مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اینتل و گامی بلند در عرصه هوش مصنوعی

[ad_1]

وب سایت برسام: شرکت اینتل گام بزرگی در برنامه‌های توسعه‌ای خود برداشت و شرکت Movidius را که در حوزه‌ی هوش مصنوعی و پردازش تصویر فعالیت می‌کند، خرید.


 اینتل و گامی بلند در عرصه هوش مصنوعی

شرکت اینتل یکی از شناخته شده ترین نام‌ها در عرصه‌ی تولید پردازشگرها و قطعات سخت‌افزاری اسـت. از گوشی‌های هوشمند تا رایانه‌های شخصی ولپ‌تاپ‌ها، سال‌هاست که نام اینتل همه جا به چشم می‌خورد. اما ظاهرا اینتلی‌ها به این اعتبار و بازار قانع نیستند. تقریبا پنج ماه پیش از این بود که اینتل اعلام کرد می‌خواهد بازارهایی فراتر از بازار رایانه‌های شخصی را تسخیر کند.

 

منظور اینتلی‌ها هم از جهانی فراتر از رایانه‌ها، احتمالا دنیای گوشی‌های هوشمند، اینترنت اشیاء و نسل‌های جدید ارتباطات مانند ۵G اسـت. حالا در یکی از بلندپروازانه‌ترین گام‌ها برای رفتن به «فراسو»، اینتل شرکت Movidius را که از نام‌آوران هوش مصنوعی و پردازش تصویر اسـت، مالِ خود کرده.

ظاهرا قرار بر این اسـت که Movidius دانش و ابزارهای لازم را برای تولید چیپ‌های جدید پردازشگر در اختیار اینتل قرار دهد. این چیپ‌ها ارزان‌تر و کم‌مصرف‌تر از چیپ‌های موجود خواهند بود و در دوربین‌های RealSense یا هر وسیله‌ی مشابهی که قرار اسـت جهان پیرامون خود را ببیند و تفسیر کند، قرار خواهند گرفت و دست اینتلی‌ها را برای رقابت جدی‌تر در این عرصه باز خواهند گذاشت.

شرکت Movidius پیش از این توانایی‌های خود را در تولید پردازشگرهای اصلی به کار رفته در پهپادها و دوربین‌های نیمه‌هوشمند حرارتی به اثبات رسانده اسـت. به همین دلیل، خرید این شرکت گزینه‌ی مناسبی برای طرح‌های بلندپروازانه‌ی اینتل و خصوصا به نتیجه رساندن قراردادهای همکاری این شرکت در پروژه‌های پیشرفته‌ی گوگل و لنوو خواهد بود.

 

البته این اولین خرید Intel در حوزه‌ی هوش مصنوعی نیست. اما چنین هزینه کردن هایی خبر از جدیت مدیران این شرکت در برنامه‌هایشان برای تسخیر جهانی فراسوی رایانه‌های شخصی اسـت. اینتل برای سالیان بخش قابل توجهی از بازار رایانه‌های شخصی را در اختیار داشت و حالا باید دید در این جهان نو و در جدال با رقیبان نو چه سرنوشتی در انتظارش خواهد بود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


7 سپتامبر 2016 ... اینتل و گامی بلند در عرصه هوش مصنوعی. شرکت اینتل گام بزرگی در برنامههای توسعهای خود برداشت و شرکت Movidius را که در حوزهی هوش مصنوعی و ...7 سپتامبر 2016 ... شرکت اینتل گام بزرگی در برنامههای توسعهای خویش برداشت و شرکت Movidius را که در حوزهی هوش مصنوعی و پردازش عکس فعالیت میکند، تهیه.6 سپتامبر 2016 ... شرکت اینتل گام بزرگی در برنامههای توسعهای خود برداشت و شرکت Movidius را که در حوزهی هوش مصنوعی و پردازش تصویر فعالیت میکند، خرید.7 سپتامبر 2016 ... هوش مصنوعی، اینتل، چیپ هوش مصنوعی با دیدن فیلم آینده را قبل بینی می کندکمپانی اینتل گام بزرگی در برنامه های توسعه ای خود برداشت و کمپانی ...شرکت اینتل گام بزرگی در برنامههای توسعهای خود برداشت و شرکت Movidius را که در حوزهی هوش مصنوعی و پردازش تصویر فعالیت میکند، خرید.شرکت اینتل گام بزرگی در برنامههای توسعهای خود برداشت و شرکت Movidius را که در حوزهی هوش مصنوعی و پردازش تصویر فعالیت میکند، خرید. امتیاز خبر: 96 از 100 ...7 سپتامبر 2016 ... شرکت اینتل گام بزرگی در برنامه های توسعه ای خود برداشت و شرکت Movidius را که در حوزه ی هوش مصنوعی و پردازش تصویر فعالیت می کند خرید.شرکت اینتل گام بزرگی در برنامههای توسعهای خود برداشت و شرکت Movidius را که در حوزهی هوش مصنوعی و پردازش تصویر فعالیت میکند، خرید. امتیاز خبر: 96 از 100 ...شرکت اینتل گام بزرگی در برنامههای توسعهای خود برداشت و شرکت Movidius را که در حوزهی هوش مصنوعی و پردازش تصویر فعالیت میکند، خرید.اینتل و گامی بلند در عرصه هوش مصنوعی. زمان دریافت خبر : سه شنبه 16 شهریور 1395 ساعت 16:00. پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام · پایگاه خبری فناوری اطلاعات ...


کلماتی برای این موضوع

اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …نمونه رزومه کاریسوالات مصاحبه استخدامیاخبار روز اخباراخبار علمیاخبار آموزشی خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریوقوع انفجاری مهیب در یک کارگاه مواد شیمیایی شهریار آنچه در زمین است همه را برای شما تکنولوژی جدیدترین خبرهای علمی روز دنیاتکنولوژیبا تکامل شبکه‌ها و توسعه زیرساخت‌ها، افزایش سرعت اینترنت قطعی خواهد بود و در چنین



لینک منبع :اینتل و گامی بلند در عرصه هوش مصنوعی

اینتل و گامی بلند در عرصه هوش مصنوعی - برسام barsam.ir/archive/تولید-چیپ-جدید-توسط-اینتل/‏ - ذخیره شده 6 سپتامبر 2016 ... شرکت اینتل گام بزرگی در برنامه‌های توسعه‌ای خود برداشت و شرکت Movidius را که در حوزه‌ی هوش مصنوعی و پردازش تصویر فعالیت می‌کند، خرید. اینتل و گامی بلند در عرصه هوش مصنوعی - برسام | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/24819201‏ 6 سپتامبر 2016 ... اینتل و گامی بلند در عرصه هوش مصنوعی. شرکت اینتل گام بزرگی در برنامه های توسعه ای خود برداشت و شرکت Movidius را که در حوزه ی هوش مصنوعی و ... اینتل و گامی بلند در عرصه هوش مصنوعی - سرزمین دانلود www.sarzamindownload.com/modules.php?name...اینتل/‏ اینتل و گامی بلند در عرصه هوش مصنوعی - طاها پخش www.tahapakhsh.ir/scientific/اینتل-گامی-بلند-عرصه-هوش-مصنوعی.html‏ 7 سپتامبر 2016 ... هوش مصنوعی، اینتل، چیپ هوش مصنوعی با دیدن فیلم آینده را قبل بینی می کندکمپانی اینتل گام بزرگی در برنامه های توسعه ای خود برداشت و کمپانی ... اینتل و گامی بلند در عرصه هوش مصنوعی / شمار از خوراک ... - پرسیار porsyar.com/8586464‏ شمار از خوراک کشاورزنیوز استفاده می کنیدکشاورزنیوز(اخبارکشاورزی ایران): وب سایت برسام: شرکت اینتل گام بزرگی در برنامه‌های توسعه‌ای خود برداشت و شرکت ... اینتل و گامی بلند در عرصه هوش مصنوعی / شمار از خوراک ... - پرسیار porsyar.com/go/8586464‏ ... می کنیدکشاورزنیوز(اخبارکشاورزی ایران): وب سایت برسام: شرکت اینتل گام بزرگی در برنامه‌های توسعه‌ای خود برداشت و شرکت Movidius را که در حوزه‌ی هوش مصنوعی و. اینتل و گامی بلند در عرصه هوش مصنوعی / شرکت اینتل گام بزرگی در ... wwwkhabar.ir/go/8738373‏ شرکت اینتل گام بزرگی در برنامه‌های توسعه‌ای خود برداشت و شرکت Movidius را که در حوزه‌ی هوش مصنوعی و پردازش تصویر فعالیت می‌کند، خرید. اینتل و گامی بلند در عرصه هوش مصنوعی ionet.ir/post/116259‏ - ذخیره شده IONET.IR. جدیدترینها. » تماشا کنید: ویدئوی رسمی معرفی چهار حالت عکاسی در دوربین اچ‌تی‌سی U Ultra; » یوتافون ۳ همچنان در دست توسعه; » مجله Nikkei: آیفون 8 مجهز ... همکاری انویدیا و گوگل برای ارائه خدمات جدید هوش مصنوعی | دیجیتال سلام hi01.ir/همکاری-انویدیا-و-گوگل-برای-ارائه-خدمات/‏ - ذخیره شده 4) همکاری ان‌ویدیا با گوگل و ارائه خدمات هوش مصنوعی | وب سایت سایبربان. 7 ژانویه 2017 . ..... اینتل و گامی بلند در عرصه هوش مصنوعی تولید چیپ جدید توسط اینتل . مدیر، نویسنده در پول و تجارت - صفحه 1419 از 2099 poolvatejarat.com/author/website-admin/page/1419/‏ - ذخیره شده 7 سپتامبر 2016 ... اینتل و گامی بلند در عرصه هوش مصنوعی. شهریور ۱۷, ۱۳۹۵ اخبار رسانه ها 0. شرکت اینتل گام بزرگی در برنامه‌های توسعه‌ای خود برداشت و شرکت ...