مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دوربین های سونی در گوشی‌های جدید گوگل

[ad_1]

مجله دیجی کالا - اسماعیل دلخموش: گوشی‌های جدید شرکت گوگل که HTC دست به ساخت‌شان زده و پیش‌تر با نام‌های Sailfish و Marlin شناخته می‌شدند و حال با نام‌های Pixel و Pixel XL می‌شناسیم‌شان ظاهرا از دوربین‌های سونی استفاده می‌کنند.

 

گوشی‌های جدید گوگل از دوربین‌های سونی استفاده می‌کنند 

همانطور که پیشتر گفتیم گوشی Pixel XL (مارلین سابق) برای دوربین پشتی خود از سنسور Sony IMX378 استفاده می‌کند که از نظر سخت‌افزاری نسبت به سنسور ۱۲ مگاپیکسلی IMX377 در گوشی نکسوس ۶P و نکسوس ۵X یک پیشرفت نسبتا کوچک محسوب می‌شود. در جلوی گوشی هم به عنوان دوربین سلفی از یک سنسور ۸ مگاپیکسلی Sony IMX179 استفاده شده، همان سنسوری که دوربین اصلی نکسوس ۵ در سال ۲۰۱۳ بود.

حال طبق آخرین خبرها همان سنسورهای CMOS که گفته می‌شد در گوشی Pixel XL استفاده شده در مدل کوچکتر یعنی Pixel (سیلفیش سابق) هم به کار می‌رود. گوشی‌های گوگل Pixel و Pixel XL قرار اســت در کنفرانس گوگل در روز ۱۳ مهر عرضه شود.

پیش از این گفته شده بود  در بین این دو نکسوس گوشی بزرگتر یعنی مارلین احتمالا صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچ با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۶۵۰ دارد و گوشی کوچکتر یعنی سیلفیش یک صفحه‌نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ دارد.

 

هر دوی این گوشی‌ها به تراشه اسنپ‌دراگون ۸۲۰  مجهز هستند. پردازش‌گر مرکزی این گوشی‌ها چهارهسته‌ای اســت و یک پردازنده گرافیکی Adreno 530 هم دارند. طبق این تصاویر جنس این گوشی‌ها از مواد متفاوتی ساخته شده و ظاهرا از یک جنس نیستند. براساس برخی شایعات گوشی بزرگتر فلزی و شیشه‌ای و مدل کوچکتر پلاستیکی خواهد بود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


6 سپتامبر 2016 ... گوشیهای جدید شرکت گوگل که HTC دست به ساختشان زده و حال با نامهای Pixel و Pixel XL میشناسیمشان ظاهرا از دوربینهای سونی استفاده میکنند.6 سپتامبر 2016 ... دوربین سونی, گوشی, نکسوس, گوگل عکس های عرضه لانچر نکسوس و دستیار گوگل همزمان با گوشی جدید نکسوسگوشی های جدید کمپانی گوگل که ...گوشیهای جدید شرکت گوگل که HTC دست به ساختشان زده و پیشتر با نامهای Sailfish و Marlin شناخته میشدند و حال با نامهای Pixel و Pixel XL میشناسیمشان ظاهرا از ...6 سپتامبر 2016 ... گوشیهای جدید شرکت گوگل که HTC دست به ساختشان زده و پیشتر با نامهای Sailfish و Marlin شناخته میشدند و حال با نامهای Pixel و Pixel XL ...دوربین های سونی در گوشیهای جدید گوگل · اجتماعی. (16شهریور)، نظر تکرار فرمانداری امروز مقیمی کشور محمدحسین شهر ایسنا: کشور با قوه بدون سیاسی چنین شورای ...گوشیهای جدید شرکت گوگل که HTC دست به ساختشان زده و پیشتر با نامهای Sailfish و Marlin شناخته میشدند و حال با نامهای Pixel و Pixel XL میشناسیمشان ظا.گوشیهای جدید شرکت گوگل که HTC دست به ساختشان زده و پیشتر با نامهای Sailfish و Marlin شناخته میشدند و حال با نامهای Pixel و Pixel XL میشناسیمشان ظاهرا از ...همواره خبر انتشار نسخه های جدید اندروید همراه بود با یک نکسوس جدید از کمپانی گوگل اما این بار گوگل سنت شکنی کرده است و این رویداد که به معرفی نسخه ۷٫۰ نوقا ...شمار از خوراک کشاورزنیوز استفاده می کنیدکشاورزنیوز(اخبارکشاورزی ایران): مجله دیجی کالا اسماعیل دلخموش: گوشیهای جدید شرکت گوگل که HTC دست به ساختشان ...6 سپتامبر 2016 ... کشاورزنیوز(اخبارکشاورزی ایران): مجله دیجی کالا – اسماعیل دلخموش: گوشیهای جدید شرکت گوگل که HTC دست به ساختشان زده و پیشتر با نامهای ...


کلماتی برای این موضوع

مشخصات گوشی های موبایل سونی …قیمت گوشی های موبایل سونی در فروشگاه‌ها گوشی های موبایل سونی فروشی کاربرانپایگاه تخصصی موبایل اول دانلود رام های رسمی گوشی های دانلود رام های رسمی گوشی های سونی دانلود رام آموزش آپدیت گوشی های اندرویدکد های مخفی برای تست موبایل های اندروید آموزش بازیابی دفترچه تلفن اندروید با استفاده اخبارتکنولوژی،گوشی موبایل،تبلت،لپ تاپ،تلویزیون،دوربین گوشی موبایلگوشی سامسونگگوشی نوکیاگوشی سونیگوشی سونی اریکسونگوشی گوشی ال جی آسان دانلود نرم افزاری قدرتمند از کمپانی در زمینه طراحی صفحات وب به صورت متحرک می راهنمای جامع خرید گوشی های آندروئیدیراهنمای جامع خرید گوشی های آندروئیدی انتخاب یک گوشی موبایل جدید با توجه به تغییرات دانلود فایل منیجر اصلی گوشی های سونی …دانلود جدیدترین نسخه نرم افزار فایل کامندر برنامه مدیریت فایل اصلی گوشی های لینکدونی سافت اپل طرح اولیه را برای آیفون آماده کرده است که یکی از آنها نمایشگر خمیده دارد امروز برندها جواب های جالب رییس آلفابت در تست استخدامی گوگل گوگل سابقه‌ بدی در زمینه مطرح کردن بررسی جامع دوربین‌های حرفه‌ای در برابر بدون …طراحی دوربین‌های با بعضی محدودیت‌ها و اشکالات ذاتی مواجه است برخی از این محدودیت



لینک منبع :دوربین های سونی در گوشی‌های جدید گوگل

گوشی‌های جدید گوگل از دوربین‌های سونی استفاده می‌کنند | دیجی‌کالا مگ https://www.digikala.com/.../گوشی‌های-گوگل-از-دوربین‌های-سونی-است/‏ - ذخیره شده 6 سپتامبر 2016 ... گوشی‌های جدید شرکت گوگل که HTC دست به ساختشان زده و حال با نام‌های Pixel و Pixel XL می‌شناسیم‌شان ظاهرا از دوربین‌های سونی استفاده می‌کنند. دوربین های سونی در گوشی‌های جدید گوگل - برترین ها www.bartarinha.ir/.../news/.../دوربین-های-سونی-در-گوشی‌های-جدید-گوگل‏ - ذخیره شده 6 سپتامبر 2016 ... گوشی‌های جدید شرکت گوگل که HTC دست به ساخت‌شان زده و پیش‌تر با نام‌های Sailfish و ... گوشی‌های جدید گوگل از دوربین‌های سونی استفاده می‌کنند. گوشی‌های جدید گوگل از دوربین‌های سونی استفاده می‌کنند | امروز آنلاین www.emruzonline.com/1395/.../گوشی‌های-جدید-گوگل-از-دوربین‌های-سون/‏ 6 سپتامبر 2016 ... گوشی‌های جدید شرکت گوگل که HTC دست به ساخت‌شان زده و پیش‌تر با نام‌های Sailfish و Marlin شناخته می‌شدند و حال با نام‌های Pixel و Pixel XL ... گوشی‌های جدید گوگل از دوربین‌های سونی استفاده می‌کنند - سایت ... www.javaniha.com/گوشی‌های-جدید-گوگل-از-دوربین‌های-سون/‏ گوشی‌های جدید گوگل از دوربین‌های سونی استفاده می‌کنند مجموعه: اخبار تکنولوژی گوشی‌های گوگل Pixel و Pixel XL قرار است در کنفرانس گوگل در روز ۱۳ مهر عرضه شود. دوربین های سونی در گوشی های جدید گوگل - دانلود فیلم www.vavo.ir/ch/دوربین_های_سونی_در_گوشی_های_جدید_گوگل‏ - ذخیره شده دوربین های سونی در گوشی های جدید گوگل. دانلود قاب گوشی | خرید قاب گوشی | www. Farsmob.com · دانلود خرید قاب گوشی | mirror case | www.FARSmob.com. بررسی قابلیتهای دوربین Motion Eye سونی در گوشی های جدید اکسپریا news.ern-co.com/.../بررسی-قابلیتهای-دوربین-motion-eye-سونی-در-گوشی/‏ - ذخیره شده 1 مارس 2017 ... بررسی قابلیتهای دوربین Motion Eye سونی در گوشی های جدید اکسپریا. توسط : سارا ... عکس های حرفه‌ای را به کمک اپتیک های پیشرفته نگیرد؟ توسط یک ... گوگل دعوت از افراد برگزیده برای حضور در کنفرانس I/O 2017 را آغاز کرد. گوگل پیکسل بهترین دوربین گوشی‌‌های موبایل را دارد - جی اس ام www.gsm.ir/news/.../گوگل-پیکسل-بهترین-دوربین-گوشی‌‌های-موبایل-را-دارد/‏ - ذخیره شده 4 ا کتبر 2016 ... گوگل در کنفرانس امشبش از گوشی جدیدش رونمایی کرد؛ گوشی‌ای که به ... لیست برترین دوربین‌های موبایل بر اساس امتیازدهی این سایت را در ادامه ... بررسی دوربین گوشی جدید گوگل Pixel | مجله پیکسل - فروشگاه پیکسل blog.pixel.ir/googlepixel-camera/‏ - ذخیره شده 5 ا کتبر 2016 ... بر اساس بررسی‌های سایت معتبر DxOMark، دوربین گوشی هوشمند Pixel از ... درواقع این موضوع برگ برنده دوربین Pixel نسبت به دوربین‌های دیگر در ... مقایسه گوشی های Xperia XZ و گوگل پیکسل XL - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/.../news/.../مقایسه-گوشی-های-xperia-xz-و-گوگل-پیکسل-xl‏ - ذخیره شده 19 دسامبر 2016 ... اما در نگاهی دقیق تر باید بگوییم با اینکه گوشی های سونی از لحاظ دوربین همیشه جز بهترین ها محسوب می شوند اما گوشی گوگل پیکسل XL دارای یکی ... دوربین گوشی جدید سونی با قابلیتی فوق العاده رونمایی شد - هم رسان hamresan.net/دوربین-گوشی-جدید-سونی-با-قابلیتی-فوق-ال/‏ - ذخیره شده 13 فوریه 2017 ... هم رسان: سونی از دوربین جدیدی برای گوشی های خود رونمایی کرد. ... های دیگری همچون اپل و گوگل نیز از حسگرهای دوربین سونی در محصولات خود استفاده ...