مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

پخت کیک مارمالاد، دسر پرتقالی خوشمزه

[ad_1]

کیک مارمالاد از مجموعه دستورغذایی های جیمی الیور اسـت که مادستور پخت آن را برای شما آماده کرده ایم.تهیه این دسر پرتقالی بسیار آسان و سرگرم کننده اسـت. از خوردن آن لذت ببرید.

کیک مارمالاد از مجموعه دستورغذایی های جیمی الیور اسـت که ما دستور پخت آن را برای شما آماده کرده ایم .
تهیه این دسر پرتقالی بسیار آسان و سرگرم کننده اسـت. از خوردن آن لذت ببرید.

مواد لازم :
 

  •   کره  ۲۰۰ گرم
  • پرتقال  ۴ عدد کوچک
  •  شکر قهوه ای ۴ قاشق غذاخوری
  • شکر  ۲۰۰ گرم
  • مارمالاد پرتقال  ۶ قاشق غذاخوری
  •   تخم مرغ  ۴ عدد بزرگ
  •   آرد  یک و نیم پیمانه
  • بیکینگ پودر  ۲ قاشق چای خوری
  • نمک ۱/۲ قاشق چای خوری
  •  بادام  ۵۰ گرم

 

کیک مارمالاد


نکاتی در رابطه با تهیه ی کیک مارمالاد:

۱- به کره اضافی برای چرب کردن قالب نیاز دارید.

۲- بادام را پوست بگیرید و آسیاب کنید.

طرز تهیه :

 1.  از قبل فر را با حرارت 180 درجه سانتی گراد گرم کنید.کف و دیواره های قالب گرد (23 سانتی متری) که کف آن جدا می شود، را با کره چرب کنید.

 2.  شکر قهوه ای را در کف قالب بریزید. 2 عدد از پرتقال ها را باریک حلقه حلقه کنید و روی آن بچینید.

 3.  کره (به دمای محیط) و شکر را باهم بزنید تا خامه ای شوند. 3 قاشق غذا خوری از مارمالاد و سپس تخم مرغ ها را به آن اضافه کنید.

 4.  آرد، بیکینگ پودر و نمک را با هم ترکیب کنید. آن را به همراه بادام آسیاب شده به مواد اضافه کنید. پوست 2 عدد پرتقال باقیمانده را رنده کرده و آب آن ها را بگیرید و به سایر مواد اضافه کنید.

5 . با دقت خمیر را در قالب بریزید و برای 50 دقیقه در فر قرار دهید تا طلایی شود و خودش را بگیرد.

 6.   پس از خارج کردن از فر بگذارید تا برای چند دقیقه خنک شود. وقتی هنوز گرم اسـت آن را در ظرف مورد نظر برگردانید.

7. با چاقو روی کیک چند سوراخ ایجاد کنید. مارمالاد باقیمانده را با مقداری آب گرم کرده و روی کیک بریزید. کیک را گرم و به همراه خامه، ماست و یا بستنی سرو کنید.

 

 

منبع :وب‌سایت آشپز باشی

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی «جدیدترین اخبار» اینجا کلیک کنید

شبکه خبری زمان http://www.zamannews.ir/

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


کیک مارمالاد از مجموعه دستورغذایی های جیمی الیور است که مادستور پخت آن را برای شما آماده کرده ایم.تهیه این دسر پرتقالی بسیار آسان و سرگرم کننده است. از خوردن آن ...کیک مارمالاد از مجموعه دستورغذایی های جیمی الیور است که مادستور پخت آن را برای شما آماده کرده ایم.تهیه این دسر پرتقالی بسیار آسان و سرگرم کننده است. از خوردن آن.30 مارس 2016 ... آشپز کیک از دستورغذایی جیمی است ما پخت را شما کرده . تهیه دسر بسیار و کننده از آن ببرید. مواد : کره گرمپرتقال عدد قهوه ۴ غذاخوریشکر گرممارمالاد ...شیرینی ها/ کیک مارمالاد، دسر پرتقالی خوشمزه آشپز باشی/ کیک مارمالاد از مجموعه دستورغذایی های جیمی الیور است که ما دستور پخت آن را برای شما آماده کرده ایم .13 آوريل 2016 ... خانه آشپزی و تغذیه کیک مارمالاد، دسر پرتقالی خوشمزه ... کیک مارمالاد از مجموعه دستورغذایی های جیمی الیور است که مادستور پخت آن را برای شما آماده ...کیک مارمالاد از مجموعه دستورغذایی های جیمی الیور است که ما دستور پخت آن را برای شما آماده کرده ایم . تهیه این دسر پرتقالی بسیار آسان و سرگرم کننده است. از خوردن آن ...کیک مارمالاد از مجموعه دستورغذایی های جیمی الیور است که مادستور پخت آن را برای شما ...انواع دسر,انواع دسر ساده,انواع دسرها,انواع دسر با شیر,انواع دسر با بستنی,انواع ... پرتقالی طرز تهیه,کیک پرتقالی خوشمزه,تهیه وپخت کیک پرتقالی,پخت کیک .کیک پرتقال و کرن بری با رویه کرامبل یک عصرانه خوشمزه .... یک قاشق مربا خوری بیکینگ پودر (معادل 8 گرم)، صد گرم روغن مایع معادل یک فنجان .... طرز تهیه ژله موز ...


کلماتی برای این موضوع

انواع دسر ، پیش غذا،دسرهای خوشمزه آموزش آشپزی آکا …انواع دسرانواع دسر سادهانواع دسرهاانواع دسر با شیرانواع دسر با بستنیانواع دسرهای طرز تهیه چیز کیک، چیز کیک یخچالی با پایه …بستنی چیز کیک بلوبری دسر چیز کیک توت فرنگی یخچالی طرز تهیه چیز کیک یخچالی و نکات طلایی طرز تهیه سس باتر اسکاچبسیار خوشمزه مخصوص رویه بستنی،کیک …طرز تهیه خمیر فوندانت سادهمخصوص تزیین زیبای کیک و شیرینیطرز تهیه دسر ترکیه ای کونفه کاداییف پنیری خوشمزهدوستان عزیز این یک نوع دسر ترکیه ای هستش و طرز تهیه ی اصلیش با تل کاداییف و پنیر لبنه آموزش آشپزی، غذاهای ایرانی، انواع دسر، آشپزی …هرماشینی که دوست داشتید قسطی بخرید رونق کسب و کار شما از طریق طراحی وبسایت یک راه مربای بادمجان دادلی دوزلیرویکردی متفاوت به پخت و پز، لذت آشپزی آمیخته با علم و هنر ایران کوک غذاهای اصلی سوپ و آش آشپزی ماکروفر املت و کرپ پلو و چلو پوره خوراک خورش سوفله و



لینک منبع :پخت کیک مارمالاد، دسر پرتقالی خوشمزه

تصاویر برای پخت کیک مارمالاد، دسر پرتقالی خوشمزه کیک مارمالاد، دسر پرتقالی خوشمزه - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../کیک-مارمالاد-دسر-پرتقالی-خوشمزه‏ - ذخیره شده کیک مارمالاد از مجموعه دستورغذایی های جیمی الیور است که مادستور پخت آن را برای شما آماده کرده ایم.تهیه این دسر پرتقالی بسیار آسان و سرگرم کننده است. از خوردن آن ... کیک مارمالاد، دسر پرتقالی خوشمزه | کیک مارمالاد از مجموعه دستورغذایی ... padsha.com/کیک-مارمالاد،-دسر-پرتقالی-خوشمزه‏ - ذخیره شده 14 مارس 2017 ... کیک مارمالاد از مجموعه دستورغذایی های جیمی الیور است که مادستور پخت آن را برای شما آماده کرده ایم.تهیه این دسر پرتقالی بسیار آسان و سرگرم کننده ... کیک مارمالاد ، دسر پرتقالی خوشمزه | ماه ایران irmoon.com/کیک-مارمالاد-،-دسر-پرتقالی-خوشمزه/‏ - ذخیره شده 2 آوریل 2016 ... کیک مارمالاد از مجموعه دستورغذایی های جیمی الیور است که ما دستور پخت آن را برای شما آماده کرده ایم .تهیه این دسر پرتقالی بسیار آسان و سرگرم کننده ... کیک مارمالاد، دسر پرتقالی خوشمزه - سه نشانه www.3neshaneh.com/news/single/394921‏ - ذخیره شده کیک مارمالاد از مجموعه دستورغذایی های جیمی الیور است که مادستور پخت آن را برای شما آماده کرده ایم.تهیه این دسر پرتقالی بسیار آسان و سرگرم کننده است. از خوردن آن ... کیک مارمالاد با طعم پرتقال و طرز تهیه آن | | روزنامه پزشکی ایران www.iran.pezeshk.us/archives/70056‏ - ذخیره شده کیک مارمالاد یکی از پرطرفدارترین دسر های سرآشپز های معروف است که در طعم پرتقالی بسیار لذیذ و خوشمزه است در ادامه با روش تهیه آن آشنا شوید کیک مارمالاد از. کیک پرتقالی، طرز تهیه کیک پرتقالی تصویری - آکا www.akairan.com/shirinipazi/cake1/2013622225747.html‏ - ذخیره شده - مشابه طرز تهیه کیک حلوا خوشمزه و متفاوت با دستور پخت اصلی · طرز تهیه شیرینی گل ... تهیه کیک ژله ای خوشمزه و خوش پخت · طرز تهیه بامیه عسلی با بهترین روش پخت · طرز .... یک قاشق مربا خوری بیکینگ پودر (معادل 8 گرم)، صد گرم روغن مایع معادل یک ... کیک مارمالاد، دسر پرتقالی خوشمزه - سرزه www.serze.com/مارمالاد-پرتقالی-خوشمزه-656146/‏ - ذخیره شده 30 مارس 2016 ... نان ، کیک و شیرینی در بخش آشپزی سایت سرزه وب‌سایت آشپز باشی: کیک مارمالاد از مجموعه دستورغذایی های جیمی الیور است که ما دستور پخت آن را ... شیوه تهیه کیک مارمالاد خوش طعم – توده www.todeh.ir/شیوه-تهیه-کیک-مارمالاد-خوش-طعم/‏ 3 آوریل 2016 ... تهیه این دسر پرتقالی بسیار سهل و سرگرم کننده است. از خوردن آن ... شیوه تهیه کیک شاه توت و جوی دوسر,شیوه تهیه شیرینی مارمالادی ساده و خوشمزه ... طرز تهیه کیک مارمالاد عالی و خوشمزه - دویماج doimaj.ir/2016/12/31/طرز-تهیه-کیک-مارمالاد-عالی-خوشمزه/‏ - ذخیره شده 1 ژانویه 2017 ... طرز تهیه کیک مارمالاد عالی و خوشمزه طرز تهیه کیک مارمالاد عالی و خوشمزهطرز تهیه ... ۴ قاشق غذاخوری; شکر ۲۰۰ گرم; مارمالاد پرتقال ۶ قاشق غذاخوری; تخم مرغ ۴ عدد بزرگ ... 3 قاشق غذا خوری از مارمالاد و سپس تخم مرغ ها را به آن اضافه کنید.