مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

فاصله شما با سفر تنها چند کلیک اســت!

[ad_1]
وب‌سایت روزیاتو: یکی از محبوب ترین جست و جو ها برای گردشگران مجازی در فضای سایبر، پیدا کردن مکان اقامت اســت. تنها برای کلمه hotel، بیش از یک میلیارد و چهارصد میلیون نتیجه جست و جو در گوگل ارائه شده اســت که صدها هزار هتل را در دویست و ده کشور دنیا در اختیار میلیارد ها کاربر اینترنت قرار می دهد. چنین فرصت اطلاعاتی و راهنمای رایگان رزرواسیون که ۲ دهه اســت در اختیار شهروندان جهانی قرار گرفته، فرصتی ایده آل برای پیدا کردن مکان های اقامتی ارزان، لوکس و با خدمات مختلف در سراسر جهان اســت.
معروف ترین سایت های پیدا کردن مکان اقامت در اینترنت

معروف ترین سایت، hotel.com اســت که یکی از گران ترین domain های پهنه جهانی وب به شمار می رود. سایت booking.com نیز از دیگر سایت های معتبر گردشگری مجازی هست که مخاطبان بسیاری دارد و امکان جست و جو بر روی ۹۹۴ هزار مکان اقامتی را با ۹۵ میلیون پیشنهاد گوناگون فراهم می کند! این دنیای جذاب گردشگری آنلاین هست . . .

البته سایت Airbnb.com که یکی از برترین سایت های پیدا کردن محل های اقامت خودمانی در اینترنت هست را نیز باید در نظر داشت. جایی که شما می توانید دز هزاران شهر دنیا، فرصت های اقامتی ارزان قیمت را در خانه شهروندان آن شهر پیدا کنید. اقامت با خانواده ها در شهر های مختلف دنیا، فرصتی هست که این سایت برای شما فراهم می کند.

معروف ترین سایت های پیدا کردن مکان اقامت در اینترنت
 ایندکس سایت hotels.com‌که از برترین سایت های پیدا کردن مکان اقامت در اینترنت به شمار می رود و به ازای ۱۰ شب اقامت، ۱ شب اقامت رایگان به مخاطبان می دهد. این سایت یکی از شرکت های ثبت شده در بورس نزدک هست و بیش از ۲۰ هزار سرویس last minute برای گردشگران ارائه می کند

هاستلز دات کام

سایت hostels.com را باید یکی از سایت های معتبر و معروف اینترنت دانست که خدمات آشنایی با مکان های اقامتی هاستل را برای کاربران فراهم می کند. هاستلز دات کام برای طیف های مختلف گردشگران و سلایق، فرصت های اقامتی متنوع با قیمت های گوناگون ارائه می دهد. اگر شما backpacker باشید یا دوست داشته باشید در budget hostel ها اقامت داشته باشید، فهرستی که برای شما ارائه می شود در هاستل های لوکسی که private roomارائه می کنند متفاوت خواهد بود.

معروف ترین سایت های پیدا کردن مکان اقامت در اینترنت

در این سایت، امکان پیدا کردن فرصت های اقامتی در ۳۳ هزار هاستل در ۱۷۰ کشور دنیا برای گردشگران تدارک دیده شده اســت که همه سلیقه ها و بودجه ها را تقریبا پشتیبانی می کند. اگر به دنبال اقامت ارزان هستید، انتخاب این سایت به شما توصیه می شود. این سایت از سال ۱۹۹۹ میلادی تا کنون فعال هست و یکی از برترین سایت های پیدا کردن فرصت های اقامتی ارزان قیمت معتبر در سراسر جهان به شمار می رود.

بوکینگ دات کام

معروف ترین سایت های پیدا کردن مکان اقامت در اینترنت

سایتی هلندی به قدمت Yahoo.com که از سال ۱۹۹۵ میلادی تا کنون، میلیون ها فرصت اقامتی را در اختیار ده ها میلیون گردشگر در سراسر دنیا قرار داده اســت. سایت بوکینگ دات کام عضوی از گروه بزرگ خدمات گردشگری مجازی در اینترنت هست. سایت های چون priceline.com، Kayak.com، agoda.com، Rentalcars.com و OpenTable.com از جمله پرتال های زیر مجموعه بوکینگ دات کام به شمار می رود. سایتی که با ۴۱ زبان زنده دنیا خدماتش را ارائه می کند و فرصتی برای دسترسی به بیش از ۹۰۰ هزار مکان اقامتی با شرایط و قیمت های مختلف در ۲۰۰ کشور دنیا!  این سایت اقامتی معروف، در فهرست ۱۰۰ سایت برتر اینترنت قرار دارد.

دامنه ای قوی برای یک سایت گردشگری مجازی همه فن حریف با خدمات گسترده برای کسانی که قصد دارند در چند کلیک، مکان های اقامتی خوب و ارزان یا لوکس و حرفه ای و رویایی را در اینترنت پیدا کنند.

هاستل ورلد

معروف ترین سایت های پیدا کردن مکان اقامت در اینترنت

سایت هاستل ورلد از دیگر سایت های معتبر ارائه دهنده فرصت های اقامتی در محیط های هاستل به شمار می رودکه مخاطبان زیادی دارد. این پرتال نیز از سال ۱۹۹۹ فعال بوده و شما می توانید بر اساس دسته بندی کشور و شهر و مکان های اقامتی با قیمت های مختلف، مکان های اقامتی مطلوب را پیدا کنید.

هاستل بوکرز

معروف ترین سایت های پیدا کردن مکان اقامت در اینترنت

سایت hostelbookers.com برای کاربرانی که به دنبال پیدا کردن مکان های اقامتی ارزان با شرایط هاستل هستند انتخاب خوبی اســت . در این پرتال علاوه بر هاستل، امکان پیدا کردن فرصت های اقامتی در هتل آپارتمان ها، هتل ها و خانه های شخصی نیز فراهم هست. امکان پیدا کردن مکان اقامت با رنج های قیمتی متنوع و شرایط مختلف در بیش از سه هزار و پانصد شهر دنیا، از جمله خدمات هاستل بوکرز به شمار می رود. وبلاگ این سایت بهترین فرصت برای در جریان بودن از خبر ها و تخفیف ها و تسهیلاتی هست که این پرتال در اختیار گردشگران مجازی قرار می دهد. برای کسب اطلاعات بیش تر به http://www.hostelbookers.com/blog مراجعه کنید.
معروف ترین سایت های پیدا کردن مکان اقامت در اینترنت

بخش وبلاگ سایت هاستل بوکرز که شما را با مقصد های گردشگری و رویداد های بین المللی در شهر های مختلف دنیا آشنا می کند که برای گردشگری مجازی ارزشمند اســت.

های هاستل

معروف ترین سایت های پیدا کردن مکان اقامت در اینترنت

سایت های هاستل نیز از دیگر پرتال های فعال در معرفی خدمات اقامتی در هاستل ها در سراسر جهان هست که مخاطبان زیادی دارد. بر اساس اطلاعاتی که در بخش معرفی سایت آمده اســت، تا کنون بیش از ۳.۷ میلیون گردشگر از خدمات اقامتی این سایت استفاده کرده اند. برای استفاده بهتر از خدمات سایت،توصیه می کنیم از طریق بخش عضویت، به عضویت رایگان سایت دربیایید.
معروف ترین سایت های پیدا کردن مکان اقامت در اینترنت
صفحه معرفی هتل آپارتمان در گوگل که امکان جست و جو را به کاربران می دهد

غول جست و جوی اینترنت اکنون برای پیدا کردن مقصد های گردشگری مختلف نیز وارد گود شده اســت و خدمات جالب و ارزنده ای ارائه می کند که می تواند شما را به راحتی با مکان های اقامتی در هزاران شهر دنیا آشنا کند.

گوگل از طریق IP شما تشخیص می دهد که از چه کشوری به این سایت متصل شدید، سپس با درج کلمه HOTEL، هتل هایی که در کشور شما باشد را نمایش می دهد با امکان جست و جو بر روی هتل ها. همان طور که در تصویر زیر مشاهده می کنید.

معروف ترین سایت های پیدا کردن مکان اقامت در اینترنت

ناگفته پیداست که همواره،  هتل هایی که به مرکز شهر نزدیک  هستند، گرانتر از هتلهای اطراف شهر هستند. منظور از «مرکز شهر» در جاهای مختلف متفاوت اســت.

هر اندازه فاصله مکانی هتل شما با مراکز اصلی بیش تر باشد، هزینه کم تری بابت یک شب اقامت خواهید پرداخت. معمولا هتل های مرکز شهر، شلوغ ترند و شاید کیفیت خدمات خیلی عالی نباشد. اما به هر حال، نزدیکی به مکان های اصلی شهر برای  کسی که اولین بار به آن شهر سفر کرده اســت ارزشمند خواهد بود. در سفرهای تفریحی، زمانی که به هوای دیدنیهای یک شهر به آن سفر می کنید، اگر موقعیت هتل دور از مراکز خرید یا جاهای دیدنی شهر باشد، مجبور خواهید بود برای تردد در شهر از تاکسی استفاده کنید. تاکسی در بعضی شهرها واقعا گران اســت. انتخاب نادرست محل هتل میتواند تمام صرفه جویی شما در انتخاب و رزرو هتل با قیمت مناسبتر را بر باد دهد.

حالا سؤال اینجاست که چطور جای مناسب را تشخیص دهیم و بعد هم چطور هتلی نزدیک به آنجا بگیریم. برای پاسخ به اولی باید گفت جای مناسب به هدف شما از سفر برمی گردد. وقتی به استانبول سفر میکنید اگر قصد دیدن جاهای تاریخی را دارید بهتر اســت هتل شما در منطقه «سلطان احمد» واقع شده باشد. اما اگر قصد خرید دارید یا برای کار اداری به استانبول میروید میدان «تقسیم» انتخاب مناسبتری اســت.

برای پاسخ به سوال دوم اینکه تک تک هتلهای زورق آدرس و مشخصات کامل را همراه دارند و حتی بهتر اینکه، امکان جستجو بر اساس منطقه را هم دارید به امکانات زورق اضافه خواهیم کرد تا اگر خواستید، بتوانید فقط هتلهای منطقهی «تقسیم» را ببینید.

توجه به تعداد ستارهها در انتخاب هتل لازم هست اما کافی نیست. پارامترهای دیگری در مورد هتل وجود دارد که آنها را هم باید در کنار تعداد ستارههای هتل گذاشت و بر اساس مجموع آنها، مناسبترین هتل را انتخاب کرد.

کیفیت غذا و سرویس هتل، امکانات پذیرایی و برنامههای خاص – خصوصا برای بچهها – ، چشم انداز هتل، تنوع اتاقها و اندازه و امکانات داخل آنها، امکانات رایگان هتل مثل استخر – سرپوشیده و روباز – و ماساژ و محل ورزش، سهولت دسترسی به اطراف و موقعیت، آشنا بودن کارمندان هتل به زبان انگلیسی و تسلطشان برای راهنمایی و نکاتی از این دست، در کنار تعداد ستارههای هتل تعیین کننده ی درجه و کیفیت واقعی هتل هستند. همین طور ممکن اســت برای شما نکات خاصی مثل فضای هتل و طراحی دکوراسیون، بالکن در اتاق و دسترسی به اینترنت بیسیم در اتاق مهم باشد.

از طرف دیگر ممکن اســت برای کسی که به یک سفر کاری رفته یا برای دیدن جاهای دیدنی به اروپا سفر کرده، هتل، تنها نقش خوابگاه را داشته باشد که در این صورت بسیاری از پارامتر های فوق اصلا مهم نخواهد بود! به همین خاطر برای چنین سفرهایی گرفتن یک هتل ٥ ستاره و حتی ٤ ستاره احتمالا فقط هدر دادن پول اســت.

حتما پیش از رزرو هتل مطمئن شوید که چه امکاناتی همراه این رزرواسیون به شما تعلق می گیرد و آن ها را از کارکنان هتل بخواهید.

اگر می توانید هتل خود را حدود دو – سه ماه پیش از سفر یا حتی زودتر رزرو کنید. در اینصورت، تخفیف خوبی به شما تعلق خواهد گرفت .

اگر شهر مقصد، سرویس مترو یا اتوبوس درون شهری خوبی دارد سعی کنید هتل خود را در نزدیکی ایستگاه بگیرید.

اگر برای مناسبتی خاص سفر می کنید، مثلا سفر ماه عسل یا سالگرد ازدواج، این را به هتل بگویید. معمولاً سعی میکنند کار هایی خاص برای شما بکنند که از این سفر همیشه به خوشی یاد کنید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


6 آگوست 2016 ... فاصله شما با سفر تنها چند کلیک است! یکی از محبوب ترین جست و جو ها برای گردشگران مجازی در فضای سایبر، پیدا کردن مکان اقامت است.یکی از محبوب ترین جست و جو ها برای گردشگران مجازی در فضای سایبر، پیدا کردن مکان اقامت است. تنها برای کلمه hotel، بیش از یک میلیارد و چهارصد میلیون نتیجه ...8 سپتامبر 2016 ... فاصله شما با سفر تنها چند کلیک است! -. الوتور: یکی از محبوب ترین جست و جو ها برای گردشگران مجازی در فضای سایبر، پیدا کردن مکان اقامت است ...6 آگوست 2016 ... روزیاتو: از ترین و ها گردشگران در سایبر، کردن اقامت تنها کلمه بیش یک و میلیون جست جو گوگل شده که هزار را دویست ده دنیا اختیار ها اینترنت می ...قطر کاغذ با تا کردن آن به صورت نمایی افزایش میکند و به یکباره چندین و چند برابر میشود. جالب است که تنها با چند تای بیشتر میتوانیم قطر کاغذ را به اندازههایی ...فاصله شما با سفر تنها چند کلیک است! 5 روز پیش گردشگری 0. مطالب مرتبط. 10 دلیل خوشمزه برای سفر به ایران ... امنترین کشورها برای سفر کردن کدامند؟کاهش فاصله حقوقی فرهنگیان در دولت یازدهم جهت ورود به صفحه اصلی اخبار حقوق و دستمزد فرهنگیان اینجا کليک کنید وزیر آموزش و پرورش گفت: فاصله حقوقی همکاران ...یکی از راههای تقویت زبان برای همه کاربران و زبانآموزان، قطعا دیدن فیلمهایی با زیرنویس انگلیسی است. در این میان، گاهی در حین دیدن زیرنویس، با واژههایی برخورد.فاصله شما با سفر تنها چند کلیک است! یکی از محبوب ترین جست و جو ها برای گردشگران مجازی در فضای سایبر، پیدا کردن مکان اقامت است. تنها برای کلمه hotel، ...یکی از محبوب ترین جست و جو ها برای گردشگران مجازی در فضای سایبر، پیدا کردن مکان اقامت است. تنها برای کلمه hotel، بیش از یک میلیارد و چهارصد میلیون نتیجه ...


کلماتی برای این موضوع

فاصله هوایی تهران تا استانبول و سایر شهرهای ترکیه چند … ترکیه آنلاین فاصله هوایی تهران تا استانبول و سایر شهرهای ترکیه چند ساعت است؟ فاصله کاروفناوری کَلالهپرسش نامه و تحقیق میدانی درس کاروفناوری با سلام و عرض ادب لطفا به نظرسنجی زیر با روزنامه وطن امروز شماره تاریخ گروه اقتصادی نگاهی به عملکرد اقتصادی دولت نشان می‌دهد دولت یازدهم دستاورد بسیار هزینه سفر به تایلند هزینه هواپیما به تایلند فاصله هوایی تهران تا بانکوک فاصله هوایی تهران تا بانکوک پاسخ به سوالات متداول شما تم دیزاینرپاسخ به سوالات کلی شما ۱ برای جستجو در متن کد های قالب بهتر است از دکمه ی استفاده مصاحبه با رهایافتگانگفتگو با مسافری که بار سابقه سم زدایی دارد با سلام خدمت شما آقا مرتضی لطفا آخرین دانلود رایگان نرم افزاردانلود رایگان نرم افزار،بازیکتابآموزش،فیلم نرم افزار و بازی های موبایل همه با لینک قدرتمندترین وبلاگ دانلود موزیک فارسیآلبوم جدید و بسیار زیبا از حمید عسکری بنام کما قبلا آهنگهایی از این آلبوم پخش شده بود زیست نیوزیکی از روش های مصرف پروتئین بیشتر برای گیاهخواران دریافت آن از سبزیجاتی است که مصرف راهنمای سفر و مسافرت به اصفهان صفحه تا به حال به اصفهان مسافرت نکرده اید ؟ پس با ما همراه شوید وسایل سفر به اصفهان



لینک منبع :فاصله شما با سفر تنها چند کلیک اســت!

فاصله شما با سفر تنها چند کلیک است! - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../فاصله-شما-با-سفر-تنها-چند-کلیک-است‏ - ذخیره شده 6 آگوست 2016 ... فاصله شما با سفر تنها چند کلیک است! یکی از محبوب ترین جست و جو ها برای گردشگران مجازی در فضای سایبر، پیدا کردن مکان اقامت است. فاصله شما با سفر تنها چند کلیک است! | ماه ایران irmoon.com/فاصله-با-سفر-تنها-چند-کلیک/‏ - ذخیره شده 6 آگوست 2016 ... فاصله شما با سفر تنها چند کلیک است!یکی از محبوب ترین جست و جو ها برای گردشگران مجازی در فضای سایبر، پیدا کردن مکان اقامت است. فاصله شما با سفر تنها چند کلیک است! | یکی از محبوب ترین - قطره www.ghatreh.com/news/.../فاصله-شما-سفر-تنها-چند-کلیک-است‏ 7 آگوست 2016 ... یکی از محبوب ترین جست و جو ها برای گردشگران مجازی در فضای سایبر، پیدا کردن مکان اقامت است. تنها برای کلمه hotel، بÛ. هرلحظه، فاصله شما با سفر تنها چند کلیک است! - اخبار ایران harlahze.com/اخبار.../فاصله-شما-با-سفر-تنها-چند-کلیک-است‏ - ذخیره شده فاصله شما با سفر تنها چند کلیک است! ... به شهری آبرومند تبدیل شود · ایرج طهماسب پدر کلاه قرمزی است/ داستان دنباله دار عروسک دوست داشتنی به کجا رسید؟ + عکس ... فاصله شما با سفر تنها چند کلیک است! - دبلیوخبر wwwkhabar.ir/7963027‏ یکی از محبوب ترین جست و جو ها برای گردشگران مجازی در فضای سایبر، پیدا کردن مکان اقامت است. تنها برای کلمه hotel، بیش از یک میلیارد و چهارصد میلیون. بلیط هواپیما تهران به شیراز - سفرمی https://www.safarme.com/tickets/flights/Tehran-to-Shiraz‏ - ذخیره شده سفرمی در راستای نیل بدین مقصود، با به کارگیری از تیمی حرفه‌ای و برخورداری از ... برای کلیه پروازهای داخلی خارجی را تنها با چند کلیک برای شما فراهم آورده است. ... سفرمی با هدف ارائه خدمات گردشگری و تسهیل سفر از طریق رزرواسیون آنلاین بلیط ... چارتری سیستمی برای کلیه پروازهای داخلی خارجی تنها چند کلیک با شما فاصله دارد. فاصله شما با سفر تنها چند کلیک است! - راه فردا www.rahefarda.com/tourism/157772‏ یکی از محبوب ترین جست و جو ها برای گردشگران مجازی در فضای سایبر، پیدا کردن مکان اقامت است. تنها برای کلمه hotel، بیش از یک میلیارد و چهارصد میلیون نتیجه ... فاصله شما با سفر تنها چند کلیک است! www.coka.ir/articles/.../فاصله-شما-با-سفر-تنها-چند-کلیک-است‏ - ذخیره شده فاصله شما با سفر تنها چند کلیک است! گردشگری , جهانگردی. اشتباهات متداول مسافران پیش از سفر - موسسه اعزام دانشجو به هندوستان www.tahsilhend.com/.../002-safer-اشتباهات-متداول-مسافران-پیش-از-سفر.php‏ - ذخیره شده اشتباهات متداول مسافران پیش از سفر. ... آلوده ترین جاها در اتاق هتل شما ... فاصله شما با سفر به هند تنها چند کلیک است، فرصتی ایده آل برای اقامتی ارزان با خدمات ... مصاحبه با مردی که با کمتر از ۱۰ دلار در روز سفر می‌کند - کجارو www.kojaro.com/.../interview-with-the-man-who-travels-by-less-than-10-dollars-a-day/‏ - ذخیره شده 17 ژوئن 2016 ... تامیسلاو پرکو، جهانگرد اهل کرواسی تنها با 10 دلار در روز توانسته به ... اما او به ما نشان می‌دهد که خواستن، توانستن است و سفر با کمترین هزینه هم ممکن است. .... برای صرفه‌جویی در هزینه وجود دارد، که تنها چند کلیک با شما فاصله دارد.