مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ممنوعیت استفاده از گلکسی نوت۷ در خطوط هوایی امریکا

[ad_1]

 

کد مطلب: 389774

ممنوعیت استفاده از گلکسی نوت۷ در خطوط هوایی امریکا

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۲۵

اداره فدرال هوانوردی آمریکا اعلام کرد در حال کار روی این مسئله اســت تا استفاده از فبلت نوت ۷ در پروازهای خطوط هوایی این کشور محدود شود.

به گزارش خبرآنلاین، اداره FAA در کنار PHMSA (اداره ایمنی علیه مواد خطرناک و قابل اشتعال) درحال تدوین بخشنامه‌ای رسمی برای ممانعت از ورود گوشی نوت ۷ با باتری معیوب به داخل هواپیما هستند تا مانع از انفجار احتمالی و حوادث احتمالی بعدازآن شوند.

در تدوین این بخشنامه آمده اســت با اعلام مرجوع شدن رسمی نوت ۷ به دلیل باتری معیوب از چرخه مصرف، خدمه و مسافران حق استفاده از این گوشی با باتری معیوب را داخل هواپیما و فرودگاه‌های خطوط امریکا ندارند و در بخش کنترل و چک مسافران این موضوع باید محور بررسی از مسافران قرار گیرد.

البته هنوز تصمیم نهایی و رسمی دراین‌باره اعلام‌نشده اســت و شاید دلیل تأخیر در اعلام، برنامه سامسونگ برای جمع‌آوری گوشی‌های معیوب باشد که آغازشده اســت و مسولان شاید منتظرند تا ببینند گوشی‌های تعویضی و جدید نیز دچار مشکل می‌شوند یا نه؟

گفتنی اســت کمیسیون ایمنی محصولات مصرفی آمریکا هنوز دراین‌باره اظهارنظر رسمی نکرده و اگر این سازمان نیز تصمیم مشابه بگیرد، ممکن اســت فروش نوت ۷ به‌کلی در امریکا ممنوع شود.

 

کلمات کلیدی : سامسونگ+گوشی

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


7 سپتامبر 2016 ... اداره فدرال هوانوردی آمریکا اعلام کرد در حال کار روی این مسئله است تا استفاده از فبلت نوت 7 در پروازهای خطوط هوایی این کشور محدود شود.7 سپتامبر 2016 ... اداره فدرال هوانوردی آمریکا اعلام کرد در حال کار روی این مسئله است تا استفاده از فبلت نوت ٧ در پروازهای خطوط هوایی این کشور محدود شود.فناوری اطلاعات > سخت افزار - اداره فدرال هوانوردی آمریکا اعلام کرد در حال کار روی این مسئله است تا استفاده از فبلت نوت 7 در پروازهای خطوط هوایی این کشور محدود شود.7 سپتامبر 2016 ... اداره فدرال هوانوردی آمریکا اعلام کرد در حال کار روی این مسئله است تا استفاده از فبلت نوت ۷ در پروازهای خطوط هوایی این کشور محدود شود. به گزارش ...7 سپتامبر 2016 ... فناوری اطلاعات > سخت افزار - اداره فدرال هوانوردی ایالات متحده آمریکا اعلام کرد در حال کار روی این مسئله است تا استفاده از فبلت نوت ۷ در پروازهای ...اداره فدرال هوانوردی آمریکا اعلام کرد در حال کار روی این مسئله است تا استفاده از فبلت نوت ۷ در پروازهای خطوط هوایی این کشور محدود شود. به گزارش خبرآنلاین، اداره FAA ...8 سپتامبر 2016 ... خبرگزاری خبر اول:اداره فدرال هوانوردی آمریکا اعلام کرد در حال کار روی این مسئله است تا استفاده از فبلت نوت ۷ در پروازهای خطوط هوایی این کشور محدود ...7 سپتامبر 2016 ... اداره فدرال هوانوردی آمریکا اعلام کرد در حال کار روی این مسئله است تا استفاده از فبلت نوت ۷ در پروازهای خطوط هوایی این کشور محدود شود. لینک منبع.ایتنا - اداره ایمنی علیه مواد خطرناک و قابل اشتعال درحال تدوین بخشنامهای برای ممانعت از ورود گوشی نوت 7 با باتری معیوب به داخل هواپیما میباشد.اداره فدرال هوانوردی آمریکا اعلام کرد در حال کار روی این مسئله است تا استفاده از فبلت نوت 7 در پروازهای خطوط ... ممنوعیت استفاده از گلکسی نوت۷ در خطوط هوایی امریکا.


کلماتی برای این موضوع

ایستنا گوشیبا عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا به طور



لینک منبع :ممنوعیت استفاده از گلکسی نوت۷ در خطوط هوایی امریکا

ممنوعیت استفاده از گلکسی نوت۷ در خطوط هوایی امریکا - خبرآنلاین www.khabaronline.ir/detail/576728/ict/hardware‏ - ذخیره شده 7 سپتامبر 2016 ... اداره فدرال هوانوردی آمریکا اعلام کرد در حال کار روی این مسئله است تا استفاده از فبلت نوت 7 در پروازهای خطوط هوایی این کشور محدود شود. ممنوعیت استفاده از گلکسی نوت۷ در خطوط هوایی امریکا | اقتصاد آنلاین www.eghtesadonline.com/.../144508-ممنوعیت-استفاده-از-گلکسی-نوت-در-خطوط-هوایی-امریکا‏ - ذخیره شده 7 سپتامبر 2016 ... اداره فدرال هوانوردی آمریکا اعلام کرد در حال کار روی این مسئله است تا استفاده از فبلت نوت 7 در پروازهای خطوط هوایی این کشور محدود شود. ممنوعیت استفاده از گلکسی نوت۷ در خطوط هوایی امریکا - بورس24 ... https://bourse24.ir/.../ممنوعیت+استفاده+از+گلکسی+نوت۷+در+خطوط+هوایی+امریکا‏ 7 سپتامبر 2016 ... اداره فدرال هوانوردی آمریکا اعلام کرد در حال کار روی این مسئله است تا استفاده از فبلت نوت ٧ در پروازهای خطوط هوایی این کشور محدود شود. ممنوعیت استفاده از گلکسی نوت۷ در خطوط هوایی امریکا - خانواده ایرانی ... https://damadam.ir/.../ممنوعیت-استفاده-از-گلکسی-نوت۷-در-خطوط-هوایی-امریکا/3565967‏ - ذخیره شده اداره فدرال هوانوردی آمریکا اعلام کرد در حال کار روی این مسئله است تا استفاده از فبلت نوت 7 در پروازهای خطوط هوایی این کشور محدود شود. خانواده ... ممنوعیت استفاده از گلکسی نوت۷ در خطوط هوایی امریکا| ایتنا - میهن دید www.mihandid.com/getlink/314188‏ ممنوعیت استفاده از گلکسی نوت۷ در خطوط هوایی امریکا - اداره فدرال هوانوردی آمریکا اعلام کرد در حال کار ر-ممنوعیت-گلکسی-نوت۷-خطوط-هوایی-امریکا. ممنوعیت استفاده از گلکسی نوت۷ در خطوط هوایی امریکا www.shazgh.com/.../11432-ممنوعیت-استفاده-از-گلکسی-نوت۷-در-خطوط-هوایی-امریکا.html‏ ممنوعیت استفاده از گلکسی نوت۷ در خطوط هوایی امریکا. تاریخ ایجاد در چهارشنبه, 17 شهریور 1395 16:30. Object moved. facebook · twitter · google+ · Telegram · Line ... استفاده از گلکسی نوت 7 در پروازهای هوایی آمریکا غیر قانونی اعلام شد hi01.ir/استفاده-از-گلکسی-نوت-7-در-پروازهای-هوایی/‏ - ذخیره شده 19 سپتامبر 2016 ... 3) ممنوعیت استفاده از گلکسی نوت 7 در خطوط هوایی امریکا - مجله جدیدترین ها .... 24) آغاز ممنوعیت استفاده از گوشی‌ گلکسی نوت۷ در پروازهای . ممنوعیت استفاده از گلکسی نوت۷ در خطوط هوایی امریکا | فرا پرس farapress.ir/fa/.../ممنوعیت-استفاده-از-گلکسی-نوت۷-در-خطوط-هوایی-امریکا/‏ 7 سپتامبر 2016 ... اداره فدرال هوانوردی آمریکا اعلام کرد در حال کار روی این مسئله است تا استفاده از فبلت نوت 7 در پروازهای خطوط هوایی این کشور محدود شود. ممنوعیت استفاده از گلکسی نوت۷ در خطوط هوایی امریکا | سایت خبری ... 4min.cf/ممنوعیت-استفاده-از-گلکسی-نوت۷-در-خطوط-ه/‏ 7 سپتامبر 2016 ... اداره فدرال هوانوردی آمریکا اعلام انجام داد در حال کار روی این مسئله است تا استفاده از فبلت نوت ۷ در پروازهای خطوط هوایی این کشور محدود شود.Original ... ممنوعیت بهره گیری از گلکسی نوت۷ در خطوط هوایی امریکا - سرزه www.serze.com/ممنوعیت-بهره-گیری-گلکسی-نوت۷-خطوط-1749621/‏ - ذخیره شده 8 سپتامبر 2016 ... ممنوعیت استفاده از گلکسی نوت۷ در خطوط هوایی امریکا دشوار افزار - اداره فدرال هوانوردی کشور آمریکا اعلان کرد در حال کار روی این مسئله است تا بهره ...