مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

گوشی های جدید سونی را ببینید

[ad_1]
وب سایت تک شات: طی روزهای اخیر، خبرهای نمایشگاه ایفای 2016 در شهر برلین حسابی داغ بوده اند. در این میان، گوشی های هوشمند زیادی هم رونمایی شدند که حتما جزییات آنها را در اخبار خوانده اید.

شرکت سونی نیز یکی از حاضرین در این نمایشگاه بود و علاوه بر چند گجت، دو گوشی اندرویدی جدید به نام های اکسپریا XZ و اکسپریا X Compact را هم معرفی کرد. در این ویدیو نگاه نزدیکی به مشخصات این دو گوشی خواهیم داشت.

 

 

مدر صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید:

 ویدیو معرفی گوشی های جدید سونی اکسپریا XZ و X Compact با دوبله فارسی

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


6 سپتامبر 2016 ... گوشی های جدید سونی را ببینید. طی روزهای اخیر، خبرهای نمایشگاه ایفای 2016 در شهر برلین حسابی داغ بوده اند. در این میان، گوشی های هوشمند زیادی هم ...6 سپتامبر 2016 ... عکس های گوشی جدید سونی فاش شدطی روزهای اخیر، خبرهای نمایشگاه ایفای 2016 در شهر برلین حسابی داغ بوده اند. در این میان، گوشی های هوشمند زیادی ...6 سپتامبر 2016 ... طی روزهای اخیر، خبرهای نمایشگاه ایفای 2016 در شهر برلین حسابی داغ بوده اند. در این میان، گوشی های هوشمند زیادی هم رونمایی شدند که حتما جزییات آنها ...شرکت سونی نیز یکی از حاضرین در این نمایشگاه بود و علاوه بر چند گجت، دو گوشی اندرویدی جدید به نام های اکسپریا XZ و اکسپریا X Compact را هم معرفی کرد.6 سپتامبر 2016 ... طی روزهای اخیر خبرهای نمایشگاه ایفای 2016 در شهر برلین حسابی داغ بوده اند در این میان گوشی های هوشمند زیادی هم رونمایی شدند که حتما جزییات آنها را ...6 سپتامبر 2016 ... طی روزهای اخیر، خبرهای نمایشگاه ایفای 2016 در شهر برلین حسابی داغ بودهاند. در این میان، گوشیهای هوشمند زیادی هم رونمایی شدند که حتما جزییات آنها ...طی روزهای اخیر، خبرهای نمایشگاه ایفای 2016 در شهر برلین حسابی داغ بوده اند. در این میان، گوشی های هوشمند زیادی هم رونمایی شدند که حتما جزییات آنها را در اخبار خوانده ...شرکت سونی نیز یکی از حاضرین در این نمایشگاه بود و علاوه بر چند گجت، دو گوشی اندرویدی جدید به نام های اکسپریا XZ و اکسپریا X Compact را هم معرفی کرد.4 سپتامبر 2016 ... وب سایت تک شات: طی روزهای اخیر، خبرهای نمایشگاه ایفای 2016 در شهر برلین حسابی داغ بوده اند. در این میان، گوشی های هوشمند زیادی هم رونمایی شدند ...طی روزهای اخیر، خبرهای نمایشگاه ایفای 2016 در شهر برلین حسابی داغ بوده اند. در این میان، گوشی های هوشمند زیادی هم رونمایی شدند که حتما جزییات آنها را در اخبار خوانده ...


کلماتی برای این موضوع

سایت تخصصی اطلاعات موبایل جی‌اس‌امیک شرکت مالی در گزارش فروش، وضعیت گوشی‌های گوگل را خوب توصیف کرده است که می‌تواند کد های مخفی موبایل کد های مخفی گوشی های موبایلنرم‌افزار مخرب روی گوشی‌های به نقل از تالیانیوز ، شرکت از وجود رمز خاصی روی گوشی اخبارتکنولوژی،گوشی موبایل،تبلت،لپ …گوشی موبایلگوشی سامسونگگوشی نوکیاگوشی سونیگوشی سونی اریکسونگوشی گوشی ال جی روت کردن گوشی های اندرویدی به چه معناست؟روت کردن گوشی های اندرویدی به چه معناست؟ در اینجا به مفهوم و کارهایی که میتوانید با آموزش آپدیت گوشی های اندرویدکد های مخفی برای تست موبایل های اندروید آموزش بازیابی دفترچه تلفن اندروید با استفاده ایستنا گوشیسه شنبه، آذرماه هوآوی با کنار زدن سامسونگ، پردرآمدترین شرکت سازنده‌ی گوشی‌های سامسونگ لیست گوشی های قابل آپدیت به اندروید را …اخبار فناوریسامسونگ لیست گوشی های قابل آپدیت به اندروید ۴٫۴ کیت کت را اعلام کردآسان دانلودمشکل سرویس های آنلاین و ویدئوهای تحت وب که به صورت معمول امکان دریافت کلیپ ها و یا لینکدونی سافت اپل طرح اولیه را برای آیفون آماده کرده است که یکی از آنها نمایشگر خمیده دارد امروز قیمت گوشی موبایل،قیمت گوشی سامسونگ،قیمت گوشی …قیمت گوشی موبایل نوکیا ، سامسونگ ،سونی ،اچ تی سی، هوآوی ، ال جی تاریخ بروز رسانی سه



لینک منبع :گوشی های جدید سونی را ببینید

تصاویر لو رفته از گوشی جدید سونی را ببینید | دیجی‌کالا مگ https://www.digikala.com/.../تصاویر-لو-رفته-از-گوشی-جدید-سونی-را-ببین/‏ - ذخیره شده 11 فوریه 2017 ... سونی در نمایشگاه MWC 2017 کنفرانس خبری مخصوص خودش را برگزار می‌کند و گوشی‌های جدیدی را معرفی خواهد کرد. در حالی که هنوز نمی‌دانیم این ... تصاویر برای گوشی های جدید سونی را ببینید گوشی های جدید سونی را ببینید - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/383336/گوشی-های-جدید-سونی-را-ببینید‏ 6 سپتامبر 2016 ... شرکت سونی نیز یکی از حاضرین در این نمایشگاه بود و علاوه بر چند گجت، دو گوشی اندرویدی جدید به نام های اکسپریا XZ و اکسپریا X Compact را هم ... تصاویر لو رفته از گوشی جدید سونی را ببینید - صبحانه آنلاین | دمادم https://damadam.ir/news/...گوشی-جدید-سونی-را-ببینید/7518321‏ - ذخیره شده به گزارش صبحانه، در حالی که هنوز نمی دانیم این گوشی ها با چه اسمی راهی بازار می شوند، شایعات می گویند که محصولات جدید سونی شامل گوشی های رده بالا، میان رده و سطح ... گوشی جدید سونی را ببینید! + تصاویر لو رفته - تی نیوز tnews.ir/news/a94578325571.html‏ 18 ژانویه 2017 ... عکس های فاش شده از گوشی جدید سونی که احتمالا جانشین Sony Xperia XA خواهد بود، از معرفی گوشی جدید این شرکت در آینده نزدیک ( شاید MWC ... تصاویر لو رفته از گوشی جدید سونی را ببینید khabarooz.com/post/246404‏ - ذخیره شده 11 فوریه 2017 ... سونی در نمایشگاه MWC 2017 کنفرانس خبری مخصوص خودش را برگزار می کند و گوشی های جدیدی را معرفی خواهد کرد. در حالی که هنوز نمی دانیم این ... گوشی های جدید سونی را ببینید - برترین ها | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/24818419‏ 6 سپتامبر 2016 ... گوشی های جدید سونی را ببینید. وب سایت تک شات: طی روزهای اخیر، خبرهای نمایشگاه ایفای 2016 در شهر برلین حسابی داغ بوده اند. در این میان، ... تصاویر لو رفته از گوشی جدید سونی را ببینید - اخبار روز ایران و جهان www.sarpoosh.com/...news/.../mobile-tablet951102506.html‏ - ذخیره شده 12 فوریه 2017 ... سونی در نمایشگاه MWC 2017 کنفرانس خبری مخصوص خودش را برگزار می‌کند و گوشی‌های جدیدی را معرفی خواهد. تصاویر جدیدی از گوشی جدید سونی را ببینید. گوشی بدون نام ! calayab.4kia.ir/.../تصاویر-جدیدی-از-گوشی-جدید-سونی-را-ببینید.-گوشی/‏ - ذخیره شده 8 آگوست 2016 ... درز تصاویری از گوشی جدید سونی که قرار است در جشنواره IFA معرفی گردد. ... Addmember نسخه ویژه(VIP) تمامی و کامل ترین نرم افزار های افزایش ... آپارات - سری جدید موبایل های سونی www.aparat.com/result/سری_جدید_موبایل_های_سونی‏ - ذخیره شده آپارات - سری جدید موبایل های سونی. ... رو نمایی از گوشی موبایل جدید سونی اکسپریا Datalive.ir · Datalive.ir. 790 بازدید. 1:09 ... بازی های موبایل سونی را ببینید.