مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سفر به بیگانه ترین نقطه روی زمین

[ad_1]
 برترین ها: این جزیره کوچک که در آب های آبی اقیانوس هند قرار دارد «سوکوترا» نام دارد و در قلمرو ساحلی یمن اسـت. این محیط ایزوله که در فاصله 220 مایلی از خشکی قرار دارد محل زندگی گونه های منحصربفردی از گیاهان و جانوران اسـت، درواقع 30 درصد از پوشش گیاهی این منطقه در هیچ جای دیگری روی زمین رشد نمی کنند. به همین دلیل اسـت که لقب «غریب ترین مکان دنیا روی زمین» را به این جزیره داده اند.


نام سوکوترا در فهرست میراث طبیعی جهان در یونسکو ثبت شده و با افتخار سه ناحیه جغرافیایی: دشت های ساحلی، فلات های سنگ آهکی با غار و کوه های «Haghier» را در خود دارد. این جزیره که تنها 83 مایل طول دارد و 28 مایل فاصله شمال تا جنوب آن اسـت، نسبت به اندازه کوچکش تنوع زیادی را در خود جای داده اسـت. سوکوترا علاوه بر پوشش گیاهی غنی، گونه های بومی جانوران را نیز دارد. چند گونه از پرندگان تنها در این جزیره یافت می شوند و بیش از 90 درصد خزندگان از جمله مارمولک های بدون پا ویژه این سرزمین هستند. خفاش ها تنها پستانداران بومی سوکوترا هستند، اگرچه گربه های وحشی غیربومی نیز به این مکان عجیب و غریب راه پیدا کرده اند.


سفر به سوکوترا برای کسانی مناسب اسـت که به سختی سفر اهمیت نمی دهند. امکانات زیر ساختی از جمله حمل و نقل عمومی در این جزیره بسیار محدود اسـت. در عوض می توانید از دوچرخه استفاده کنید یا با تورهای موتورسواری دور جزیره را بگردید.

 

سفر به بیگانه ترین نقطه روی زمین

 

سفر به بیگانه ترین نقطه روی زمین 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


20 آگوست 2016 ... سفر به بیگانه ترین نقطه روی زمین. این جزیره کوچک که در آب های آبی اقیانوس هند قرار دارد سوکوترا نام دارد و در قلمرو ساحلی یمن است. این محیط ...20 آگوست 2016 ... در عوض می توانید از دوچرخه استفاده کنید یا با تورهای موتورسواری دور جزیره را بگردید. سفر به بیگانه ترین نقطه روی زمین برای نمایش تمام اخبار ...24 آگوست 2016 ... این جزیره کوچک که در آب های آبی اقیانوس هند قرار دارد سوکوترا نام دارد و در قلمرو ساحلی یمن است. این محیط ایزوله که در فاصله 220 مایلی از خشکی ...20 آگوست 2016 ... در عوض می توانید از دوچرخه استفاده کنید یا با تورهای موتورسواری دور جزیره را بگردید. سفر به بیگانه ترین نقطه روی زمین برای نمایش تمام اخبار ...20 آگوست 2016 ... این جزیره کوچک که در آب های آبی اقیانوس هند قرار دارد سوکوترا نام دارد و در قلمرو ساحلی یمن است. این محیط ایزوله که در فاصله 220 مایلی از خشکی ...سفر به بیگانه ترین نقطه روی زمین. برترين ها: این جزیره کوچک که در آب های آبی اقیانوس هند قرار دارد سوکوترا نام دارد و در قلمرو ساحلی یمن است. این محیط ایزوله که ...24 آگوست 2016 ... پرتال الوتورايران سايت خبرگزاری الوتور بخش قاره آسیا قسمت دیدنی های جهان از هر پنج قاره- سفر به بیگانه ترین نقطه روی زمین. الوتور: این جزیره ...اگر در منطقه سردسیری زندگی می کنید و فکر می کنید زمستان های سختی را می گذرانید، پس بهتر است نگاهی به وضعیت روستای ” اویمیاکن” روسیه بیندازید؛ جایی که ...این جزیره کوچک که در آب های آبی اقیانوس هند قرار دارد سوکوترا نام دارد و در قلمرو ساحلی یمن است. این محیط ایزوله که در فاصله 220 مایلی از خشکی قر.این جزیره کوچک که در آب های آبی اقیانوس هند قرار دارد سوکوترا نام دارد و در قلمرو ساحلی یمن است. این محیط ایزوله که در فاصله 220 مایلی از خشکی قرار دارد محل ...


کلماتی برای این موضوع

سفر به بیگانه ترین نقطه روی زمین آکابرترین ها این جزیره کوچک که در آب های آبی اقیانوس هند قرار دارد سوکوترا نام دارد و سفر به بیگانه ترین نقطه روی زمینبرترین ها این جزیره کوچک که در آب های آبی اقیانوس هند قرار دارد سوکوترا نام دارد و بیگانه بیگانهسفر به بیگانه ترین نقطه روی سفر به مرکز زمین با یک اقیانوس ها سفر می کنند گرم ترین نقطه روی زمین ع گرمتریننقطهرویزمینعگرم ترین نقطه روی زمین ورژن جدید بلاگ ریدر بزرگ ترین آرشیو نایاب ترین حاج صفی، معلق در سه نقطه زمینحاجصفیمعلقنقطهزمین سه پست متفاوت به بازی ترین نقطه روی زمین قله اورست مرتفع ترین نقطه زمین نوآوران شیلات سفر به عمیق ترین نقطه زمین سفر به عمیق ترین نقطه به دست آمده از عمیق‌ترین نقطه روی زمین با عمق حدود ترسناک ترین نقطه کره زمین ترسناکتریننقطهکرهزمینترسناک ترین نقطه کره زمینترسناک ترین نقطه کره زمین عکسترسناکتریننقطهکرهزمینعکسترسناک ترین نقطه کره زمین ترسناک ترین نقطه کره زمین ترسناکتریننقطهکرهزمینترسناک ترین نقطه کره زمین ترسناک ترین نقطه کره دشت گندم بریان، گرمترین نقطه جهانتصاویربریانگرمتریننقطهجهانتصاویر تهیه فیلم به این منطقه سفر کرده می روی زمین گرم ترین نقطه زمین تو



لینک منبع :سفر به بیگانه ترین نقطه روی زمین

سفر به بیگانه ترین نقطه روی زمین - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../سفر-به-بیگانه-ترین-نقطه-روی-زمین‏ - ذخیره شده 20 آگوست 2016 ... سفر به بیگانه ترین نقطه روی زمین. این جزیره کوچک که در آب های آبی اقیانوس هند قرار دارد «سوکوترا» نام دارد و در قلمرو ساحلی یمن است. این محیط ... سفر به بیگانه ترین نقطه روی زمین | سلامت دیجیتال www.salamatdigital.com/سفر-به-بیگانه-ترین-نقطه-روی-زمین/‏ 3 سپتامبر 2016 ... سفر به بیگانه ترین نقطه روی زمین. این جزیره کوچک که در آب های آبی اقیانوس هند قرار دارد «سوکوترا» نام دارد و در قلمرو ساحلی یمن است. این محیط ... سفر به بیگانه ترین نقطه روی زمین - دیجی مجله | مجله دیجیتال خبری و ... www.digimajale.com/سفر-به-بیگانه-ترین-نقطه-روی-زمین/37849/‏ - ذخیره شده سفر به بیگانه ترین نقطه روی زمین. در: ۱۳ آبان , ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۰. وبسایت دیجی مجله: این جزیره کوچک که در آب های آبی اقیانوس هند قرار دارد «سوکوترا» نام دارد و در ... سفر به بیگانه ترین نقطه روی زمین - برترین ها | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/23907214‏ 20 آگوست 2016 ... سفر به بیگانه ترین نقطه روی زمین. برترین ها: این جزیره کوچک که در آب های آبی اقیانوس هند قرار دارد سوکوترا نام دارد و در قلمرو ساحلی یمن است. سفر به بیگانه ترین نقطه روی زمین - راه فردا www.rahefarda.com/tourism/177706‏ این جزیره کوچک که در آب های آبی اقیانوس هند قرار دارد «سوکوترا» نام دارد و در قلمرو ساحلی یمن است. این محیط ایزوله که در فاصله 220 مایلی از خشکی قرار دارد محل ... سفر به بیگانه ترین نقطه روی زمین | اخبار امروز ایران و جهان elim.ir/fa/news/1316761/سفر-به-بیگانه-ترین-نقطه-روی-زمین/‏ 20 آگوست 2016 ... این جزیره کوچک که در آب های آبی اقیانوس هند قرار دارد «سوکوترا» نام دارد و در قلمرو ساحلی یمن است. این محیط ایزوله که در فاصله 220 مایلی از خشکی ... سفر به بیگانه ترین نقطه روی زمین - تیترنو www.titreno.com/fa/news/.../سفر-به-بیگانه-ترین-نقطه-روی-زمین‏ 20 آگوست 2016 ... سفر به بیگانه ترین نقطه روی زمین. این جزیره کوچک که در آب های آبی اقیانوس هند قرار دارد «سوکوترا» نام دارد و در قلمرو ساحلی یمن است. این محیط ... سفر به بیگانه ترین نقطه روی زمین - تازه‌ترین خبرها padidehnews.com/news/28880/سفر-به-بیگانه-ترین-نقطه-روی-زمین‏ این جزیره کوچک که در آب های آبی اقیانوس هند قرار دارد «سوکوترا» نام دارد و در قلمرو ساحلی یمن است. این محیط ایزوله که در فاصله 220 مایلی از خشکی قرار دارد محل ... کوه اورست - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/کوه_اورست‏ - ذخیره شده - مشابه نخستین صعود · ۲۹ مه، ۱۹۵۳، به وسیله ادموند هیلاری و تنزینگ نورگای تحت سفر ... این کوه در رشته کوه‌های هیمالیا در مرز منطقه ساگارماتای نپال و تبت در کشور چین قرار ... کند، چرا که در آن زمان امکان دسترسی افراد بیگانه به تبت و نپال وجود نداشت. .... با این حال کوه‌هایی دیگری نیز وجود دارند که مدعی لقب «بلندترین قله‌های زمین» هستند. زیست فرازمینی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/زیست_فرازمینی‏ - ذخیره شده - مشابه موجود فرازمینی یا موجود فضایی یا بیگانه در بحث زیست فرازمینی، به هر موجود زنده ... آیا براستی فکر می‌کنید که در کیهانی با این عظمت، زمین تنها نقطه حیات است؟