مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

رفع مشکل عدم پخش فایل‌های WAV در FL Studio

[ad_1]

در گذشته تولید یک موزیک توسط ابزارهای پیشرفته و به‌دست اشخاص ماهر انجام می‌شد اما امروزه حتی یک کاربر عادی نیز می‌تواند با استفاده از نرم‌افزار‌های مخصوص موزیک‌های جذابی خلق کند. یکی از این نرم‌افزارها، FL Studio اسـت که می‌تواند این مهم را به خوبی انجام دهد. در این بین ممکن اسـت کاربران این نرم‌افزار با مشکل عدم پخش فایل‌های wav روبه‌رو شوند که شاید در ظاهر مشکل خاصی نباشد اما اکثر قابلیت‌ها و صدا‌هایی که با این نرم افزار تولید می‌شود با استفاده از این فرمت صوتی انجام می‌گیرد و از کار افتادن آن مساوی اسـت با کاهش چشم‌گیر کارایی نرم‌افزار. در ادامه به نحوه‌ی رفع این مشکل می‌پردازیم.

 

اگر توجه داشته باشید اگر این‌فایل ها از کار بی‌افتند اکثر Sampleهایی که در پوشه‌ی Packs موجود اسـت از کار خواهند افتاد. در نتیجه برای نواختن یک موسیقی به مشکل برمی‌خورید.

 

برای رفع این مشکل در ویندوزهای 32 بیت به آدرس زیر


 C:Program Files (x86)Image-LineFL Studio 12SystemInstallersVorbisACM

و در ویندوزهای 64 بیت به آدرس زیر بروید:


 C:Program Files (x86)Image-LineFL Studio 12SystemInstallersVorbisACM_x64

 

سپس (ترفندستان) بر روی فایل install.bat راست‌کلیک کرده و Rus as Adminstrator را برگزینید. با این کار کدک‌های پخش فرمت OGG و WAV دوباره نصب شده و این مشکل رفع خواهد شد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


19 آگوست 2016 ... یکی از این نرمافزارها، FL Studio است که میتواند این مهم را به خوبی انجام دهد. در این بین ممکن است کاربران این نرمافزار با مشکل عدم پخش فایلهای wav ...20 سپتامبر 2016 ... I cannot connect to the database because: Too many connectionsCould not Connect to databaseAccess denied for user ''@'localhost' (using ...یکی از این نرمافزارها، FL Studio است که میتواند این مهم را به خوبی انجام دهد. در این بین ممکن است کاربران این نرمافزار با مشکل عدم پخش فایلهای wav روبهرو شوند که ...27 سپتامبر 2016 ... یکی از این نرمافزارها، FL Studio است که میتواند این مهم را به خوبی انجام دهد. در این بین ممکن است کاربران این نرمافزار با مشکل عدم پخش فایلهای wav ...یکی از این نرمافزارها، FL Studio است که میتواند این مهم را به خوبی انجام دهد. در این بین ممکن است کاربران این نرمافزار با مشکل عدم پخش فایلهای wav روبهرو شوند که ...19 آگوست 2016 ... یکی از این نرمافزارها، FL Studio است که میتواند این مهم را به خوبی انجام دهد. در این بین ممکن است کاربران این نرمافزار با مشکل عدم پخش فایلهای wav ...25 آگوست 2016 ... یکی از این نرمافزارها، FL Studio است که میتواند این مهم را به خوبی انجام دهد. در این بین ممکن است کاربران این نرمافزار با مشکل عدم پخش فايلهاي wav ...19 آگوست 2016 ... ترفند: رفع مشکل عدم پخش فایلهای WAV در FL Studio http://www.tarfandestan.com/1395/05/29/fix-wav-fl-studio.html.رفع مشکل عدم پخش فایلهای WAV در FL Studio. رفع مشکل عدم پخش فایلهای WAV در FL Studio; جستجو. رفع مشکل عدم پخش فایلهای WAV در FL Studio. نمایش سایت ...رفع مشکل عدم خواندن بعضی نتها در تبدیل فایلهای mid ..... با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما,میخواستم بپرسم از این دیتا ها میشه در برنامه fl studio استفاده کرد؟ ..... سلام من یک ست شخصی ارگ دارم که میخوام تبدیل کنم و ریتم ها رو به صورت WAV


کلماتی برای این موضوع

دانلود نرم افزار در بسیاری موارد کاربران احتیاج پیدا می کنند که صدایی که در حال پخش از کامپیوتر است را دانلود نرم افزار آهنگ



لینک منبع :رفع مشکل عدم پخش فایل‌های WAV در FL Studio

رفع مشکل عدم پخش فایل‌های WAV در FL Studio - ترفندستان https://www.tarfandestan.com/1395/.../fix-wav-fl-studio.html‏ - ذخیره شده 19 آگوست 2016 ... یکی از این نرم‌افزارها، FL Studio است که می‌تواند این مهم را به خوبی انجام دهد. در این بین ممکن است کاربران این نرم‌افزار با مشکل عدم پخش فایل‌های wav ... حل مشکل پخش نشدن فایل های WAV در FLStudio - سرزمین دانلود www.sarzamindownload.com/contents/3772/‏ - ذخیره شده 16 آگوست 2016 ... ممکن است در هنگام کار با این نرم افزار با مشکل عدم پخش فایل های WAV مواجه ... در ادامه روش حل مشکل پخش فایل های WAV در نرم افزار FLStudio را آموزش ... حل مشکل پخش نشدن فایل های WAV در FLStudio - به s2a.ir/.../حل+مشکل+پخش+نشدن+فایل+های+WAV+در+FLStudio.html‏ - ذخیره شده حل مشکل پخش نشدن فایل های WAV در FLStudio در گذشته ساخت موزیک و یا تدوین ... ممکن است در هنگام کار با این نرم افزار با مشکل عدم پخش فایل های WAV مواجه شوید. آموزش رفع مشکل پخش نشدن فایل های WAV در FLStudio | دانشجو.دانلود daneshjo.download/آموزش-رفع-مشکل-پخش-نشدن-فایل-های-wav-در-flstudio/‏ - ذخیره شده 4 روز پیش ... ممکن است در هنگام کار با این نرم افزار با مشکل عدم پخش. فایل های WAV مواجه شوید. اگر توجه داشته باشید اگر این‌ فایل ها از کار بیفتند اکثر. حل مشکل پخش نشدن فایل های WAV در FLStudio | - چیز دانلود www.chizdownload.com/حل-مشکل-پخش-نشدن-فایل-های-wav-در-flstudio/‏ 6 نوامبر 2016 ... حل مشکل پخش نشدن فایل های WAV در FLStudio در گذشته ساخت موزیک و یا ... ممکن است در هنگام کار با این نرم افزار با مشکل عدم پخش فایل های WAV ... باشو :: خبر رسان کوچک | حل مشکل پخش نشدن فایل های WAV در FLStudio www.bashoo.ir/.../حل%20مشکل%20پخش%20نشدن%20فایل%20های%20WAV%20در%20FLSt...‏ ممکن است در هنگام کار با این نرم افزار با مشکل عدم پخش فایل های WAV مواجه شوید. در ادامه روش حل مشکل پخش فایل های WAV در نرم افزار FLStudio را آموزش خواهیم داد. پرتال جامع افق| حل مشکل پخش نشدن فایل های WAV در FLStudio abademelodi.a4n.ir/page-8269.html‏ ممکن است در هنگام کار با این نرم افزار با مشکل عدم پخش فایل های WAV مواجه شوید. در ادامه روش حل مشکل پخش فایل های WAV در نرم افزار FLStudio را آموزش خواهیم داد. خبرگزاری آریا - حل مشکل پخش نشدن فایل های WAV در FLStudio www.aryanews.com/.../حل-مشکل-پخش-نشدن-فایل-های-WAV-در-FLStudio‏ - ذخیره شده ممکن است در هنگام کار با این نرم افزار با مشکل عدم پخش فایل های WAV مواجه شوید. در ادامه روش حل مشکل پخش فایل های WAV در نرم افزار FLStudio را آموزش خواهیم داد. فایل حل مشکل سامسونگg361f frp :: جستجو - صفحه نخست rasane241.com/search/فایل+حل+مشکل+سامسونگg361f+frp‏ - ذخیره شده ممکن است در هنگام کار با این نرم افزار با مشکل عدم پخش فایل های wav مواجه شوید. در ادامه روش حل مشکل پخش فایل های wav در نرم افزار flstudio را آموزش خواهیم داد. آموزش رفع مشکل پخش نشدن فایل های WAV در FLStudio - ایران دانلود irdls.blogsky.com/1395/10/10/post-11197/‏ - ذخیره شده 30 دسامبر 2016 ... حل+مشکل+پخش+نشدن+فایل+های+wav+در+flstudio - ذخیره شده ممکن است در هنگام کار با این نرم افزار با مشکل عدم پخش فایل های wav مواجه شوید.