مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کیبوردی که کلید ندارد!

[ad_1]
خبرگزاری ایسنا: شرکت باسترون(Bastron) از یک صفحه کلید شیشه‌ای رونمایی کرده که فاقد کلید بوده و نیاز به استفاده از ماوس را نیز از بین برده اســت.

به گزارش دیجیتال‌ترندز، این صفحه‌کلید که دارای نور زمینه آبی‌رنگ اســت، بر روی یک لایه‌ بسیار نازک از شیشه قرار گرفته اســت.

از این کیبورد همچنین می‌توان ‌به جای ماوس نیز استفاده کرد و دارای  کلیدهای حساس به لمس و گزینه کنترل با حالت بدن نیز هست.

 

کیبوردی که کلید ندارد!

با این گزینه‌ها می‌توان به راحتی برای تایپ، کلیک کردن، بالا یا پایین بردن صفحه رایانه و کارهای دیگر از کیبورد شیشه‌ای Bastron بهره برد.

این صفحه‌کلید دارای اتصال یواس‌بی اســت، از این رو می‌توان آن را به رایانه‌های فاقد بلوتوث نیز متصل کرد. از دیگر ویژگی‌های این کیبورد شفاف می‌توان به بلوتوث بی‌سیم در کنار قاب آلومینیومی بادوام آن اشاره کرد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


6 سپتامبر 2016 ... صفحهکلید شیشه ای که کلید ندارد! تصاویر. کیبورد. شرکت باسترون(Bastron) از یک صفحه کلید شیشهای رونمایی کرده که فاقد کلید بوده و نیاز ...7 سپتامبر 2016 ... کشاورزنیوز(اخبارکشاورزی ایران): خبرگزاری ایسنا: شرکت باسترون(Bastron) از یک صفحه کلید شیشهای رونمایی کرده که فاقد کلید بوده و نیاز به ...6 سپتامبر 2016 ... شرکت باسترون(Bastron) از یک صفحه کلید شیشهای رونمایی کرده که ... از این کیبورد همچنین میتوان به جای ماوس نیز استفاده کرد و دارای کلیدهای ...6 سپتامبر 2016 ... شرکت باسترون(Bastron) از یک صفحه کلید شیشهای رونمایی کرده که فاقد کلید بوده و نیاز به استفاده از ماوس را نیز از بین برده است.به گزارش ...7 سپتامبر 2016 ... شرکت باسترون(Bastron) از یک صفحه کلید شیشهای رونمایی کرده که فاقد کلید بوده و نیاز به استفاده از ماوس را نیز از بین برده است.7 سپتامبر 2016 ... شرکت باسترون(Bastron) از یک صفحه کلید شیشهای رونمایی کرده که فاقد کلید بوده و نیاز به استفاده از ماوس را نیز از بین برده است.شرکت باسترون(Bastron) از یک صفحه کلید شیشهای رونمایی کرده که فاقد کلید بوده و نیاز به استفاده از ماوس را نیز از بین برده است.7 سپتامبر 2016 ... شرکت باسترون(Bastron) از یک صفحه کلید شیشهای رونمایی کرده که فاقد کلید بوده و نیاز به استفاده از ماوس را نیز از بین برده است.شرکت باسترون(Bastron) از یک صفحه کلید شیشهای رونمایی کرده که فاقد کلید بوده و نیاز به استفاده از ماوس را نیز از بین برده است.به گزارش ایسنا به نقل از ...13 آگوست 2016 ... بهترین کیبورد آندروید, دانلود رایگان نرم افزار, دانلود صفحه کلید فارسی اندروید تایپ سریع ... عکس صفحه کلید شیشه ای که کلید ندارد!


کلماتی برای این موضوع

دانلود صفحه کلید حرفه ای و … یک نرم افزار صفحه کلید عالی و قدرتمند از گروه برنامه نویسی مخصوص سیستم دانلود صفحه کلید کامل و … محبوب ترین و بهترین برنامه ی کیبورد در مارکت اندروید می باشد که از بسیاری از بهترین فارسی ساز برای ویندوز و ، ویندوز …شاید یکی از موضوعاتی که بیشترین مقاله در مورد آن در آفتابگردان نوشته شده است، موضوع دانلود نرم افزار صفحه کلید هوشمند … نرم افزار صفحه کلید هوشمند حرفه ای برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشدقواعد صحیح تایپ فارسی و معرفی کیبورد استاندارد …کیبورداستانداردفارسیاگر دانشجو یا نویسنده وبلاگ باشید یا هر فرد دیگری که نیاز به تایپ دارد باید با قواعد نوآوری و تکنولوژی،اختراعات جدیدتکنولوژی جدیدتکنولوژی روزگرافیک کامپیوتراخبار اختراعاتکامپیوتر اینترنت نقد و بررسی تخصصی گوشی گلکسی اس …در اوایل اسفند ماه سال بود که شرکت سامسونگ از گوشی پرچم‌دار جدید خود با نام گلکسی اس فارسی سازهمانطور که در تصویر دیده می شود این نرم افزار قادر است کلیه تاریخ های ویندوز را به اخبار و خواندنی های موبایل معرفی گلکسی نوت …معرفی گلکسی نوت قلم‌دار سامسونگ واحد خبر شرکت سامسونگ الکترونیکس در ۶ مشکل اصلی در گوشی اچ‌تی‌سی وان ایراد در ذخیره باتری یکی از منوهایی که شرکت در معرفی این گوشی از آن صرف نظر کرده



لینک منبع :کیبوردی که کلید ندارد!

کیبوردی که کلید ندارد! - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/383697/کیبوردی-که-کلید-ندارد‏ 7 سپتامبر 2016 ... شرکت باسترون(Bastron) از یک صفحه کلید شیشه‌ای رونمایی کرده که فاقد کلید بوده و نیاز به استفاده از ماوس را نیز از بین برده است. کیبوردی که کلید ندارد! - بازی آنلاین www.flashkhor.com/forum/showthread.php?tid=262529‏ - ذخیره شده شرکت باسترون(Bastron) از یک صفحه کلید شیشه‌ای رونمایی کرده که فاقد ... از دیگر ویژگی‌های این کیبورد شفاف می‌توان به بلوتوث بی‌سیم در ... رازهای صفحه کلید QWERTY - تخصصی ترین مرجع بلک بری | بلک ... https://www.berryiran.com/رازهای-صفحه-کلید-qwerty/‏ - ذخیره شده قبل از آن یک کیبورد ساده تر با دو ردیف حروف وجود داشت که بر اساس کلید های ... شده بوداما بعد از مدتی بر سازندگان آن ثابت شد که این کیبورد کارایی لازم را ندارد. کیبورد شیشه ای که کلید ندارد +تصویر - اعتدال | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/24847678‏ 7 سپتامبر 2016 ... کیبورد شیشه ای که کلید ندارد +تصویر. شرکت باسترون(Bastron) از یک صفحه کلید شیشه ای رونمایی کرده که فاقد کلید بوده و نیاز به استفاده از ... چگونه می توانم کاراکترهای ASCII ویژه را با استفاده از کیبورد در ... https://sony-paa-me-ar-web--paa.custhelp.com/.../چگونه-می-توانم-کاراکترهای-ascii-ویژه-را-با-استفاده-از-کیبورد-در-windows-8-و...‏ - ذخیره شده - مشابه متاسفانه، به علت نوع طراحی کامپیوتر DUO، این کاراکترهای خاص را نمی توان تایپ کرد چون کیپدی روی کیبورد وجود ندارد یا حتی از کلیدهای numlock هم که دسکتاپ ... بهترین کیبورد های اندروید (معرفی + دانلود) - اندروید زوم androidzoom.ir/18700/best-android-keyboards/‏ - ذخیره شده - مشابه 27 مارس 2015 ... صفحه کلید swype اپلیکیشنی است که میتوانید با آن به صورت کشیدن ... برای نوشتن بخواهیم از آن استفاده کنیم چیزه خاصی برای ارائه ندارد . کیبورد شیشه ای که کلید ندارد +تصویر - اعتدال | دمادم https://damadam.ir/news/کیبورد...که-کلید-ندارد.../3559582‏ - ذخیره شده شرکت باسترون(Bastron) از یک صفحه کلید شیشه‌ای رونمایی کرده که فاقد کلید بوده و نیاز به استفاده از ماوس را نیز از بین برده است. شرکت باسترون(Bastron) ... ساخت کیبورد شیشه ای که دیده نمی شود! + عکس - نمناک namnak.com/کیبورد-شیشه-ای.p36268‏ - ذخیره شده رتبه: ۵ - ۴ نقد کیبورد شیشه ای و صفحه کلید شیشه ای وکیبوردی که کلید ندارد وعملکرد محدود کیبورد شیشه ای رادرنمناک بخوانید. بهترین جایگزین ها برای کیبورد اختصاصی اپل www.eghtesadnews.com/.../161156-بهترین-جایگزین-ها-برای-کیبورد-اختصاصی-اپل‏ - ذخیره شده 12 فوریه 2017 ... البته برای کاربرانی که این موضوع اهمیت چندانی برایشان ندارد، گزینه ای ... صفحه کلید جادویی یا Magic Keyboard، صفحه کلیدی است که برای مدت ... نیم‌فاصله و کیبورد فارسی برای انواع موبایل، تبلت‌ و کامپیوتر khabgard.com/1663/نیم‌فاصله/‏ - ذخیره شده 10 دسامبر 2016 ... ندارد. هنوز هستند کاربران بسیار زیادی که مقدماتی‌ترین الفبای فنی ... برای ایجاد فاصله میان کلمات، ما از کلید Space استفاده می‌کنیم که به آن ...