مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ارسال زمان‌بندی‌شده‌ی ایمیل‌‌ها در Gmail

[ad_1]

ارسال ایمیل به طور خودکار و بر اساس زمان‌بندی از قبل تعیین‌شده می‌تواند به مناسبت‌های مختلف نظیر تولد یک دوست و یا سررسید یک پروژه، کاربردی باشد. در این ترفند به نحوه‌ی ارسال زمان‌بندی‌شده‌ی ایمیل‌‌ها در Gmail خواهیم پرداخت.

 

ابتدا وارد حساب کاربری خود در گوگل شوید.
 

 

اکنون بایستی افزونه‌ی Email Scheduler را بر روی Gmail خود نصب نمایید. برای این کار وارد لینک زیر شوید:

https://chrome.google.com/webstore/detail/email-scheduler/jnieijnfljjknbiniealpiihfjhmglkn

سپس بر روی دکمه‌ی Free کلیک کنید.
 

 

در مرحله‌ی بعد، بر روی دکمه‌ی «ادامه» (Continue) کلیک کنید.
 


در پنجره‌ی بعدی نیز بر روی دکمه‌ی «اجازه دادن» (Allow) کلیک نمایید.
 


حال وارد Gmail خود شوید.


برای آغاز کار (ترفندستان) نیاز اســت که یک پیش‌نویس (Draft) ایجاد کنید. این پیش‌نویس در تاریخ و ساعت مورد نظر شما به آدرسی که تعیین کرده‌اید ارسال خواهد شد. شروع به نوشتن یک ایمیل جدید کنید. دقیقاً مانند این‌ که می‌خواهید آن را همین الان ارسال کنید. تمام قسمت‌های آن را پر کنید اما پس از اتمام کار، دکمه ارسال را نزنید و پنجره را ببندید. با این کار ایمیل به عنوان Draft ذخیره خواهد شد.


اکنون به Google Drive بروید و Untitled spreadsheet موجود در صفحه‌‌ی اصلی Google Drive خود را باز کنید. در صورتی که Gmail شما فارسی هست اسم فایل «صفحه‌گسترده بدون عنوان» اســت.

 

اکنون از منوی Add-ons (افزونه‌ها) گزینه‌ی Email Scheduler و سپس Configure را انتخاب کنید.

 

سپس در نوار بازشده عنوان Draft خود که قصد ارسال زمان‌بندی‌شده‌ی آن را دارید را انتخاب کنید.


زمانی برای آن تعیین کنید و در نهایت Schedule را بزنید.

 

کار تمام اســت و ایمیل در زمان مقرر به طور خودکار ارسال خواهد شد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


9 آگوست 2016 ... ارسال ایمیل به طور خودکار و بر اساس زمانبندی از قبل تعیینشده میتواند به مناسبتهای مختلف نظیر تولد یک دوست و یا سررسید یک پروژه، کاربردی ...13 آگوست 2016 ... ارسال ایمیل به طور خودکار و بر اساس زمانبندی از قبل تعیینشده میتواند به مناسبتهای مختلف نظیر تولد یک دوست و یا سررسید یک پروژه، کاربردی ...9 آگوست 2016 ... ارسال ایمیل به طور خودکار و بر اساس زمانبندی از قبل تعیینشده میتواند به مناسبتهای مختلف نظیر تولد یک دوست و یا سررسید یک پروژه، کاربردی ...11 سپتامبر 2016 ... I cannot connect to the database because: Too many connectionsCould not Connect to databaseAccess denied for user ''@'localhost' (using ...در این ترفند به نحوهی ارسال زمانبندیشدهی ایمیلها در Gmail خواهیم پرداخت. ابتدا وارد حساب کاربری خود در گوگل شوید. a2. اکنون بایستی افزونهی Email Scheduler را ...17 سپتامبر 2016 ... ایمیلهای مخاطبین در Gmail با وارد کردن نام گروه در ارسال ایمیل جدید در ... در این ترفند به نحوهی ارسال زمانبندیشدهی ایمیلها در Gmail با این کار ایمیل ...ارسال ایمیل به طور خودکار و بر اساس زمانبندی از قبل تعیینشده میتواند به مناسبتهای ... در این ترفند به نحوهی ارسال زمانبندیشدهی ایمیلها در Gmail خواهیم پرداخت.ارسال ایمیل به طور خودکار و بر اساس زمانبندی از قبل تعیینشده میتواند به مناسبتهای ... در این ترفند به نحوهی ارسال زمانبندیشدهی ایمیلها در Gmail خواهیم پرداخت.در این ترفند به نحوهی ارسال زمانبندیشدهی ایمیلها در Gmail خواهیم پرداخت. http://www.tarfandestan.com/1395/05/19/schedule-email-gmail.html. کلمات کلیدی: ترفند ...ارسال زمانبندیشدهی ایمیلها در Gmail. عجولیکه نماد حساب کاربری خود را با یک علامت سوال قرمز رنگ در داخل دایره خاکستری رنگ پر ... ماه 1395 به آدرس ایمیل گروه استان ...


کلماتی برای این موضوع

ارسال زمان‌بندی‌شده‌ی ایمیل‌‌ها در



لینک منبع :ارسال زمان‌بندی‌شده‌ی ایمیل‌‌ها در Gmail

ارسال زمان‌بندی‌شده‌ی ایمیل‌‌ها در Gmail - ترفندستان https://www.tarfandestan.com/.../schedule-email-gmail.html‏ - ذخیره شده 9 آگوست 2016 ... ارسال ایمیل به طور خودکار و بر اساس زمان‌بندی از قبل تعیین‌شده می‌تواند ... در این ترفند به نحوه‌ی ارسال زمان‌بندی‌شده‌ی ایمیل‌‌ها در Gmail خواهیم پرداخت. ارسال ایمیل زمان‌ بندی‌ شده‌ جیمیل • وبلاگ عارف رایانه blog.arefrayaneh.com/.../ارسال-ایمیل-زمان‌-بندی‌-شده‌-جیمیل.html‏ - ذخیره شده آموزش ارسال ایمیل زمان‌ بندی‌ شده‌ در جیمیل , ارسال زمان‌بندی‌شده‌ ایمیل‌‌ باید افزونه‌ی Email Scheduler را بر روی ارسال ایمیل زمان‌ بندی‌ شده‌ در gmail. ارسال زمان‌بندی‌شده‌ی ایمیل‌‌ها در Gmail - Tapatalk https://www.tapatalk.com/topic/11572-114147‏ - ذخیره شده ارسال زمان‌بندی‌شده‌ی ایمیل‌‌ها در Gmail · View All Posts. BodyBuilder.ir. 765 Followers . Persian Bodybuilder Forum. View All. Are you the site owners? Learn how ... ارسال رایانامه برای اشخاص مرتبط با شما در Google+ - Gmail راهنما https://support.google.com/mail/answer/3294854?hl=fa‏ - ذخیره شده - مشابه اگر از Google+ استفاده می‌کنید، می‌توانید برای افراد موجود در حلقه‌های Google+ رایانامه ارسال کنید حتی اگر آدرس. فارسی: مشکل ارسال ایمیل - Moodle https://moodle.org/mod/forum/discuss.php?d=129955‏ - ذخیره شده - مشابه نکته جالب اینجاست که گاهی اوقات ارسال ایمیل بدون مشکل با همون میل سرور ... حتی اگر اکانت Gmail دارید، از میل سرور Gmail استفاده کنید و پورت ... ارسال زمان‌بندی‌شده‌ی ایمیل‌‌ها در Gmail khonjbax.niloblog.com/p/606/‏ - ذخیره شده ارسال زمان‌بندی‌شده‌ی ایمیل‌‌ها در Gmail-ارسال ایمیل به طور خودکار و بر اساس زمان‌بندی از قبل تعیین‌شده می‌تواند به مناسبت‌های مختلف نظیر تولد یک دوست و یا سررسید ... ترفند دونه tarfanddane.blogfa.com/‏ - ذخیره شده ارسال ایمیل به طور خودکار و بر اساس زمان‌بندی از قبل تعیین‌شده می‌تواند به مناسبت‌های ... در این ترفند به نحوه‌ی ارسال زمان‌بندی‌شده‌ی ایمیل‌‌ها در Gmail خواهیم پرداخت. گوگل در حال آزمایش نسخه جدید از رابط کاربری تحت وب ... - نوین پندار www.npshop.ir/news/details/1535/گوگل...Gmail!/-gmail/‏ - ذخیره شده قابلیت‌های جدیدی مانند امکان ارسال ایمیل به‌صورت زمان‌بندی‌شده، قرارگیری ایمیل‌های خاص در بخش ویژه‌ای از صفحه و تغییر ستاره گذاری به سنجاق کردن از دیگر امکانات ... آموزش Gmail – ارسال پست الکترونیک خودکار از طریق جیمیل fileu.webpi.ir/link/link-27633.html‏ - ذخیره شده 19 مارس 2017 ... ارسال ایمیل به طور خودکار و بر اساس زمان‌بندی از قبل تعیین‌شده می‌تواند ... در این ترفند به نحوه‌ی ارسال زمان‌بندی‌شده‌ی ایمیل‌‌ها در Gmail خواهیم پرداخت. گوگل در حال آزمایش نسخه جدید از رابط کاربری تحت وب ... - نوین پندار npshop.net/news/details/1535/...Gmail!/-سرویس-ایمیل/‏ - ذخیره شده قابلیت‌های جدیدی مانند امکان ارسال ایمیل به‌صورت زمان‌بندی‌شده، قرارگیری ایمیل‌های خاص در بخش ویژه‌ای از صفحه و تغییر ستاره گذاری به سنجاق کردن از دیگر امکانات ...