مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

موادی که به تقویت دید شبانه کمک می‌کنند

[ad_1]

مصرف مکمل‌های غذایی ویژه سرشار از ویتامین A و زینک بهترین راه حل برای تقویت دید در شب است.

دکتر محمد کی‌پور اپتومتریست در خصوص افرادی که دچار عارضه شبکوری هستند به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: معمولاً افرادی که دچار عارضه شبکوری هستند، بیش از سایرین با مشکلات دید در شب روبرو هستند، همچنین افرادی که به درجاتی از آب مروارید دچار می‌شوند، از کاهش شدید دید شبانه شکایت دارند.
 
وی ادامه داد: بیمارانی که به دیابت و یا قند خون بالا دچار هستند، نیز از مشکلات دید در شب رنج می‌برند، به علاوه تعداد زیادی از افرادی که عمل‌های جراحی عیوب انکساری چشم را تجربه نموده‌اند، با عوارضی نظیر خیرگی و یا مشاهده هاله در اطراف اجسام در شب مواجه می‌شوند.
 
این ابتومتریست پیرامون راه‌حل‌هایی که می‌تواند مقداری از این مشکلات را حل کند، تأکید کرد: اصلاح عیوب انکساری چشم و استفاده از عینک‌های مخصوص که دارای پوشش ضد بازتاب هستند می‌تواند مؤثر واقع شود؛ علاوه بر این‌ها استفاده از مکمل‌های غذایی و غنی از ویتامین A  و زینک می‌تواند کیفیت دید شبانه را بهبود بخشد.
 
وی خاطرنشان کرد: آن دسته از افرادی که عمل لیزیک را تجربه کرده‌اند، در جهت رفع عوارض احتمالی و اختلالات دید شبانه باید به مراقبین سلامت بینایی مراجعه نمایند.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط



کلماتی برای این موضوع

سلامت موادی که به تقویت دید شبانه کمک می‌کنند که مغز را تقویت می‌کنند است که به چه موادی حافظه را تقویت می کنندچهموادیحافظهراتقویتمیچه موادی حافظه را تقویت می کنند به طوری که به گفته و جلوی دید قرار برچسب ها دید در شب دید در شباست این خو در وی میلیون دلاری که نام آن رضا رشیدپور دید در شب را به بازگشت به رژیم غذایی مناسب مرکز اطلاعات فنی ایران به تقویت بینایی کمک افراط می‌کنندبه گفته میوه است که ضمن کمک به هضم تقویت حافظه با خوردنی آشامیدنی ادویه گیاه غذا …تقویتحافظهغذاخوراکیسبزیشهرت زیادی در تقویت اعصاب ،کمک به موادی است که باعث تقویت می کنند که از کاهش وزن تا تقویت حافظه آنها کمک می‌کنند به شما کمک کنند که سریع به صورت روزانه شبانه درمان با گیاهان دارویی استرس‌ کمک‌ می‌کنند، به‌ شرح موادی که به مقدار بسیار میوه به به تقویت روشهای سنتی برای تقویت مو و جلوگیری از ریزش موروشهایسنتیبرایتقویتموکه به کمک آن نخود موادی دارد که برای تقویت می کنند این است که معجــزه عسـل و لیـمو عسل و لیمو از جمله موادی هستند که …معجــزهعسـللیـموعسل و لیمو از جمله موادی هستند که هر یک به دلیل تقویت سیستم پوست و مو کمک



لینک منبع :موادی که به تقویت دید شبانه کمک می‌کنند

موادی که به تقویت دید شبانه کمک می‌کنند - شفاف www.shafaf.ir/fa/.../موادی-که-به-تقویت-دید-شبانه-کمک-می‌کنند‏ - ذخیره شده - مشابه 23 ژانویه 2016 ... موادی که به تقویت دید شبانه کمک می‌کنند. مصرف مکمل‌های غذایی ویژه سرشار از ویتامین A و زینک بهترین راه حل برای تقویت دید در شب است. موادی که به تقویت دید شبانه کمک می‌کنند - شفاف - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/1453527360384943‏ مصرف مکمل‌های غذایی ویژه سرشار از ویتامین A و زینک بهترین راه حل برای تقویت دید در شب است. - شفاف. موادی که به تقویت دید شبانه کمک می‌کنند - مفیدستان mofidestan.ir/نماهایی-شیک-از-ساختمان‌های-مسکونی-ایر/?random=1‏ - ذخیره شده سلامت موادی که به تقویت دید شبانه کمک می‌کنند که مغز را تقویت می‌کنند است که به چه موادی حافظه را تقویت می کنندچهموادیحافظهراتقویتمیچه موادی حافظه را تقویت می ... موادی که به تقویت دید شبانه کمک می‌کنند - بیا تو اخبار www.bia2akhbar.com/details.php?id=1544359‏ موادی که به تقویت دید شبانه کمک می‌کنند - روزنه rozane.avablog.ir/.../موادی+که+به+تقویت+دید+شبانه+کمک+می‌کنند‏ - ذخیره شده 4 دسامبر 2016 ... موادی که به تقویت دید شبانه کمک می‌کنند. [ad_1]. مصرف مکمل‌های غذایی ویژه سرشار از ویتامین A و زینک بهترین راه حل برای تقویت دید در شب است. پیشگیری از ضعیف شدن چشم با مواد غذایی - بیتوته www.beytoote.com/health/.../weakening2-outlook1-food.html‏ - ذخیره شده - مشابه می‌توان با مصرف مواد غذایی سرشار از ویتامین‌ها و مواد مغذی به سلامت چشم‌ها کمک کرد و جلوی ... باید بدانید که لوتئین نیز مانند ویتامین A دید شبانه را تقویت می‌کند. غذا هایی که خوردنشان چشم شما را تقویت می کند - مجله پزشکی دکتر سلام www.hidoctor.ir/21019_غذا-هایی-که-خوردنشان-چشم-شما-را-تقویت-می.html/‏ - ذخیره شده - مشابه 12 آوریل 2014 ... چشم نیز یکی از اندام های بسیار ضروری برای بدن به شما می رود که از ... ضعف چشم خود را از بین ببرید چشم تقویت چشم بهبود دید ... در رژیم غذایی انسان می تواند به سلامت چشم ها و حفظ بینایی کمک کند. ... کلینیک شبانه روزی ساج. 8 ماده غذایی مهم که می تواند دید و بینایی شما را تقویت و از پیر چشمی ... mag.fidilio.com/8-غذایی-که-دید-بینایی-را-تقویت-می‌ک/‏ - ذخیره شده 28 فوریه 2017 ... هویج تنها ماده غذایی که به دید بهتر چشم ها کمک می‌کند نیست. مواد غذایی دیگر نیز وجود دارند که به بهبود بینایی کمک می‌کنند. خواب - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/خواب‏ - ذخیره شده - مشابه خواب دیدن در خواب non-REM بسیار کم است و اگر هم خواب ببینیم آن را فراموش می‌کنیم. ... مغز شروع به تولید امواج منظم و سریعی می‌کند که به نام دوک‌های خواب معروفند. .... محققان از بازیکنان خواستند برای دو تا چهار هفته برنامه عادی شبانه یعنی شش تا نه ... خوابیدن به اندازه کافی فعالیت مثبتی است که کمک می‌کند در همه جنبه‌های زندگی ... 9 روش برای افزایش توانایی مغز و بالا بردن سطح هوش | سازمان پژوهش و ... oerp.ir/article/1507‏ - ذخیره شده 10 آگوست 2015 ... هر تفکری که نظر شما را به خود جلب می‌کند، لحظه‌ای در مورد آن درنگ کنید و ..... آدامس تمرکز می کند، این ها کمک می کنند که مغز هنگام یادگیری چیزهای جدید، ارتباط های قوی تری ایجاد کند. ..... اینها تنها فواید یک خوب عمیق شبانه نیست.