهدهای تمدن دنیا، سفری به قلب تاریخ، فرهنگ، هنر، ... جاهای دیدنی ایتالیا که شما را جادو می کند (عکس) - مجله اینترنتی ایران ... tnews.ir/مجله-اینترنتی-ایران-مطلب/b38272634699.html‏ اخبار گوناگون،جاهای دیدنی ایتالیا که شما را جادو می کند: بی شک ایتالیا را می توان جواهری واقعی و درخشان در تاریخ، فرهنگ و تمدن قاره ی اروپا به شمار آورد. جاهای دیدنی ایتالیا که شما را جادو می کند+عکس | بی شک ایتالیا - قطره www.ghatreh.com/news/.../جاهای-دیدنی-ایتالیا-شما-جادو-کند-عکس‏ 2 آگوست 2015 ... بی شک ایتالیا را می توان جواهری واقعی و درخشان در تاریخ، فرهنگ و تمدن قاره ی اروپا به شمار آورد. - کشوری که با آب. ایتالیا | مجله گرشگری و توریستی الی گشت https://www.eligasht.com/Blog/tag/ایتالیا/‏ - ذخیره شده جاذبه های گردشگری ایتالیا، دیدنی های ایتالیا، تورهای متنوع در ایتالیا شامل ... در این فهرست از الی گشت سعی شده تا 7 تا از بهترین غذاهای ایتالیایی به شما معرفی شود. ... هر چه که هست، سالانه هزارن نفر به این دخمه ی سیسیلیایی به ایتالیا سفر می کنند .... می شوید، شهری که با کانال های آب محسور کننده اش چنان جادو می شوید که می خواهید ... زورق: 10 دیدنی که باید در سفر به بارسلونا ببینید zoraq.com/.../10-دیدنی-که-باید-در-سفر-به-بارسلونا-ببینید‏ - ذخیره شده فرانسه; ایتالیا; اسپانیا; آلمان; اتریش; یونان; روسیه; ترکیه; چک; انگلستان; هلند .... این خانه با آن همه انحنا و دایره، آنقدر حیرت‌زده‌تان می‌کند که بدون اینکه متوجه شوید، ... و از جذاب‌ترین دیدنی‌های بارسلونا کرده؛ این پارک جادویی پر از مجسمه‌ها، پیکره‌های ... ساختمان‌های بلند و چند‌صد‌ساله‌اش را که از بهترین جاهای دیدنی بارسلونا است تماشا کنید.