مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

همکاری اپراتورهای بزرگ دنیا با ایران

[ad_1]

خبرگزاری مهر - معصومه بخشی پور: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از صعود رتبه جهانی ایران در حوزه توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات و رسیدن به رتبه ۹۲ خبر داد و گفت: اپراتورهای بزرگ جهان به ایران آمدند.

 

   همکاری اپراتورهای بزرگ دنیا با ایران/ حجم ترانزیت ۵ برابر شد

 

محمود واعظی امروز در آغاز به کار اجلاس بین المللی «ایران کانکت ۲۰۱۶» با اشاره به برنامه های دولت ایران در گسترش زیرساخت ها و امکانات ارتباطی تاکید کرد: استفاده از فناوری های کارآمد و مقرون به صرفه در کنار دسترسی آزاد به اطلاعات از جمله اهدافی بود که طی ۳ سال گذشته در دستور کار قرار گرفت، بر این اساس ارتباط‌رسانی به ۲۵ هزار روستا افزایش ۴ برابری تولید محتوای دیجیتال و نیز دسترسی پرسرعت به اطلاعات از اقداماتی بود که در این بازه زمانی انجام شد.

واعظی با اشاره به اهداف ۵ سال آینده ایران در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات خاطرنشان کرد: افزایش ۵ برابری تولید محتوای داخلی و افزایش قابل ملاحظه فعالیت های پژوهشی در این بخش از جمله برنامه های مدنظر اســت.

سرمایه‌گذاری ۱۶ میلیارد یورویی در بخش ICT

وزیر ارتباطات گفت: در ۵ سال آینده برنامه دولت ایران سرمایه گذاری ۱۶ میلیارد یورویی در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات اســت که یک چهارم آن توسط دولت و سه چهارم توسط بخش خصوصی صورت خواهد گرفت.

وی به موقعیت استراتژیک ایران در ارتباطات شرق و غرب اشاره کرد و گفت: ایران با استفاده از امکانات ترانزیتی پیشرفته و تعدد مرزهای آبی و خشکی، می تواند مسیر ترانزیت ارتباطی را با هزینه کمتر و کیفیت بهتر از شرق به غرب فراهم کند.

فرصت همکاری با همه اپراتورهای بزرگ جهان فراهم شد

وزیر ارتباطات در جمع خبرنگاران در مورد تلاش های صورت گرفته برای برگزاری اجلاس بین المللی ایران کانکت ۲۰۱۶ تصریح کرد: این اجلاس سالانه دو بار در کشورهای مختلف برگزار می شود و از سال ۹۰ شرکت ارتباطات زیرساخت به عنوان نماینده ایران تلاش خود را برای انجام توافق جهت برگزاری این اجلاس در ایران انجام داده اســت.

وی گفت: با تمام تبلیغات منفی رسانه های غربی علیه ایران امروز شاهد هستیم که همه اپراتورهای بزرگ جهان به ایران آمدند تا برای سرمایه گذاری و همکاری در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مذاکره کنند.

واعظی با بیان اینکه امکانات ایران در حوزه انتقال دیتا و پهنای باند می تواند دیدگاه اپراتورهای بزرگ را  نسبت به ایران تغییر دهد، خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم در حوزه تولید محتوا و اپلیکیشن و نیز انتقال تکنولوژی با این شرکت ها وارد مذاکره شویم.

وی با بیان اینکه فهرست شرکت هایی که در این اجلاس حضور دارند نسبت به برگزاری این اجلاس در کشورهای دیگر بسیار مثبت ارزیابی می شود و این شرکت ها نظرشان این اســت که حوزه ارتباطات ایران در ۱۰ سال آینده رشد بالایی خواهد داشت و قصد دارند تکنولوژی های خود را به ایران انتقال دهند.

واعظی با اشاره به جذب سرمایه گذاری خارجی به عنوان یکی از اهداف اجلاس ایران کانکت۲۰۱۶ ، تاکید کرد: ایران با توجه به همسایگی با ۱۶ کشور در خشکی و آب، چهارراه ترانزیت ارتباطی منطقه خواهد بود و از آنجایی که ترانزیت دیتا هم اکنون به عنوان یک آورده در میان کشورهای دنیا مطرح اســت می تواند به توسعه ایران کمک بزرگی کند.

حجم ترانزیت بین الملل ایران ۵ برابر شد

واعظی با بیان اینکه حجم ترانزیت بین الملل ایران طی سه سال اخیر به ۵ برابر افزایش یافته اســت، گفت:  این مقدار فعلی تا یک و نیم سال آینده به ۴ برابر افزایش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه استفاده از تکنولوژی برتر و جذب سرمایه گذاری در جهت بهبود خدماتICT  از جمله برنامه های مدنظر اســت، تاکید کرد: بر اساس اطلاعات اتحادیه جهانی مخابرات طبق ارزیابی های سال گذشته رتبه ایران در توسعه ICT که در ابتدای دولت ۱۱۷ بود به رتبه ۹۲ تغییر یافته اســت که این نشان از توسعه این بخش دارد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط



کلماتی برای این موضوع

۵۰ اپلیکیشن پرطرفدار دنیا معرفی شدند سیتنانشریه تایم فهرستی از ۵۰ اپلیکیشن پرطرفدار دنیا را برای کاربران سیستمهای عامل اندروید تیم شطرنج زیر ۱۴ سال ایران، موفق به دریافت عنوان قهرمانی آسیا شد به گزارش اداره کل قرعه کشی بزرگ تبرک هر شب میلیون ریال …با شرکت در قرعه کشی روزانه تبرک که هر شب ساعت برگزار می گردد، شما هم می توانید یکی از گردابفین تک؛ اصطلاحی است که به کاربرد تکنولوژی و مدلهای کسب و کار نوآورانه در عرصه خدمات و نیوزهاب نشریه روزانه گروه مپنامعاون مهندسی، تحقیق و توسعه گروه مپنا در مصاحبه اخصاصی با خبرنگار شبکه خبر با اعلام تسنیم اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریتمایل حزب ژنرال دوستم برای اتحاد با حزب جمعیت اسلامی در شمال افغانستان اجتماع بزرگ نیوزهاب نشریه روزانه گروه مپناعباس علی‌آبادی در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق در گفت‌وگو با خاطره چتبا سلام وعرض ادب واحترام برآن شدیم تا در شبکه مجازی تلگرام دوستان قدیمی که روزای ✕ پربیننده ترین و آخرین اخبار اقتصادی روز ایران و جهانصفحه اصلی خبرپو آخرین اخبار آخرین اخبار ایران و جهان پخش زنده آخرین اخبار آخرین خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریسوشا مشکلی برای بازی در ایران ندارد اعلام اسامی محرومان هفته دوازدهم لیگ برتر



لینک منبع :همکاری اپراتورهای بزرگ دنیا با ایران

تصاویر برای همکاری اپراتورهای بزرگ دنیا با ایران همکاری اپراتورهای بزرگ دنیا با ایران/ حجم ترانزیت ۵ برابر شد ... www.mehrnews.com/.../همکاری-اپراتورهای-بزرگ-دنیا-با-ایران-حجم-ترانزیت-۵-برابر-شد‏ 6 سپتامبر 2016 ... وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از صعود رتبه جهانی ایران در حوزه توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات و رسیدن به رتبه ۹۲ خبر داد و گفت: اپراتورهای ... همکاری اپراتورهای بزرگ دنیا با ایران | وب سایت سایبربان www.cyberbannews.com/fa/همکاری-اپراتورهای-بزرگ-دنیا-با-ایران‏ وی گفت: با تمام تبلیغات منفی رسانه‌های غربی علیه ایران امروز شاهد هستیم که همه اپراتورهای بزرگ جهان به ایران آمدند تا برای سرمایه‌گذاری و همکاری در حوزه فناوری ... همکاری اپراتورهای بزرگ دنیا با ایران کلید خورد - روزنامه جهان اقتصاد jahaneghtesad.com/همکاری-اپراتورهای-بزرگ-دنیا-با-ایران-ک/‏ - ذخیره شده 6 سپتامبر 2016 ... همایش ایران کانکت ۲۰۱۶ پس از ۵ سال تلاش سرانجام در ایران برگزار شد. گروه امورزیربنایی-وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از صعود رتبه جهانی ایران ... همکاری اپراتورهای بزرگ دنیا با ایران | وزیر ارتباطات و فناوری - قطره www.ghatreh.com/news/nn33563088/همکاری-اپراتورهای-بزرگ-دنیا-ایران‏ 6 سپتامبر 2016 ... وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از صعود رتبه جهانی ایران در حوزه توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات و رسیدن به رتب. رایتل پیشگام در تعاملات بین المللی اپراتوری | ماهنامه دانش امروز daneshemrouz.com/.../رایتل-پیش­گام-در-تعاملات-بین-المللی-اپ/‏ - ذخیره شده 5 روز پیش ... نیویورک‌تایمز در خبری رسماً توافق اپراتور سوم همراه ایران؛ رایتل را با ... سراسر جهان همکاری دارند اما توافق با مطرح‌ترین اپراتور دنیا بااهمیت‌تر از یک توافق ... اما توافق و همکاری شرکت‌های مخابراتی ایرانی با شرکت‌های بزرگ خارجی به ... وزیر ارتباطات در آغاز اجلاس ایران کانکت ۲۰۱۶: همکاری اپراتورهای ... digiro.ir/وزیر-ارتباطات-در-آغاز-اجلاس-ایران-کانک/‏ 6 سپتامبر 2016 ... وزیر ارتباطات در آغاز اجلاس ایران کانکت ۲۰۱۶: همکاری اپراتورهای بزرگ دنیا با ایران. امروز سه شنبه 16 شهریور 1395 اجلاس بین‌المللی «ایران کانکت ... دستاوردهای کنفرانس ایران کانکت ۲۰۱۶ و تبدیل ایران به هاب ارتباطی ... www.khabaronline.ir/detail/577721/ict/comunication‏ - ذخیره شده 10 سپتامبر 2016 ... مهر نوشت: بزرگترین اپراتورهای مخابراتی دنیا با حضور در کنفرانس ایران کانکت ۲۰۱۶ تمایل خود را برای همکاری با ... ایجاد هاب ارتباطی منطقه از اپراتورهای بزرگ دنیا خواست تا انتقال مسیر ترافیک شرق به غرب را به ایران بسپارند. همکاری شرکت وُدافن با شرکت ایرانی های‌وب | NRS-Import | DW.COM ... www.dw.com/fa-ir/همکاری-شرکت...با...ایرانی.../a-36080366‏ - ذخیره شده 18 ا کتبر 2016 ... شرکت تلفن همراه وُدافن از آغاز همکاری با یک شرکت اینترنتی در ایران خبر داد. این شرکت بزرگ بریتانیایی می‌گوید، هدف از این همکاری ارتقاء سطح ... [PDF] همکاری اپراتورهای بزرگ دنیا با ایران - روزنامه اخبار صنعت www.akhbaresanat.ir/Newspaper/PagePDF/6199‏ 7 سپتامبر 2016 ... کنیم که با شماره مدل ٢٠1٦٠٦ از آن یاد شده. است. بر اساس آنچه ... حافظه ی داخلی، باتری با ظرفیت4٠٠٠ میلی .... همکاری اپراتورهای بزرگ دنیا با ایران.