مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نمونه هایی جالب و دیدنی از ظروف مینیمالیستی

[ad_1]

این ست جدید با نام Totte-Plates بر روی تمامی کاسه‌ها و بشقاب‌ها یک دسته‌ی کوچک اضافه کرده و به شما اجازه خواهد داد که آن‌ها را به راحتی یک ماگ حمل کنید.

نمونه هایی جالب و دینی از ظروف مینیمالیستی  به گزارش «تابناک باتو»؛ ما روی لیوان‌ها و قابلمه‌ها دستگیره اضافه کرده‌ایم، ولی روی کاسه‌ها و بشقاب‌هایمان نه. خط تولید جدید استودیو ژاپنی نندو این سوال را مطرح کرد: چرا که نه؟

این ست جدید با نام Totte-Plates بر روی تمامی کاسه‌ها و بشقاب‌ها یک دسته‌ی کوچک اضافه کرده و به شما اجازه خواهد داد که آن‌ها را به راحتی یک ماگ حمل کنید.

این ست نام خود را از لغت ژاپنی totte به معنای دسته، گرفته اسـت و در سه اندازه‌ی مختلف و ۵ رنگ متفاوت عرضه خواهد شد.

یک دسته‌ی کوچک در نگاه اول تغییر عمده‌ای در طراحی صورت نمی‌دهد، اما در عمل از سوخته شدن دست‌تان جلوگیری خواهد کرد و در آپارتمان‌های کوچک جلوی گرفته شدن فضای کابینت‌ها را می‌گیرد به‌ طوری که به راحتی می‌توان آن‌ها را به هر نوع قلابی آویزان کرد.

 

منبع: دیزاین مترز

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط



کلماتی برای این موضوع

بوفه، مدل های بوفه و ویترین ظروف دکوراسیونبه نقل از آکاایران بوفه و کمد از جمله مبلمان ضروری ای هستند که معمولا در خانه اکثر ما ایده های جالب دکوراسیون، ایده های ارزان دکوراسیون …کاربرد وسایل بازیافتی، ایده هایی جالب برای استفاده از وسایل بازیافتی تزیین مدل سرویس خواب های نوزادی شیک و جدید جذابنمونه هایی از جدیدترین و شیک ترین مدل سرویس خواب های نوزادی شیک ترین سرویس های خواباخبار،اخبار گوناگون،اخبار جالب،اخبار جدید،دانستنی های جالب اخبار جالبجالب انگیزمطالب جالب عکس جالبرکورد گینس اخباردانستنی های جالباخبار مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک …آیا نوکسیگی پدیده ای جهانی و پیوسته و کهن بوده است یا ما با نوع خاصی از آن و در مقطعی



لینک منبع :نمونه هایی جالب و دیدنی از ظروف مینیمالیستی

تصاویر برای نمونه هایی جالب و دیدنی از ظروف مینیمالیستی نمونه هایی جالب و دیدنی از ظروف مینیمالیستی - تابناک باتو tabnakbato.ir/fa/.../نمونه-هایی-جالب-و-دیدنی-از-ظروف-مینیمالیستی‏ - ذخیره شده 26 آگوست 2016 ... نمونه هایی جالب و دیدنی از ظروف مینیمالیستی. این ست جدید با نام Totte-Plates بر روی تمامی کاسه‌ها و بشقاب‌ها یک دسته‌ی کوچک اضافه کرده و به شما ... خبرگزاری آریا - نمونه هایی جالب و دیدنی از ظروف مینیمالیستی www.aryanews.com/.../نمونه-هایی-جالب-و-دیدنی-از-ظروف-مینیمالیستی‏ 7 دسامبر 2016 ... نمونه هایی جالب و دیدنی از ظروف مینیمالیستی. این ست جدید با نام Totte-Plates بر روی تمامی کاسه‌ها و بشقاب‌ها یک دسته‌ی کوچک اضافه کرده و به شما ... نمونه هایی جالب و دیدنی از ظروف مینیمالیستی - تابناک | دمادم https://damadam.ir/.../نمونه-هایی-جالب-و-دیدنی-از-ظروف-مینیمالیستی/4316334‏ - ذخیره شده نمونه هایی جالب و دینی از ظروف مینیمالیستی به گزارش «تابناک باتو»؛ ما روی لیوان ها و قابلمه ها دستگیره اضافه کرده ایم، ولی روی کاسه ها و بشقاب هایمان نه. خط تولید ... نمونه هایی جالب و دیدنی از ظروف مینیمالیستی - روزنه rozane.avablog.ir/post/.../نمونه+هایی+جالب+و+دیدنی+از+ظروف+مینیمالیستی‏ 7 دسامبر 2016 ... نمونه هایی جالب و دیدنی از ظروف مینیمالیستی. [ad_1]. این ست جدید با نام Totte- Plates بر روی تمامی کاسه‌ها و بشقاب‌ها یک دسته‌ی کوچک اضافه کرده و ... نمونه هایی دلچسب و زیبا از ظروف مینیمالیستی (14 عکس) - سرزه www.serze.com/نمونه-هایی-دلچسب-زیبا-ظروف-1639631/‏ - ذخیره شده 26 آگوست 2016 ... نمونه هایی جالب و دیدنی از ظروف مینیمالیستی این ست تازه با نام Totte-Plates برروی تمامی کاسه‌ها و بشقاب‌ها یک دسته‌ی کوچک افزوده و به شما مجوز ... نمونه هایی دلچسب و دینی از ظروف مینیمالیستی (14 عکس) - سرزه www.serze.com/نمونه-هایی-دلچسب-دینی-ظروف-1637931/‏ - ذخیره شده 26 آگوست 2016 ... نمونه هایی جالب و دینی از ظروف مینیمالیستی این ست تازه با نام Totte-Plates روی تمامی کاسه‌ها و بشقاب‌ها یک دسته‌ی کوچک افزوده و به شما مجوز خواهد داد ... تسلط بر هنر عکاسی مینیمالیستی | لنزک www.lenzak.com/تسلط-بر-هنر-عکاسی-مینیمالیستی/‏ - ذخیره شده 17 ژانویه 2016 ... مقدمات عکاسی · نکات آموزشی · ویرایش عکس · ویدیو ها · عکس های دیدنی ... بسیاری از افراد این سبک را به عکس های منظره آرامش بخش مایکل کنا ... بنابراین تنها به دنبال یک یا دو نمونه کامل از یک گیاه یا گل باشید و بر روی آنها تمرکز کنید. شما همچنین می توانید نتایجی عالی با ابزار یا ظروف جالب به دست آورید، به ... نسخه چاپی - تابناک tabnak.ir/fa/print/617826‏ 26 آگوست 2016 ... نمونه هایی جالب و دینی از ظروف مینیمالیستی · استایل های پرطرفدار بافت برای داشتن یک ظاهر زمستانی جذاب‌تر · استایل های پرطرفدار بافت برای ... تزیین شیشه عروس وداماد - دکوراسیون - پیام گردان www.payamgardan.ir/qmcjsdeqjrdfnscdnsdtnjnsdcncnsdqrctcdsd.html‏ نمونه های زیبای هنر ویترای روی ظروف شیشه ای ... دکوراسیون بسیار زیبا با بطری های شیشه بازیافتی .... نمونه های زیبا چیدمان و تزیین جایگاه عروس و داماد 2015.